- főkép
>> SzervizAlfa 166 3.0 V6 // 2009-05-12

A venetillátor nem állt le, a hiba a relé cseréjével megoldódott, de közben a jeladó hőgomba is cserélve, és a thermosztát is. (gyári)

 
>> SzervizAlfa 166 3.0 V6 // 2009-05-12

első féktárcsák felszabájozva, Magnetti Marelli betétek
Hátsó Féktárcsák cserélve (Brembo) Magnetti marelli betétek

 
>> SzervizAlfa 166 3.0 V6 // 2009-04-29

szilentek kivoltak
hátsó stabilizátor szilentek

 
>> SzervizAlfa 166 3.0 V6 // 2009-02-17

jobb első felső lengőkar csere
reggel a hidegben kicsit nyöszörgött a szilent, és idegesített kicsit.:-)
241000km

x
 
>> SzervizAlfa 166 3.0 V6 // 2009-02-17

jobb első csapágy csere (gyári)
kicsit már búgott
240100km

x
 
>> SzervizAlfa 166 3.0 V6 // 2009-02-17

olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
239200 km-nél

x
 
>> SzervizAlfa 166 3.0 V6 // 2008-12-20

Bal első lengőkar és stabilizátor csere. Gyári, új alkatrészekkel. A szilentek kicsit kivoltak, és nyikorogtak.

>> SzervizAlfa 166 3.0 V6 // 2008-06-15

Tegnap kijavították a karosszérián lévő apró hibákat. Geri nevő karosszériás cisnálta Dunaújvárosban (Nagyon korrekt volt, és alapos!). Küszöbspoilerek igazítása, elpattogott patentok cseréje, apró karcok eltüntetése, és egy komplett polír. Gyönyörű lett, ilyen lehetett új korában.

 
>> SzervizAlfa 166 3.0 V6 // 2008-04-25

Légszűrő és rezonátor dob csere.
km:231300

 
>> SzervizAlfa 166 3.0 V6 // 2008-04-01

Ma megtörtént az elmaradhatatlan olajcsere. 230.100 a kilométeróra állása.
Selenia 20k-t kapott.
8 liter=18.670,-Ft (6,2 liter ment bele, így maradt még másfél liter utántöltögetni, ha kell.)
Sofima olasjszűrő:1.542,-Ft (szólt a szerelő, hogy következőre gyárit vegyek, mert az utángyártottat nehezen lehet cserélni.
A polenszűrő is ma lett cserélve.(Zaffo:4.116,-Ft-volt)
Munkadíj: 4.000,-