Edyboy - főkép
>> EgyébAlfa 155 1.7TS 8V // 2009-08-28

Már hagyományos módon megjelentünk Füreden,ahol véletlenül pont most volt megint borhetek :)Szerencsére mindig van bort nem kedvelő sofőr :)
De még előtte felmásztunk a fülöp hegyi kilátóra,ahonnan szép kilátás nyílott a tóra.kicsit szenvedni kellet érte,mert csak egy darabig lehetett felmenni kocsival,onnan az apostolok lova várt minket és kisebb Himaláját kellett leküzdeni a 35 fokos kiváló időben de simán megérte :)
Füred meg olyan volt,mint szokott:sok ember,sok bor,csinos lányok :)
Kóstolgattunk finom borokat,majd hazatértünk.Egy kis alvás után egészen haza,mert ez volt a nyaralás utolsó napja :(

>> EgyébAlfa 155 1.7TS 8V // 2009-08-28

Nem mentünk ma messzire,csak ide Szigligetre.Kedves kis vár ez,gyönyörű kilátással.Hamarost igyekeztünk azonban,mivel,hogy az előző nap bepácolt húst szándékoztunk megsütni.Meg is tettük ezt és igencsak finomra sikeredett,illett hozzá a héjában sült krumpli.A nagy étkezésben elfáradván este pókereztünk egyet, amiben viszont ismét kifáradtunk,így hát ismét grilleztünk egyet,ezúttal virslit és cukkinit.No,ez is elfogyott :))

>> EgyébAlfa 155 1.7TS 8V // 2009-08-27

Ma ismét szép helyeken jártunk.Megnéztük például a salföldi pálos kolostorromot az erdőben,majd a falut is,ahol gyönyörű házakat láttunk és rövid időn belül felbukkant egy Ferrari és egy Aston Martin.Kb 100 lakosa van a falunak.Mi csak a falu szélére mertünk parkolni az Alfával :)
Persze a strand sem maradhatott ki,lemosni az út porát mintegy :))

Ma arra keltem,hogy nekem kell főzni.Állítólag előző este megígértem de szerintem ily könnyelmű igéretet nem tettem de azért helyt álltam a fakanálnál ésm perrrrsze mindenki más,aki részt vett a paprika és paradicsom felaprításában :)
Ebből már ki is derülhetett,hogy lecsó lesz a menü,aminél egyszerűbb kaja nemigen van de azért nem volt egyszerű a bogrács alá a megfelelő hőséget biztosítani,mivel hogy az éjjel valaki összevizezte az összes fát.Na de ez nem lehet akadály ,úgyhogy csak elkészült az étel :)
Hosszas ejtőzés után felkerekedtünk,hogy idén is megszemléljük a Káli medencét,ami szerintem gyönyörűséges :)
Szentbékkállán elmentünk a kőtengerhez,majd ezután a magyar tengerhez :)
Nem mellékesen este megünnepeltük Solo barátunk szülinapját :)

>> EgyébAlfa 155 1.7TS 8V // 2009-08-27

Nincs is jobb annál,mint amikor az ember induuuuuuuuuul a Balatonra és eltörik a bal első ajtón a kilincs :)De mit nekem,hiszen az ablak úgyis le van tekerve és különben is nyaralunk és nem adunk kicsiségekre :)
Még az sem rontotta el a kedvem,hogy dugó volt a 71-esen,úgysem sietünk sehova,mert nyaralunk de azért már jó volt odaérni.Mint rendesen,most is Rendesen voltunk :)
Ja és ittunk rendesen :)

>> EgyébAlfa 155 1.7TS 8V // 2008-09-15

Persze hamar eltelt ez a pár nap és már indulhattunk is haza de azért viszünk pár emléket haza.Várnak megmászását nem mindenkire sikerült rábeszélni,én viszont kártyáztam is,amit utálok,ja és pálinkát is ittam,pedig azt is utálom.Legalábbis azt mondták,hogy ittam :-)
És persze hazaérkezni megint rossz volt.Legszívesebben visszamentem volna.
Csak hát jöttek a csúnya hétköznapok :-(

>> EgyébAlfa 155 1.7TS 8V // 2008-09-15

Verőfényes nyári nap virradott miránk ezen napon,Alfák összeseregledvén, elindulánk a nagy tó felé autópályát mellőzvén,szépen kanyarogva régi utakon,ablak letekerintve,hadd gyöjjön a huzat,nincsen is jobb annál,viszont megérkezvén erősen tikkadt állapotja vala mindőnknek,aminek folyományképpen megrohamoztunk egy ivót, amelyben bár lassú szervírozásban volt részünk,mégis megmenekültünk a szomjhaláltól,majdan ezek után felkerestük a strandot,ahol is felüdülésben volt részünk.
A következő öt napban felkerestük az Badacsony környékének nevezetes pontjait,ami nem volt túl egyszerű,mivel hogy nehéz volt egyeseknek beadni,hogy sokkal kellemesebb hegyet mászni 35 fokban,mint hűsölni az árnyékban.

>> EseményAlfa 155 1.7TS 8V // 2008-05-02

Frissen ébredtem ma,bár a tegnapi pincebuli némi punnyasztó hatással volt rám de ez csak addig tartott,amíg beültem az Alfába,és útnak eredtünk a megszokott irányba:Zsámbék,Zámoly(kötelező megállás Pedró kocsmájánál házisört venni),Fehérvár,Veszprémbe nem betérve,hanem elkerülve és lekanyarodva,tájnéző tempóban repceföldek és bárányfelhők közepette élményautózás után egy kis megállót megejtve Tapolca városában egészen közel kerültünk Szigligethez.Olyannyira, hogy hamarosan oda is értünk,ahol könnyen odataláltunk a szőlődombhoz,ahol Whiteskull már várt minket.Mivel a nap már hanyatlóban volt,kár is lett volna az utat folytatni,így hát maradtunk,főleg,hogy helyi borkóstolásra nyílt alkalom,minekutána egy kis konyakból merítettünk erőt,bár nem kedvelem de baráti társaságban minden korty jól esik,tehát borozgatásba hajlott az este,sőt volt időnk tüzet rakni és csirkét sütni rajta és miután kilabdáztam magam Zsófival,folytattuk az eszmecserét a világ dolgairól,majd egyszer csak elálmosodtunk és elszenderedtünk csendesen :-)

>> EgyébAlfa 155 2.0 16V // 2007-11-26

Az idei nyaralás a Balatonon esett meg egy pici faluban,ahol kiváló hangulatot teremtettünk annak ellenére,hogy majd minden nap esett az eső.Árnyalta a képet,hogy egy pözső mellett kellett parkolni.Persze,ahogy hazaindultunk,egyből jó idő lett.

>> EgyébAlfa 155 1.8TS8V // 2007-08-27

Meghódítottuk a várat tehát,melynek tetejéről pompás kilátás nyílik.Azután csoportkép készítés majd fagylaltozás következett.Érzékeny búcsút vettünk egymástól,mert a többiek mentek Forma 1-et nézni(Ferrari győzelem),mi viszont inkább elmentünk kajálni és csobbanni a Balatonba bele. Bár negyed óra alatt meguntam a fürdést,azért jól esett.Eljött végül az indulás pillanata.Le volt zárva a 8-as út,így a 82-esen mentünk haza.Este fél 9-re értünk Tokodra.Még jó,hogy másnap délutános vagyok.