Ferko - főkép
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2012-09-01

Olajcsere elvégezve.

Km: 172846

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2012-06-25

2012.06.20-án az autó egy nagyobb szervizen esett át. Ami cserélve lett:

Komplett vezérlés (szíjak, görgők, vízpumpa)
Generátor szabadonfutó
Jobb első csapágy
Első fékek (tárcsák, fékbetétek)
Kutyacsont
Fékolaj

Nagy köszönet két nagyon jó barátomnak: Falconak és Georgenak.

Köszi srácok!:-)

Km: 160.000

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2012-05-10

Olaj, levegőszűrő, olajszűrő, üzemanyagszűrő és pollenszűrő csere elvégezve.

km: 155.354

 
>> Tuning és extraAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-10-14

2011.10.14-én bekerült az autóba egy komplett bőr szett. Fasza gyári sárga ülések, melyekben benne van az ülésfűtés és elektromos deréktámasz is.
Az első ülésen volt egy kis javítani való, de a srác nagyon szépen rendbe hozta.

Szeretném megköszönni Georgenak az rohangálást, az utánajárást az ülésekért, valamint a beszerelésért és a tisztítás, Föckösnek az ajánlást a szakemberhez, aki kijavította a hibát és Haronak a tippet a bőrápolóért.:-))

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-09-27

2011.09.27-én új akksi került az autóba.
Váratlanul ért, de nem volt mit tenni, cserélni kellett. Varta került bele.

 
>> AutóápolásAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-09-01

2011.09.01-én az autó kapott egy full polírozást, plusz a motorteret is kipucolták.
Csillogunk, villogunk.:-)

>> AutóápolásAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-09-01

2011.08.20-án új jel került az autóra. A régi már igen megkopott volt, így rendeltem az e-bay-ről egy jelet, melynek értéke szállítással együtt 4.500 Ft. volt.
Hajszárítóval melegítettem a régi jelet úgy 1 óra hosszáig, aminek eredményeképpen megolvadt a ragasztó és szépen ki lehetett venni a régi jelet. :-)

>> AutóápolásAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-07-29

2011.07.29-én az autó bal hátsó ajtaját le kellett fényezni, mert valaki meghúzta, de persze tett rá nagy ívben (miért is hagyna ott egy telefonszámot???).
Szerencsére csak fényezni kellett, mert törés nem volt. De a sárülés akkora volt, hogy polírral nem lehetett kiszedni.
A lényeg, hogy az autó csillivilli most már:-))

>> AutóápolásAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-07-24

2011.07.23-án 5 napi munka után kész lett az autó.
Javításra szorultak a küszöb spoilerek, mert letört belőlük egy-egy darab hátulról, és már kezdtek leválni. Kipótolták a hiányzó darabokat és lefényezték az egészet.
Az első lökös kettérepedt alul hála egy padkának, így azt is meghegesztették és kapott egy teli fényt.
A tetősínek elég csúnyán elkezdtek kopni, így lefényezték mind a kettőt.
A csomagtartó jobb teleszkópja teljesen kijött a helyéről, így azt vissza kellett hegeszteni.
A bal hátsó ajtón lévő meghúzást sajnos polírral nem tudták kiszedni, ugyan halványodott, de nem tűnt el teljesen, így az ajtót telibe kell fényezni.

>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-07-15

2011.07.15-én a két felső lengőkart ki kellett cserélni. Eléggé nyekergett már a szilent, de a lengőkarok is megérettek a cserére.

km.: 142.050