Tagok >> theBanyai >> Spider / GTV 2.0 TwinSpark >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TwinSpark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1995
- Színe:Giallo Zoe
A történet egyszerű, 100km/h fölött picit búgott a jobbos kerékcsapágy, mondom majd a következő szezonra kicserélem idén úgyis kb. 150 km megy bele. Állt 2 hetet az autó, majd hétvégén elővettem, és hát katasztrófa lett :D
Gondolom a 15mm-es nyomtávokat sem köszönték meg.
30km/h-nál elnyomta már a kipuffogó hangját. Kiváló, rendeltem egy csapágyat, kicseréltem. Csere közben ellenőriztem a bal oldalt, nem vészesen ,de annak is volt hangja. Mondjuk ha elötte megemelem és ellenőrzöm akkor nem kell 2x rendelnem alkatrészt. Mindegy, mai nappal az is ki lett cserélve.
Nagyon könnyen szétjött amúgy minden, csapágylehúzó alkalmazása sem kellett.
Rézpasztát használtam minden csavarra, és nyomatékkulcsal húztam le a kerekeket.
U.i. Az állást az ablaktörlők is megsínylik, konkrétan meghülyül tőle. 1-es fokozatban rendszerint megáll a szélvédő közepén. Többi fokozatban működik... Ha van használva, "bejáródik" . Ha valakinek van erre "orvossága" írja meg. Köszönöm. :)
Update 2020.04.16. A kerékcsapágyak megint búgnak nagyjából 1000km után. Vicc... Próbálkozunk a garanciával...






Kicseréltem az ablakmosó motorját, mert elhalálozott.
Rendeltem egy újat, majd kivettem a régit, és nem egyezett, sokkal szűkebb volt a szívó része,így nem tömített volna. Gondoltam remek, nem jó bele. Nem hagyott nyugodni ,szétszedtem mégegyszer, és akkor vettem észre,hogy egy gumi köpeny van ráhúzva, ami átszerelhető. Így is lett, most működik. Rakok majd rá 2 ablaktörlő lapátot újat, és át akarom variálni a mosó fúvókákat, mert ez elég trógerül néz ki.
Mivel a hetvegenek vege, ment garazsba :)



Nagyon sok készülődés előzte meg Alfacityt, kicsit ki is égtem.
Főként Réku kocsija vitte az időt, mert telifényes lett cityre, illetve még az esemény elött 2nappal 3 autót kellett megcsinálnom.
Elfáradtam.
Sajátjaimon csak takarítás volt jóformán, meg a nyomtávszélesítés.
A GTV-vel felállhattam a pályára kiállítóként.
Sok-sok dicséret, minimális kritika övezte a kocsit, és engem.
Sok matricát kapott, amin meg is lepődtem, de persze jól esett.
Gonosztevő lehozta a GT-m is ,bár az eső miatt az már retkesen a porba kapott helyett, dehát ez van. A rendezvény színvonalas volt, tetszett is, bár a tavalyi évet űberelni nem tudtam ,de meg sem közelítettem, továbbá szerintem a rengeteg készülés, és túlzott várás miatt elmaradt számomra az átütő élmény.
A "csapatom" , barátok feldobták azért !!








Ma megkaptam a nyomtávszélesítőket, melyeket 20mm-es szélességben készíttettem el. Új ,hosszabb csavarokat is rendeltem hozzá.
Felpattintottam. A gumi elég frankón beleér a kaszniba, szóval lesz vele még egy kis matekom.
Update :
Nem ér már bele a kerék, illetve 15mm-re cseréltem a 20-ast.






Az egyik hátsó kerékbe nem akart megszorulni 1db csavar, így vettem 12x1.25-ös menetfúrót, és átmentem rajta. Patent lett.

Fel lett töltve a klíma, iszonyat hideget fúj ,másodperceken belül.
Elégedett voltam a munkával, jövőhétre bejelentettem a GT-t is ,mert fúj az is ,de nem olyan acélos , mint ez :) Kicsit rátöltünk.
Kép csak úgy, mert szép... :)


Lecseréltem ezt a csúnya váltogombot végre.
Megjött a szoknya is ,sárga varrással az is a helyére került. A váltó rúdból vágtam kb. 3cm-t (ráfért) . És ha már szét kellett szednem a középkonzolt bekerült a semmire nem használt szivargyújtó helyett egy USB töltő, zöld világítással. Pofás.





Megtörtént a B oszloptól hátrafele való fóliázás. Műbizonylatos, 15%-os. Az 5%-os nekem nem tetszik. Előre is rakattam egy szélvédő csíkot, bye-bye akvárium.
20eve foliáznak ,azt mondták, hogy nem láttak meg ilyen autót :D
Mivel nincs hétvége tipli vissza a garázsba :)






Nem tértünk haza üres kézzel. Jól esett.
Második helyet sikerült elhozni. (Legszebb olasz autó kategória)








Hogy is ment voltan egyszerűen a történet... :D
Rengeteg keresgélés után, egy barátom szólt,hogy austriába talált ültetőrugókat kell-e. Persze, megvettem. Dobozában, szép állapotban, 2.0TS-be való stb stb.
Várt egy pár hónapot a dobozban téli álom miatt, aztán tavasszal Totokid barátommal kicseréltük. (Le is fújtam őket feketére, hogy gyárias legyen..)Leengedtük az autót, borzasztó. Hátul brutálisan beült, elöl max 1 centit. Nagyon szarul nézett ki. Visszaraktuk a gyári rugókat, és végül a megoldást 3 opció jelenthette:
-Airride (400.000ft)
-Novitec gewinde (200.000ft)
-Futóművessél gátló rövidítés, keményítés, és rugó kovácsolás (35.000ft)
A gewinden sokat fikóztam egyébként, de aztán felutaztam Pestre és megcsináltattam. Mondtam,hogy mi a kérésem,és el lett végezve a munka 8óra alatt. Hátul 2cm ültetés , elöl 4.5 . Szerintem nagyon rengeteget dobott rajta, böszme ronda volt magasan.







0
499
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Filmek
- Spider
- Zenebutik
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Forma-1
- Belül is érezzük jól ma...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV