Múlt héten előjel nélkül megadta magát a gyári szerelésű akku. Egy 35km-es út után másfél óra állás után indítanám és a műszerek villogtak, a létező összes hibajelzés megjelent, a relék kattogtak, de a motor nem indult. Indító kábellel átindítottuk egy másik autóról, így haza tudtam vele menni.
Gyári akku: Magneti Marelli 60Ah/540A. Mérete: Hossz-240mm, Magasság-190mm, Szélesség-175mm.
Új akku: Exide Prémium 61Ah/600A Mérete:240x175x175mm.
Az új akku 23310Ft volt, a régit 2160Ft-ért számolták be. Itt vettem: Akkucity






Megérett a gyári akku a cserére. Tibcsi166 cartárs pár hónapot használt EXIDE 74Ah 680A-es ex akkuja került bele ( Ő vett egy nagyobbat a 2.4-be). Már a múlt telet is nehezen viselte, idén nyáron 2 hét állás után alig akarta életre kelteni a vasat.




0
367
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Stelvio
- Forma-1
- Félig Off-os autók (egy...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Találkozások
- Tonale
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
