Ma kicseréltem a kormány olajat is. Először kifolyattam egy vékony csővel a tartályban lévő régi olajat, majd leszereltem a tartályt. A visszatérő (vékonyabb) csövet megtoldottam és egy üres műanyag kannába vezettem. A szívó (vastagabb) csőbe pedig bele dugtam egy nagy tölcsért. Ezután feltöltöttem a tölcsért az új olajjal, majd beindítottuk a motort (segítség kell) és jobbra majd balra forgatva a kormányt a kormány szivattyú kipumpálta a rendszerből az elhasználódott olajat. Mikor már tiszta olaj jött a visszatérő csövön is akkor a motort leállítottuk. Még párszor átforgattuk a kormányt ide-oda (álló motornál) míg a tölcsérből eltűnt az olaj. Majd kihúztam a csövet és a tölcsért. A tartályt kimostam féktisztítóval belülről. A fotón látszik a korom fekete dzsuva ami belőle jött ki. Majd a tartály vissza két új bilinccsel (Awab 19-28 + 11-17) mert a régiek egyszer használatos roppantott bilncsek. Ezután szintre töltöttem a tartályt és lepróbáltam a kormány szervót. Ha legközelebb csinálom akkor jóval nagyobb tölcsért fogok használni, mert nem győztem tölteni az olajat bele olyan gyorsan leszívta a szivattyú.







2
384
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
