Mutasd

>> Egyéb2012-11-14

Az autóm olajfogyasztásával nem igazán voltam megelégedve, ezért próbáltam megoldást keresni a problémára. Sok Alfa tulaj szembesül az olajfogyasztás gondjával ami sokak szerint normális jelenség. Szerintem meg nem az.
Szerencsére sikerült megoldást találni:))
Nehezen és kételkedve szántam rá magam a Xado kipróbálására ezért nem a saját autóm volt az alany hanem egy vállalkozószellemű ismerősöm szánta rá magát és az Ő 1.8TS motorjába került bele. Csattogás, zörgés és minden más problémás hang ami előjöhet egy több mint 200ezer km-t. futott motornál, az teljesen megszűnt
már az első pár km. megtétele után.
Így már bátran raktam a saját 1.4TS motoromba a revitalizálót. Azóta megszűnt az olajfogyasztás:)))

A XADO egy teljesen új termék Magyarországon, ami legalább 5-7% üzemanyag megtakarítást biztosít, a motor járását simábbá és halkabbá teszi, csökkenti a káros anyag kibocsátást és növeli a motor élettartamát, körülbelül egy tank üzemanyag áráért. XADO a motor hőjét és az olajban levő mikroszkopikus fém részecskéket kihasználva egy fém - kerámia felületet hoz létre, ami sokkal simább és keményebb mint az eredeti fém alkatrész. A kezelt alkatrész jobb állapotú lesz, mint az új korában, és jelentősen lassul az elhasználódás folyamata a jövőben. A XADO-val kezelt motor ezáltal kisebb belső súrlódású és gazdaságosabb lesz.

Mi is a XADO?
NEM egy olajadalék!! A XADO Nem befolyásolja az olaj karakterisztikáját vagy viszkozitását, habár az olajat használjuk, hogy a XADO eljusson a motor mozgó alkatrészeihez. Ott a motor mozgó alkatrészei által generált hő és súrlódás elindít egy folyamatot, amely ötvözi az olajban lévő mikroszkopikus fém részecskéket és a XADO hatóanyagát.
A XADO és a fém részecskék fém-kerámia, azaz CERMET (ceramic / metal) réteget hoznak létre, ami beleötvöződik a motor alkatrészeinek fém felületébe. Ez az új fémkerámia felület sokkal keményebb (XADO CERMET felület Rockwell értéke 320 (fém = 90; gyémánt = 420)) és simább mint az eredeti fém alkatrész, és megmarad minimum 100,000 - 150,000 kilométeren keresztül.
Ezen fémkerámia felület hatására a motorban a súrlódás kisebb lesz, ezáltal a motor kisebb hőmérsékleten, és gazdaságosabban tud üzemelni. A XADO egy tökéletesen sima felületet hoz létre azáltal, hogy feltölti a fém alkatrészek mikro-sérüléseit, amiket a használat során a kopás okoz. Ezáltal a XADO növeli a kompressziót, csökkenti a fogyasztást, a zajt, a rezonanciát, és a káros anyag kibocsátást, valamint növeli a motor élettartalmát és tartósságát.
A XADO ott fejti ki hatását, ahol nagyobb a súrlódás. Amikor az új felület létrejön, és a súrlódás csökken, akkor a folyamat is megáll. Ez egy önhatároló folyamat, az új réteg növekedése csak addig tud folytatódni, amíg annak vastagsága pont ideális lesz és ezáltal a súrlódás a legkisebb. A XADO-nak nincs befolyása sem az üzemanyagra sem az olajra, azokkal nem lép reakcióba és nem módosítja azok tulajdonságait. A XADO egy fémkerámia bevonatot létrehozó anyag és nem kenőanyag.

Nálam nagyon bevált és ma már kizárólag Xado kenőanyagokat használok az autóimban.