Elérkezett egy újabb nagy szervíz ideje! A vezérműtengely ház került újratömítésre vezérléscserével egybekötve. Cserére került még a szelep fedéltömítés is. Csupa gyári alkatrésszel :D Így már tuti nem lesz olaj a gyertyafészekben ;)


Hátsó lengéscsillapítónál vettem észre egy folyást ez cserélve lett a gyári Sachs ment vissza. Ilyen autóhoz képest meglepően olcsón beszerezhető. A nagy hidegekben kemény fűtésnél feltűnt nem melegszik a kocsi 70 °C fölé. Beszereztem egy termoszátot az is cserélve lett. A fagyálló pedig gyári lett vissza töltve! Így már stabilan áll 90 °C-on a vízhőmérséklet és a fűtés is mérföldekkel javult!! :D





Egyre több fórumon olvastam, hogy az 1.75 tbi-ben is tud gond akadni az olajrendszerrel. Így belevágtunk a javításába. Nem volt egyszerű levenni az olajteknőt, de sikerült és az átalakított alkatrész is tökéletesen passzolt. Ezzel megszüntetésre került egy fenyegető gond a QV-tól. Cserére került még az olaj-levegőszűrő és a váltóolaj is. Váltóolajból gyári motorolajból Motul ment bele. Km óraállás: 154.000
