Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2,0 TS "Pók" >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2,0 TS "Pók"
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Fekete
A téli projekt során elég nehezen sikerült elválasztani a bal első gumi fékcsövet a fémtől. Eléggé eldeformálódott a hollander. Miután Csöri pár ezresért tudott szerezni gyári újat, nekiálltam kicserélni. A kitekerés még nem bonyolult, de a cső kiszedésének csak az álljon neki, aki kiskorában szívesen játszott ördöglakattal.
Először a rögzítési pontokat kell megkeresni. Egy összefogó sín van az ABS mellett, egy a főfékhenger mellett. Ez utóbbihoz csak a szívócső kiszerelése után lehet hozzáférni. Aztán van egy a sárvédő mögött is, ahol bekanyarodik a cső. Ha ezeket kipattintottuk, már csak a végeit kell kicsavarozni és jöhet az ördöglakat. A technológiát leírni lehetetlen, próbálkozni kell. Persze minden mozdulatot célszerű megjegyezni, mert majd ugyanígy kell visszarakni is.
Azaz mégse.
A gyárban rájöhettek valamire, mert az új cső kicsit máshogy veszi a kanyart, más az alakja. Pont annyira, hogy tized energiával menjen vissza. Hurrá!
Sajnos a fékcső rögzítő fülek nem kompatibilisek a régivel, úgyhogy azok maradtak. A rácsusszanó bigyók viszont nem.
Légtelenítés után kész.
Ja, és a frissen szerzett rézpasztával bekentem a féknyereg csúszó pontjait és a betétek hátulját.
Kerék vissza, talpra.
Már csak az akkut (egyenlőre a CTEK töltő tárasaságát élvezi) kell visszarakni és indulhat a szezon!








2
604
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Zenebutik
- Filmek
- 164-166
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV