Gyakorlatilag a nuvola megvétele óta állt fent a jelenség, hogy az üzemanyagszint-mérő az óraegységben nem mutatta a nafta szintjét - azaz igen, a gyújtás/beröffentést követően kb. fél percig, utána rohamos gyorsasággal fittyedt le a mutató zéró állásba, a csóróságjelző lámpa pedig már-már a retinámat égette folyamatosan. ( Csak csendben: kb. négyszer sikerült kifogyasztanom a benzint a bellából, szerencsére mindig benzinkút közelében történt a malőr... )
Egy isteni sugallattól vezérelve, és Töki májsztró ( Zé. munkatársa ) egy korábbi beavatkozását  a JTD-men megjegyezvén kicseréltettem a komplett cuccot a tankból AC-pumpástól, úszóstól, membránostól. A rendelkezésemre álló, bontásra ítélt nagyvad alkatrésze került beszerelésre. Éééés - megjavult, a szint korrektül látható, a benzinkannát eltehetem a csomagtartó hátsó fertályába VÉGRE. :)
0
387
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
