Blog >> 166

>> EgyébPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2013-04-17

Vettem két darab Vredestein ultrac sessanta gumit...ezek előre, Pzero rossok hátulra!!!
Kíváncsi vok ezek a Giugiaro dizájnos gumik hogy szuperálnak majd....

>> Tuning és extratipoatti // Alfa 166 3.0 V6 24V aut. Distinctive // 2013-03-06

Nem, nem elírás, és nem őrültem meg így tavasz elején. Nagyon régi vágyam volt, ám annál feleslegesebb... Amilyen ritka, drága és nehézkes a beszerzése, örök darab lesz nálam.

Abban korban van a nagyvad, hogy ilyen problémák sajnos előfordulhatnak már nála. Dr. Zé. ( ki más?? ) helyére tette a csurgatást egy kiegyenlítő-tartály és klf. vízcsövek cseréjével. Megpucolta a pillangószelepet is, mert jó dzsuvásnak tűnt. Sokkal harapósabb a verda, jóval közvetlenebb lett a gázreakció. Hurrá!

Végre vége lesz a nappali Xenon-ozásnak. A Xenon lámpák nappali használata rohamosan rövidíti a gyujtótrafó élettartamát, csökkenti a Xenon égő teljesítményét és megégeti a lámpa foncsorát, amitől tovább csökken a fényerő. Olyan megoldást kerestem, ami nem töri meg eme tökéletes forma harmóniáját. Létezik egy lámpa mely eggyesíti a nappali fényt és a ködlámpát. A tipus KEETEC DRL 7R-5W, két diódát tartalmaz a lámpatest, egy 3W-ost és egy 5W-ost. Sikerült tartókonzolt is készítenem hozzá, már csak a bekötés van hátra, ha meglesz töltök fel arról is képet...

...ma a bekötés is megtörtént, éjszaka ki is fogom pródálni a ködfény részét.

kiegészítés: Más gyártó is készít ilyen kétfunkciós lámpát, nem csak a Keetec.

UpDate: Két és fél év után meghibásodott a lámpa, a ködlámpa része kikapcsolhatatlanná vált, menet közben folyamatosan világít.

>> Tuning és extraPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2013-02-14

Csomagtartóvilágítás és a 4 ajtóban lévő izzók cserélve ledesre!

 

A kocsi fara most kapott új szilenteket. A régieket poliuretán PowerFlex-ekre cseréltük.
Mindent beszereztem amit gyártanak hozzá, + a csonkállványban található úgyn. unibal-okat is cseréltük (állítólag ez felel a passzív hátsókerék kormányzásért). A fara stabil lett, de a kerékdőlés nem állt helyre. Hátul az előírt kerékdőlés -1,05° (+-0,33°), jelenleg pedig -1,78° és -1,62°. Valószínűleg a felső lengőkart is cserélni (szilentezni) fog kelleni?! Valakinek ötlet? (az utolsó képet nem én készítettem, de így néz ki az enyém is)

És ami törött volt, most újra ép. Ha valakit érdekel, csak villogjon rám :)

update: A lemezkékben 2mm-es lyukak vannak, M2-es csavaroknak, nekem odahaza csak M3x25-ös csavarjaim voltak anyával, ezért átfúrtam a lyukakat és lecsiszoltam a kilógó csavarvégeket. Megpróbálok olyan verziót készíteni aminél a menet az eggyik lemezkében lesz (M3). A negyedik anya a zsanér közepében van. Ha valaki kér az újított verzióból, csak szóljon.

Október 10.-e volt, már majdnem féléve nálam a tekenő, ideje volt megnézni a füstgáz visszavezető szelepet. Egy kis korom kijött belőle, innentől kezdve adalékkal javítom a naftát, hátha csökkenti a koromképződést. (Vagy le kellene dugózni? dugó=1-es pozíció)

 
>> Tuning és extraPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2012-12-11

Régóta filózok hogy mi legyen az első lámpákkal mert a teremtő nem áldotta meg nagy fényerővel...!Xenon szetten gondolkodtam de előtte vettem egy pár Osram Nightbraker Plus H7-es izzót!meglátjuk hogy szuperál és meddig bírja...ha ez is csődöt mond jöhet a xenon

 
>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2012-12-11

Újabb kétévre letudva a műszaki.