Mutasd

>> Szerviz2019-11-08

Nagyszervíz (részletek később)

 
>> Szerviz2019-06-05

Megtörtént az éves szervíz Ferkénél.A kormánymű és futómű is átvizsgálva,fantomhangok javítása elnapolva.4 db izzítógyergyából 2 teljesen rossz volt,2 már félig,cserélve mind a négy.Ezenkivűl minden ok.
189200 km.

 
>> Szerviz2019-05-08

Légkondicionáló fertőtlenítése és átvizsgálàsa Tárnokon egy igazi szaki által.Minden a legnagyobb rendben,nyomáspróba eredménye szerint nem hiányzik gáz a rendszerből.
Ha már a Turul utcai bontó közelében voltam,beszereztem egy csomagtérhálót is.

>> Szerviz2019-04-06

Ma sikerült végre eljutnom egy gumisműhelybe.A téli gumikon még 2000 km-ert se tettem meg,lehet még fent maradnak a következő télre.Holnap kapnak egy takaritást és ápolást.
A nyári gumik eddig kevesebb minit 5000 km-ert futottak (4779),kopás nyomai sehol nem látszanak.Az elől lévő abroncsok hátra kerültek, és fordítva.A lepatkázott jobb első felni ősz végén javítva lett.
Km.:188118

 
>> Szerviz2018-06-22

Turbó bemeneti hőszenzor csere+ kontakthiba

>> Szerviz2018-05-17

-Olaj,olajszűrő,lég és pollenszűrő csere;
-Váltóolaj csere;
-Olajpumpa szivattyú alsó tömítès csere (napi első indításnál felvillanó elégtelen olajnyomàs hibaüzenet miatt —->hiba megszüntetve);
-Féktárcsa és fékbetét csere;
-Olajteknő tisztítàs;
-Egr tisztítás;
-Hátsó futomű szilentben lévő,futómű beàllításhoz szükséges berohadt csavar kiszabadítása;
-Futómű beállítàs újra;
-Első hàtsó kerékjárati ív műanyag dobbetét mögötti rèszének kitakarítása.

 
>> Szerviz2018-01-17

Sajnos csak az első futóművet tudták beállîtani,mert a hátsó futómű egyik szilentjén levő beállító csavar berohadt.Vihetem vissza.

>> Szerviz2017-05-04

Olaj,-olajszűrő,-gázolajszűrő,-levegő és pollenszűrő csere volt,ill. a biztonság kedvéért az Egr hűtő fedèl cseréje is megtörtént,bàr mint kiderült,nem volt mèg elrepedve,de legalább egy,a 2.0-ás motorra jellemző típushiba kiküszöbölve.A kismértékű hűtővíz fogyás sem ennek volt köszönhető,hanem egy vízcsövön lévő lyuk miatt volt,amit a rajta lévő bilincs okozott,ez a probléma orvosolva lett.A motorolaj és nívópálca tömítés cserével egy csapásra megszüntek az indításra jelentkező elégtelen olajnyomásra figyelmeztető hibakódok.Sajnos a futómű felől érkező,néha jelentkező kotyogás (nyekergés?) okát a tüzetes átvizsgálás után sem sikerült a szerelőmnek megtalàlnia,hiába mondtam el neki a fórumon olvasott tippjeimet,nem sikerült megértenie.Vagy nem is akarta,ő a 18-as felnire fogta.Kár volt vele megosztani a tapasztalatomat,miszerint a 16 collos tèli gurulókkal nem produkálta ezeket a hangokat.Mentségére legyen mondva,nem ismeri még a típust és az Alfákat sem,együtt tanuljuk az Alfás okosságokat.Valószíűleg elfelejtette a melegben jelentkező kuplungpedàl nyekergést is javítani,hiába írtam fel a hibalistára.Nem lebecsülve a tudását,most már átérzem,mikor a Cartársak az Alfákat ismerő és szerető szerelőkről írnak.Ezen hibák megszüntetétésere futok majd egy újabb kört,lehet,hogy felkeresem az Alfarium csapatát,ha már amúgy is olyan közel vannak hozzám.
Kiadásaim:
-szervízcsomag az Elaforg-tól 35000 Ft
-Egr hűtőfedél hàzhozszállítattva Erhardtól 16500 Ft
-nívópàlca tömítès Autóház Budaörstől 320 Ft
-munkadíj 35000 Ft
-az érzés,hogy az autóm (szinte) hibátlan -- felbecsülhetetlen!

A fennmaradt hibák javitásán túl,a következő projekt az alvázvédelem lesz,melyre júl. végén kerül sor.A dolog érdekessége,hogy meg tavaly oktober végén kaptam az időpontot most július 25-ére.