Tagok >> forrasr >> 166 2,4 JTD Progression >> Blog
- Típus:166 2,4 JTD Progression
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Luxor Nero (601)
Nyaralásra készülve gondos autós átvizsgálja az autóját, hogy rendben legyen a hosszú úton...így is történt 8.16.án, aztán másnap még volt egy út Érdre majd haza a kutyával, már aznap reggel furán puha volt a kuplungpedál, délután hazafelé már egyre gyanúsabb lett. Gondoltam így nem állhatunk neki az odavissza 1800km-es útnak, mert bizonyos, hogy baj lesz vele. Benéztem alulról a főhengerhez, alaphelyzetben furán szabadon volt a nyomó rúdja, mintha szorulna a munkahenger a helyén, és nem térne vissza alaphelyzetbe. Gyorsan pánikba esés, de sebaj megyünk a Pug Partnerrel, neki is álltam bepakolni, de kiderült nem zár a csomagtartója valamiért, kitudja mióta, de legalább már tudjuk. Nah akkor reggel gyorsan kell egy főhenger, csere aztán nyomás az Alfával....persze égen földön nem volt, sem a bontós havernál lévő Kappában nem ilyen volt sem bárdi unix stb. Maradt a Partner belülről spaniferrel behúzott ajtóval-hogy nehogy illetéktelen válogassanak a csomagtartóból útközben. Mire hazaértünk, már megérkezett az új TRW főhenger, csere már a "szokott" módon. Szétszedtem a kiszerelt LPR-t, az alaphelyzetbe munkahengert visszanyomó rugó tört el, így nem állt vissza a helyére, ennek köszönhetően egyre inkább kezdett bent fogni a pedál. 20.000.km-t nem bírt ki a remek utángyártott alkatrész, pedig a tervek szerint ezzel már nem kívántam foglalkozni....



0
497
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Adok-veszek
- Junior
- Stelvio
- 155
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV