Amikor PHuBi-t kerestem 100 körül húztam meg a határt. A kevés km inkább arra volt garancia hogy télen nem használták, így a rozsda kiesik a problémák közül.
A tetőmozgatáshoz nem tudok szólni, de mivel a kiszemelt 2007-es, fl előtti, ezért nagyon oda kell figyelni a hengerfejre. Sajnos vannak köztük repedt hengerfejesek. El kell menni próbakört, azt indulás előtt nézd meg hogy a kiegyenlítő tartály sapkája teljesen be van tekerve. Ha felfújja a vízcsövet, felső és alsó kemény, akkor valószínűleg hengerfejes. Hűtővíz színéből általában nem lehet megállapítani.
Én kevéssel teszem el mindig, és MOL vagy OMV 100-as E5-ös van benne mindig. Hogy most épp hol voltam utoljára tankolni, arra nem emlékszem, de talán MOL
Ismét erősen gondolkozom hogy visszaülok egy alfába.
Kiszemelt áldozat egy 2007 es 2.4 es spider.
Szeretném megkérdezni hogy mire érdemes figyelni vásárláakor hogy ne ba....k át? Illetve van e valami nagy baj ezekkel az autókkal és motorokkal ?
itt éppen 2.798,16 méter áll, de nem messze van az igazi legmagasabb pont, ahonnan sajna elvitték a táblát, csak ott nem akarják hogy fényképezzenek a népek
ettől függetlenül aki ismeri fényképez :-)
Eladó lett a szeretett autónk, ha esetleg valakit érdekelne jelezze!
Röviden amit tudni érdemes rólla: 2007 év végi, 2,4es dízel, hetven valahányezer kilóméter, blue16 rablásgátló, egyedi kék gyári tető, minden szervizelés számlával igazolható, csak szakszervízben járt. Hobby autóként használva, havat még nem látott, folyamatosan garázsban tartott. Törésmentes, kifogásolhatatlan gyári állapot.
Most olvasom...
Azért mert vasárnap, a misére nem kell töviskoszorút felvenni... :-)
Örülök, hogy jobban vagy!
Az esetleges nyomokra reflektálva, nekem az alkaromon van két nagy vágás. Ha rákérdeznek, azt szoktam mondani, hogy háborús sérülés! Persze, rögtön Irakra asszociál a kérdező polgár és mindjárt van respekt... :-)