BigBratyó2016-04-20 21:05:29 // 82049
Sziasztok! Budapesten hol érdemes fékbetéteket és féktárcsát venni? Hol kapok jó ár/érték arányban? Sos lenne, máig semmi hang, de most súroló hangot hallok. :( köszönöm előre is!
Hardy2016-04-20 21:04:03 // 82048
90000 kert a srác a komplett nagyfek szettert.
ott22172016-04-20 20:50:16 // 82047
Üdv mindenkinek!
Nemrég lettem új tag Elősször is szeretném megköszönni a szíves fogadtatást./kösz! :)/
Amint megvettem a vasat a haverommal rögtön gépre tettük. A korrekciós értékek nekem is
-0.4 é +1.6 között mozogtak.A dpf viszont 62%-os etömődést mutatott,Másnap lezavartam úgy 900 km.-t, pályán tempomat,135 ,és üzemanyag adalék.A dpf 28%.os lett. A turbóm már hidegen visít egy kicsit.de 192000-nél már ez előfordul. A fogyasztásom a pályás oda úton 6 liter,vissza 5.5 lett. Persze félúton kapott egy chiptuningot. Most úgy 170 ló.és 400 Nm lett. Sajnos sima fékeim vannak és ez érezhetően kevés,így jöhet a "nagy" fékesítés.
Olvasom a hozzászólásokat és "okosodok". Mégegyszer üdv mindenkinek.
Nemrég lettem új tag Elősször is szeretném megköszönni a szíves fogadtatást./kösz! :)/
Amint megvettem a vasat a haverommal rögtön gépre tettük. A korrekciós értékek nekem is
-0.4 é +1.6 között mozogtak.A dpf viszont 62%-os etömődést mutatott,Másnap lezavartam úgy 900 km.-t, pályán tempomat,135 ,és üzemanyag adalék.A dpf 28%.os lett. A turbóm már hidegen visít egy kicsit.de 192000-nél már ez előfordul. A fogyasztásom a pályás oda úton 6 liter,vissza 5.5 lett. Persze félúton kapott egy chiptuningot. Most úgy 170 ló.és 400 Nm lett. Sajnos sima fékeim vannak és ez érezhetően kevés,így jöhet a "nagy" fékesítés.
Olvasom a hozzászólásokat és "okosodok". Mégegyszer üdv mindenkinek.
Hardy2016-04-20 20:46:30 // 82046
Valaki feldobta a face re. Van meg neki nagyfek tarcsaval meg golyalabbal. Ezt kivette az autójából mikor eladta.
Invisible2016-04-20 20:38:21 // 82045
Szép, hol szerezted? :)
Hardy2016-04-20 20:34:43 // 82044
Shadin2016-04-20 19:35:16 // 82043
Oké :-)
Dömpi (il dottore)2016-04-20 18:39:00 // 82042
na persze! megint csak valami jelenséget kreálsz, hogy szétszedhesd a kocsit :)
tudod mit? 2 hét múlva kiméregetheted az enyém légmennyiség/vákum adatait!
Na jó, mehetsz egy tesztkört is :)
tudod mit? 2 hét múlva kiméregetheted az enyém légmennyiség/vákum adatait!
Na jó, mehetsz egy tesztkört is :)
Dömpi (il dottore)2016-04-20 18:36:21 // 82041
nekem van, hogy beragad a levegőállító mechanika, pl. ablakról lábra állítom, de továbbra is ablakra fúj. Ilyenkor végig kell minden variáción járatni 1-2 percig, hogy helyreálljon a rendszer.
Shadin2016-04-20 16:34:23 // 82040
Nekem is :-(
Hardy2016-04-20 16:31:03 // 82039
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-20 16:29:33 // 82038
na nem mondtam hülyeséget a másik Tibis embernek is "felpattog" a gátlója....pedig az normál futóműves...
Martin Kovacs2016-04-20 12:17:26 // 82037
Engem is azert idegesit mert allitolag es geppel merve is nincs hiba :/
Liquid2016-04-20 10:53:42 // 82036
szét kellene szedni a könyöklőt és megnézni, hogy nincsenek-e eltömve a csövek
Kikkó2016-04-20 10:49:38 // 82035
Amire még tudok gondolni, hogy bizonyos fúvókákat el kellene zárni, hogy a hátsó üléssora jusson elegendő levegő? A Skoda Feliciámban ez volt a szerelő által javasolt megoldás az első szélvédőre jutó levegőmennyiség fokozására, de ez az autó közel nem az a kategória.
A fűtés emlékeim szerint auto/auto módban van, csak a hőmérsékletet kell tekergetnem és elöl mindent magától elintéz. Az első ablakot uszodai hajszárítókat megszégyenítő erővel tudja fújni, hátulra meg alig jut valami...
A fűtés emlékeim szerint auto/auto módban van, csak a hőmérsékletet kell tekergetnem és elöl mindent magától elintéz. Az első ablakot uszodai hajszárítókat megszégyenítő erővel tudja fújni, hátulra meg alig jut valami...
Pityukoma2016-04-20 10:38:28 // 82034
Akkor neked ott valami nem kerek. Nekem az exbe ès ebben is tök jól működött/dik. Èn általában full auto/auto mòdban használom. Csak ritkán avatkozok bele. Leginkább csak a hőfokot állítom.
Liquid2016-04-20 10:34:09 // 82033
Tudom hogy csak tüneti kezelés, de sajna nem tudom az okot. Elvben minden egység kiválóan működik. Izzítás rendben, áramlásterelők lekötve, injektorok jók, ésatöbbi.
Idegesít a dolog nagyon.
Idegesít a dolog nagyon.
Martin Kovacs2016-04-20 10:26:59 // 82032
Na akkor megpróbálom így ! :D
Kikkó2016-04-20 10:24:36 // 82031
Sziasztok,
Lenne egy kérdésem. Az Alfámban kétzónás digitklíma van. A hátsó üléssornak szánt középső fúvókákból a hűtés/fűtés idejétől, intenzitásától és hőmérsékletétől függetlenül csak enyhe langyos fuvallat jön. Azt hiszem már kipróbáltam minden józan paraszti ésszel lehetséges kombinációt, nyomogattam a fűtés irányát, erejét, de semmi változás. Van valami trükk, vagy a hátsó üléssor légkondicionálása csak illúzió?
Lenne egy kérdésem. Az Alfámban kétzónás digitklíma van. A hátsó üléssornak szánt középső fúvókákból a hűtés/fűtés idejétől, intenzitásától és hőmérsékletétől függetlenül csak enyhe langyos fuvallat jön. Azt hiszem már kipróbáltam minden józan paraszti ésszel lehetséges kombinációt, nyomogattam a fűtés irányát, erejét, de semmi változás. Van valami trükk, vagy a hátsó üléssor légkondicionálása csak illúzió?
Liquid2016-04-20 09:58:57 // 82030
Az teljesen jó érték. Hogyan indítod? Próbálj meg gyújtás ráadása után 10-15s-t várni (vagy amíg kattan a relé), és utána indítani. Nekem is csinál ilyet, hogy nehezen indul, ha nem csinálom meg a procedúrát és hűvös van. Egyelőre ismeretlen az oka.
Martin Kovacs2016-04-20 08:56:05 // 82029
Turbo, szívósorra nézek rá akkor egr és dpf már nincs benne :D
yani🍀2016-04-20 08:54:49 // 82028
Az előzőnél nekem is azt mondták, hogy nem érdemes piszkálni, ha nincs más panasz
(könnyen indul, nem kopog, nem tömődik el állandóan a DPF), Én a gödöllőiekkel beszéltem, teljesen korrekt volt a fószer. Azt mondta ő bevizsgálja nekem szívesen, de ha nincs panaszom, akkor csak felesleges pénzkidobás. Elmondása szerint a plusszos értékekkel úgysem tud mit kezdeni. az ECU dolga pedig az, hogy korrigáljon.
Volt itt a fóromon akinek 4-es érték közelében volt a korrekció, de a motor szépen dolgozott. Szerintem érdemes inkább más alkatrészeknél kutakodni, ha valami rendellenességet tapasztalsz! Pl: EGR, szívósor, turbó, csövek, DPF
(könnyen indul, nem kopog, nem tömődik el állandóan a DPF), Én a gödöllőiekkel beszéltem, teljesen korrekt volt a fószer. Azt mondta ő bevizsgálja nekem szívesen, de ha nincs panaszom, akkor csak felesleges pénzkidobás. Elmondása szerint a plusszos értékekkel úgysem tud mit kezdeni. az ECU dolga pedig az, hogy korrigáljon.
Volt itt a fóromon akinek 4-es érték közelében volt a korrekció, de a motor szépen dolgozott. Szerintem érdemes inkább más alkatrészeknél kutakodni, ha valami rendellenességet tapasztalsz! Pl: EGR, szívósor, turbó, csövek, DPF
Martin Kovacs2016-04-20 08:45:48 // 82027
+- 1.56 volt a legtöbb.
CSak azért mondom mert nekem hidegen pár mp-ig füstöl, és dadogva indul be...
Izzítókat átnéztük, mind jó. Viszont dinamikában meg jó az autó nem fogyaszt többet, és jól is húz minden tartományban. Ez a dadogás meg a füst a reggeli első indításnál jelentkezik csak
CSak azért mondom mert nekem hidegen pár mp-ig füstöl, és dadogva indul be...
Izzítókat átnéztük, mind jó. Viszont dinamikában meg jó az autó nem fogyaszt többet, és jól is húz minden tartományban. Ez a dadogás meg a füst a reggeli első indításnál jelentkezik csak
Roland1592016-04-20 08:37:38 // 82026
Én fél év alatt 2szer szedettem ki beméretni a porlasztókat padon mert úgy gondoltam hogy nem jók...volt amikor 2.2 is volt a korrekció!A porlasztóknak semmi bajuk nem volt....azt mondták gond nélkül 2.8 ig korigálnak!az enyém 2006 os 1.9 jtdm 150 lovas!A korrekció az a működéshez hozzá tartozik hogy szépen járjon a motor!befolyásolhatja a kéttömegű,ékszíjtárcsa,porlasztó kifújás,egy repedt levegő cső...igazából bármi befolyásolhatja!ha szar a porlasztó akkor az kopog mint az állat,meg füstöl tőle!mennyi a max értéked?
Martin Kovacs2016-04-20 08:08:00 // 82025
Cartarsak !
Rá akarom tenni gépre az autót mert nem hagy nyugodni szerintem valamelyik porlasztóm nem 100-as....
Valaki tudja esetleg mennyi a hengerekben a +- korrekciós tűréshatár ?
-+ 1.5 vagy 2.5 ?
Köszi !!
Rá akarom tenni gépre az autót mert nem hagy nyugodni szerintem valamelyik porlasztóm nem 100-as....
Valaki tudja esetleg mennyi a hengerekben a +- korrekciós tűréshatár ?
-+ 1.5 vagy 2.5 ?
Köszi !!
Norby2016-04-20 07:20:24 // 82024
Jó reggelt!
Ma kaptam egy hibaüzenetet, részecskeszűrő eltömődött.
Ilyen van az újakban, vagy az EGR lefalazás miatt csipog?
Az EGR,DPF kiiktatást FES-el megoldható, vagy csak szervíz?
Piros féknyereg témában.
Az enyém Ti, itt ott jön le a festék és a piros alatt sárga.
Ma kaptam egy hibaüzenetet, részecskeszűrő eltömődött.
Ilyen van az újakban, vagy az EGR lefalazás miatt csipog?
Az EGR,DPF kiiktatást FES-el megoldható, vagy csak szervíz?
Piros féknyereg témában.
Az enyém Ti, itt ott jön le a festék és a piros alatt sárga.
Piritu - 1.000.0002016-04-19 23:04:08 // 82023
Liquid2016-04-19 22:39:20 // 82022
nem tudom mit kell megbeszélni, de csatlakozhatok? :D
Haddel2016-04-19 22:14:32 // 82021
hát ez az :) Kollégámnak is kerék cserekor nem jött le az egyik,de itt hegesztőgép volt kéznél,rá hegesztettek valamit ,úgy tekerték ki.
Csabi2016-04-19 22:07:09 // 82020
Úgy legyen! :)
Itáliai üveges2016-04-19 21:54:24 // 82019
Szia
Fogyasztása érdekelne ha már van ifnfó?
A feleségemet nem hagyja nyugton a tipus....
Fogyasztása érdekelne ha már van ifnfó?
A feleségemet nem hagyja nyugton a tipus....
Liquid2016-04-19 21:27:04 // 82018
biztos túlgyúrtad magad :D
Liquid2016-04-19 21:26:14 // 82017
Nekem volt, überkirály forgófejes satöbbi. Egyszer nem jött le a nyárigumi cserekor. Persze az utsó kerék volt. Apáppal 2 órát szoptunk, nem bírtuk leszedni, na akkor visszaraktam a többi 3 kereket, hogy egyforma legyen. Másnap gumishoz, Ő levette 12 másodperc alatt. Ennyit a kerékőrről. Csak célszerszám kell, ami szintén nem drága.
Dömpi (il dottore)2016-04-19 20:05:45 // 82016
Majd a VTT-n, este a tűznél, pálinka mellett...
Dömpi (il dottore)2016-04-19 20:04:29 // 82015
hmm, nem is figyyeltem😊
Shadin2016-04-19 19:57:48 // 82014
Szép K!!!
Ákos (dewvil)2016-04-19 19:34:01 // 82013
Hegesxtésre pl hüllö kft
Jorjie2016-04-19 19:23:53 // 82012
Congratulation for K! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-19 19:15:17 // 82011
ugy nincs, bontott sincs gyári van 1 kiló kb
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-19 19:14:06 // 82010
majd VTT-n megnézek egy másik TI-t de szerintem pont ugyan ilyen lesz ezért gondolkodom a gátló cserén, ennek csak a neve sport nem tud olyan gyorsan reagálni, csillapítani, mint azt elvárnám...
Haddel2016-04-19 19:05:55 // 82009
Nem én festettem ,Droberto kollega volt az elkövető😃😃 De nem egy nagy dolog szétszedni,meg össze rakni. Persze féket szakértelem hiányában nem bütykölünk😃 Én a hátsó nyergeket akarom majd lefesteni ,hasonló színre ,mint az elsők.
Haddel2016-04-19 19:01:50 // 82008
Haddel2016-04-19 18:59:01 // 82007
Én nem akarok kerékőrt,miota láttam ,milyen kerékőr leszedő kütyük vannak.Ha el akarják vinni a felnit,úgyis elviszik.
'''''2016-04-19 18:06:30 // 82006
Ma kaptam egy kölcsönautót,egy Fiat Freemontot.170ló,automata váltóval.Tök jó,hogy nem kell nézni az út felgyűrődéseit meg a padkákat és rohadt nagy benne a hely.Sajna a váltó iszonyat buta nekem.Sokáig huzatja a motort és lassan vált.
Gondoltam megosztom veletek.
Gondoltam megosztom veletek.
Csabi2016-04-19 17:52:51 // 82005
na miért? :)
Csabi2016-04-19 17:52:12 // 82004
Keress egy hűtőjavítással foglalkozó céget. Nem Te vagy az első, itt is volt már aki javítatta huszonezerért nyomáspróbázva...Megéri mint 120ért újat venni :)
ProdyG2016-04-19 17:13:42 // 82003
értem, amit írsz :) de valamit csinálok, aztán ha nem megy, nem erőltetem. elcseszni tuti nem fogok semmit. A féktárcsa közepét (ami a legrozsdásabb) egyszerű megcsinálni, ahhoz nem kell szerelni semmit.
A nyerget szerintem hagyom, ezzel a pirossal úgyse vagyok teljesen kibékülve, más színt meg minek :D
A nyerget szerintem hagyom, ezzel a pirossal úgyse vagyok teljesen kibékülve, más színt meg minek :D
Liquid2016-04-19 16:51:40 // 82002
A 225/50R17-tel sokszor odavertem a haspáncélt illetve a lökös alját, de rendes kerekekkel nincs bajom. Mondjuk az tény hogy hepehupás úton igyekszem minimalizálni a kockázatot :)
Nálam inkább a kardán keresztmerevítője ér le (illetve nem tudom azon felül mi van középtájon kb. a vezetőülés alatt ami le tud érni) ha valami meredekebb melyre fel kell menni. Meg ilyen eseteknél a lökös az ami lekoccan.
Nálam inkább a kardán keresztmerevítője ér le (illetve nem tudom azon felül mi van középtájon kb. a vezetőülés alatt ami le tud érni) ha valami meredekebb melyre fel kell menni. Meg ilyen eseteknél a lökös az ami lekoccan.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-19 16:02:14 // 82001
hát mert nem mész elég gyorsan a kanyarokban :P a telók jók értékre csak gyengécskék...
Dömpi (il dottore)2016-04-19 16:02:00 // 82000
a'la 166 topic az utóbbi időben :(
nagyon megy lefelé a 159 ára :( :(
nagyon megy lefelé a 159 ára :( :(