Mutasd

>> Autóápolás2024-04-04

Kitakarítottam a szélvédő előtti esővíz elvezetőt, nem is volt annyira tele, mint amire számítottam. Gondoltam egyuttal a pollenszűrőre is ránézek, de ennek csak a hűlt helyét találtam. Még a tartó konzol sem volt meg, de olyan mintha soha nem is lett volna oda felcsavarozva.
Egyuttal ellenőriztem az ablaktörlő szerkezetet. Elég masszív nem lóg, nem lötyög, viszont számomra érdekes a működése, lehet van egy kis kopás az elektronikus részénél. Ha szakaszosra van állítva, nem csak az alsó végálláson, hanem a felső végálláson is megáll egy kicsit pihenni. Ilyenkor nem is töröl ki teljasen az üveg széléig, hanem függőlegesen áll meg a lapát, és onnan indul vissza. Ha folyamatos gyorsra van kapcsolva, akkor a felső végállást, teljesen a szélvédő széléig engedi, és az alsó végállást is magasabbra veszi. Lekapcsolásnál, viszont visszatér rendesen a helyére. Ezért gyanítom, hogy így működik helyesen.
Helyzetjelző izzókat cseréltem elöl. Ugyan csak az egyik volt rossz, de inkább párban cseréltem. Az index izzókat is újra cseréltem, így már szép sárgán villognak ezek is...
Sok macerálásal az akkut (53Ah bars jobb+) le is merítettem, ahhoz képest, hogy milyen kicsi, jól bírta. Még jó, hogy a sajátját fel sikerült tölteni, így az visszakerült bele, bár azt sem mondanám belevalónak (70Ah exide bal+), kényelmetlenebb volt berakni, és a kárpit is jobban feszül felette...