Felment 90-ig aztán vissza állt a két vonal közé és azt tartotta.
Ma reggel jöttem melóba +2 fokba,épphogy az 50-es vonal fölé ment egy picivel.
FES szerint 64 fok mikor a mutató az első vonalon van. Ez másnál is ilyen pontatlan???
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Kicsu2013-03-12 09:10:26 // 43423
Attos2013-03-12 08:49:58 // 43422
Neked felment mindig 90 fokra normálisan? Tavaly tavasszal cseréltem termot mert 70-nél megállt mint a szög. Utána is csak nyáron 40 fokban dugóban ment fel 90 fokig...
Kicsu2013-03-12 07:33:06 // 43421
Termosztát offrotty.
Élt 1 év 4 hónapot, 20e km.
Élt 1 év 4 hónapot, 20e km.
Attos2013-03-12 00:59:46 // 43420
Mulder2013-03-11 22:18:55 // 43419
Mínusz 20 fokban indul a legszebben :D
hg6idn2013-03-11 17:56:00 // 43418
Nálam diszkrét torpanás volt tapasztralható 2500-3000 körül, meg mintha ellustult volna...
hg6idn2013-03-11 17:55:03 // 43417
Az Alfa is pöcre indul hidegbe?
Míg etenoloztam, (E85Power átalakítóval) nem volt gondom a gyatra melegindítással, vszínűleg valami ECU progi bibi lehetett, de nem hinném hogy ua lenne a motorvezérlő :)
Míg etenoloztam, (E85Power átalakítóval) nem volt gondom a gyatra melegindítással, vszínűleg valami ECU progi bibi lehetett, de nem hinném hogy ua lenne a motorvezérlő :)
Mulder2013-03-11 13:18:01 // 43416
Benzinszag amúgy nincs, csak amiokr a 3-4 másodperc után indul be akkor tapasztalható. Amúgy általában elsőre is elindul csak idő kell neki :D Ha leállítom akkor már pöccre......
Akkor ez egy igazi titok marad :D
Nahh jó de -10-20 fokban miért indul pöccre?
Akkor ez egy igazi titok marad :D
Nahh jó de -10-20 fokban miért indul pöccre?
Gabesz2013-03-11 12:04:19 // 43415
Én azért próbáltam, mert hidegen fulladozik lefelé és erőtlen, de ha egy nagyon picit bemelegedett, akkor megjavul.
Imyx2013-03-11 11:25:06 // 43414
Volt alapjárat, igaz, kb 15 percet használtam így.
süsnye2013-03-11 11:10:44 // 43413
ja, bocs.. nem olvastam vissza.. :)
Nálam is ez van, hidegen minden rendben volt, aztán, ahogy bemelegedett az alapjárat összekuszálódott.. :)
Elvileg az AFM rossz egyéként, csak meg akartam győződni róla, hogy a lehúzott AFM-es használat is alátámasztja-e ezt, de még sosem próbáltam azelőtt, így nem tudtam mire számítsak.. (mondjuk nem erre :) )
S ki, miért próbálta a lehúzást?
Nálam is ez van, hidegen minden rendben volt, aztán, ahogy bemelegedett az alapjárat összekuszálódott.. :)
Elvileg az AFM rossz egyéként, csak meg akartam győződni róla, hogy a lehúzott AFM-es használat is alátámasztja-e ezt, de még sosem próbáltam azelőtt, így nem tudtam mire számítsak.. (mondjuk nem erre :) )
S ki, miért próbálta a lehúzást?
Gabesz2013-03-11 10:54:12 // 43412
Ugyan ezt kérdeztem én is pár napja, én mikor lehúztam, utána először beindult, de az alapjárat fel-le járt, aztán nem akart lehúzott LMM-el beindulni.
hg6idn2013-03-11 10:44:22 // 43411
Nekem nem volt alapjáratom, de szépen egyenletesen húzott, elmaradt 2500-300 körüli torpanás.
süsnye2013-03-11 10:38:37 // 43410
s melegen volt alapjáratod?
Imyx2013-03-11 10:31:50 // 43409
Stabilan megy, használható. Nálam jobban ment anélkül, mint a rossz LMM-el :-).
süsnye2013-03-11 10:11:29 // 43408
még egy kérdés..
kényszerből esetleg használt már vki 156-ot lehúzott légtömegmérővel? Ha igen, akkor milyen volt a motor viselkedése?
kényszerből esetleg használt már vki 156-ot lehúzott légtömegmérővel? Ha igen, akkor milyen volt a motor viselkedése?
hg6idn2013-03-11 10:07:22 // 43407
Úgy látszik ez olasz átok :)
Évekig volt/van téma a Bravo Klubos fórumon, 1,6 FL Fiat motornál. A Mareám is ezt produkálja, -10fok, pöcre indul, 10-15 fok fölött második nekifutásra megy. Amit sikerült megállapítani, hogy a második indításhoz az alapjárati motor máshova áll be... Illetve múlt ősszel már nálam jelentkezett az üzemanyag nyomás leesés néhány óra állás után, de én beletörődtem, marad így ( külön nem cserélhető nyomásszabályzó, csak a komplett AC egység) Amikor tökéletesen tartotta napokig a benzinnyomást a cső, akkor sem indult be csak másodjára...
Benzin szag szintén volt a Mareámnál. A tankból a betöltő nyíláshoz vezető vékony, kemény műanyag cső kidörzsölődött a karosszérián, innen jött a benzin pára. Először a talán biztonsági szelepre gondoltam (betöltő csőnél, hátsó kerékdobban található Fiatoknál, 2 vagy 3 vékony cső megy hozzá a tankból), ledugóztam, de nem az volt a ludas
Évekig volt/van téma a Bravo Klubos fórumon, 1,6 FL Fiat motornál. A Mareám is ezt produkálja, -10fok, pöcre indul, 10-15 fok fölött második nekifutásra megy. Amit sikerült megállapítani, hogy a második indításhoz az alapjárati motor máshova áll be... Illetve múlt ősszel már nálam jelentkezett az üzemanyag nyomás leesés néhány óra állás után, de én beletörődtem, marad így ( külön nem cserélhető nyomásszabályzó, csak a komplett AC egység) Amikor tökéletesen tartotta napokig a benzinnyomást a cső, akkor sem indult be csak másodjára...
Benzin szag szintén volt a Mareámnál. A tankból a betöltő nyíláshoz vezető vékony, kemény műanyag cső kidörzsölődött a karosszérián, innen jött a benzin pára. Először a talán biztonsági szelepre gondoltam (betöltő csőnél, hátsó kerékdobban található Fiatoknál, 2 vagy 3 vékony cső megy hozzá a tankból), ledugóztam, de nem az volt a ludas
süsnye2013-03-11 00:16:57 // 43406
valaki/akárki/bárki vásárolt már külön légtömegmérő szenzort ház nélkül?
Működőképes a dolog? Bosch katalógus peszre csak házzal együtt hozza, ezért nem világos, hogy külön gyári szenzort hogyan lehet beszerezni..
Működőképes a dolog? Bosch katalógus peszre csak házzal együtt hozza, ezért nem világos, hogy külön gyári szenzort hogyan lehet beszerezni..
Mulder2013-03-10 23:11:30 // 43405
Csak van valaki aki már "túlépet"t ezen a problémén, mert úgy látom vagyunk 1 páran.
Nekem van bent plusz 1 szürő, mert régebben teleb@szta szutyokkal a befecskendezőfúkákat azért baszakadott. Nem volt egyszerű rájönni :( Most megint üzemanyagrendszer probléma.
Kérdésedre nem tudom a válszt. :D Ha valaki felvilágosít, hogy pontossan hogyan működik, mi hogyan mit csinál a rendszerben akkor meglesz a hiba is :D
Nekem van bent plusz 1 szürő, mert régebben teleb@szta szutyokkal a befecskendezőfúkákat azért baszakadott. Nem volt egyszerű rájönni :( Most megint üzemanyagrendszer probléma.
Kérdésedre nem tudom a válszt. :D Ha valaki felvilágosít, hogy pontossan hogyan működik, mi hogyan mit csinál a rendszerben akkor meglesz a hiba is :D
zee2013-03-10 20:29:11 // 43404
Nálam ez olyan durva volt a 146-on hogy egyik tankoláskor a kutas srácra köpte a benzint a tank nyitáskor. Kérdezte is értetlenkedve,hogy hány liter van benne? Mondom neki kb 10l
Nyáron főleg óvatosan kellett kinyitni...
Nyáron főleg óvatosan kellett kinyitni...
emmzolee2013-03-10 20:19:16 // 43403
Tavaly nyáron nekem olyan benzinszag lepte el a kocsim környékét egy dugó közepén, hogy azt hittem mindjárt berobban. Akkor azért megijedtem kicsit. Azóta a tanksapkát nem tekerem rá rendesen. Hagyok kis lötyögést. Így is mindig benzinszag van a kocsi körül, de már nem lehet gáz. "Szerintem" Valami megoldás jól jönne.
Kössz
Kössz
Kareszka19842013-03-10 20:18:43 // 43402
gondolom lambdaszonda kulcsal serulesmentesen kiszedheto (?) masnem majd kerek kolcson valakitol...
mreni2013-03-10 20:16:28 // 43401
ha szétmegy a szondán lévő anya akkor van szívás
emmzolee2013-03-10 20:13:42 // 43400
Szeretném megkérdezni, hogy ez a nyomás szabályozó szelep hol található a tank környékén? Nálam is hasonló a probléma (146-os)
Kareszka19842013-03-10 20:01:28 // 43399
mien ertelemben nagy szivas? :)
gondolkodom beepiteni a masik, ep katalizatort es csak gyujtom az informaciokat :) kivancsi vagyok igy dob-e hibakodot
gondolkodom beepiteni a masik, ep katalizatort es csak gyujtom az informaciokat :) kivancsi vagyok igy dob-e hibakodot
Imyx2013-03-10 18:44:16 // 43398
Azért legyen meleg a motor :-).
mreni2013-03-10 18:40:18 // 43397
beszakítani nem fogod,max lefordul róla a kulcs :)
van mikor sima ügy,van mikor nagy szívás :D
van mikor sima ügy,van mikor nagy szívás :D
Kareszka19842013-03-10 16:36:58 // 43396
hali.
lambdaszondat mennyire konnyu kiszedni sima villaskulcsal? tartok tole, hogy beszakitom.
lambdaszondat mennyire konnyu kiszedni sima villaskulcsal? tartok tole, hogy beszakitom.
alfa147,Gt2013-03-10 00:06:26 // 43395
Csiao Kartársak.Valaki nem emlékszik rá hogy a xeonlámpás GT-nél a futomünél lévö potinak a karja kb milyen szögben áll a vizszinteshez képest terhelés nélkül?Üdv Zoli.
Ferke2013-03-09 23:03:19 // 43394
Egy üzemanyag nyomást mindenképp jó lenne mérni...nyáron sokkal nagyobb a nyomás magában a tankban...csekkolni kéne, hogy a nyomásszabályzó szelep dolgozik-e.
Mulder2013-03-09 22:31:33 // 43393
Erre még nem gondoltam, mert több helyen tankolok.....shell soha......
BadAzz2013-03-09 22:14:54 // 43392
Ez nem egyedi eset nállad...régebben taglalták már a kollégák a 145/6 topikban. Arra már nem emlékszem találtak e rá megoldást , de mintha összefüggésbe hozták volna azzal ,hogy hol tankoltak. Egyébként egyszer-kétszer előfordult velem is nyáron melegben , hogy nem indult elsőre ,másodikra viszont pöcre. Mivel tényleg csakritkán történt meg én nem foglakoztam vele.
Mulder2013-03-09 21:52:51 // 43391
Oké. Akkor visszakalandoznék mert az alapprobléma már feledésbe merülhetett :DDDDDD
"Lenne 1 idegesítő problémám. Azzal szivat az 1.4 TS, hogy nem mindig indul elsőre. Szóval ha kint áll a -20 fokban(akár napokig) pöccre indul. Viszont melegebb, esős, akár tűzforróságban, ha áll egy darabig akkor "tovább" kell tekertetnem, mert nem kapja el. Kicsit benzinszag is van ilyenkor.Ha leállítom és újraindítom(akár kicsit késöbb) akkor már pöccre indul.
Túldúsít vagy visszaeshet a nyomás? De hidegben miért nem?
Valakinek valami építő ötlete? Köszi"
Én csak rátok számíthatok :P :D
"Lenne 1 idegesítő problémám. Azzal szivat az 1.4 TS, hogy nem mindig indul elsőre. Szóval ha kint áll a -20 fokban(akár napokig) pöccre indul. Viszont melegebb, esős, akár tűzforróságban, ha áll egy darabig akkor "tovább" kell tekertetnem, mert nem kapja el. Kicsit benzinszag is van ilyenkor.Ha leállítom és újraindítom(akár kicsit késöbb) akkor már pöccre indul.
Túldúsít vagy visszaeshet a nyomás? De hidegben miért nem?
Valakinek valami építő ötlete? Köszi"
Én csak rátok számíthatok :P :D
Trombozis2013-03-09 19:51:59 // 43390
Mintha Piritu azt irta volna, hogy az a jo, ha sziszeg... :)
andrej0312013-03-09 19:14:27 // 43389
Én se vettem észre hogy bármit is befojásolna
GTVili2013-03-09 18:56:34 // 43388
Egyébként nekem is sziszeg....de még nem tapasztaltam semmi hátrányát.
GTVili2013-03-09 18:55:36 // 43387
Mi egyszer egy öreg Merci kisteherrel jártunk így.Télen befagyott a szellőző.....kb 20km-enként meg kellett állni egy kis friss levegőre. Tanksapka le.....nagylevegő. Újabb 20-30km....
andrej0312013-03-09 18:48:10 // 43386
Na az már durva nekem nemváltozott semmit a tank csak minden tankolásnál mikor lecsavarom a záró sisakot van az a sziszegő hang
Piritu - 1.000.0002013-03-09 18:28:58 // 43385
Pontosan.
Nekem egyszer az OFF-ban eldugult a szellőztető szelep és teljesen összeszívta a tankot. 30 literes lett a 63 literes tank. Ráadásul a teteje horpadt be, alulról semmit sem lehetett látni.
Nekem egyszer az OFF-ban eldugult a szellőztető szelep és teljesen összeszívta a tankot. 30 literes lett a 63 literes tank. Ráadásul a teteje horpadt be, alulról semmit sem lehetett látni.
andrej0312013-03-09 18:26:10 // 43384
nekem minden alkalommal sziszeg mikor leveszem a zárókupakot olyan hangot ad mintamikor leeresztik a gumit
Piritu - 1.000.0002013-03-09 18:24:05 // 43383
A tankban egy kis vákum van, hogy ne legyen büdös az autó. Az normális, ha a sapka levételénél sziszeg.
Andrewxy2013-03-09 18:09:31 // 43382
Nekem most nem sikerült azt a beállítást előhoznom :(
andrej0312013-03-09 18:05:21 // 43381
megkeresem azt az autótipust ameik nekem van és ott azt a terméket ameikre szükségem van lehet az unix-tól is de az a legdrágáb vagy egyszerüen beírom a Google keresőbe az autóm tipusát és azt az alkatrész nevet ameikre szükségem van és keresgélek hol a legolcsób és legjobb
[k i z z o]2013-03-09 18:03:26 // 43380
Az EPERben van ár, ha az elején beállítottad, forintban. Ettől egy kicsit eltér az itthoni, de kiindulásnak megfelel.
Andrewxy2013-03-09 17:59:20 // 43379
vatera, grando hogyan?
andrej0312013-03-09 17:55:47 // 43378
Én az alba autó-tól szoktam vagy a grandó esetleg vatera
Andrewxy2013-03-09 17:29:30 // 43377
Sziasztok,
ha megtaláltam egy "kütyüt" ePER-ben ami kellene a géphez, azt hogyan tudom megrendelni, vagy legalább árat honnan tudok nézni?
köszi :)
ha megtaláltam egy "kütyüt" ePER-ben ami kellene a géphez, azt hogyan tudom megrendelni, vagy legalább árat honnan tudok nézni?
köszi :)
andrej0312013-03-09 17:28:26 // 43376
Így van a műanyag a jó.A fém amikor padlóig volt nyomva a pedál akkor érte el a nyomólapot így vissza se tudott jönni, az fura hogy tudott eddig menni nálam van 2 éve és pár ezer kilómétert bele raktam és csak eggyik percről a másikra megadta magát gondolom kiesett vagy szétesett amivel hézagolta az előző szerelője