Blog >> sprint
Teljesen kicsontozva, csak olyan dolgok maradtak a kasztnin, amik elengedhetetlenek ahhoz, hogy felguruljon a garázsból.
Innen kezdhető a homokfújásra, lakatolásra való előkészítés.
Alsó fagydugó megadta magát. Elfolyt a hűtővíz, így nem csoda, hogy pikk-pakk felmelegedett a motor.
Csere. És ha már ott van matatás, akkor a hűtőrendszer gumi csövei is le és visszakerülnek, miután megtörtént a vízkő mentesítés a csatlakozásoknál.
Sok volt az előgyújtás. Beállítatott.
Szakadt féltengely gumiharang cseréje
3443 km összesen! :-) 7,03 - 8,8 l-es átlagfogyasztás, attól függően, hogy milyen utakon autóztunk... Időközben elértük a 40.000. közösen elsprintelt km-t. :-)
Blokk hátfal és karburátor talpak felújítása korongozással, majd 2 réteg cinkbevonattal. (Később, összeszerelés előtt még 1 réteg cink bevonat kerül rájuk.)
0
442
Fórum
Friss topicok
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Alfa tuning
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Zenebutik
- Filmek
- Félig Off-os autók (egy...
- Forma-1
- Spider
- Junior (Milano)