Mutasd

>> Egyéb2020-07-27

Felkerestem Süttőn Veszelka Norbit, aranykezű horpadásjavító ismerősöm és folytatódott a kiskocsi esztétikai javítása. Csodaszép lett a csomagtartóm, meg sem tudom mondani hol volt rajta a hiba. Folyt köv, van még min dolgozni.

 
>> Autóápolás2020-06-14

Még pár hónapja vettem a bal oldalról hiányzó Giugiaro feliratot, hátra egy Ti-t. Még akkor fel is raktam, és feltűnt hogy bár Mopar kiegészítő, mègis más a Giugiaro felirat, így a napokban vettem a jobbos sárvédőre is egyet, úgysem volt túl szép. A tatai bontóban kaptam új feliratot.

 
>> Szerviz2020-06-10

Még az előző tulaj rakott az autóra egy nyomókuplungos, 5 gangos jtd váltót, ami nagyon nem tetszett nekem. Úgy éreztem hogy megfojtja a motort, ötödiket nem is használtam a hosszú végáttétel miatt. A napokban, 142 000 km-nél megejtettük a váltócserét, visszakapta az eredeti váltóját. Kapott új TRW főhengert Borg & Beck kinyomócsapágyat, Motul váltóolajat, Mol dot4+ fékolajat. TZoli rendelt nekem új gumidugókat is. Teljesen másik autó lett, vígan forog tiltásig :) Imádom ezt a kocsit :)

 
>> Szerviz2020-05-09

140733 km állásnál kicseréltem az olajat, leeresztőcsavart, olajszűrőt, levegőszűrőt, pollenszűrőt. Vettem hat liter Motult, hogy legyen ha kell. Egyben fertőtlenítettem a klímát is.

 
>> Szerviz2020-04-22

Végre elkészült Rendes József által a kormányom, semmi csicsa gyári lett. TZoli adott egy sofőr oldali ablakemelők műanyagját, az eredeti törött volt, egy helyen repedt is. Már ez is rendben van.

 
>> Szerviz2020-04-12

Az ex Gt-m új tulajától kaptam két jelet, kicseréltem őket, egy kis polírozást végeztem a króm végen rongy és Turtle fémpolír segítségével. Szili Peti mondta hogy van neki Érden szinazonos ajtója a sérült jobb oldaliak helyére, sajnos sw volt a donor, így csak első lett. Felraktam azt is, mivel nem akartam a rozsdamentes kasznit megbontani, így megjelöltem filccel a zsanérok helyét, majd ajtó fel-le pakolgatással és apró állítgatásokkal sikerült szép hézagokat csinálni.

 
>> Szerviz2020-03-20

Elkészültek a nyári kerekek, fel is raktam őket. Elégedett vagyok a képpel :) Mint eddig is, Tatabányán a Renczes gumiszerviznél gumiztattam. Volt egy kis bandázás is barátommal, ex-autóm tulajával.

 
>> Szerviz2020-03-15

Történt egy-két dolog mostanában. Pótoltam a hiányzó Giugiaro feliratot bal oldalt, Ti feliratot a fenekén. A jobbos Giugiaro sem a legszebb, később cserélem. Hoztam négy Selespeed felnit 17 collost, picit javítottam a kinézetèn az lesz a nyári szett. Ismerősömtől olcsón kaptam négy Ling Long Greenmaxot, 225/45 méretben. Három készen áll, egynek a belső élén van egy javítandó benyomódás, az pár nap múlva készül el. Megejtettem a rugócserét is, nem Ti rugó Eibach 30 mm a szám alapján. Lefestettem feketére. Egyre jobban szeretem ezt az autót, minden úgy jött szét a futőműben mintha tegnap rakták volna össze. Még az aluvilla és a hátsó hosszú csavar sem volt berohadva, még a hátsó féknyerget sem kellett levenni hozzá. Letöröltem észter higítóval az ablakemelők műanyagjait, alapoztam, festettem. Egyik soproni utamról hazaérve folyt az olaj csúnyán a gépből, hàla égnek csak az olajhűtő csöve volt lelazulva. Meghúztam, azóta jó. Haspáncèlból volt kitörve egy darab, pótoltam alumíniummal.

 
>> Szerviz2020-02-03

Két év dízelezés után visszatértem a benzines táborba. Igaziból egy év sem telt el a Gt-vel és tudtam, soha nem kedveltem a dízelt és nem is fogom. Első és utolsó dízel autóm volt az biztos. Egyszerűen sem a hangja, sem a szaga, sem ahogy előadja az egészet nem mozgatott meg bennem semmit, fikarcnyi sem jött nekem abból ahogy a dízelesek imádják a gépeiket. Több mint egy év keresgélés után találtam rá erre a csodaparipára, így újra kerek a világ. 2003-tól 2019 januárig Róma mellett rótta az utakat egy tulaj kezei alatt. Én vagyok a harmadik, igyekszem a szép, valóban patent, rozsdamentes állapotot tovább javítani. Apróságokkal el is kezdtem, visszaakasztottam a lógó balos kézifékkötelet, kapott a kormányszervó tartálya új levegőztetőcsövet az elporladt eredeti helyett, új kiegyenlítótartályt sapkával és új műanyag vízcsövet mert a régi tömítése elengedte magát. Az első hónap alapján nagyon tetszik, gyönyörű a hangja, nem olyan forgós mint a ts-ek, pláne az ex 1.8-am, inkább nyomatékos. Erről talán az előző gazda álltal íratott program is tehet, picit lejjebb tolt nyomatékgörbével, 100-as benzinre írva. Felvértezte egy szép nagy olajhűtővel is. Terveim között szerepel a bordóból megmaradt Ti rugók berakása tavasszal, mert az autó Ti gyárilag de kisbőrrel és normál magasan. A héten viszek Rendes Józsefhez egy kormányt mert láthatóan gyűrűvel vezetett az első tulaj, és rendberakok egy garnitúra 17-es Selespeed felnit nyárinak. Ja igen, a km 133 400 volt január 3.-án mikor elhoztam, 111 000-nél komplett vezérlés, vízpumpa, termosztát, kuplung és fék csere volt. Előtte a számlák alapján évente nagyjából 4000 km-t futott, évente cserélve az összes szűrő és a motorolaj.