Blog >> alfa
Szeptember 15-én Odvaskőnél gyűltek össze a 156 tulajok, hogy Poló és erhard szervezésében találkozzanak egymással egy finom bogrács pörit is közösen elfogyasszanak.
Akinek volt kedve, az megtekinthette a festői tájon a közelben a barlangot.




Tegnap megkapta az ilyenkor szokásos gyertya cserét a kocsim.
Gazdasági megfontolásból nem platina gyertyákat kapott. Meg aztán nekem ez a 40 000 km futásteljesítmény is olyan 6-7 év alatt jön csak össze :) Addigra pedig mindenképpen kap új szikráztatót, ha meglesz!
A régi NGK széria annyira rossz volt, hogy időnként kihagyott a gyújtás. Remélem más érzékelő nem sínylette meg a durrogást.
Nem gondoltam volna, hogy ennyit számít az új Champion (3 pólusú) gyertya! RC8TYC 4 db + RG4HC 4 db
Rögtön harap házadásra, vidáman forog a motor. Majdnem baleset is lett hazafelé belőle :D
Sajnos a 110156 km--t picit lekéstem a fotóval. De már gyúrok a 111156-ra! :))



nagyon imbolygott az autó fara,először azt hittem gumi,de mondták hogy ez futóműproblema!
a szerelővel beállítottuk a gyári adatra,azóta tökéletes!!!!
ma délelőtt lecseréltem a gumikat mert még a téli volt rajta!kaptam hozzá 4 nyárit is, de abból 2 kettő kuka!ugyhogy két használt gumit vettem,olyan 80%-os Firestone gumik!a két használt gumi 12 ropiba fájt!
2007.05.24.
sikerült elintézni minden papírt(1 óra alatt,csodálkoztam is) és ezután Béci cartárs átnyújtotta a kulcsokat!

HF tömítés cseréből indult, de ha már szét lett szedve...
Csere:
- HF tömítés
- szfedél tömítés
- szszár szimering
- szvezetők
- kipusor tömítés
- szívósor tömítés
+
- szelephézag beálllítás
- szelepköszörülés
- szelepfészek marás
- HF síkolás
- HF nyomáspróba.
A kompresszió helyreállt :))) 9 - 10,5 - 9,5 - 9,5, de ez még a szelepek "bekopásával" módosulni fog elvileg. (javítás előtt 10 - 10 - 6,5 - 3,5 volt...). Az olajfogyás is teljesen megszűnt. :)
A hűtővíz melegedés sajnos nem szűnt meg, thermosztátot kell cserélnem.


Volt egy korombeli Montreal a helyszínen, Ferrari F430, és it volt az egyik tagunk gyönyörű sárga Lancia Integrale EVO II-je is, valamint egy Lamborghini Espada is.
A Carwellness-esek pedig bemutatót tartottak, hogy húzzák ki a körömnyi horpadást 8 ezerért (per db!)



