Miért nyomná a hideget? Akkor nyom hideget, ha az kell, szárítani tud hideg nélkül is. A tököm se nyomkodja a kapcsolót, állandóan be van kapcsoilva, max. a ventillátort meg a hőfokot birizgálom.
Ami probléma:
- hidegen, ha betolod HI-ba akkor egyből küldi maxon, ész nélkül
- hidegen, mikor már úgy érzi akár fújhatna meleget is, akkor szintén felküldi a ventit, de a csövek meg minden hideg még, így hátra hűvös érkezik, ilyenkor kell letekerni 1-esre a ventit, aztán kis idő múlva visszarakni automatába.
Liquid2017-10-25 14:37:47 // 100980
RomeoOne2017-10-25 14:37:21 // 100979
Aki nagyobb darab, annak nem szűk a 159-es? Egy srác nyüszög egy másik fórumon, hogy a 159-be nem lehet beférni, hogy mekkora középkonzolja van, nem tudja szétdobni a lábát és 180 cm meg 90 kg felett nem férsz bele meg mittudomén. Én mondjuk nem vagyok túl nagy növésű, nekem egyáltalán nem probléma. De Mondjuk Erhard, vagy másik hasonló méretű ember véleményére is kíváncsi lennék :D
Szabister2017-10-25 14:08:53 // 100978
Sziasztok! Úgy néz ki főtengely szíjtárcsát kellesz cserélnem. Eléggé szét van már repedezve benne a gumi. Ki milyen márkát használ? Én első körben continentálra szavazok. Illetve nehéz kicserélni? Ahogy néztem hosszbordás szíj fellazít, illetve a szíjtárcsát 4 csavar fogja. Jól gondolom, hogy vezérlést nem érinti majd a beavatkozás?
RomeoOne2017-10-25 13:52:03 // 100977
Nem vicc elvileg :D
Ha párás a levegő, akkor van, hogy bekapcsolja a klíma kompresszort, kigyullad a kis hópihe körül a piros. Ez akkor zavaró, ha mondjuk aránylag hűvös van, és esik az eső. Tipikusan így ősszel. Te fűtenél, de ő benyomja a kompresszort (ki is gyullad a hópihe gombja) és elkezdi nyomni a hideget. Sokat küzdöttem vele régen, de Warbi is, ha jól emlékszem. Nagyon más megoldás nem volt, csak mindig nyomkodni, mikor bekapcsolta. Akarata van, küzdeni kell vele :D
Ha párás a levegő, akkor van, hogy bekapcsolja a klíma kompresszort, kigyullad a kis hópihe körül a piros. Ez akkor zavaró, ha mondjuk aránylag hűvös van, és esik az eső. Tipikusan így ősszel. Te fűtenél, de ő benyomja a kompresszort (ki is gyullad a hópihe gombja) és elkezdi nyomni a hideget. Sokat küzdöttem vele régen, de Warbi is, ha jól emlékszem. Nagyon más megoldás nem volt, csak mindig nyomkodni, mikor bekapcsolta. Akarata van, küzdeni kell vele :D
Giuntini2017-10-25 13:07:38 // 100976
Most kezdek reménykedni! Mióta meghúztam a kiegyenlítő tartály csövének bilincsét, normálisan viselkedik. Mikor leállítom a motort, egy kicsit feljebb megy a szint, és úgy látom, hogy nem fogy. Most csak imádkozni tudok, hogy ez legyen. A cső a többszöri leállítások után sem keményedett fel extrémen. Nagyon reménykedem abban, hogy ez fellevegősödés miatt volt.
Krisz1562017-10-25 13:06:19 // 100975
Próbáltam semmi változás. Minden gomb működik, csak a lefelé nem. Hamarosan megy olaj cserére majd akkor megnézzük mit ir.
esvé2017-10-25 12:41:16 // 100974
köszi,de ez ugye vicc? :)
RomeoOne2017-10-25 11:55:05 // 100972
gyűrűk ura, kisgecik :DDDDDD Bazdmeg, itt röhögök, eszembe jutott ez a régi videó :DDD
link
link
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-25 11:34:34 // 100971
így kasszantanak nagyokat, megy a kartell ezerrel :DDD de még cégen belül is lásd Shadin dugattyú gyűrűinél ami csak gyári ...elméletben de ott most én voltam a gyűrűk ura, a kisgecik.... :DDD
droberto2017-10-25 11:26:33 // 100970
Mindenki mindenkivel összefekszik!
Szörnyű világ ez a mai. :)))
Szörnyű világ ez a mai. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-25 11:23:13 // 100969
nagy csodák nincsenek, mindenki mindenét használja :DDD
Shadin2017-10-25 11:15:00 // 100968
Én pl. szintén az Opel fórumokat böngésztem az M32-es váltóolaj kapcsán :-)
És ott is találtam meg a választ a kérdésemre. Sőt, a Toyota fórumon és szerviz leírásokban keresem a hibát ill. hibakód megfejtéseket a TBi-hez, mert kb. ua. a 2.0 VVTi motorjuk mint a TBi, csak turbó nélkül :-)
És ott is találtam meg a választ a kérdésemre. Sőt, a Toyota fórumon és szerviz leírásokban keresem a hibát ill. hibakód megfejtéseket a TBi-hez, mert kb. ua. a 2.0 VVTi motorjuk mint a TBi, csak turbó nélkül :-)
RomeoOne2017-10-25 11:05:31 // 100967
Kapcsold ki a klíma kompresszort.
esvé2017-10-25 11:00:35 // 100966
sziasztok,
plíz help, 2.4jtdm FL utáni 2008as TI gépsárkány tegnap este és ma reggel is azzal kényeztet, hogy egy kis fűtés után elkezdi vadul hűteni.
A légkondi teljesen automatára van állítva, alapvetően mostanában 22-23fokot kérek tőle. Mikor elkezd hűteni, bármennyire emelem a hőmérsékletet, nem változik semmi, csak nyomja rám a hideget...
plíz help, 2.4jtdm FL utáni 2008as TI gépsárkány tegnap este és ma reggel is azzal kényeztet, hogy egy kis fűtés után elkezdi vadul hűteni.
A légkondi teljesen automatára van állítva, alapvetően mostanában 22-23fokot kérek tőle. Mikor elkezd hűteni, bármennyire emelem a hőmérsékletet, nem változik semmi, csak nyomja rám a hideget...
Giuntini2017-10-25 10:42:15 // 100965
A kiegyenlìtő tartály alsó csövének a bilincse egyáltalán nem fogott.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-25 10:34:51 // 100964
meg a szívósora elektromos szelepes bár azokkal sok gond nincs... hibakód nincs? pucoltasd meg a pillangóházat, egr-t ...
Rivers2017-10-25 10:28:20 // 100963
Hirtelen túlfogyasztás nincsen. Tavaly nyáron 8 alatt volt az átlag egy picivel,idén 8,6-8,7 de az igaz raktam rá 17es felnit a 16os helyett én annak írom be azt a szűk litert.
Liquid2017-10-25 10:24:18 // 100962
az igencsak GM szerintem :)
a furat, löket, űrtartalom pl. egyezik a Vectráéval
a furat, löket, űrtartalom pl. egyezik a Vectráéval
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-25 10:17:16 // 100961
hát az inkább lambdaszonda gyanús de GM motoroknál ilyen hibát produkál a trafósor, pillangóház is, többlet fogyi van?
Giuntini2017-10-25 10:00:55 // 100960
Bocs Yani, de az 1,8 nem GM motor!
tirex2017-10-25 09:56:45 // 100959
Bizony ezek. Brutál szépek, vártam hátha enged még egy picit belőle de nagyon tartja. Azóta vettem más felnit úgyhogy már nem érdekel. De ez most csúcs az Alfára nálam is.
Giuntini2017-10-25 09:51:21 // 100958
Bocs, meg sem néztem az autódat, valahogy nálam a 159-nél mindig a dízel ugrik be. Visszaszívtam, mert a benzinesnél minden más. A dízelnél ha gyorsításnál vagy állandó tempónál beránt, elsőként a légtömegmérőre gyanakodnak.
Liquid2017-10-25 09:41:03 // 100957
nem olvasol a sorok között :)
Egy kezeme men tudom számolni hágy 1.8-1.9-2.2 van a látókörünkben, szóval nem azért nem tudunk hozzászólni mert köcsögök vagyunk, meg sznobok, hanem mert nem nem értünk hozzá, anélkül meg nem fotelfizikázunk
Egy kezeme men tudom számolni hágy 1.8-1.9-2.2 van a látókörünkben, szóval nem azért nem tudunk hozzászólni mert köcsögök vagyunk, meg sznobok, hanem mert nem nem értünk hozzá, anélkül meg nem fotelfizikázunk
Rivers2017-10-25 09:35:45 // 100956
Még annyi,hogy hidegen az alapjárat 800-1000között ingadozik,pár hónapja ezt hidegen vettem észre idáig induláskor a megtorpanást ezt pedig 1-2napja kezdte. Hibát nem tesz ki a kijelzöre,kiolvastatni még ahogy írtam nem voltam szerelőnél.
Attis2017-10-25 09:28:18 // 100955
ja, bocsesz, akkor túlreagáltam. :( :(
Még egyszer bocsi.
Még egyszer bocsi.
yani🍀2017-10-25 09:22:46 // 100954
Ezt jól félreértetted.
Ha nincs tapasztalat egy motorral kapcsolatban, akkor csak találgathatunk, de azzal nem lesz előre. Az 1.8-as egy GM motor ezért javasoltam, de inkább kellett volna valami hülyeséget írnom.
Ha nincs tapasztalat egy motorral kapcsolatban, akkor csak találgathatunk, de azzal nem lesz előre. Az 1.8-as egy GM motor ezért javasoltam, de inkább kellett volna valami hülyeséget írnom.
Attis2017-10-25 09:21:23 // 100953
Hi, az enyém még nem produkált ilyet vagy talán egyszer, amikor nagyon alacsony fordulatról nyomtam egy padlót.
Attis2017-10-25 09:18:44 // 100952
De kedves... A cartárs kérdez, és azért mert nem Multijetje vagy TBI-je van, már el is van küldve az opel fórumra. Akkor akinek 1.8-as 159-ese van, az regisztráljon az Opelosok közé?
pettinke2017-10-25 09:18:34 // 100951
ennek alapján, amit írsz, lehet, hogy csak át kéne nézni mégegyszer az összes csövet, bilincset, csatlakozást - lehet, hogy a felújított motor visszapakolása után nem sikerült mindent lehúzni...
írtam korábban is: ha bárhol folyik / szelel a rendszer, nem fog normálisan viselkedni a tartályban a szint, mert működés közben nyomáson kifolyik a cucc, és után visszaszív helyette levegőt, ami nem a tartályban landol, hanem másutt.
írtam korábban is: ha bárhol folyik / szelel a rendszer, nem fog normálisan viselkedni a tartályban a szint, mert működés közben nyomáson kifolyik a cucc, és után visszaszív helyette levegőt, ami nem a tartályban landol, hanem másutt.
yani🍀2017-10-25 09:13:56 // 100950
Esetleg egy Opel fórumon is kérdezhetnél! Ott valószínűleg több ilyen motorral találkozhatsz.
droberto2017-10-25 09:06:33 // 100949
Okosat tudunk mondani, de nem biztos, hogy igazunk van. :)
Főleg, hogy nincs típusismeretem. :)
Hibakód van?
Én még EGR működését is ellenőrizném, már ha van a tiedben.
Esetleg lambda.
Vagy lehet gyújtás: trafó, gyertya.
Főleg, hogy nincs típusismeretem. :)
Hibakód van?
Én még EGR működését is ellenőrizném, már ha van a tiedben.
Esetleg lambda.
Vagy lehet gyújtás: trafó, gyertya.
Giuntini2017-10-25 08:42:40 // 100948
Légtömegmérő elsőként.
Rivers2017-10-25 08:10:16 // 100947
Sziasztok!
Találkoztatok már olyannal,hogy gyorsítasz ki és enyhén berángat az autó? illetve ha tartod a sebességet autóúton és elkezded parkettázni mondjuk előzéshez szintén ugyan úgy beránt. Szerelőnél még nem voltam vele,gondoltam hátha előrébb leszek vele ha tudtok valami okosat mondani.
Találkoztatok már olyannal,hogy gyorsítasz ki és enyhén berángat az autó? illetve ha tartod a sebességet autóúton és elkezded parkettázni mondjuk előzéshez szintén ugyan úgy beránt. Szerelőnél még nem voltam vele,gondoltam hátha előrébb leszek vele ha tudtok valami okosat mondani.
Piritu - 1.000.0002017-10-25 07:15:45 // 100946
Érdekes, hogy a Giulietta fogyasztása sokkal jobban függ a tempótól, mint a 159-é. Az okát nem nagyon tudom. Nem hinném, hogy ennyivel rosszabb lenne a légellenállása. Talán az egyéb veszteségei kisebbek?
Piritu - 1.000.0002017-10-25 07:12:42 // 100945
Mint említettem, nem tartott fel senki, mert szinte nem volt forgalom :-)
(Mondjuk vagy kétszer még így is előztem.)
(Mondjuk vagy kétszer még így is előztem.)
Piritu - 1.000.0002017-10-25 07:05:59 // 100944
Így van. A Giulietta kerékcsavarjai 2 mm-el vékonyabbak, de jól megtartják a 159 felnit.
Giuntini2017-10-24 23:02:05 // 100943
Mert tele van munkával, de most azért sokkal jobb, mert ez a szivárgás tényleg bekavart. Most figyelni fogom, és remélem hogy jó lesz.
Dömpi (il dottore)2017-10-24 22:49:14 // 100942
El kéne hoznod az én szerelőmhöz!
droberto2017-10-24 22:44:15 // 100941
Miért nem hagyod ott Szatyinál, amíg ő rendesen meg nem csinálja?
Bárki bármit mondhat, akár szerelő akár mi a fórumról. Addig amíg a hiba nincs diagnosztizálva és kijavítva addig az csak szájtépés.
Addig használod amíg tényleg hengerfejes nem lesz...
Bárki bármit mondhat, akár szerelő akár mi a fórumról. Addig amíg a hiba nincs diagnosztizálva és kijavítva addig az csak szájtépés.
Addig használod amíg tényleg hengerfejes nem lesz...
Giuntini2017-10-24 22:29:54 // 100939
Ma reggel mentem vele, és természetesen ahogy bemelegedett, lement a szint minimum alá. De azért nem hagyott nyugodni ez a termosztát dolog. A termosztát jól működik, hiszen mindkét cső meleg. Viszont az a múltkori eset, a termosztát környékéről a vízfolyás nem hagyott nyugodni. Mindig a motor alsó részén egy mélyedésben láttam a fagyállót, hol több, hol kevesebb. Kivettem az akksit, és szemügyre vettem a termosztát környékét. A motorból a termosztátba menő csőnél megnéztem a bilincset, és húztam rajta. Akkor lepődtem meg. Teljesen le volt lazulva. Utána mentem vele vagy húsz km-t, és a víz szintje a maximumról nem változott. És tűnt el a fagyálló a mélyedésből. Kezdtem örülni. Aztán kivittem a szerelőhöz Érdre a vasat, aki a Fiat-jaimat mindig csinálta, meg azért az Alfát is, mielőtt a motor szétment. Kiértem, a víz még mindig maximumon volt. Megnézte, melegen (forrón) levette a kiegyenlítő sapkáját, jött ki a víz. Azt mondta, ez hengerfejes. Aztán beindítottam, az elején voltak buborékok, majd megszűnt, ahogy ment le a vízszint. Aztán elmondtam, a termosztát bilincset is, és látva, hogy nincs olaj-víz keveredés, már nem volt olyan biztos benne. Szatyi is ugyanígy forrón kinyitotta a kiegyenlítőt, felment a víz, de nem ilyen durván, és ő azt mondta, hogy ez nem valószínű hogy hengerfejes. Mindenesetre visszafelé az autópályán nem keményedett fel a cső. és a vízszint sem ment drasztikusan le.
Nyugtalan vagyok a felső cső miatt, mert látszik, hogy a puffadás nyoma benne maradt. nem tudom, hogy eldurranhat-e ott...
A másik, azért érdekes, hogy három helyen szivárgott a víz egyszerre. A hőcserélő csövénél, majd a hűtő alján, és a termosztát bilincs alatt is szivárgott, mert le volt lazulva. Nem tudom hogy mi lesz ennek a vége, ma a szerelő azt mondta, hogy ha hengerfejes is, nagyon kezdődő. Kezdődő? Nyár közepe óta küzdök itt a vízfolyással, nem találtam, aztán egyszerre több helyen is. De én nem akarok semmiféle kezdődő hengerfejességet. Megcsináltattam a motort, nagyon sokba került. Bár most ez a szerelő is azt mondta, hogy gyönyörűen jár ez a motor. Azért velem rendesen kib...szott ez az autó.
Nyugtalan vagyok a felső cső miatt, mert látszik, hogy a puffadás nyoma benne maradt. nem tudom, hogy eldurranhat-e ott...
A másik, azért érdekes, hogy három helyen szivárgott a víz egyszerre. A hőcserélő csövénél, majd a hűtő alján, és a termosztát bilincs alatt is szivárgott, mert le volt lazulva. Nem tudom hogy mi lesz ennek a vége, ma a szerelő azt mondta, hogy ha hengerfejes is, nagyon kezdődő. Kezdődő? Nyár közepe óta küzdök itt a vízfolyással, nem találtam, aztán egyszerre több helyen is. De én nem akarok semmiféle kezdődő hengerfejességet. Megcsináltattam a motort, nagyon sokba került. Bár most ez a szerelő is azt mondta, hogy gyönyörűen jár ez a motor. Azért velem rendesen kib...szott ez az autó.
Liquid2017-10-24 22:26:44 // 100938
a Julis meg a 159 azonos, csak a csavar különbözik,a Julisé asszem 10-es a 159-é 12-es
Haddel2017-10-24 22:15:12 // 100937
Úgy néz ki. Piritunak is ha jól tudom a 159-röl maradt felni a téli kereke a Giuliettán.
Dömpi (il dottore)2017-10-24 22:04:24 // 100936
A Giulia és a Giulietta is 5*110?
Csabi2017-10-24 22:03:06 // 100935
Egyszerű a csere, az alját kell levenni, az önindító mellett van (gondolom 1,9nél is)...egy csavar fogja
Dömpi (il dottore)2017-10-24 22:01:55 // 100934
IFA mögött kilométereken át beragadva, vagy ködben 50-el tötymörgők mögött nekem is simán hozza a 4.0-át. 😆
Haddel2017-10-24 22:00:32 // 100933
Haddel2017-10-24 21:52:38 // 100931
jó ez a forradalmi dízel moci :)