Köszönőm a segítségedet.:)
AutoDataCD katalógus van,le is töltőttem,de hibás a program.:(
Viszont van még jó pár más ilyen progi is.
Pl. AllData,VividWorshopData.
Mahle oldalát megtaláltam,de sajnos egy kicsit értelmezhetetlenek az ábráik,nincsenek beleírva,hogy menyik méret hova való.
Csak kikövetkeztetni lehet.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
DanZoli2012-06-05 16:51:46 // 39322
Imyx2012-06-05 12:49:40 // 39321
Meggyőztetek, marad a gyári, thanks! :).
Buksi2012-06-04 23:12:13 // 39320
Mindenképpen gyárit tegyél bele! Én próbáltam a sport gyertyákat, de sz@rt sem ér! Csak tuningmotorokba jók!
[k i z z o]2012-06-04 22:28:36 // 39319
Rakjál bele gyárit.
Imyx2012-06-04 21:47:05 // 39318
Megnéztem a gyertyákat a vasba, 75K-van bennük, a szervizkönyv alapján :). Ezek vannak benne: NGK BKR6EKPA (két pólusú). Itt, az oldalon a "Típusok"-nál ezt hozza JTS-hez: NGK PFR 6B.
Ki akarom cserélni őket. Sportgyertyát érdemes belerakni? Vagy válasszam a gyárit? (NGK PFR 6B) Thx!
Ki akarom cserélni őket. Sportgyertyát érdemes belerakni? Vagy válasszam a gyárit? (NGK PFR 6B) Thx!
PyroS2012-06-04 20:44:04 // 39317
Na kész lett az autóm,a fesszabályzót kellett cserélni.Emiatt pislákolt a töltés jelző.
mreni2012-06-04 17:14:00 // 39316
FES-el is megoldható ;)
Imyx2012-06-04 13:54:40 // 39315
Ilyen méréshez Examiner kell. Különböző fordulatokon (hideg/meleg motor) figyelni kell az értékeket, aztán összehasonlítod a gyár által előírt értékekkel. Márkaszerviz 8500 ft-ért komplett diagnosztikát végez, és megmondja Neked, a lambdáid jó értékkel dolgoznak, vagy nem, pl. Vagy viheted bárhová, aki ezt szakszerűen meg tudja csinálni, akár Veresegyházán.
Ha én jutottam valamire, majd szólok :-).
Ha én jutottam valamire, majd szólok :-).
hg6idn2012-06-04 13:27:06 // 39314
Ajánlottak egy veresegyházi szerelőt, állítólag profi olasz autó diagban. Úgy érzem meg kell látogatnom... Az a fő bajom hiába használom a FES-t, mivel nincs referencia adatom nem sokat érek a mért értékekkel...
Tentacle2012-06-04 12:25:18 // 39313
Sok sört ihattál, ha nem tudtál beállni az udvarra ;)
Ferke2012-06-04 11:44:34 // 39312
Nálam is alakul, de egyenlőre struccként lexarom, munkagép..:)
Tegnap mondjuk az alsó kuplung munkahengert már ki kellett cserélnem (sörrel együtt is komoly 40perc), mert már nem tudtam beállni az udvarra:)
Tegnap mondjuk az alsó kuplung munkahengert már ki kellett cserélnem (sörrel együtt is komoly 40perc), mert már nem tudtam beállni az udvarra:)
Imyx2012-06-04 11:40:20 // 39311
Én még nem cseréltem lambdaszondát. Többször nézték examinerrel, de jónak találták.
FES-sel nullázom minden hibatörlés alkalmával, erre gondolsz?
FES-sel nullázom minden hibatörlés alkalmával, erre gondolsz?
Wickey2012-06-04 11:38:01 // 39310
én is vettem már egy új generátort... 400ezer felé közeledve lassan az összes segédberendezést dobhatom ki. Klímakompresszor csapágyas, a generátor háza repedt és egyszer eljátszotta ezt a töltésvillogtatós gondot, a szervószivattyúm meg harmatgyenge... :-) eöö eódottá
mreni2012-06-04 11:02:57 // 39309
milyen négyet? :D inkább idd el egy jó szerelőhöz,megoldja...
Sotime2012-06-04 10:50:47 // 39308
Sziasztok!
Mióta kicseréltem a digitklíma panelt az autóban, folyamatosan villog a kilométer számláló.
Tudtok esetleg valamilyen praktikát erre, hogy kell megoldani?
Köszi!
Mióta kicseréltem a digitklíma panelt az autóban, folyamatosan villog a kilométer számláló.
Tudtok esetleg valamilyen praktikát erre, hogy kell megoldani?
Köszi!
András bácsi2012-06-04 10:23:37 // 39307
Nullázva lett a lambdacsere után?
Imyx2012-06-04 10:16:55 // 39306
Nekem zsír új Bosch-al is dob hibaüzit :)), valahol máshol kell keresgéljünk szerintem :DDD. De rajta vagyok a témán! :). Szerintem valamelyik lambda szonda zavarhatja be az lmm-et. Elég az, ha valamelyik (néha) lassú egy picit. Lehet betolom egy márkaszervizbe :))), még mindig olcsóbb, mintha mind a négyet kidobnám belőle :)).
Ferke2012-06-04 08:49:57 // 39305
Ne is mondd, nekem lassan 1 éve csinálja...meg kéne már oldani ezt is:)
PyroS2012-06-04 08:28:10 // 39304
Köszönöm ,akkor délután irány az autóvillamossági szerelő. :(
hg6idn2012-06-04 08:24:20 // 39303
Természetesen hozta az autóm a papírformát:
utángyártott LMM-mel ( Meat&Dorina) kb 700 km után dob hibalámpát, javult a fogyasztás, dinamika. Meg a spórolás a gyári LMM-re...:(
utángyártott LMM-mel ( Meat&Dorina) kb 700 km után dob hibalámpát, javult a fogyasztás, dinamika. Meg a spórolás a gyári LMM-re...:(
András bácsi2012-06-04 08:21:17 // 39302
Általában a generátor kopott csúszóérintkezői csinálnak ilyet élettartamuk vége felé.
zee2012-06-04 08:11:17 // 39301
Szerintem töltés gondok,de jönnek majd az okosabbak és megmondják a tutit.
PyroS2012-06-04 08:09:51 // 39300
Sziasztok.
Reggel amikor elindultam a 156-ommal elkezdett világítani a műszerfalon az akkumulátor hibajelzője.Azaz volt amikor elaludt de aztán újra elkezdett pislogni.Mi lehet a gond?
Reggel amikor elindultam a 156-ommal elkezdett világítani a műszerfalon az akkumulátor hibajelzője.Azaz volt amikor elaludt de aztán újra elkezdett pislogni.Mi lehet a gond?
Tocsa2012-06-03 08:17:47 // 39299
Nyugodtan menj hozzájuk szépen dolgoznak ! :) Pár éve már csinálják .
GTPeti2012-06-02 16:55:33 // 39298
Lehet, hogy van az AutoData-nak ilyen katalógusa is. Az egyes típusok méretei jó eséllyel a szervízCD-kben is megekinthetőek. Ezen kívül szerintem az egyes aftermarket dugattyúgyártók termékkatalógusaiban (pl. Mahle).
(A Google segítségével a neten is megtalálod ezeket. Ugye 2012-ben az ember előbb gúglizik, mint kérdez. :) Kulcsszavak pl. "mahle kolben* katalog". Tudom, ez* németül van, de egy német gyártó esetén ez magától értetődő.
(A Google segítségével a neten is megtalálod ezeket. Ugye 2012-ben az ember előbb gúglizik, mint kérdez. :) Kulcsszavak pl. "mahle kolben* katalog". Tudom, ez* németül van, de egy német gyártó esetén ez magától értetődő.
DanZoli2012-06-02 16:35:43 // 39297
Sziasztok!
Hol tudnék motorikus alkatrészek méreteit megnézni?
Pl. duggattyú,hajtókar hossz,stb.
Hol találnék egy ilyen adatbázist?
Hol tudnék motorikus alkatrészek méreteit megnézni?
Pl. duggattyú,hajtókar hossz,stb.
Hol találnék egy ilyen adatbázist?
Liquid2012-06-01 22:01:46 // 39296
én próbáltam az UNO-ban ugyanilyen Megalightot, és semmivel nem tudott többet érzetre, igaz előtte 80/100-as volt :) Na az király cucc, csak kicsit ártalmas, azonkívül hogy illegális
Liquid2012-06-01 22:00:24 // 39295
deszépen mondta ke' :)
Bilux2012-06-01 19:28:13 // 39294
Én nem járatnám így a motort míg ki nem derül mi ez...
Bilux2012-06-01 19:28:13 // 39293
Én nem járatnám így a motort míg ki nem derül mi ez...
WIK_1462012-06-01 18:23:22 // 39292
Sziasztok.
Furcsa hang
Mi lehet ez a hang? Nem mindig csinálja, azaz a videón is lehet hallani hogy néha elhallgat.
Nemrég volt generálozva, remélem nem valami nagy geb@sz.
Előre is köszi a válaszokat
Furcsa hang
Mi lehet ez a hang? Nem mindig csinálja, azaz a videón is lehet hallani hogy néha elhallgat.
Nemrég volt generálozva, remélem nem valami nagy geb@sz.
Előre is köszi a válaszokat
[k i z z o]2012-06-01 06:45:47 // 39291
Szia, nekem 2005 -ben készítettek full rozsdamentes rendszert, profik voltak, jó anyagok, szép hajlítások, jó minőségű dobok. Az igaz, hogy nem volt olcsó. A lényeg, hogy minden részletet beszélj meg velük.
Piritu - 1.000.0002012-05-31 21:35:02 // 39290
Kicsit furcsálltam az eredményt. Azt mondjuk nem, hogy ilyen-olyan kamu reklámszlogennel próbálnak dolgokat eladni, de azt igen, hogy nálam a +100% és +50%-os Tungsramok jól vizsgáztak. Mondjuk a 100-as látványosan rövidebb élettartamot is produkált.
Piritu - 1.000.0002012-05-31 21:30:17 // 39289
GTPeti2012-05-31 21:24:46 // 39288
Anno, még a xenon előtti időkben én is próbálgattam izzókat. Na jó, az idő rövidsége miatt csak egy prémiumot. :)
A Philips GT150 láthatóan erősebb (és fehérebb) fényű volt, mint a sima GE.
Aztán rájöttem, hogy egy villanykörte eléggé anakronisztikus egy ilyen autóban... B)
A Philips GT150 láthatóan erősebb (és fehérebb) fényű volt, mint a sima GE.
Aztán rájöttem, hogy egy villanykörte eléggé anakronisztikus egy ilyen autóban... B)
Liquid2012-05-31 21:18:39 // 39287
valami ilyesmire számítottam, végre alá van támasztva :)
Mondjuk még kipróbálhattak volna párat...
Mondjuk még kipróbálhattak volna párat...
danniiy2012-05-31 18:06:06 // 39284
- ISO15765-4 (CAN)
- ISO14230-4 (KWP2000)
- ISO9141-2
- J1850 VPW
- J1850 PWM
Ezek közül tudja valamelyiket?
- ISO14230-4 (KWP2000)
- ISO9141-2
- J1850 VPW
- J1850 PWM
Ezek közül tudja valamelyiket?
mreni2012-05-31 17:55:25 // 39283
"milyen interfészes a komputere" mire gondolsz?
sima KKL interface kell ahhoz hogy a motor adatait olvasni tudd,ha légzsák és abs-hez is hozzá akarsz férni akkor vagy kapcsolós interface kell vagy átalakítókat kell venned,de ha van egy kis elektro tudásod akkor egyszerűen átalakítod házilag a sima interface-t is.
sima KKL interface kell ahhoz hogy a motor adatait olvasni tudd,ha légzsák és abs-hez is hozzá akarsz férni akkor vagy kapcsolós interface kell vagy átalakítókat kell venned,de ha van egy kis elektro tudásod akkor egyszerűen átalakítod házilag a sima interface-t is.
danniiy2012-05-31 17:51:42 // 39282
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy az Alfa Romeo 146 2.0 ti 1996-os évjáratú autómnak milyen interfészes a komputere? Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném
W.2012-05-31 17:27:02 // 39281
Urak! Janó-dob kft- vel kapcsolatban van tapasztalata valakinek? Milyen munkát végeznek? Megbízhatók-e? Köszönöm!
Piritu - 1.000.0002012-05-31 16:23:50 // 39280
Úgy néz ki, hogy másokat is foglalkoztatnak az emelt fényű izzók. Érdekes az eredmény :-(
klatty
klatty
DanZoli2012-05-31 09:19:00 // 39279
Sziasztok!
Esetleg ha valakinek szüksége lenne rá.:)
FES_3.6.zip
Röviden:
1. Feltelepíted a progit a SetupFiatEcuScan36.msi-vel
2. Megkeresed hova rakta fel (Jellemzően Program Files/FiatEcuScan mappa)
3. Bemásolod oda a Loader_for_FiatEcuscan_3.6.0.exet
4. Ezentúl a fenti exe-vel indítod, nem pedig az eredeti indítófájllal.
Nem érdemes amugy az "eredeti" indítófájlt használni, mert az előszeretettel rakja át a progit próbaverzióba.
.net framework is kell hozzá!
Esetleg ha valakinek szüksége lenne rá.:)
FES_3.6.zip
Röviden:
1. Feltelepíted a progit a SetupFiatEcuScan36.msi-vel
2. Megkeresed hova rakta fel (Jellemzően Program Files/FiatEcuScan mappa)
3. Bemásolod oda a Loader_for_FiatEcuscan_3.6.0.exet
4. Ezentúl a fenti exe-vel indítod, nem pedig az eredeti indítófájllal.
Nem érdemes amugy az "eredeti" indítófájlt használni, mert az előszeretettel rakja át a progit próbaverzióba.
.net framework is kell hozzá!
.......................2012-05-31 07:23:55 // 39278
na ne b**sz ,már ezt is hamisítják,és Milyen márkanév alatt fut?
miket még?
miket még?
hg6idn2012-05-31 05:21:43 // 39277
Ma délutánra okosabb leszek a + 500 Km után, egyébként csodálkoztam mert az érzékelő része megszólalásig úgy néz kint az eredeti...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-30 21:39:35 // 39276
az a baj hogy ez ennél összetettebb egy új kínai LMM-ő több kárt csinál mint egy haldokló gyári
hg6idn2012-05-30 21:33:10 // 39275
Remélem azért tovább bírja, viszont szemérmetlen ára miatt teszt miatt is megérte. Az autómba levő Bosch bontott példány volt, megy a polcra vész eseti megoldásnak ...
GTPeti2012-05-30 21:30:54 // 39274
Bíztató szavak. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-30 21:29:53 // 39273
adok neki pár hetet és kukás lesz