
Üdv mindenkinek .
Úgygondoltam megosztom veletek a hiba okát amire már egy ideje próbálunk rájönni,
Ugye írtam hogy egyszer csak menetközben bentmaradt a kuplung pedál és mikor szétszedtem mintha valami hiányzott volna a kinyomócsapágy és a nyomólap között ott volt egy nagy hézag cseréltem mindent és semmi,
Na nézrgrttrm képeket és mintha a műanyag csapágy magasab lenne a fémnél utánna néztem és tényleg 1cm-el
gyorsan hozattam és azóta szuper ,azt nemtom hogy oldotta meg az a barom aki előttem szerelte hogy mostanáig ment
Gabesz2013-03-09 15:37:05 //
43372
Olvasgattam, hogy a hidegen nehézkes indítás, és gázadásra leállást-durrogást okozhatja az LMM. Ma lehúztam, először beindult nélküle, akkor fel-le járt az alapjárat, majd mikor másodjára be akartam inditani, akkor már nem indult, mikor visszadugtam az LMM csatlakozóját, indult.
Nem kellene működnie lehúzott csatival is?
Mulder2013-03-09 15:18:49 //
43371
Keresztkérdés. A biztonsági szelepnek kellene bárikus nyomáson tartanaia, vagy hogy működik......? okosítsatok légyszi
Mulder2013-03-09 14:48:39 //
43370
Nem. Menet közben még soha nem állt le :D Remélem nem is fog......
Kaptam tippet a tankszellőztetőre. Sziszeg ha tankolásnál letekrem a sapkát. Az normális?
Jeladót azt jelezné a műszarfal?oder?
Liquid2013-03-09 12:18:39 //
43369
szegénynek mindig volt baja
Dévid2013-03-09 00:24:09 //
43367
Végülis volt!
Gyengébb tapadású felületen csóválta a farát, mert nem jól volt beállítva a hátsó futómű. A légzsáklámpa világított, de nem kommunikált a diagnosztikai műszerrel. A biztosítéktábla fedelét levéve látszott a sok plusz kábel, még minimum egy autóra való volt benne. Tervben volt, hogy a nem oda való kábelek ki lesznek gyomlálva. :D
A lámpák lettek beállítva, más beavatkozás akkor nem történt.
Azóta a futómű be lett állítva, majdnem 2 napig élmény volt használni, aztán elfogyott az erő plusz elkezdett csörömpölni a blokk. Egy hónapig az egyik szerelőnél állt, de elhoztam, mert nem volt ott jó helye. Azóta benn áll a garázsban.
Csöri2013-03-08 23:38:51 //
43366
:-)
Volt akkor is valami baja.:-)))
Dévid2013-03-08 23:00:04 //
43365
Egyszer, elgurultunk Kócossal, két kocsival, de én nem javíttattam. Akkor épp rendben volt, csak apróbb hibái voltak. :)
Liquid2013-03-08 22:56:19 //
43364
nem voltál nála?
Dévid2013-03-08 22:55:16 //
43363
A régivel nem volt dolga. :)
Liquid2013-03-08 22:47:10 //
43362
a régi után ez igazi felüdülés lesz neki :)
Wickey2013-03-08 21:18:12 //
43361
Menet közben nem áll le?
Ha igen, akkor esetleg főtengely jeladó. TS-ekben el szokott hullani néha.
Dévid2013-03-08 21:14:40 //
43360
128,5 ha ezt is elvállalja. :D
Liquid2013-03-08 20:18:18 //
43359
ez így van, nekem se nagyon kevesebb mint 100
A mai nap eredménye a következő:
Vezérmű tengely
Hidrotőke
Vezérlés módosító
Komplett vezérlés
Hosszbordás szíj feszítővel
Szelepfedél tömítés
Pollenszűrők
Légszűrő
Olajszűrő
Olajcsere (selenia).
Masszívan időszerű volt, és bár sok sok Deák (170.000) el ment tőlem, de megnyugtató érzés ezeken túl lenni.
Sziasztok!
Nem rég vettem egy 146-t s most át szeretném nézetetni s ami olyan azt cseréltetni is szeretném. Délegyházán lakom ehhez a településhez közel kellene egy jó szerelő műhely illetve szerelő aki jól dolgozik és megbízható. Előre is köszönöm.
"ezt is alfa szerelő rakta össze" - nem hívnám annak, max buherakirálynak :-((
Ez így van mert sajna ritka az igazi szerelő. A legjob mikor a suzukinál vettem kétéve egy 146 boxert és mikor kiszedtem a szelőző rendszert mert nemzárt rendesen ,hát sima hajgumival voltak összerakva a cuccok.Azthittem lehidalok mikor megláttam, ezt is alfa szerelő rakta össze és sorra jönnek a gányolások
Sajnos egy jó szerelőhöz "el kell menni", nem helyben van. (Nekem pl. 100 km-re.)
Nem sértődöm. De Szigetváron szerelőtt nemtalálsz .Mikor elvittem hogy foralja a vizett 3 helyen is a hengerfejet cserélni akarták én kicseréltem a vízpumpát és jó lett mikor kanyarba kopogott 4 helyen se jöttek rá mitörtént én kicseréltem a leng csilapitótt és jólett mikor nem ment az elakadás jelző a műszerfalat akarták kiszedni és sorolhatnám most is azért van ilyen álapotban mert alfa szerelő csinálta az előző tulajnak..Amúgy a multkori gond is megoldódott mert nem a fém csapágy kellet bele hanem a műanyag és a fémel gányolta össze a szerelő
gecsa2013-03-08 18:25:41 //
43351
mekkora kép!!!! :D:D:D
W.2013-03-08 17:06:56 //
43350
Figyi! Nem lenne "eccerűbb" egy rendes, hozzáértő szerelőhöz elvinni a vasat? Amennyi elb...ott gányolást ide beírtál az elmúlt hetekben... Zé a feléből kihozta volna a tutit, ember! Ezt nem sértő, hanem segítő szándékkal írtam...
Buksi2013-03-08 16:57:27 //
43349
Akkor az előző szerelő spórolt 30 forintot! :-DD
Barátom ma autót szerelt. EGR lefalazás volt a kérés. De már le volt falazva.
ÍGY
Azt mondta végül is nem rossz,mert a lemez amivel falazni szokott kerül vagy 50 Ft-ba :-)
Bocsi de nemraktam fel a képet az előző hozzászólásomhoz

Üdv mindenkinek. Tudja valaki micélt szólgál a képen látható cuc ? mely egy 146 os TS váltójában van.
Mert nemengedte hátramenetbe kapcsolni én fogtam kiszedtem és eldobtam amien messzire lehet azóta kapcsol legaláb is így kivéve
Mulder2013-03-08 14:22:02 //
43345
Üdv!
Lenne 1 idegesítő problémám. Azzal szivat az 1.4 TS, hogy nem mindig indul elsőre. Szóval ha kint áll a -20 fokban(akár napokig) pöccre indul. Viszont melegebb, esős, akár tűzforróságban, ha áll egy darabig akkor "tovább" kell tekertetnem, mert nem kapja el. Kicsit benzinszag is van ilyenkor.Ha leállítom és újraindítom(akár kicsit késöbb) akkor már pöccre indul.
Túldúsít vagy visszaeshet a nyomás? De hidegben miért nem?
Valakinek valami építő ötlete? Köszi
Ferke2013-03-07 21:43:16 //
43344
Annak szerinted mindössze csak egy ikon lenne a jele??:))
Ferke2013-03-07 21:30:21 //
43343
Mérj egy olajnyomást, hogy megnyugtasd magad, aztán nézesd át egy villanyásszal...:)
Ferke2013-03-07 21:29:32 //
43342
Ne paráztasd a kollegát, ez általában egy téves üzi, ha így lenne, akkor mire kidobja, már kelepelne a hajtókarcsapágy:)
mreni2013-03-07 18:22:18 //
43341
ja igen,vagy leginkább kontakthiba vagy jeladó gond..
behalt az olajszivattyú,
vagy a csapágyakból valamelyik KO,
és elszökik a nyomás
LacUS2013-03-07 16:33:50 //
43339
Az olajnyomás az pont nem a "kicsit várok" kategória. Lehet csak kontakt hiba,de lehet haldokló pumpa és ha pl azzal vársz akkor kezdhetsz motort keresgetni...
Köszi az infot!
Akkor várok vele egy kicsit és ha nem múlik akkor szervíz...
bakker kár...
forrasr2013-03-07 15:32:27 //
43337
Attól , hogy van benne olaj, még a nyomás nem biztos hogy rendben van,lehet olajnyomás gomba hiba, kontakt hiba a gomba és ecu közt, olajszivattyú rossz, eltömődött olajfurat, eltömődött az olajteknőben lévő szívócső ahol szív a szivattyú
Sziasztok,
A kocsim a következő üzenettel köszöntött reggel:
engine oil pressure low. 147-es
Ami érdekes olajszint tökéletes, novemberben lett lecserélve.
Ma, miután leparkoltam reggel a céges garázsban, alátettem egy nagy kartonpapírt, de 7 óra alatt egy csepp olajat sem találtam rajta.
Mi lehet a baj, van valakinek vmi ötlete?
Köszi szépen.
Buddha2013-03-07 13:13:07 //
43335
Ezt nagyon nehéz így diagnosztizálni. Fontos lenne hallani a hang ütemét, ritmusát, hogy milyen mozgó alkatrésszel van akár áttételesen is szinkronban.
Példa: a kipuffogó összetétele is tud félreérthetően nyekeregni terhelésre/terhelésváltásra, ahogyan a motor elfeszül a tartóbakokon.
Coolby2013-03-07 12:46:52 //
43334
Köszi a tippeket, akkor mondom neki motortartó bakokat, lengőkar, gumiharangot. Nem tudom állóhelyzetben, hogy lehet a hangot esetleg előcsalni, meg lehet-e úgy rángatni vagy felemelve elindítani (mondjuk úgy talán csak motortartó bak tesztelhető), hogy előjöjjön...
vagy lengökar,ha csak 1-2 ben csinálja
Kazes☻2013-03-07 10:28:03 //
43332
Nekem a féltengely gumiharang jutna így elsőre eszembe...
motortartó bakok
azok gumik
Coolby2013-03-07 10:21:03 //
43330
Sziasztok! Hátha tud itt valaki segíteni, tippet adni 159 2.4 jtdm kapcsán, bár nem hiszem, hogy típusspecifikus lehet a dolog.
Egy hang előjött megint, ami tavaly ősszel volt utoljára, ezek szerint melegben jön elő, fogalmam sincs mi lehet, de mostmár ennek is utánamennék valahogy jobban, mert nem akarok 2 hét múlva megint szerelőhöz menni... ősszel így írtam le a jelenséget:
“Egy új jelenség viszont megjelent, érdekes hang... Kettes, hármasban 2000-es fordulat körül, ha gázt adok, akkor nyikorog valami, mintha egy forgó hang lenne, beleér valami, valamibe, gumis hang, mint amikor a cipőd a parkettán nyikorgatod, csak üteme van. Megálltam megnéztem guminál van-e valami, motortérbe hallani-e valamit, üresben fordulatra nincs hang, tehát csak ha elindulok és csak 2-es 3-asban hallani, lehet utána is van, de ott már nem hallom... Valakinek van tippje?”
Most azzal egészíteném ki, hogy inkább 1-es, 2-esben hallom ugyanúgy nyik-nyik-nyik-nyik hang 1500-2000 körül hideg és üzemmeleg autónál is indulásnál, nem kell semmi extra, viszonylag finoman indulsz és ezt adja... utána már nincs hang vagy legalábbis nem hallani... Valami gumi, műanyag alkatrészre gondolok, gumibak, szilent, fogalmam sincs? Üresben felpörgetve nem csinálja, csak menet közben, sebességben. Tippek, hogy merre induljunk, merre induljon szerelőm?
Köszi
Kazes☻2013-03-07 10:06:12 //
43329
A zasszonyéra beszöktem...! :)
LacUS2013-03-07 09:59:02 //
43328
Likoltam :) Remélem sikerül :)
én KÉTSZER IS KATTINTOTTAM MIVEL KÉT REGIM VAN
hg6idn2013-03-07 08:12:49 //
43325
Megtettem :)
Sziasztok!
Szeretném próbára tenni az összetartó erőt itt az
Amore-n :) Jelentkeztünk egy fotópályázatra, ahol görögországi nyaralást nyerhetünk.
Ezúton szeretnék megkérni minden
FACEBOOK profillal rendelkező CartársAt, hogy a lenti linken található fotót
LIKE-olja. Valóban csak ennyi az egész...2 katt, de sokat jelent nekünk :) (hamár kíváncsiságbol úgyis rákattintasz a like se tart sokkal tovább)
Köszönjük szépen az önzetlen segítséget :)
Üdvözlettel
Szilvia és Karesz
> > L I N K <