Mutasd

>> Esemény2012-01-10

A sztori augusztus végén kezdődött. Ekkor a 75 4 éve állt garázsban, használaton kívül beállt fékekkel, természetesen műszaki nélkül. Elmentem megnézni (~2x350km), de annyira kiábrándító volt, hogy lemondtam róla. A tulaj egyébként szimpatikus volt.
2005-ben cseréltek rajta hátsó íveket, és ekkor kapta ezt a 'pompás' újrafényezést - a csomagtérajtón található plakett alapján tényleg ez volt a gyári színe.
Eltűnt a hirdetés, alig telt el egy hónap, és valami embertelen áron megjelent 2 év műszakival, viszont más településen. A srác a ráköltött összegen felül fogni szeretett volna rajta kb. egy százast. Amiket cserélt: olaj, minden szűrő, első fékbetétek, izzítógyertyák, porlasztócsúcsok beállítás nélkül, kézifékkötél, átmozgatták az első fékmunkahengereket, új akkut kapott. Vontatott vele egy Iveco kisteherautót, leégett a kuplung és elszakadt a középső hardy. Kuplungszettet cserélt (Sachs tárcsával), hardyt nem.... Új a Watt-rúd központi szilentje is, plusz a rudazatáé.
December végén kapuzárási pánikot kapott, és jócskán levitte az árát. Győzött az irracionalitásom, megvettem. Nem bántam meg :-)

Az instrukciót azért megkaptam elhozatalkor: "a szakadt hardynak a gyorsítás és a lassítás árt a legjobban, beállsz kényelmes 140-re pályán, úgy jó lesz". - Motort megfőzni biztos. 80-100 között szépen, hibátlanul hazajött. Az első Alfás üdvözlést egy piros 156-tól kaptam az M7-esen, hát megkönnyeztem.