Sajnos ismét le kellett venni a hengerfejeket. Délután 5-től este 11-ig tartott a műtét.
Csattogott az egyik hidronyuszi....aztán kiderült, hogy mégsem az csattog, valószínű, hogy egy csapszeg lesz a kelepelés okozója...2000-es fordulattól lefelé, motorféken enyhén csinálja csak, úgyhogy ez a kérdés nyitott maradt.
Viszont így megtörtént:
- Hengerfej tömítések cseréje
- Hidronyuszik szétszedése-kitakarítása-friss olajjal való feltöltése
- Olajszűrő + olajcsere: próbaképp Shell Helix 15W40
- Hűtőközeg cseréje
Alsó fagydugó megadta magát. Elfolyt a hűtővíz, így nem csoda, hogy pikk-pakk felmelegedett a motor.
Csere. És ha már ott van matatás, akkor a hűtőrendszer gumi csövei is le és visszakerülnek, miután megtörtént a vízkő mentesítés a csatlakozásoknál.
Sok volt az előgyújtás. Beállítatott.
Szakadt féltengely gumiharang cseréje
4
507
Fórum
Friss topicok
- 2 keréken is szép az él...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Erőforrás alternativák
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Filmek
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Mo-i utak helyzete: ele...