Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-14 15:09:46 // 78449
bakker Te mindig kifogod az út hülyéit, vonzod őket... lehet egyenes arányban áll a has növekedéssel :DDDD
Giuntini2016-02-14 15:06:20 // 78448
Igazad van! Az ilyen egyszer úgyis megdöglik!
droberto2016-02-14 14:40:26 // 78447
Nem szeretném ilyen hülyékre pazarolni az időmet. Ennél az értékesebb.
droberto2016-02-14 14:39:11 // 78446
És mit csináljak vele? Verjem meg, jelentsem fel? Mert a kérdőre vonással sokra nem mennék szerintem.
Az utóbbi időben más területen is találkoztam ilyen emberekkel és nem igazán tudom mi a jó megoldás...
Az utóbbi időben más területen is találkoztam ilyen emberekkel és nem igazán tudom mi a jó megoldás...
Laci822016-02-14 14:36:01 // 78445
Akkor én a helyedbe megkeresném...... :-)
Giuntini2016-02-14 14:31:32 // 78444
Én azt mondom, hogy régen sokkal agresszívebben vezettek. Ilyen események a kilencvenes években mindennaposak voltak. Ma a többség jobban betartja a morális szabályokat, ezért az ilyen esetek sokkal feltűnőbbek. A leálló sávban például régen folyamatodan előztek. Annak idején nekem 82- től 86-ig 1500-as Polskim volt. Folyamatosan kaptam az atrocitásokat a Ladásoktól. A 90-es években szabadult el a pokol amikor tömegesen jöttek be a nyugati autók. Viszont ez a megállapítás a német SUV-okra tökéletesen alkalmazható. Ezeket az autókat 100%-ig felsőbbrendűség hirdetésére veszik, én azt mondom jobb előlük kitérni, mert ezek képesek mindenre. És igen Szosza, tetszik vagy nem a BMW-s a legbunkóbb fajta! Kár ebbe a politikát belevonni, és nagyon jól megvagyunk itt politika nélkül!
Kolci2016-02-14 14:29:31 // 78443
Csabi már meg is adta a választ a kérdésedre.
Amiről ő feltett képet, az a műanyag szívósor, de még létezik a full alu szívósor is.
Az a különbség, hogy a műanyagnál belül egy fogasléc köti össze a lapátokat, s nem kell külön dugókat gyártani a lapátok kiszedése után, mert az eredeti fogaskerekes tengelyből lehet csinálni. Az alunál kívül látható módon van egy összekötőkar, s mint az ablaktörlő mechanizmus úgy működik és látható, ha kiszeded a lapátokat, plusz le is kell dugózni. Az alunál látható kívülről is, ha átalakítod, a műanyagnál nem.
Az alu az nem tud elolvadni, a műanyag sajna igen.
Amiről ő feltett képet, az a műanyag szívósor, de még létezik a full alu szívósor is.
Az a különbség, hogy a műanyagnál belül egy fogasléc köti össze a lapátokat, s nem kell külön dugókat gyártani a lapátok kiszedése után, mert az eredeti fogaskerekes tengelyből lehet csinálni. Az alunál kívül látható módon van egy összekötőkar, s mint az ablaktörlő mechanizmus úgy működik és látható, ha kiszeded a lapátokat, plusz le is kell dugózni. Az alunál látható kívülről is, ha átalakítod, a műanyagnál nem.
Az alu az nem tud elolvadni, a műanyag sajna igen.
droberto2016-02-14 14:28:11 // 78442
Én nem, de a Dalma igen. :)
.......................2016-02-14 14:17:02 // 78441
"Katasztrofálisan ostoba, agresszív idióták vannak az útjainkon. :("
szinte csak az van magyarországon,balkán szintre süllyeddtünk
de ez nem a te hibád Droberto ,és mégcsak nem is az X5 ösé
a RENDŐRÖK munkálya lenne hogy csináljanak RENDet !!!,
de csak ülnek a fasza új merci B ben és nyomkodják a laptopot
ahelyett hogy az ilyen X5 ösöket kiszednék és szarrá büntetnék
(perste Védára milliárdok mennek el,okádék ami magyarországonmegy Magyar állam címén)
szóval Fejétől bűzlik a hal!
szinte csak az van magyarországon,balkán szintre süllyeddtünk
de ez nem a te hibád Droberto ,és mégcsak nem is az X5 ösé
a RENDŐRÖK munkálya lenne hogy csináljanak RENDet !!!,
de csak ülnek a fasza új merci B ben és nyomkodják a laptopot
ahelyett hogy az ilyen X5 ösöket kiszednék és szarrá büntetnék
(perste Védára milliárdok mennek el,okádék ami magyarországonmegy Magyar állam címén)
szóval Fejétől bűzlik a hal!
Laci822016-02-14 14:12:59 // 78440
Legalább a rendszámát megjegyezted?????? sajnos én is így voltam a múltkor azzal az idióta szerb X 5-el... de sajnos az átlag BMW-sek ilyenek....
Liquid2016-02-14 14:12:57 // 78439
nálam eseménytelen volt a hazaút, egy érdekesség volt csak: egy Q7 húzott tréleren egy zöld Trabantot :)
Én odafele találkoztam idiótákkal, de egy jobbról előzés volt a legdurvább, szóval semmi extra :)
Én odafele találkoztam idiótákkal, de egy jobbról előzés volt a legdurvább, szóval semmi extra :)
Liquid2016-02-14 14:10:51 // 78438
na ez egy igazi gyökér volt :(
droberto2016-02-14 14:10:09 // 78437
Tudom, hogy vannak a hülyék, de b@sszus még a kocsiját se félti. Egyébként amikor utolért akkor már vagy 10 másodperce lassan mentem. Meg nem is előtte mentem, mert én a külsőben voltam ő meg a belsőben, csak átjött a külsőbe, hogy belevilágíthasson a szemembe. Na ezért lettem én is ideges. Az ilyet jól össze kéne p@csázni! De komolyan!
Egyébként a 30 - 50 -70 - feloldó 3 x egy kurva nagy vicc azon a 2-3 km-en! Semmi nem indokolja, főleg nem éjjel.
Egyébként a 30 - 50 -70 - feloldó 3 x egy kurva nagy vicc azon a 2-3 km-en! Semmi nem indokolja, főleg nem éjjel.
Liquid2016-02-14 14:07:47 // 78436
:D így van, versenyeznek :D
Shadin2016-02-14 13:59:10 // 78435
Ez Pest. Itt még a hülyék is hülyébbek sajnos :-(
Az X5 mag a király, nehogy már lassíts előtte legközelebb.
Az a 3x 30-as tábla meg vérlázító, kettő mindig felesleges, mert csak egy helyen végeznek munkát azon a szakaszon, de hónapok óta szopatnak vele mindenkit...
Az X5 mag a király, nehogy már lassíts előtte legközelebb.
Az a 3x 30-as tábla meg vérlázító, kettő mindig felesleges, mert csak egy helyen végeznek munkát azon a szakaszon, de hónapok óta szopatnak vele mindenkit...
Piritu - 1.000.0002016-02-14 13:23:34 // 78434
Tegnap jött valaki messzebbről nálam? 207 km-re lakom :-)
Piritu - 1.000.0002016-02-14 13:18:40 // 78433
99-óta járok szélvédőcsíkkal. Még sose állítottak meg miatta, most se érdekelte őket.
Nagyobb élményt adtak azzal, hogy életemben először szondát fújhattam :-))
Nagyobb élményt adtak azzal, hogy életemben először szondát fújhattam :-))
droberto2016-02-14 13:07:06 // 78432
Sajnos tegnap volt olyan is amin kiborultam és a mai napig nem fér a fejembe, hogy ilyen emberek közlekednek az utakon...
Történt ugyanis, hogy hazafele megálltunk tankolni a Szerémi végén, a 6-os elején a Duna melletti OMV-n. A kút kihalt, kivéve egy új X5-öst. Amikor beértem ő már tankolt. Gyorsabb voltam, előbb fizettem és indultam. Már a kúton éreztem, hogy a b@szom a csőrét. Kifele jövet leléptem előle, de a Colas-os építésnél nem vették le a 30 km/h-ás sebesség korlátozó táblát. (Hozzáteszem egy ilyen útfelújítás után kint felejett tábla miatt már bűtettek meg, igaz még a zéró tolerancia előtti időben.) Én a külsőben mentem, lassítottam kb 45-re. Ekkor beért az X5, majd belém állt reflektorral és hosszú dudával. Hozzáteszem a 4 sávos út kihalt volt, sehol senki. Visszadudáltam, de elhúzott mellettem. Egyszerűen nem fért a fejembe, hogy mire gondolt. A korlátozás után utolértem, beálltam mellé (természetesen ő belsőben haladt), rádudáltam és kérdőre vontam, hogy mire fel dudált és rámutattam a következő 30-as táblára. Na ekkor elszakadt nála valami. Leelőztem, de visszaelőzött beállt a két sáv közepére nem akart elengedni. Közben a 70-es részen beért minket egy egy másik autós, aki ránk dudált. Ekkor az utak királya gázt adott a hátul jövőt elengedte, majd vissza ment a belsőbe. Lassított, majd én jobbról el akartam menni mellette. Erre ő meg rászorított a szalagkorlátra. Majd ezután elhúzott, én inkább lemaradtam. Nem hittem el, hogy van ilyen. Tiszta Oroszország. Katasztrofálisan ostoba, agresszív idióták vannak az útjainkon. :(
Hazafele azon gondolkodtam, hogy tényleg jó lenne egy esetkamra.
Egyébként mi a jelenlegi álláspontja a törvénykezésnek a fedélzeti kamerák bizonyító erejét illetően? Anno úgy olvastam, hogy nálunk ezek felvételét bizonyítékként nem fogadják el.
Történt ugyanis, hogy hazafele megálltunk tankolni a Szerémi végén, a 6-os elején a Duna melletti OMV-n. A kút kihalt, kivéve egy új X5-öst. Amikor beértem ő már tankolt. Gyorsabb voltam, előbb fizettem és indultam. Már a kúton éreztem, hogy a b@szom a csőrét. Kifele jövet leléptem előle, de a Colas-os építésnél nem vették le a 30 km/h-ás sebesség korlátozó táblát. (Hozzáteszem egy ilyen útfelújítás után kint felejett tábla miatt már bűtettek meg, igaz még a zéró tolerancia előtti időben.) Én a külsőben mentem, lassítottam kb 45-re. Ekkor beért az X5, majd belém állt reflektorral és hosszú dudával. Hozzáteszem a 4 sávos út kihalt volt, sehol senki. Visszadudáltam, de elhúzott mellettem. Egyszerűen nem fért a fejembe, hogy mire gondolt. A korlátozás után utolértem, beálltam mellé (természetesen ő belsőben haladt), rádudáltam és kérdőre vontam, hogy mire fel dudált és rámutattam a következő 30-as táblára. Na ekkor elszakadt nála valami. Leelőztem, de visszaelőzött beállt a két sáv közepére nem akart elengedni. Közben a 70-es részen beért minket egy egy másik autós, aki ránk dudált. Ekkor az utak királya gázt adott a hátul jövőt elengedte, majd vissza ment a belsőbe. Lassított, majd én jobbról el akartam menni mellette. Erre ő meg rászorított a szalagkorlátra. Majd ezután elhúzott, én inkább lemaradtam. Nem hittem el, hogy van ilyen. Tiszta Oroszország. Katasztrofálisan ostoba, agresszív idióták vannak az útjainkon. :(
Hazafele azon gondolkodtam, hogy tényleg jó lenne egy esetkamra.
Egyébként mi a jelenlegi álláspontja a törvénykezésnek a fedélzeti kamerák bizonyító erejét illetően? Anno úgy olvastam, hogy nálunk ezek felvételét bizonyítékként nem fogadják el.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-14 12:58:07 // 78431
most agip normál 95 teszt alatt vagyok, teli tank 64L-et sikerült tankolni, kivi vagyok mennyit megy el...egyenlőre 9,2-őt mutat a comp 145km/h tempomat pályán, pár gyorsulgatás, város....
Ildiko2016-02-14 12:53:00 // 78430
Csabi2016-02-14 12:17:47 // 78429
Nem regenerált, ennél a motorterhelésnél így alakulnak a hőfokok...
Regenkor nem nagyon számítanak a külső hatások, mármint úgy értem, h addig tolja be a plusz anyagot míg el nem éri a kívánt (620-630°C-t) hőfokot. Múltkor néztem -10ben....relatíve elég sok időbe telik mire felviszi 600fok fölé...1-1,5 perc, persze, ha közben elveszed a gázt pillanatok alatt visszahűl, és kezdheti előröl...
Regenkor nem nagyon számítanak a külső hatások, mármint úgy értem, h addig tolja be a plusz anyagot míg el nem éri a kívánt (620-630°C-t) hőfokot. Múltkor néztem -10ben....relatíve elég sok időbe telik mire felviszi 600fok fölé...1-1,5 perc, persze, ha közben elveszed a gázt pillanatok alatt visszahűl, és kezdheti előröl...
Haddel2016-02-14 12:16:04 // 78428
Én szívesen oda adom az enyémet ,ha ott leszek 😃
Giuntini2016-02-14 12:10:16 // 78427
Köszönöm Dömpi a szervezést! Nem akartam most tesztvezetni, mert az én autóm nem állt a helyzet magaslatán, csak Pityukoma vezette az enyémet, mert tudtam hogy szeretett volna kipróbálni az automata 2.4-et. tavasszal a VTT-n aki akarja kipróbálhatja Velence utcáin az enyémet. Nagyon kíváncsi lennék egy Tibire, és és egy 2.0 jtdm-re.
droberto2016-02-14 12:00:35 // 78426
Így nem tudja azt mondani, hogy neki milyen rossz, ilyen nagy hassal! :)))
droberto2016-02-14 11:59:35 // 78425
Mi éjjel 11-re értünk haza egyébként, haza mert a tali után felugrottunk az Árkádba.
Nagyon köszönjük a szervezést, nagyon jól éreztük magunkat. Jó volt végre találkozni. A sok verdacsere kicsit megőrjített mindenkit, ami látszott is Dunaharaszti utcáin, felbolygattuk a várost a száguldó 159-esekkel. :)))
Köszönöm a tesztvezetést Yaninak, Csabinak, és Shadinnak. Mindegyik nagyon ment, de mégis mindegyik máshogy. :)
Pityukomának köszönöm a térképeket és a próbakört. :)
Nagyon köszönjük a szervezést, nagyon jól éreztük magunkat. Jó volt végre találkozni. A sok verdacsere kicsit megőrjített mindenkit, ami látszott is Dunaharaszti utcáin, felbolygattuk a várost a száguldó 159-esekkel. :)))
Köszönöm a tesztvezetést Yaninak, Csabinak, és Shadinnak. Mindegyik nagyon ment, de mégis mindegyik máshogy. :)
Pityukomának köszönöm a térképeket és a próbakört. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-14 11:57:29 // 78424
szimpátia terhesség :DDD
droberto2016-02-14 11:51:17 // 78423
Csabi, ez egy nagyon jó megfigyelés. De ugye ezek nem regen közbeni értékek? Bár gondolom azok, mert egyébként normál üzemállapotban az előkat és a DPF csak pár száz fokosak.
Ezek szerint a nagy és forró tömegáram hatását kioltja a menetszél?
Ez megmagyarázná, az én és sokunk autópályás limpelését letérdelését. Mert továbbra is azt gondolom, hogy a DPF és EGR anomáliák tartós autópályás menetkor keletkeznek.
Most, hogy van matricám, majd én is nézek a pályán egy élőadatos regent. Csak jöjjenek meg az interfészek amiket rendeltem. Vettem 4-et is. :)))
Ezek szerint a nagy és forró tömegáram hatását kioltja a menetszél?
Ez megmagyarázná, az én és sokunk autópályás limpelését letérdelését. Mert továbbra is azt gondolom, hogy a DPF és EGR anomáliák tartós autópályás menetkor keletkeznek.
Most, hogy van matricám, majd én is nézek a pályán egy élőadatos regent. Csak jöjjenek meg az interfészek amiket rendeltem. Vettem 4-et is. :)))
droberto2016-02-14 11:44:01 // 78422
A fóliát nem b@sztatták?
Én továbbra is tartom, hogy ha felteszem én is szélvédőcsíkot már rég nem lenne első oldalablak fóliám és gazdagabb lennék egy szép kis büntivel. Persze tudom, hogy ami késik nem múlik... :(
Elöl a sötétítés egy amolyan indikátor a fakabátoknak. :)
Én továbbra is tartom, hogy ha felteszem én is szélvédőcsíkot már rég nem lenne első oldalablak fóliám és gazdagabb lennék egy szép kis büntivel. Persze tudom, hogy ami késik nem múlik... :(
Elöl a sötétítés egy amolyan indikátor a fakabátoknak. :)
droberto2016-02-14 11:39:42 // 78421
Ki az a két terhes tag a jobb szélen? :)))
droberto2016-02-14 11:39:07 // 78420
Újként tényleg ilyen drága! :)
'''''2016-02-14 11:12:31 // 78419
Bár szerintem csak a spiderben szorongtál hátul. :-)
Pityukoma2016-02-14 11:10:44 // 78418
Igazad van! Ez kiesett már. Pedig az sem volt piskóta élmény :-D
'''''2016-02-14 10:58:53 // 78417
Ezt cáfolnám! Kul-on ültél hátul nálam! :-)
Giuntini2016-02-14 10:23:30 // 78416
Ez nagyon jó hír!!
Haddel2016-02-14 10:05:57 // 78415
Én sem emlékszem ,hogy olvastam volna róla.Pedig ezért lehet haza ugrottam volna,ugyis egész hétvégén csak zsibbadtam a kecóban..
Pityukoma2016-02-14 09:49:09 // 78414
Ákos (dewvil)2016-02-14 09:17:28 // 78413
Tényleg jó volt számomra is a tegnapi délután😃
Külön köszönet Pityunak a tibizésért!😃
Külön köszönet Pityunak a tibizésért!😃
Ákos (dewvil)2016-02-14 09:14:49 // 78412
Szeressük a kútronikot😃
Csabi2016-02-14 09:04:44 // 78410
Mattee892016-02-14 08:57:17 // 78409
Köszi, ez már nagy segítség, azt esetleg nem tudod még, hogy ez elektromosan vagy vákuum által vezérelt?
Don Gombóc2016-02-14 07:18:18 // 78408
Lehet azért van mert ahogy Erhard mondja ( geci öreg vagy Don) de miért nem tudtam erről a taliról?
Pedig mindig visszaolvasok. :-(
Pedig mindig visszaolvasok. :-(
Chianti2016-02-14 00:21:46 // 78407
Ilyenkor sajnálom, hogy esélyem sincs összefutni veletek. Pedig ha jól látom, már megint nem volt 1 Rosso sem a gépparkban. :o) Nem akarom elkiabálni a dolgot, de idén úgy néz ki ott leszek én is a VTT-n. Persze már sokszor írtam ugyanezt, aztán mégsem jött össze a dolog, de idén nagyon igyekszem hogy sikerüljön.
Hardy2016-02-13 22:41:33 // 78406
Nekem ez volt az első de nagyon jó volt a társaság. Meg a szervezés is. Köszönöm a meghívást. Kar hogy el kellett mennem de sajnos mindig van valami nem várt dolog. Ha hamarabb nem Velencén találkozunk. 😀
Hardy2016-02-13 22:35:09 // 78405
Érden megkérdeztem a bontoba mikor ott voltam. 60000 Ft volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-13 22:10:00 // 78404
Jó volt ez a kis találkozó, lehetne több is :)
Csabi2016-02-13 21:57:29 // 78403
Hazafele ránéztem a DPF, előkatalizátor hőmérsékletekre, mégis hogy alakulnak tartós terhelés alatt, autópályán... Főleg azért érdekelt mert eddig nem volt az tiszta, h pályán magasabb sebességnél valóban tisztul e passzív módon a DPF, azaz elkezd e kiégni a korom...hát marhára nem....
165km/h nál csak 417°C volt

185km/h-nál pedig 428°C

Hát ez marhára messze van a 600+ °C-tól, ahol a korom égése elindul. Szóval elég nagy tévhit, h pályán tisztul a DPF...
165km/h nál csak 417°C volt

185km/h-nál pedig 428°C

Hát ez marhára messze van a 600+ °C-tól, ahol a korom égése elindul. Szóval elég nagy tévhit, h pályán tisztul a DPF...
Kolci2016-02-13 21:54:54 // 78402
Mivel 16 szelepes a hengerfejed, ezért hengerenként 2 szívó s 2 kipufogószelep van.
ezek közül az egyik szívószelepnél elhelyeznek egy áramlásmódosító lapátot, ami alacsony fordulatnál nagyobb örvénylést hoz létre a hengerben, ezáltal jobb az elegyedés, s tökéletesebb az égés, jobban megy a verda, kevesebbet eszik.........
Na ezt vágják agyon az EGR-el, DPF-el, tehát ha kiszereled, vagy felújítod, mindegyik megoldás a problémádra. Valószínűleg az EGR jól elkokszolta, és alig tud mozogni, ha nem cselekszel mielőbb, akkor letörhetnek a lapátkák, s lerendezhetik a mocit, turbót is akár
ezek közül az egyik szívószelepnél elhelyeznek egy áramlásmódosító lapátot, ami alacsony fordulatnál nagyobb örvénylést hoz létre a hengerben, ezáltal jobb az elegyedés, s tökéletesebb az égés, jobban megy a verda, kevesebbet eszik.........
Na ezt vágják agyon az EGR-el, DPF-el, tehát ha kiszereled, vagy felújítod, mindegyik megoldás a problémádra. Valószínűleg az EGR jól elkokszolta, és alig tud mozogni, ha nem cselekszel mielőbb, akkor letörhetnek a lapátkák, s lerendezhetik a mocit, turbót is akár
Csabi2016-02-13 21:42:44 // 78401
Csatlakozom én is, örültem, hogy újra összejött ez a remek csapat. Köszi a szervezést!
Végre vezethettem egy Tbi-t Pityukoma jóvoltából -ezúton is köszi :) - Őszintén szólva meglepett a fürgesége, a hirtelen megjelenő nyomaték..ez már igen...
Shadinnak is köszi a 2.0 tesztvezetéséért! A fickós programmal elég megnyerő...
Az a helyzet eddig nem volt hiányérzetem, a 2,4 menettulajdonságait tekintve, de a mai tesztvezetések után...ez változott:) Remélem hamar elmúlik...:)
Végre vezethettem egy Tbi-t Pityukoma jóvoltából -ezúton is köszi :) - Őszintén szólva meglepett a fürgesége, a hirtelen megjelenő nyomaték..ez már igen...
Shadinnak is köszi a 2.0 tesztvezetéséért! A fickós programmal elég megnyerő...
Az a helyzet eddig nem volt hiányérzetem, a 2,4 menettulajdonságait tekintve, de a mai tesztvezetések után...ez változott:) Remélem hamar elmúlik...:)
Mattee892016-02-13 21:39:02 // 78400
Szuper, kétszer küldte el.. :/