pb_2006-06-03 00:13:56 // 16871
	Na, engem, akkor lehet, hogy érdekelne a dolog.
	
pb_2006-06-03 00:11:32 // 16870
	Attól függ milyen állapotú a blokk, ill +van-e minden hozzá, kipróbálható-e. De természetesen, ha lehet alkudj.
	
pb_2006-06-03 00:09:50 // 16869
	Mondjuk 10-től a csillagos égig.) Persze ez függ attól is, hogy milyen fajta, 4x4, vagy sem, azon belül is van többféle. Sztem 15-20 között.
	
Hakuna2006-06-03 00:07:58 // 16868
	Nekem nincs bajom az R13-al. Csak az a hízott féknyereg... elöl...
Különben már fenn lenne :)
	
Hakuna2006-06-03 00:05:49 // 16867
	Most nézem Made-é igen vegyes. Régi hátsólámpák, régi lökős, döntött elsőlámpa... érdekes konstrukció :)
	
pb_2006-06-03 00:03:23 // 16866
	Nem olyan rossz ez a kerék pedig, de tényleg kár, hogy csak 13-as.
	
Hakuna2006-06-03 00:03:16 // 16865
	Kilincsem az van hegyekbe, azt nem cserélem régire. Bár az meg nekem nem teccene.
	
Noresz2006-06-03 00:03:12 // 16864
	Szevasztok BOXER fanok lenne egy kérdésem.Lenne egy 145 1.7 16v moci,kipuffrendszerrel,vezetékekkel,elektronikával 150 000-ért megéri,vagy lehetne még alkudni?
	
Hakuna2006-06-03 00:01:52 // 16863
	Egy működő váltó mit kóstál manapság? Én anno 40ért kaptam, és alig volt jobb mint amit cseréltem. No persze amíg az még működött, közvetlen a szép fémes csikorgásig. Pedig nem hinném hogy váltóherélő fajta vagyok. Legalábbis hajam égnek áll ha egyeseket váltani látok offos verdában is akár.
	
pb_2006-06-03 00:01:10 // 16862
	Mondom nekem nem igazán jön be, mikor vegyítik a csík, és nagylámpás +jelenést. 1 dolgot kivéve, a kilincset.
	
pb_2006-06-02 23:58:18 // 16861
	Mákod volt.))
	
Hakuna2006-06-02 23:57:56 // 16860
	Az enyémre sajna nem megy rá a régi 13-as. Féknyereg. Azóta árulom, de nem elég nagy elánnal.
	
Hakuna2006-06-02 23:56:13 // 16859
	Hm ez annyira nem is vészes! Na nem ez a design csúcsa, de nem ilyedtem meg tőle első látásra. No persze az enyám nem rosso, meg nem is lenne színre fújva.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-06-02 23:55:53 // 16858
	csavarszám: lehet,erről csak úgy hallottam...
a szinkroncsuklóra viszont nagyon emlékezem egy bizonyos okból.
először én próbáltam beszerezni,de mondták hogy pont 90-ben váltottak -árban -a 17-ezresről a 22-ezresre.
Elvittem a szerelőhöz,ő el tud menni akkor is,ha már kint van a régi...
hozatott egy 17-ezrest, de nem volt jó, a verdám a műhelyében állt másnapig, amíg kicserélték a csuklót a drágábbra.
aznap délután volt az a brutális jégeső itt, a szerelő OFF opelje is kapott rendesen és viszont így úsztam meg..
(előtte viszont 1-2 hónapig halogattuk a szerelést,hol ő ,hol én nem értem rá.. :-)
	
pb_2006-06-02 23:55:36 // 16857
	Ha jól tudom, gyárilag a nagylámpásokon 13-as volt, eltekintve 1-2 special editiontől, ill az 1.7-en 14-es volt. Sőt sztem a csíkon a "kisebbeken" 13-as volt.
	
Hakuna2006-06-02 23:54:09 // 16856
	Ja, naivan úgy gondoltam. Ezekszerint marad a váltó és max a karbi, meg apróságok amik úgyse mennek tönkre de legalább tele van velük a garázs :)
	
Hakuna2006-06-02 23:51:39 // 16854
	Nemtudom, csak képen láttam. 
De ha már itt tartunk, van elfekvőben 4 ütöttkopott fölös 13-asom a régiről :)
Egyébként ezek is ilyesmik, csak abban bízom 14-esek, és akkor már jó a CSL-ra.
	
pb_2006-06-02 23:49:07 // 16853
	Valakinél már láttam ilyet itt a forumon, nekem személy szerint nem igazán jött be.
	
pb_2006-06-02 23:48:10 // 16852
	Azért bírja az a váltó, ha rendesem + van csinálva, ill nem ütöd vágod.
	
pb_2006-06-02 23:45:14 // 16851
	Volt 3 csavaros, de az asszem 92 végétől, 93-tól volt. Addig 4 csavorasan gyártották. A külső csukló ügyben nem tudok nyilatkozni.) A htőkés hfej viszont sztem jobb.
	
Ferke2006-06-02 23:44:23 // 16850
	Hali Alfások! Hakuna, milyen felnik vannak rajta, ha szabad kérdezni?
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-06-02 23:43:49 // 16849
	ha jól értem a CSL verdádra akarod rátenni a régi lököst?
Szerintem azért mérd le mondjuk a lökösöd legelső pontját az index hátsó pontjához képest.
Ugyanezt a donoron is!
Nem méregettem,de ha úgy van,ahogy gondolom,a régi lökös eléggé "beesett " lesz,azaz nem sokkal fog a CSL lámpasor aljánál túlnyúlni. 
Nem biztos,hogy tetszetni fog...
	
Hakuna2006-06-02 23:37:16 // 16848
	Ja tényleg, váltót is érdemes átgondolni, no persze az öregebb lehet rosszabb. 1es 2es meg tudtommal a szinkrongyürű miatt mindegyikben gyatra, és csak rövid ideig orvosolható. Szóval a kérdés, hogy kb mekkora értékű alkatrészt lehet így kinyerni saját későbbi felhasználásra. Mer gondolom régihez más nem nagyon keres. Amúgy két hónap régi szerelem lenne az ötlet, (ennyi a műszaki) egy kis örömautózgatással, olyanokkal amit pl az újjal sajnálok. Bár lehet érdemes áttolni, csak nincs ilyen kontakt.
De ezek szerint a váltó ha jó még, a karbival ha dupla, meg a lökősök (ha nem lesz túl ocsmány vele) már megérhetik az árat. Plusz esetleg az alufelnik, bár nem túl szépek.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-06-02 23:35:29 // 16847
	Köszi a kiegészítést! ;-)
Futóműnél nem volt valami kezdeti 3 csavaros rugóstag -téma?
Mert a 84-es elég elsőszériás.
De pl. külső szinkroncsuklót (féltengelyre) 90-ben a CSL-ra újítottak,ezt tudom.
Motor egyezik , csak a 90-es hidrotőkés.
	
pb_2006-06-02 23:28:43 // 16846
	!. futómű kimardt, amit így hirtelen látok, de az is csereszabatos. Motor+váltó szintén ua.
	
Hakuna2006-06-02 23:21:09 // 16845
	Köszönöm a kimerítő információáradatot!
Konkrét még nincs semmi, csak van egy eladó. De lejár hamar a műszakija, és hát ugye anélkül micsináljak vele. Tudom hogy eladni nehézkes, tehát bontásban gondolkodom, vagy legalábbis a lökőscserén, mert az enyémen már van apró sérülés. De ha rontja az összképet akkor ez kilőve alighanem. Persze a többi alkatrész is jól jöhet, de meg kell nézzem egyáltalán mi jó állapotú benne. (azaz az ár mekkora része térülne legalább esély szintjén meg :)) Mondjuk van itt még az átíratás költsége, plusz esetleg a roncs elhelyezése (részben levetköztetve, vagy csak cserélgetve belőle alkatrészt.) szóval hezitálok. Mert ugye nem lehet tudni a műszaki esélyes -e még ilyenen újításra, és nem túl drága -e még akkor is.
Szóval köszi az infókat, még megrágom!
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-06-02 23:06:52 // 16844
	No,itt v'ok!
Tehát - tudtommal : 
az orr-dolog úgy van,hogy lecsupaszítva ugyanaz a váz meg a sárvédők is ,meg azokon az index hátsó íve.
a fő különbség,hogy a csíklámpás (CSL) index-lámpa-maszk sora a motorháztető élétől csapottan ereszkedik a lököshöz. De maga az egész sor bármelyik kasztniba belemegy. A fentiek miatt a lökös kiallása más ,de felfogatásilag uaz. A motorháztető külméretileg egyezik,csak más a mintája.
ajtók ugyanazok csak más kilinccsel. Zár ugyanaz. El ablakemelő nem ugyanaz de csereszabatos. Üvegek uazok,a  hátsó szélvédőt nem tudom. Hátsó híd ugyanaz,dobfékek szintén. Tank (ha mindkettő karbis) elvileg ugyanaz. Küszöbborítás más,de cserélhető egymás közt.
hűtő kismértékben eltér. Blokk ugyanaz :-)
A karbikkal az van,hogy a CSL 1 fajta Weberrel és 1 fajta Dell'Orto-val készült. A réginél több variáns van. De szerintem a régi karbival is megy a CSL,csak szarabb lesz a CO esetleg.
Hirtelen ennyi jutott eszembe...
nekem 90-es karbis SW-m van,sokat bontóztam és ott csak régi 33-asok voltak. Nem az egész autóra vonatkozik,de néhol a műanyag borítólemezekig
van infóm mi egyezik és mi nem :-)
Ha konkrét porbléma van,kérdezz nyugodtan,szándékom szerint leszek vagy 3-ig-1/2 4-ig.
	
Barni1472006-06-02 22:40:15 // 16843
	Az miaz hogy megy a levesbe? zúzda?
	
Hakuna2006-06-02 22:05:41 // 16842
	Köszi, türelemmel várok :)
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-06-02 22:04:14 // 16841
	szia!
átviszem az enyémet a garázsba és utána megpróbálom összefoglalni a dolgokat! ;-)
	
Hakuna2006-06-02 21:55:31 // 16840
	Szevasztok!
Csíklámpás 33-asom van ugye. Régen meg sima volt, de már nem emlékszem pontosan.
Az a kérésem lenne, hogy aki tudja sorolja fel kb mi az ami egy régiből felhasználható az újba, elsősorban pl. löhárító jó -e, ugyanaz -e, vagy átrakható? Karbi egyezéshez tudom, hogy nagy mák kell. Van e közös alkatrész, ami jó eséllyel egyforma? A csík 90-es, a régi pedig 84-es azt hiszem.
Kedves Cartárs! Előre is köszi, ha tapasztalataid szombat reggelig megírod ide, vagy hozzám a falra! 
Maradok tisztelettel: Hakuna
	
Marklar1552006-06-02 19:12:07 // 16839
	Hali
SOS.
Volna egy 1,6 boxi 145.
Üzemképes, csak épp körben levan bontva róla a kasztni elemek.
Tető is. Efektíve felhasználható: motor váltó, futómű, belseje...
Kinti papíros.
Direkt a javításhoz hozták.
70k s Budafokon van.
Írjon mailt, v hívjon akit felizgatott...
Még pár napig tudják tartani aztán megy a levesbe:(
Hely és $ miatt, nem tudtam tovább vinni az üzletet...
	
Barni1472006-06-01 00:58:18 // 16838
	Keresek 146 fékfolyadék tartály kupakot , úszóval együtt. Az enyém sajnos hiányos.  Hátha valakinek akad elfekvőben.
	
Ferke2006-05-31 00:33:38 // 16837
	Sajna nincs több, olasz ebay-on találtam ezt is.
Viszont valszeg még júliusban megyek olaszo-ba, nincs tippetek, hogy konrétan valami bontóra, ahol a sprinthez kaphatnék cuccokat?
	
pb_2006-05-30 23:48:05 // 16836
	Lehet. De ebből a képből, így nem igazán tudom eldönteni. Kéne több kép, esetleg más szögből is.
	
Ferke2006-05-30 23:43:36 // 16835
	Szerintem ezzel egy oldalra két karbi szerelhető.Nem?
	
pb_2006-05-30 23:39:17 // 16834
	Nem tudom mire gondolsz.) De én valami leömlőnek, vagy szívőcsőnek nézem.
	
Ferke2006-05-30 23:28:05 // 16833
	
	
KisP2006-05-30 21:13:07 // 16832
	ok, köszi a tippet, ha lesz időm elviszem a klímás ismerősömhöz, remélem tud segíteni. mégegyszer köszi!
	
pb_2006-05-30 21:04:12 // 16831
	Naja.) Bár pl. fékerőszabályzóból, csak gyárit kapsz.
	
Scott2006-05-30 21:00:48 // 16830
	Amúgy teljesen mindegy, vegyen a f..om gyári alkatrészt horror áron :)
	
Scott2006-05-30 20:58:10 // 16829
	Ferke! Ne szenvedj, jó bele a 3.5-es. De hogy megnyugodj, a 40-es karbiban eredetileg 4.5-es van. Amúgy megnéztem én is, sajnos amit tudnék adni, annak az egyik darabja szintén el van törve ( 3.5-es )
	
pb_2006-05-30 20:56:51 // 16828
	gt nekem azt mondta, hogy ez nem teljesen így van, de a Gábor, Zoli társa nekem is ezt mondta, amit írtál.
	
Scott2006-05-30 20:53:47 // 16827
	Gyári alkatrészeket már sehol, mivel befejezték az alkatrészek gyártását. Pontosabban rendelni már nem lehet, csak ha valahol van raktárkészleten. Utángyártott cuccok természetesen még kaphatóak.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-05-30 20:51:48 // 16826
	sajnos ez egy ilyen autó,úgyhogy nyomás BMW-t venni! ;-)
	
pb_2006-05-30 20:48:37 // 16825
	Ez engem is felettébb érdekelne...
	
Face2006-05-30 20:47:06 // 16824
	Köszi, igen már próbálkoztam itt egy kollégánál, Ő is mondta ezt a 10-20db-os témát... :( azért gondoltam hátha van valami hely ahol lehet darabra is venni cuccost. Abból indultam ki h van egy jóbarátom nagy BMW-s, bemegy a Wallisba és vesz bármit az e-30 ához akár darabra is.. Gondoltam Alfa-éknál is van ilyen...
	
pb_2006-05-30 20:46:09 // 16823
	Asszem a múltkor írtam erről is, talán. Már, ha jól emlékszem.
	
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-05-30 20:44:17 // 16822
	Ha már itt tartunk....
Az engem is nagyon érdekelne, hogy hol lehetne a küszöbborítást alulról rögzítő műanyag tárcsákat beszerezni...
abból csak 7 kellene,de boldogan beválallom a 12-es garnitúrát ,pláne ha azokat is ilyen tempóban fogom elhagyni :-(
	
Online tag
2
		Vendég2
180
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
