Mutasd

>> Szerviz2020-02-06

Hajtókar csapágyas volt, a 25-30ezres Olajcsere nagyon jóttett neki... (mint minden más motornak) De nem ez volt a veszte, hanem a német márkaszerviz hozzánem értése vagy figyelmetlensége miatt olajnyomás - 2...
Faterom teljes motorfelujítást végzett rajta . Alját lekezelte. Futómű homokszorva, festve. Friss vizsgával forgalomba helyezve.
A hang : elég sűrűn olvasom azt hogy a V6 JTS a Busso V6 nyomába sem érhet. Ebben nem tudok állást foglalni, gyári rendszerrell nem hallottam még 3.2 v6 Bussot. (Gyárit Gyárival illik hasonlítani ) . Ami pedig a jtst illeti szerintem elég szépen muzsikál a gyári rendszeren keresztül is. Hallottam már pár gyári Busso 2.5 V6-ot hát csak a hangja miatt nem vennék, egy 2.0TS-nek is elég szép hangja van.
A 3.2 jts beszerezhetettlen horror árú alkatrészek csak részben igazak... Ha valaki elég mélyen bele ás a témába, vagy csak egyszerűen használja a Googlet az tudja hogy ezt a motort jó pár autóba rakták. Így az alkatrész árak akár a negyedére is csökkenthetők.
És hát ugye mi mindent beszereztünk...
25-30e km-es olaj csere 8-10e km-re rövidítjük illetve max 1 év ha az éves futás nem haladja meg a 8ezret, valamint a Gyár által előírt olajat használjuk. ( Tudjuk hogy a Selenia a világ legrosszabb motorolaja, hallottuk a sarki péktől, telefonárústól...)
Sokak állítása szerint ez egy: fostalicska gyenge és sokat fogyasztó motor... mondjuk olyannal nem találkoztunk akinek új kora óta megvan és max 10e km-enként olajat cserélt volna.
De még olyannal sem beszéltük erről akinek lett volna...
Igazából ezeket olyan emberek írkálják a Facebookon akik 2 commentel elöbb még azt kérdezték hogy: "mit jelent hogy change oil"... Vagy hogy: "mit jelent ez a piktogram a müszerfalon". Alap dolgokkal sincsennek tisztába de fossák az igét...

A felújításról egy rövid VIDEO