Shadin2016-02-12 20:11:58 // 78349
Az jó eredmény. Egyet v. kettőt váltottál? Nekem nem sikerült azóta egyedül ülnöm az autóban :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-12 20:10:18 // 78348
ismét mértem, most 4-ből indulva 80-80-ig 13mp, 3-ból indulva repülőrajttal 12,78mp járok
Shadin2016-02-12 20:10:14 // 78347
Becenevem MacGyver :-)
droberto2016-02-12 19:33:44 // 78346
Zoli! Biz' Isten, hogy én egy életre megfogadtam a Tipo után, hogy többet nem hajlítgatok se ablaktörlő lapátot, se ablaktörlő kart! De komolyan, mondom, holnap szanaszét foglak ölelgetni, mert úgy néz ki, hogy most már nem pattog a lapát felfele menet. :)
Élég volt annyira megcsavarni a karokat, hogy a lapát tengelye párhuzamos legyen a szélvédővel. :)
Lehet, mégsem az Aerotwin volt a hunyó és nem kell új lapátot vennem. :)))
Élég volt annyira megcsavarni a karokat, hogy a lapát tengelye párhuzamos legyen a szélvédővel. :)
Lehet, mégsem az Aerotwin volt a hunyó és nem kell új lapátot vennem. :)))
Kolci2016-02-12 19:28:22 // 78345
Igen igen, ha csak az AF van bekapcsolva, akkor csak ugyanabból az erősebbet keresi meg.
emGéza2016-02-12 18:16:49 // 78344
Szia!
Én csak az AF-et kapcsolóm be , a többit (TA ,TP , REG ...) kikapcsolom .
Nálad a TA vagy a TP lehet bekapcsolva és , ha a rádió adó nem TP akkor keres .
Az AF is keress , de ugyanazt az adót .
Ezek általános beállítások , nem fejegység függő .
Én csak az AF-et kapcsolóm be , a többit (TA ,TP , REG ...) kikapcsolom .
Nálad a TA vagy a TP lehet bekapcsolva és , ha a rádió adó nem TP akkor keres .
Az AF is keress , de ugyanazt az adót .
Ezek általános beállítások , nem fejegység függő .
gery1472016-02-12 17:56:03 // 78343
Sziasztok!
Navis fejegységnél van arra lehetőség, hogy kikapcsoljam az automata állomáskeresést? Van, hogy jól szól az adó ő mégis úgy gondolja hogy keres nekem jobbat, amivel már kezd nagyon kiakasztani :D
Köszi szépen !
Navis fejegységnél van arra lehetőség, hogy kikapcsoljam az automata állomáskeresést? Van, hogy jól szól az adó ő mégis úgy gondolja hogy keres nekem jobbat, amivel már kezd nagyon kiakasztani :D
Köszi szépen !
Haddel2016-02-12 17:36:57 // 78342
Jól bele nyúltál.😃 De igy a jó ,ha megkapja a törődést az autó.
David | Centocinquantanove2016-02-12 14:43:03 // 78341
Ja igen, ez igaz, de most erről nem szólt a fáma... :)
Piritu - 1.000.0002016-02-12 13:27:42 // 78340
Nem az 5W40-el van a gond, hanem azzal, ha nem C2/C3 minősítésű.
thePupill2016-02-12 12:19:47 // 78339
Már tegnap meg gyógyult a verda, csak az Egr szelep volt a gond elég durván elvolt tömődve.
Nivan842016-02-12 10:58:15 // 78338
Visszakaptam az autómat! :D
Pici karbantartás
Pici karbantartás
Liquid2016-02-12 10:37:03 // 78337
a 106 azért elég karcsú szerintem, ott valami nem kerek
Zolibácsi2016-02-12 10:32:10 // 78336
tegnap amikor a gépet rádugtam azt mondta hogy átlagosan 106 kilométerenként regenerál átlag 460 s.
pár hónappal ezelőtt még 160 km-ént.
Anyám multiplája 480 kilométerenként regenerál.
Nekem napi munkába járás 10km oda +10km vissza (külváros egyenletes 80-120 km/h)+ minden napra jut még valami rohangálni való.
multipla munkába járás 20-25 km oda ugyanennyi vissza (külváros egyenletes 80-120 km/h)+ egyéb rohangálás.
Érdekes hogy ekkora különbség van.
pár hónappal ezelőtt még 160 km-ént.
Anyám multiplája 480 kilométerenként regenerál.
Nekem napi munkába járás 10km oda +10km vissza (külváros egyenletes 80-120 km/h)+ minden napra jut még valami rohangálni való.
multipla munkába járás 20-25 km oda ugyanennyi vissza (külváros egyenletes 80-120 km/h)+ egyéb rohangálás.
Érdekes hogy ekkora különbség van.
David | Centocinquantanove2016-02-12 10:14:03 // 78335
Én a motornál lévő nagy ventilátorból szoktam érezni (vibrációba kezd, amit álló helyzetben érezni), valamint enyhe gázolajszag.
Nekem regen alatt sem füstöl semmitse. Vagy ha füstöl is, akkor is csak olyan kevéskét, hogy a menetszél egyből szétcsapja, és a tükörben semmit nem látni belőle.
Egyébként a legtutibb jele a tubo óra.
Szerintem meg nem igaz, az a kijelentés, hogy az 5W-40 direkt szétb*szná a részecskeszűrőt. az enyém közel 80k km óta tutira 5W-40 olajjal megy, ráadásul a régi szoftver miatt csak 800-1000 km ciklusban regenerál és az égvilágon semmi baja a még gyári DPF-nek.
Nekem regen alatt sem füstöl semmitse. Vagy ha füstöl is, akkor is csak olyan kevéskét, hogy a menetszél egyből szétcsapja, és a tükörben semmit nem látni belőle.
Egyébként a legtutibb jele a tubo óra.
Szerintem meg nem igaz, az a kijelentés, hogy az 5W-40 direkt szétb*szná a részecskeszűrőt. az enyém közel 80k km óta tutira 5W-40 olajjal megy, ráadásul a régi szoftver miatt csak 800-1000 km ciklusban regenerál és az égvilágon semmi baja a még gyári DPF-nek.
Shadin2016-02-12 09:58:17 // 78334
Így f@sza egy autó életútja :-D
Shadin2016-02-12 09:57:48 // 78333
A hideg érték nekem is stimmel...
Melegen meg valami(ke)t kompenzál
Melegen meg valami(ke)t kompenzál
Hardy2016-02-12 09:35:15 // 78332
Most 0.1-0.3 között van melegen.
Piritu - 1.000.0002016-02-12 09:25:25 // 78331
Tél, hidegindítás.
Shadin2016-02-12 08:37:52 // 78330
Ekkor volt a kocsidban ~160k. Az első képen akadt meg a szemem, a korr. milyen kondíciók mellett volt ilyen?
Hardy2016-02-12 07:22:24 // 78329
Hát ez a tükörfűtés érdekel. Legközelebb ha elkapom rámérek vagy ideiglenesen rakok rá egy kis lámpát. Ha tényleg csinálja meg állandósítom.
Piritu - 1.000.0002016-02-12 07:04:22 // 78328
A 2,0 kicsit másképp teszi. A jelek kevésbé feltűnőek...
mzo2016-02-12 06:35:14 // 78327
Azért kapcsolja be a tükör és ablak fűtést, hogy nagyobb terhelés érje a motort. Egyébként a turbónyomáson és a pill fogyasztáson is jól nyomon követhető. Nekem is volt már hogy 60 fokos víznél elkezdte a regent, pont most 1 hónapja, de akkor 3-om hétig csak városban használtam az autót.
Zolibácsi2016-02-11 23:00:53 // 78326
megnyugtató, hogy nem csak én vagyok szerencsétlen.... :-)
Hardy2016-02-11 22:39:05 // 78325
Akkor nem vagyok egyedül. A lámpa aljába szokott beleesni. Ha leveszed a távolsági kupakját is könnyű kihalászni a maradványt. Még azokat is megtaláltam amit Piritu ejtett bele. Múltkor belejtettem a drót, majd a másikat is amivel ki akartam szedni a drótot, azt meg a motorvédő lemezre, amivel azt akartam kiszedni meg beleakadt valami csőbe. A végén már sírtam kínomba, de kiszedtem az izzót.
Hardy2016-02-11 22:26:22 // 78324
Ez meg mire jó hogy bekapcsol a tükörfűtés? Mondjuk valami visszajelző tényleg jó lenne. Mondjuk egy zöld fa felgyulladna a műszerfalon :-)
Elvileg 70 fokon már csinálhatja. Én onnan veszem észre, hogy morog az autó alja ha megállok. Mindig meghallgatom és ha csinálja megyek még egy kört.
Elvileg 70 fokon már csinálhatja. Én onnan veszem észre, hogy morog az autó alja ha megállok. Mindig meghallgatom és ha csinálja megyek még egy kört.
Lexlutor2016-02-11 22:24:52 // 78323
Én ezt hányszor eljátszottam.....
Laci822016-02-11 20:46:01 // 78322
Székesfehérvári cartársak!!! Tud valaki valami panziót ajánlani egy éjszakára? Mert szeretnék menni a szombati alfás talira,de lehet éjszaka nem vezetnék vissza 400 kilométert és ott éjszakáznánk valahol...... 😊
'''''2016-02-11 19:31:54 // 78321
Csinálok én is egy normális mérést majd,vidivel.Sajna holnap már esőt mondanak.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-11 19:09:41 // 78320
majd szombaton megnézem a pályán :D
'''''2016-02-11 17:55:58 // 78319
Mértem ma egy 80-180-as sprintet.12-13mp lett úgy,hogy 80-ról tartva indultam.Ha folyamatosan gyorsultam,pl 60-ról akkor simán hoz egy másodpercet.
A nagyobb turbóm miatt 200,220-ig is simán ugyan azt a gyorsulást tudja.
Közúton,autópályán lehetne igazán kihasználni amit tud.
A nagyobb turbóm miatt 200,220-ig is simán ugyan azt a gyorsulást tudja.
Közúton,autópályán lehetne igazán kihasználni amit tud.
mzo2016-02-11 17:14:53 // 78318
Offos autóknál (pl az enyémnél is) bekapcsolja a tükörfűtést regen alatt. Én pl beépítettem egy kis piros ledet a tükörházba, rákötöttem a tükrlap fűtés csatlakozóira és kész. Ha piros fényárban úszik a tükörlap mögötti rész akkor tudom hogy regenerál. Meg a morgó hangról is persze, de így egyértelműbb. Sztem ez a megoldás Alfánál is működik.
Giuntini2016-02-11 17:06:09 // 78317
Csakis 5W30 PE. Más olaj tönkreteszi a részecskeszűrőt.
Chianti2016-02-11 16:33:11 // 78316
Ha nem lennék Amore tag, sose tudtam volna mi az a regen, és mik a jelei. Mondjuk nálam mindig fehér füsttel indul a műsor, így nagyon könnyű kiszúrni. Amikor látom a tükörben a füstjelet, csak nyomok 1 pillanatnyi fogyasztást, és addig megyek vele, amíg vissza nem áll normál értékre. Véletlenül pont ma délután takarított a drága, elég sokáig csinálja - olyan 10-15 km-en keresztül - és brutális fogyasztási adatokat produkál. Amióta rövid etapokat megyek, tutira hamarabb eltömődik a DPF, így jóval sűrűbben - olyan 500 km-enként regenerál. Teljesen logikus és intelligens ahogy viselkedik, mindig csak akkor kezdi el, amikor ideálisak a körülmények. Ha még lenne 1 visszajelző piktogram a műszerfalon, az maga lenne a tökély!
Zolibácsi2016-02-11 16:29:06 // 78315
Valószínű akkor nekem is az volt....csak füst még nem jött ilyenkor belőle...
Roben52016-02-11 16:23:35 // 78314
Nekem már többször is volt hogy 50 fokos víz hőmérsékletnél is el kezdte..
Chianti2016-02-11 15:59:16 // 78313
Most vettem csak észre a reklámtáblát a kedvenc gépi mosóm mellett... :o)

Miután megszépült a drága, akkor tűntek csak elő a tél áldásos nyomai. Merő karc az egész hátulja. A csomagtartó fedél, a lámpabúrák, lökhárító felső része. Ja, meg az asszony múltkor nekitolatott egy bokornak, amiről azt hitte csak bokor, aztán nagyot koppant. Eddig a mocsoktól nem látszott semmi, de mostmár tudjuk, hogy az ágak között ott rejtőzött 1 vas oszlop. Szóval gyűlnek a plezúrok rendesen nálunk is, lesz mit polírozni tavasszal.

Miután megszépült a drága, akkor tűntek csak elő a tél áldásos nyomai. Merő karc az egész hátulja. A csomagtartó fedél, a lámpabúrák, lökhárító felső része. Ja, meg az asszony múltkor nekitolatott egy bokornak, amiről azt hitte csak bokor, aztán nagyot koppant. Eddig a mocsoktól nem látszott semmi, de mostmár tudjuk, hogy az ágak között ott rejtőzött 1 vas oszlop. Szóval gyűlnek a plezúrok rendesen nálunk is, lesz mit polírozni tavasszal.
NGéza2016-02-11 15:46:06 // 78312
Nekem mióta megvan a gép kb. 3-szor regenerált, de sem hangot sem füstöt nem láttam. Csak a megemelkedett pillanatnyi fogyasztásból vettem észre.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-11 15:14:28 // 78311
selenia wr pe gondolsz? a benyásba k power kell....
Haddel2016-02-11 15:13:04 // 78310
Én az M5 melletti tesco parkolojában csináltattam. Az öreg ügyesen megcsinálta ,ráadásul cartárs,egy Gt-je van.
norbi04092016-02-11 14:53:11 // 78309
Srácok! Valaki javíttatott már szélvédőt a carglass-nál? Sajna kaptam egy kavicsot 110-nél...és sajna azóta megjelent a helye is.
Peti V6 TB2016-02-11 14:50:11 // 78308
Sziasztok ismét. Lehet, hogy igazából nem ide kellene írnom, de motorolajjal van gondom. 1.9 16 JTDm részecskeszűrős 159-esbe rendeltem Selenia Pure Energy 5w-40 Multiair olajat, ami Acea C3 minősítésű, tehát elvileg ebbe jó, a könyve is az 5w-40-et írja. De valaki ma mondta nekem, hogy ez nem jó bele. És utána olvastam, hogy ez igazából benzines olaj....hol az igazság? Ez tényleg nem jó bele és csak az 5W-30 Pure Energy jó bele?
Előre is köszönöm, ha segítetek.
Előre is köszönöm, ha segítetek.
'''''2016-02-11 14:26:19 // 78307
Az enyémet sosem láttam regenerálni (be is szart a dpf) de elvileg ez lehet a jele meg a megemelkedett turbónyomás.
Nivan842016-02-11 14:22:38 // 78306
Azt hiszem 80 fokos víznél már indíthat regent. Majd valaki megmondja a tutit.
Zolibácsi2016-02-11 13:28:29 // 78305
de az lehet mert azt írta amikor gépre dugtam, hogy 9 km-el ezelőtt regenerált.
De akkor még a motor sem volt üzem meleg, vagy csak épphogy mert 10 perce lehettem az úton
és ha regenerál akkor csinálhat ilyet? Mondjuk most nem sima omv-t tankoltam, hanem prémiumot....
De akkor még a motor sem volt üzem meleg, vagy csak épphogy mert 10 perce lehettem az úton
és ha regenerál akkor csinálhat ilyet? Mondjuk most nem sima omv-t tankoltam, hanem prémiumot....
'''''2016-02-11 13:18:10 // 78304
Benne van még a dpf?Nem lehet,hogy regenerált? Ha nem akkor tényleg gáz.
Zolibácsi2016-02-11 12:43:15 // 78303
egyébként ma a szívbajt hozta rám a kocsi, mentem volna reggel fülészetre és Kispesten jártam mikor előztem egy tanuló vezetőt 3. -ban kis gáz.
Füstölt a kocsi.... nézem ez mi fehéres szürkés füst gomolygott gyorsításnál a kocsi mögött. lassítok semmi hiba jelzés. megint teli gáz semmi, csak mikor elengedem a gázt akkor megint füstöl. Mondom ennyi volt a túrbónak....
Aztán gondolkozok, hogy akkor a kocsi sem menne, ha azzal lenne gond. Félre álltam körbenéztem semmi szokatlan. El indultam haza, de már nem volt füst. Gépre dugtam és semmi hiba.
Alapjárat ok, turbó tölt, autó megy. Fogalmam sincs mi lehetett....lehet fülészet helyett szemészetre kellett volna mennem....
Füstölt a kocsi.... nézem ez mi fehéres szürkés füst gomolygott gyorsításnál a kocsi mögött. lassítok semmi hiba jelzés. megint teli gáz semmi, csak mikor elengedem a gázt akkor megint füstöl. Mondom ennyi volt a túrbónak....
Aztán gondolkozok, hogy akkor a kocsi sem menne, ha azzal lenne gond. Félre álltam körbenéztem semmi szokatlan. El indultam haza, de már nem volt füst. Gépre dugtam és semmi hiba.
Alapjárat ok, turbó tölt, autó megy. Fogalmam sincs mi lehetett....lehet fülészet helyett szemészetre kellett volna mennem....
Zolibácsi2016-02-11 12:36:01 // 78302
nem kiégett, hanem kaptam bele ledes helyzetjelzőt, de egy ideje már jelzett rá a gép. Pont ma tudtam megnézni mi van vele, mert eddig is világított, csak az volt a fura, hogy autó leállítása(áramtalanítás) után is világított .
Na ma ki akartam szedni, és beletört bmeg.....a foglalat kijött de az ledes izzó beletört és persze egy kicsit meg is szorult a lukjában.
Csak a lámpát kiszedni, lökös levétel nélkül nem tudtam, úgyhogy kiszedtem az indexet és azon keresztűl egy kampós fémmel visszatuszkoltam a beletört nyáklapot, amin a ledek voltak.
Olyan jól sikerült, hogy valahova beesett ez a maradvány a lámpába(vagy a lámpán kívülre) de sehol nem találtam. Úgyhogy betettem 2 normál izzót és összeszereltem a kocsit.
kicsit káromkodtam, mire kijött a homasitás ledes izzó.....
Na ma ki akartam szedni, és beletört bmeg.....a foglalat kijött de az ledes izzó beletört és persze egy kicsit meg is szorult a lukjában.
Csak a lámpát kiszedni, lökös levétel nélkül nem tudtam, úgyhogy kiszedtem az indexet és azon keresztűl egy kampós fémmel visszatuszkoltam a beletört nyáklapot, amin a ledek voltak.
Olyan jól sikerült, hogy valahova beesett ez a maradvány a lámpába(vagy a lámpán kívülre) de sehol nem találtam. Úgyhogy betettem 2 normál izzót és összeszereltem a kocsit.
kicsit káromkodtam, mire kijött a homasitás ledes izzó.....
yani🍀2016-02-11 11:24:22 // 78301
Csak tévedésből írta neked.