Tagok >> Németh Lajos >> Blog
A vezérlésoldali motortartó bak fáradt el. A tünetek csak hidegben jelentkeztek: eleinte csak vezérlésoldal felőli kopogás (ami elsőre futómű problémának tűnt). Később megjelent alapjáraton (is) a remegés és erős rezonancia. A képek alapján igencsak ráfért a csere a tartóbakra.
Az alkatrészt INNEN rendeltem. A beépítés pedig Német Mihály műhelyében, Dunakeszin készült.






Természetesen a szűrőkkel együtt: 237.367 Km


Senki nem hitt az elméletemben, hogy a DPF problémámat a MOL kúton tankolt dízel okozta. Ma viszont bebizonyosodott, hogy igazam van: Shell-nél tankolás után az autó magától elkezdett regenerálni, miközben a műszerfalon a hibajelzés is kint volt.
Mentem egy nagyobb kört, megvártam amíg befejezi a regenerálást. Utána töröltem a hibákat.
A fotón a spontán regenerálás utáni DPF értékek vannak.

2
605
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Adok-veszek
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Zenebutik
- Giulia
- Forma-1
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth