Jó nap volt, most gyorsultam először, csak időmérőn mentem, sajna nem tudtuk megvárni a döntőt. Az időm 1/4 mérföldön 17 sec. Van még mit lefaragni ebből :DD.
Eladtam a fekete karbon pajzsot (egy itteni tagnak nagyon kellett :)), vettem hát egy FK krómot. Annyira nem tetszik, de talán majd megszokom, vagy visszarakom az eredetit :).

A leeresztő csavarnál vészesen elkezdett folyni az olaj, begurultam a legközelebbi műhelybe. Alátét, + paszta. Remélem, a következő olajcseréig nem lesz gond. Kitörölték a hibákat is (persze hogy volt) kéretlenül még a fojtószelepet is kitakarították.
Jót tett neki a takarítás, brutálisat megy, tiltás körüli váltásoknál nehéz egyben maradni a fülkében :). Tényleg. Hiába, ez egy Selespeed Sport. :). Csak ne lenne ilyen k..va drága a szervizelése..
Újra voltam Szatyi Cartársnál, a függönylégzsák rakoncátlankodott, és állított a kuplungon is.
A küszöbre felkerült a jól megszokott matrica :-). Thx GT!


Hétvégén lefestettem a féknyergeket, íme néhány kép.
A matricákért big thx GT-nek!


Megejtettük az első olajcserét, amióta nálam van. Az előző olaj 7500K-t futott, de baromi csúnya szine volt.
- Selénia Racing 10w60 + olajszűrő
- Légszűrő
- Pollenszűrő
164000
4
345
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Forma-1
- Giulietta
- Stelvio
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Félig Off-os autók (egy...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas

