Tagok >> WebM >> Giulia 2.0 Super >> Blog
- Típus:Giulia 2.0 Super
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2018
- Színe:piros
Épp kifogytam bogároldóból, a Gtechniq W8 PH semleges terméke bevált, így ezúttal is ezt rendeltem, és mivel a gumiápoló is fogytán volt, ezért melléraktam egy T1 V2 Durable Tyre Gel nevű szmötyit is, ami valamivel tartósabb védelmet ígér a műanyag és gumi felületeken. A gumikra 2 réteg került, a hátsó lökös alatti fényezetlen műanyagra egy. Nem tűnik rossznak, meglátjuk, hogy meddig marad rajta.



Olajcsere, pollenszűrő csere, átvizsgálás Budaörsön, minden oké (101e). Az utóbbi időben egy kicsit átalakultak a napok, annyit sem használom az autót, mint korábban. A gyári akksi még mindig bírja.
Eddig céges autó volt, ez megváltozott. Mostmár az én nevem van a forgalmiban. :) Igazából nincs gyakorlati jelentősége.
Eredetvizsga 18.500
Átírás 122.250
Kötelező + casco 211.320
Budaörsön megcsináltattam a soron következő kötelező szervizt. Olajcsere (Selénia), pollenszűrő, ellenőrzések, akksi diagnosztika, műszaki vizsga volt a terv, ehhez jött még menet közben egy hátsó fékbetét és tárcsa csere, gyári alkatrészekkel a vége 459e Ft lett. A tárcsa egy kicsit meg is volt égve, erre nem nagyon van ötletem, néhányszor voltam vele szerpentinen és az is előfordul, hogy sportosan vezetek, de alapvetően nem rémlik, hogy nagyon vészesen nyüstöltem volna, viszont megnéztem a leszedett tárcsát, és tényleg volt rajta egy kékes folt.
A jobb oldali kilincs komfort funkciója elromlott, arról az oldalról csak a kulcson lévő gombokkal lehetett nyitni/zárni az autót. Budaörsön megnézettem - a vezető oldalival kicserélve az elektronikát megjavult, úgyhogy rendeltek egy új kilincset és berakták azt. Munkadíjjal együtt 120e a vége.
Előjött egy típushiba is, csepegni kezdett a lámpamosó. Ezt komplett cserével orvosolják, de inkább nem kértem, mert nem szeretem ezt a funkciót, az egész autót összemaszatolja. Ablakot mindig úgy mosok, hogy előtte lekapcsolom a fényszórót, hogy ne lépjen működésbe. Utánanéztem, külön pumpája van, amihez a motortérben lévő biztosíték dobozban a T17-es relé tartozik, ezt kivettem. Egy darabig még csepegett (gondolom, hogy a csőben maradt folyadék), aztán ez elmúlt, remélhetőleg nem jön vissza a probléma, a bónusz pedig hogy nem kell többé a lámpát sem kapcsolgatni.
2
469
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Belül is érezzük jól ma...
- Filmek
- 155
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- KRESZ
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV