Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Ferke2014-05-03 19:25:09 // 48423
Hidd el, hogy Gyuri nem fog vele együtt élni!:)
WarbiRunner (Gyuri)2014-05-03 17:58:30 // 48422
Nekem orvosilag igazoltan túlzott hang érzékenységem van :-) Iszonyúan zavar az a búgás, képtelen lettem volna 140 körül leautózni ezt a 400 km-t. Az is biztos, hogy régebben nem búgott egyáltalán.
jancsi2014-05-03 17:47:13 // 48421
nem hiszem hogy eredeti volt, mert amikor megvettem akkor 2.0 ti óracsoport volt benne 183.000 km-el és isten tudja, hogy az előző gazdája mikor tette ezt bele. A gyári óracsoportja a csomagtartóban volt, 130.000 km, de az nem is működött rendesen. Szóval valós adat csak az ecu-ban lehet
gecsa2014-05-03 15:16:01 // 48420
nem is volt olyan vészes, mint azt gondoltam.. :)

András bácsi2014-05-03 12:45:13 // 48419
Ha kinyitod úgy, akkor adok egy sört. ;)
gecsa2014-05-03 11:37:31 // 48418
kérdés, hogy eredeti volt-e az állás, mert ha nem, akkor lehet tekergetni, mert már úgyis mindegy, de ha az volt, akkor utána már az ecu sem fogja az eredetit mutatni, csak 0-t..
156er2014-05-03 08:44:44 // 48417
Szerintem van olyan nepper aki tud neked segíteni. :)
jancsi2014-05-03 07:34:54 // 48416
Óracsoportot fogok cserélni, mert a mostani tönkrement (tönkrevágtam :( ). A kérdésem, hogy a km állásomat hogyan tudnám visszaszerezni? Mert bontottat veszek és ugye abban más km állás van és azt fogja mutatni (tudom mert 2 óracsoportom volt a kocsihoz csak mindkettőn szar valami, és az egyik 183.000 km a másik 130.000 km). Tudtommal a km állást nem csak az óracsoport alaplapja jegyzi, hanem a vezérlő elektronika is. Én pedig minden kis szir-szartól kezdve minden alkatrész cseréjét vezetem egy füzetbe dátummal és km-el, és nem szeretném ha megváltozna a km állás.
Valakinek ötlet?
Tuningman2014-05-03 00:14:09 // 48415
Aknából vagy csáposról meg lehet oldani gond nélkül, kármentesen:)
Sanyi2014-05-02 21:58:44 // 48414
Köszi az infot. Scudettot csak roncsolással lehet kiszedni? Vagy van esély szebb megoldásra? :)
MikeTheDevil2014-05-02 20:59:50 // 48413
Szevasztok!
S:O:S:
Mi lehet a hiba?Át vezetélkeltem teljesen az autót meret az enyimé nem volt klímás és most nem akar indulni nem kap áramot a benzín szivattyú igazából minden el alszik az abs-en kívül mert még a hátulját nem építettem át.Okozhatja a hibát az Abs vagy más miatt nem megy a benya szivattyú.
Alfa GT-Csaba2014-05-02 20:59:09 // 48412
Kb egy hete gondolkodtam épen azon hogy a zárra kéne kötnöm valami drótot és leengedni a lökháritó mögé,mert eszembe jutott a motortér pucolása közbe hogy mi van ha elszakad a nyitó bovden!!??Ezek után meg is csinálom!
András bácsi2014-05-02 20:31:47 // 48411
Attól függ, hol szakadt el. Ha az utastéri vége, akkor meg lehet próbálni fogóval húzogatni. Ha a gyakoribb zárhíd felőli, akkor scudetto kiszedés, vagy egyéb roncsolásos technika, és a zárszerkezet lecsavarozása a zárhídról. Nem jó meló. ;)
gecsa2014-05-02 20:20:14 // 48410
nekem is van ikarus hang.. együtt lehet vele élni.. :D
WarbiRunner (Gyuri)2014-05-02 18:57:34 // 48409
Szerintetek tud egy jtd motorban búgni? Most volt az új tartóbakok főpróbája, pályán 400km. Fogynak a zajok, a motor már nagyon csendes. A 140-150 közti tempó szuper komfortos volna, de...
Valami búg, mint az Ikarus difi. Nem a váltó, mert benyomott kuplungnál elmúlik a hang. Kezdek nagyon belefáradni az az igazság...pedig eszméletlen jól ment a gép. 160 körül toltam végig, mert ott már nem búgott. De tényleg..mi a sz@r tud így búgni? Váltóoldalról hallatszik, mint ahogy a csörgés is gyorsításkor. Van ember aki ezt ki tudja találni? Mert én kezdem feladni. Sajnálnám lecserélni, de telik be a pohár lassan.
mreni2014-05-02 18:32:28 // 48408
a 145nél a féltengelyről veszi a jelet az ABS ugyhogy számít a dolog
Sanyi2014-05-02 17:38:08 // 48407
Sziasztok!

Kérdés:

Adott egy 147-es (nem tudom számít e 1.9JTD).
Elszakadt a motorháztető nyitó bovden. Hogy a fenébe lehet így nyitni a motorháztetőt?

Köszi előre is.
MikeTheDevil2014-04-30 21:23:53 // 48406
Köszi szépen.Már kezdtem hülyét kapni hogy nem jó az 1.6-ra az 1.4 féltengelycsuklója de akkor ezek szerint az nem számít.
Attika012014-04-30 21:14:48 // 48405
A csapágy porvédő. Mint az 56-nál nem?
MikeTheDevil2014-04-30 21:05:41 // 48404
Hello!
Valaki épített már EBD-s futóművet fapados 145-be?Mert én most azt csinálom és nem látok semmi bordázatot a féltengely csuklón.Ott mi adja a jelet az ABS motor felé?
Szatyi2014-04-30 20:45:43 // 48403
Nincs rajta jel.Célszerszámmal kell összerakni.
sugár2014-04-30 20:31:52 // 48402
Ciao!Valaki segítsen már nekem😟.Wgy 156 1.6 16v re raknám vissza a hengerfejet és az új vezérlést.Nem én szedtem le ezért nem bejelölzte e az illető.Holnap megyek érte és fogom össze rakni.Az érdekelne hogy hol találom a gyári jelöléseket a vezérlésnél ha vannak!?Az is jó lenne ha valaki egy képpel(autodata)tudna segíteni. Bármilyen segítségnek örülnék!
Aky1662014-04-30 11:35:59 // 48401
Köszi!
Aky1662014-04-30 11:29:43 // 48400
Rendben, köszi, akkor lehet kipróbáljuk először! :)
pb_2014-04-30 00:17:58 // 48399
A bábolnabiosok értik a dolgukat.DD
G-Burt2014-04-29 23:42:48 // 48398
Ya, AC-re is ezért gurulsz majd félve, mert sok lesz a xúnyog és félsz tőlük. Mint köztudott, a legapróbb rozsdamarta lyukakon is berepülnek a verdádba, ahol kiszíjják a véred :D:D:D
pb_2014-04-29 21:31:37 // 48397
Vatte nem érted a lényeget.) Vonatkoztass L bizonyos dolgoktól, és rögtön érted miről írkálok.)))
pb_2014-04-29 21:28:48 // 48396
Akkor már le sem tagad6od, hogy fizikus vagy.DD
Ferke2014-04-29 21:28:33 // 48395
Nem tudod osszedugni a csatit vatte, mert mas a profilja...(igy ellege orulok, hogy Tomi nem kezdte el osszebarkacsolni a jeladot a kabelkoteggel, kulonosen annak fenyeben, hogy nem is ez volt a baja...:) )
pb_2014-04-29 21:27:24 // 48394
A tanyavilágban a moxquitók is kezdenek kórosan Lxaporodni.D
Ferke2014-04-29 21:26:34 // 48393
Asztali gepem van kint, kis iroda-sarokkal, nem adom alabb..:)
pb_2014-04-29 21:25:24 // 48392
Ismerek valakit, aki kilöki a fotelt a garázsba, vixi a notebookot is, mayd úgy TSinál, mintha nagyon dolgozna, közben pedig az igét hinti a weben. Aztán megy panaxkodni 1 bizonyos helyre, hogy így, + úgy.DDD Már veheted is az itókát.DD
pb_2014-04-29 21:20:22 // 48391
Mondom, hogy mind1.) A sosemkopeles yeladót direkt nem Mlítettem. Amúgy a yeladók lényege ugyanaz.
Benz2014-04-29 21:19:48 // 48390
Üdv!

Lenne egy kis problémám... 1.6 TS motor alapjáraton eléggé ingadozik és durrog is... kipróbáltam egy garantáltan jó másik LMM el és azzal még durvábban csinálja. Az én LMM em beraktuk abba a kocsiba amiből kipróbáltam a másikat és brutál jól működött... :/ Visszaraktam ugyan ez... Nemtudjátok mi lehet a probléma? Ja és új Bosch Lambdaszonda van benne.
Mr. Z2014-04-29 20:28:06 // 48389
úgy árulják, na csak azt akartam mondani , hogy sok esetben elég a csapágynak egy jó minőségű szilikonolaj vagy lítiumzsír.
[k i z z o]2014-04-29 20:14:07 // 48388
Arra figyelj, hogy a WD40 nem kenőanyag!
Buddha2014-04-29 20:06:46 // 48387
Mindent lehet rajta javítani, akár külön is! Én ide szoktam vinni: Palya János
Alfa GT-Csaba2014-04-29 19:41:28 // 48386
engem fél évig szopatott az üzemanyag nyomás szabályzó!!hiba kód nem volt ,de 3ezer fölött rángatott a kocsi!Már még a turbót is szétszedtem ,a chipet is levetettem róla mire kiderült a hiba oka!!
gecsa2014-04-29 19:30:26 // 48385
nem.
Mr. Z2014-04-29 19:28:38 // 48384
de nálad JTD esetén magasnyomású az üzemanyag szivattyú nem? Nálam elég ha van lötyi a csőbe :) Illetve nekem melegen pöc-re indul.
Mr. Z2014-04-29 19:20:04 // 48382
lehet csapágyat cseréltetni, de egyszer talán Tipo-ból szedtem ki generátort, és letettem az asztalra a szíjjtárcsával lefelé megpörgetem akadt is morogtt is, mondom kuka a csapágy, Haver mondja á WD40 fújjam be hogy szinte csöpögjön belőle, ennek már fél éve a generátor pótalkatrésznek el van tével és még fél év múlva is zajtalan és megpörgetem 10percig pörög.
Aky1662014-04-29 18:58:19 // 48381
Sziasztok!
Vélhetően a generátor csapágya kezd fura hangokat adni.... Először szíjakra gyanakodtam,de nem csúszó szíj hangja van (meg kb 25e km óta lett kicserélve minden szíj + görgő). Ha a generátor csapágya kuka, akkor komplett generátor csere kell? Gondolom csak csapágyat nem igazán lehet cserélni... Bár én nem értek annyira hozzá :)
Jövő hét csütörtökön kapjuk szét a kocsit, hogy honnan jöhet a zaj pontosan.
Mr. Z2014-04-29 18:47:54 // 48380
fordulat tuti megvan üzemanyagnyomásra én is gondoltam , de egyik nap van nyomás elég másik nap nincs? mitől lehet? Meg melegen miért indul el?
gecsa2014-04-29 18:40:38 // 48379
nekem a -20ban kellett köszörülni kb 1-2mp-t, de egyébként röffen simán, most meg főleg nincs reggel sem hideg már... még mindig állítom, hogy más a hiba.. nézz rá mes-el, van-e elég fordulat, meg üa nyomás..
Mr. Z2014-04-29 18:16:10 // 48378
én azért gyanakszom rá mert épp most öntöttem ki a vizet a szétégett izzítórelé műanyagházából és melegen ha megyek vele majd megállok pl bemegyek a boltba, utána pöc-röf, ha egész éjjel áll a garázsba, reggel köszörülni kell .

gecsa2014-04-29 18:02:07 // 48377
nem árt, de nem az miatt van.. nekem 2 éve nem izzít, télen-nyáron pöcc..
Mr. Z2014-04-29 17:07:22 // 48376
az létezik , hogy pont ilyen jó időben az izzító relé miatt alig indul az autó, egyik reggel nem akart indulni , csak nagyon nehezen kapta le, nézem az izzító relé ikon nem villan fel. Kéne neki izzítás ilyen jó időben is?
Tomi1452014-04-29 16:23:42 // 48375
Valoszinüleg csak nyár végén vagy ősszel láthatjátok mert addig németben leszek és lehet hogy hozok egy jtd-t magammal. :D
G-Burt2014-04-29 15:10:45 // 48374
el van kanaszodva a jarasi betmen :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak