Tagok >> berobbantam >> Blog
Minden a nyúllal kezdödőtt.A nyúl a leg hülyébb állat.Sötétbe gyakorlatilag lehetetlen kikerülni.Elém is kiugrott egy és elcsaptam.Megtörte a lökösöm alul középen.Kerítettem egy műanyagost,aki megheggesztette.Viszont fényeztetni most nem volt időm,mert kell a kocsi a munkához.Másfél éve vacillálok,hogy kéne egy kis szolíd optika a vasra.Ez most megadta a löketet,hogy nekifogjak.A lökös alját le karbonfóliáztam.Rendeltem egy toldatot,ami fl előttire való ugyan,de szinte anyag árban volt.Ezt rászabtam az én lökösömre.ezt is lefóliáztam,és csavarokkal meg kétoldalúval felraktam.Így lett egyedi lökösöm :D.És így kezdődött el :D:D.Folytatom tovább is majd ezen a vonalon hátrafelé.Küszöbspojler,hátsó toldat.
Javítás 20000
Toldat és egyéb anyagok 30000
Karbonfólia 3 méter 10000
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1496167159-10503-blog.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1496167183-10503-blog.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1496167269-10503-blog.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1496167293-10503-blog.jpg




Elrepült megint 10000 kilóméter.Hihetetlen:)Kapott a drága uj motorolajat szűrővel.A többi szűrőt nem cseréltem most.Azokat meghagyom 20000-es intervallumra.A váltóolajat viszont lecseréltem.Nálam még nem volt..190000 km
Akkucsere alkalmával láttam,hogy a kuplung munkahengerem már nincs épp a leg jobb formában.Rendeltem is gyorsan egy TRW-t,meg gondoltam ha már megbontom a rendszert a fékolajat is lecserélem.Az Ferodo lett.Ma szép tavaszi napra virradtunk.13 fok van,így megejtettem a cserét.Jobb lett mint uj korában.Lehet csak bebeszélem magamnak,de mintha a kuplung is könyebben járna.


Használt autón két dolog álltalában szar.Az akku és a gumik.Gumikat már vettem,az akku eddig bírta.60 Ah-ás volt benne 540 A indítóárammal.És valószínű bontóbol származott.A mai minusz 16 megadta neki.Meg se tekerte rendesen a motort.Töltöttem egy órát,és a kocsi indult.Útra keltem hát az utód beszerzése végett.70 Ah-ást céloztam meg.Volt bosch és exide 640 A indítóárammal.Kicsit olcsóbban volt számomra noname,de 700 A indítóárammal.Mikor a srác mondta hogy erre 2 év gari van a kérdés eldölt.Épp becuppant a helyére.Holnap reggel hidegindítási teszt.Bízok benne,hogy nem ér meglepetés.

Régóta hallok ütemes,sebességfüggő dobolást az autó jobb hátuljátol.Mara már egészen zavaró lett.Mikor cseréltem a kerekeket télire megforgattam az agyat és csúnya csapágy hangja volt.Így rendeltem Erhard kartárstól egy minőségi utángyártott darabot.Vettem még egy 36-os krovafejet és ma megejtettem a cserét.2 óra alatt megvolt.Alfi most suhan.

Az autóval vásárolt téligumikból egy kukás volt.Hosszas töprengés után hogy ezt pótoljam vagy vegyek egy uj garnitúrát az új melett döntöttem.A gumisom beszámolta a régiekböl a használhatóakat,így kapott 4 új kingstar winter télit.
Olajcserekor vettem észre,hogy olajosak a cooler csövei.Egyrészt ez némi tömítetlenségre enged következtetni,másrészt olaj van a coolerben és a csövekben.Vettem hát 1 liter brigéciolt,és gondoltam alkalom adtán kipucolom.Hát ma jött el az alkalom.Lebontottam a felső csövet.Konstatáltam,hogy felfelé nem fog kijönni.Lekerült a haspáncél.Az alsó cső.A sofőr oldali ködlámpa ki.És a műanyag elemből ami a coolerre vezeti a levegőt kipattintottam az elválasztót.Így előre lehet annyira húzni,hogy kiférjen lefelé a cooler.Beleöntöttem a brigéciolt.Megráztam,és kiöntöttem a koromfekete löttyöt amivé vált.Ezt párszor megismételtem.Lemostam kívülröl is,és a csöveket is kipucoltam vele.Utána addig mostam mindent vízzel kívül belül,míg inni lehetett volna belőlük.Hőlégfúvóval mindent alaposan kiszárítottam és ment minden a helyére.Kb 4 óra volt a mutatvány akna nélkül.
Eltelt egy év az autó vásárlása óta.És belegurult 12000 km.Gondoltam itt az ideje egy olajcserének.Mivel az elaforgnál számomra jó áron volt a teljes szervíz szett így megrendeltem.Olaj olajszűrő levegőszűrő gázolajszűrő gyári,pollenszűrő utángyártott.Gondoltam majd egyeztetek a szerelőmmel a csere idejét illetően.Közben lett egy kis kényszerpihenőm.Gondoltam az egyszerűbbeket kicserélem.Kezdtem a pollenszűrővel majd a levegőszűrő jött.Ez annyira jól sikerült,hogy ma lecseréltem a gázolajszűrőt is és az olajat is.Azért ehez kell némi mazoizmus egy ültetett 156 esetén akna nélkül.De kész és happy van.Másik öröm,12000 kilóméter alatt nem kellett olajat utántöltenem.Még a nívón sem látszott fogyás.Alfiban jelenleg 178000 van.
Némely utas hiányolta a bluotooth csatlakozási lehetőséget a kocsiból.Hirtelen felindulásbol rendeltem e-bay-rol egy usb-s adaptert.Nagy csodát nem vártam tölle.Viszont meglepően jól szol.Egy hajszálnyit halkabb mint az sd kártya.A telefon könnyen felismeri.Megérte az árát :)

Az autóval kapott alu szettet használom télinek.Elég viseltes állapotban volt már.Le voltak padkázva,a belsejük meg tele volt csapva valami fekete trutymóval.A súlyok álltal hátrahagyott ragacsfoltok is eléggé szurták a szemem.Lesz ami lesz alapon úgy döntöttem lefestem őket.Vettem alura való alapozót,szórókittet,akrill festéket és lakkot.A felniket felcsiszoltam.Nem fémig,csak hogy eltünjön a sok retek.A mélyebb padkanyomokat kijavítottam kétkomponensű kittel.Jött egy vizes csiszolás 600-as papírral.Majd az alapozó és a szórókitt.Ezután egy ujabb csiszolás 2000-es papírral.Belül ezüstszürkére fujtam,kívül a leg világosab keréktárcsa ezüst ment rá.Két sor festék után két sor akril lakk jött és kész is.Nem lett 100%-os,de összességében elégedett vagyok a végeredménnyel.A télen a nyári szettet is meg fogom csinálni azt hiszem.



2
441
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Forma-1
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Belül is érezzük jól ma...
- Filmek
- 155
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- KRESZ
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV