
Nekem volt egy KAWA ZX)R ninja 99-es volt 2008-ban arra is azt hitték új. :)
Imádtam!
Megnéztem!Igen!
Küldjél mobil számot felhívlak ha van kérdésed vele kapcsolatban!
alfa155gyuri!
Írtam neked egy üzenetet az adatlapodra, ha tudod nézd majd meg.
csokagm2017-06-30 17:16:42 //
96454
Milyen érdekes, hogy 2012es 2.2es:)
Nekem is mikor megdicsérik az autót, majd elmondom hogy 11éves ertetlenül néznek. Azt hiszik viccelek.
Most pont romániában tekergünk. Budapest-Constanca-Bustein-Marosvasarhely-Sovata-Budapest Eddig minden rendben de alfát is keveset latok, nemhogy 159-et.
szv782017-06-30 15:49:37 //
96451
Sziasztok!
Keresek szerelőt, aki automata váltóban olajat cserél. Egyre több helyen azt mondják, hogy automata váltó szerelőhöz vigyem.
Tudtok ilyen szerelőt? Ha nem találok megpróbálom a fiat-kelet pest szervizt. Esetleg erről a helyről vélemények vannak?
yani🍀2017-06-30 15:13:43 //
96450
De akkor sem tudsz már belőle újat venni. Én legszívesebben örökre megtartanám, mert ilyen egyedi autótól ki akarna megszabadulni. Ha lenne végtelen pénzem, biztos, hogy kibelezném, belerakatnék valami 8 hengerest 4-500 lóval, kardánt hátravezetni és kaparhatna hátul. Esetleg ízlésesen megtervezett sárvédő szélesítések, beömlő a motorháztetőn... Mindent csak úgy, hogy az eredeti hatást, a védjeggyé vált elemeket nem bántani, csak kiegészíteni, hogy még durvábbat mutasson. Tudnék vele mit kezdeni... :D
Az enyémről többen hitték azt, hogy új. Kevesen vannak képben az Alfa típusaival. Ennek megfelelő presztízse is van, néha tényleg úgy kezelnek, mintha az elnök érkezett volna a limuzinján. Lehet ezért is NiXoN a rendszáma.. :-) El is neveztük "villantós" autónak :-)
Az eredeti céges célt is alaposan túllőtte.
csokagm2017-06-30 12:58:58 //
96447
Valaki már írta valahol, nagyon szép a Giulia, de a 159 sokkal kortalanabb. Tehát, a Giuliat valószínűleg idősebb korában kevesebben fogják megcsodálni, mint most egy szép 159-est.
Reggel 20 fokban tökéletesen indult,mértem is az izzítást és volt a lámpa tán fel sem villant de nagyjából ahogy írod kb addig izzít amíg a hangok megszűnnek .Akkor kapcsol ki a relé is.
Így szoktam amúgy én is indítani ahogy te,de lehet 25 fok felett semmi izzítás nincs nem tudom most majd folyamatosan fogom mérni.
A családom leszavazta őket... a Selénia Rallyn ott voltak kiállítva, jó alaposan körbenéztük. Én a Giulia körül ott legyeskedtem egy darabig, élőben azért másképp mutat mint képekről. A nagyobbik lányom kerek perec kijelentette, hogy " apa, a mienk sokkal szebb" :-)
Na most lehet csak én nem értek valamit... A kipufogó oldalon a turbó pukkant meg, mi köze szívósorhoz? Inkább az a nagy kérdés, hogy mitől fekszik így ki egy turbó? Vagy ez a turbóhalál a típushiba?
csokagm2017-06-30 11:25:16 //
96443
Ennek van egyébként valami előjele? Hogyan tudom megelőzni a nagy bajt? Olvasgattam, a hszeket ezzel kapcsolatban, de nem igazán értem. Ennyire kormolodik vag mitől van ez?
csokagm2017-06-30 11:23:38 //
96442
Esetleg van Pesten olyan köztünk aki tud ebben segíteni?:)
Mindegyiknél. inkább úgy mondanám sűrűbben előfordul mint kellene. Amúgy a két motor ugyan az, csak a 2,0 az 2 milliméterrel nagyobb furatú hengerekkel rendelkezik.
MES-el tudod megcsinálni.
csokagm2017-06-30 10:23:25 //
96439
Pedig nagyon jó lenne ha meglehetne valahogy oldani. Mi ez a proxi rendezés amit emlegettek mindig egyébként? Automatikus vagy manuálisan kell állítani?
Fogja csinálni. :(
Valami elfárad...
Hőmérsékletfüggő.
Azért kis odafigyeléssel (pl.: kulcsbehelyezés 2x) lehet vele élni.
Smith2017-06-30 10:01:33 //
96437
Tudom mire gondolsz. Nekem akkor volt ilyen, amikor kihúztam a navis fejet, és beállítottam hogy csak B&M van (azt hiszem) és akkor így játszotta le, hogy ott középen írta ki. De így nem volt hang, aztán nem szórakoztam vele tovább. Talán lehetne még MES-ben állítgatni, lehet hogy van olyan beállítás együttállás (mert hogy a végeredmény több beállítás állapotától függ), ami olyan lenne amit Te akarsz. De nagyon sok idő, mert minden módosítás után proxi rendezést kell futtatni, hogy érvényes legyen a beállítás.
csokagm2017-06-30 09:56:32 //
96436
Jól néznek ki!
Már kérdeztem tőletek egyebkent, de most Instan is láttam egy képet, hogy kivan irva a fájlnév.
Meg amikor a kormanyrol választom akkor is kiírja addig amíg nem indítom el. Tehát a menuben be lehet állítani, hogy ne azt írja ki, hogy media player play hanem a lejátszott zeneszám nevét, előadóját.
Amit linkelek kép az vajon Cd vagy Usb? De erre gondolok, hogy így szeretném.

Héjj, ez nem Ford Kókusz! :)))
Irracionális! :)
De köszönjük! :)
Shadin2017-06-30 09:47:16 //
96434
SzTomi2017-06-30 09:19:25 //
96433
Nekem is csinálta, hogy nehezen indul. Azt figyeltem meg, hogy csak akkor produkálja, mikor a kinti hőmérséklet melegebb mint a motor hőmérséklete. Pl nyáron kint áll a melegben.
Viszont mióta megvárom, hogy a kulcs behelyezése után minden hang megszűnjön a motortér felől, azóta nincs indítózási gondom.
Ez lehet egyedi eset és az is lehet, hogy már nem is csinálná..
csokagm2017-06-30 08:44:41 //
96432
Ha jól látom a Tied 2.0 az övé viszont 1.9 nem? A 2.0nal is fos a szívósor?
Ismerősöm mondta, hogy ha kezd a dpf eltömődni akkor nehezebben indul a kocsi es hamarosan regen lesz. Neki 1.9-e van. Nezz rá a dpf - re ilyenkor amikor nehezebben indul. Hátha nalad is ez van.
Utána még izzít 40°C-os motorhőmérsékletig.
Persze a Cartárs szempontjából, ez most irreleváns, mert a hiba nem az izzítókör miatt lép fel. Persze kétszeri izzítással lehet javítani a hibán, de a vadi ok nem ez.
Itt is a jellemző nehézkes indulásos típushibával állunk itt szemben, ami 16-25°C közti motorhőmérsékletnél jelentkezik. A valódi okát itt még senki sem publikálta, de annyi bizonyos, hogy köze van a kompresszióhoz, mivel gyorsabb inítózási fordulatnál nem jelentkezik...
Shadin2017-06-30 06:38:23 //
96429
10 fok 0,25 sec előizzítás, felette semmi. Azaz nincs izzítás a jelenleg minimum 18 fokban.
Lenne egy kérdésem. A leömlőre csatlakozik egy cső és van rajta egy ilyen harisnya féle és megy a motor oldalához. Mi annak a szerepe és mibe csatlakozik pontosan? (1.9 16v)
Típus hiba. Ilyen szar a szívósor. Majd le kell síkoltatni mielőtt vissza teszed ha kész a turbó. Nekem 90 ropiba fájt a turbó teljes belső csere. Nálad nem tudni,remélhetőleg a ház megmaradt épségben. Még nézd meg a Belfegor turbót a neten. Én nem vinném máshová. ( Szerintem )
hőfokjeladó jó jelet küld a vezérlőnek?
Gyújtásnál semmit. :(
Gondoltam,hogy esetleg nem is izzít de amíg 20fok körül volt indult rendesen.
pedig ugye a computer adja a jelet az izzításra a relének... gyújtásnál mit csinál a relé?
Shadin2017-06-29 19:33:59 //
96421
Dehát izzít egyáltalán 9 fok felett?
Igen,mert laptoppal tudok izzítani.
Sziasztok! Légtömegmérőt kell vagy lehet tisztítani? 1.9 JTDm 150.
Hardy2017-06-29 17:57:23 //
96417
4000-6000 Ft. Komfort modul vagy ablakemelő modul.
Viszont nekem is lenne egy kérdésem.
Ebbe a 28fok feletti időben nincs izzításom és így hidegen nagyon sokat kell indítózni,hogy elinduljon.Lapossal megnéztem és elveben a hőgombák jók ha kényszer izzítást adok akkor pöcre indul.Hol keresem a hibát mert az elektronikát nem vágom.
https://ahturbo.com/gy-i-k/
5 pont!
Igen,mert kopik minden.De én pont nem azt írtam,hogy nem érzed.
Na ha lesz nálam éppen új turbó közép rész leviszem az Alfacity-re és akkor majd megmutatom.De zárjuk már le a témát.Jól kezdtem,hogy félve írom.
Mindenesetre a turbóstól megkérdeztem, hogy a 2,4-nél milyen következményei vannak a 30-as olaj használata miatt. A Seleniánál a Dpf-es olaj 30-as. Azt mondta semmi, hiszen úgyis 15 ezrenként cserélem. Ha 40-es seleniát használnék, ott meg a Dpf látná kárát. Az a lényeg, hogy mindig max-on legyen az olajszint, mert a turbó felül van, és nehezebben jut el a kenés.
a 150e km-es turbóban is benne van a tömítés még is érezhetően lóg már a tengely :P
Csak itt a két végén van a tömítés ami miatt esetleg nem érzed.

Shadin2017-06-29 15:30:18 //
96410
Hát az nem volt :-)
Igen,századokról beszélünk de pl a hajtókarnál és általában minden csapágynál az egyik része fix a turbónál nem tehát 2x-es.és a tengelyközépnél mért érték a két tengely végén több.
Nagyjából úgy tudnám mondani,hogy fogsz egy botot és tartod előre a kezednél mozdítasz egy centit az a bot végén több centi a hosszúságtól függően.