Blog >> v6
Múlt hét pénteken megvettem a GTV útodját ezt a fekete szépséget:))))
Olcsón vettem és mivel nem a MediaMark-ból ezért nem jót:(((
Tudtam hogy nem véletlenül olcsó. Próblémák: LMM, termosztát, fűtés ventillátor, rádió.
Megrendeltem a termosztátot és az LMM-et, és meg is jöttek pénteken. Akkor csere....
Ja persze:(((((
Lmm a régi csavarjai berohadtak majd az egyik beletört a házba.
Kicseréltem nagynehezen és pótoltam a csavarokat, erre nem müködik az új.
Oké, a mai sz..ás megvolt, gondoltam....
Visszaraktam a régit és lerendeztem a cserét gariba.
Átmentem az egyik kollégámhoz aki autószerelő, hogy kicseréljük a termosztátot.
Amikor szedte ki a régit már szólt hogy a hosszú csavar szétnyalta a menetet a házban, valószinüleg már korábban mert első pici mozdításra megindult. Kicseréltük a termo-t de nem akartuk megkockáztatni hogy csak két csavarral fogassuk le, ezért kb egy óra alatt végigtelefonáltuk az összes skót vagy magyar ismeröst hogy kinek van 8-as menetfúrója(az eredeti csavar 6-os) és egy hosszabb csavarja, a skót csoportvezetőm lett az áldozat és töle kaptuk mindkettőt.
Sikerült szépen megcsinálni, de a próbakörön kiderült hogy az új termosztát kinyít 75 fokon. Most egyelöre ez igy marad és ha már minden klappol akkor kicserélem egy normálisra, de ezt majd inkább otthon, Magyarországon:)))))
Még mindig megbocsátok neki mindent:))))))
El jöt a csere idaje igy le lett cserélve a "Vére" Valvoline VR1 10W60 Racing ! Kapott új olaj és levegő szüröt és egy kis motor tér pucert rá készülve a szombatra! Tervbe van holnapra egy ki polirozás remélem kegyes lesz az időjárás és szép csilivilin tudunk gurúlni Komáromba!

Ma befejezödött a polirozás gumikat is sikerült keriteni igy már a csuda szippp felni ékesiti a nem kevésbé szép Amorét nem kis szenvedés árán készültek el az ujjaimon bör alig de meg érte az autó ékszerei lettek!


Nem szoktam blogot irni mint az látszik de én is el kezdem! Szoval bele fogtam egy nem kis dologba keritetem egy 17" gyári felnit sajnos voltak rajtuk kis hibák igy gondoltam hogy meg kéne csinálni! Elöször arra gondoltam hogy javitatás és ujra festés! De akkor ezembe jutott hogy valami ütösebb kéne igy arra a döntésre jutottam hogy fel polirozzuk! Ma el is keztem az eggyik felniről már sikerült le szedni a fesétést elösször csiolással probálkoztam de nem igazán volt hatékony igy meg kapta a kromofágot :-) egyből jobban ment a dolog! Most ott tartok hogy csiszolás csiszolás csiszolás és igy tovább az elsö kerék már kezd alakulni de sok meló lesz még vele és még van három JáJ nem baj meg éri a szenvedés mert széppp lesz tükör polir remélhetőleg! Képekeket is teszek majd fel hogy hogyan zajlott a projekt!!!
Az autó 2008.12.29-én használható állapotban!! Azért nem írom hogy KÉSZ, mert rengeteg apróság maradt, amit még meg kell csinálni, de az autó napi használatra kész, üzembiztos..
Az előzményekről, és az azóta megélt eseményekről külön postokat fogok még írni!




Tiszta város, jópár "testdrive" haveroknak, barátoknak, családtagoknak és kutyáknak, az eredmény egy V6hoz illő fogyasztás, végre. 13.2. Elégedett vagyok.
Termosztátot cserélnem kell viszont, meg az ablakmosó folyadék is eltűnik valahol a rendszerben, lehet csak a kis szűrőjét kell kitisztítani. Ezeknek is örülök, egy olasz autónak legyenek ilyen apró nyűgjei:))
PS: ócsó a bengzin, Sanyi




1
490
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 159
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas








