beeep1462018-09-02 17:51:50 // 111330
	Ránézésre ugyanaz a cockpit mint a Tiédben.
	
beeep1462018-09-02 17:49:38 // 111329
	Mindkét oldalon, mint a képen.
Nem találtam a neten magyar nyelvű kifejezetten az alap rádióhoz való manualt.
Nincs esetleg valakinek?
	
Nem találtam a neten magyar nyelvű kifejezetten az alap rádióhoz való manualt.
Nincs esetleg valakinek?
'''''2018-09-02 17:48:55 // 111328
	A 159 tényleg maradandóbb forma.És az is igaz,hogy az alfa mindig is a kompromisszumokról szólt.Viszont ha tucatautó lenne,sosem vettem volna.
Nem reklámoznám itt a Giuliát de belső tere nagyobb mint a 159.Csomagtartó nyílása is nagyobb.Motorok is szépen szólnak.Ülésen van combtámasz.Ja,és van pohártartója!:-)
	
Nem reklámoznám itt a Giuliát de belső tere nagyobb mint a 159.Csomagtartó nyílása is nagyobb.Motorok is szépen szólnak.Ülésen van combtámasz.Ja,és van pohártartója!:-)
Kazes☻2018-09-02 17:41:15 // 111327
	Remélem egy quattroporte-ben is ezt mondanád! ;)
	
Roll19832018-09-02 16:06:31 // 111326
	Igen, egy Veloce-t elnézegetnék a garázsban. ;)
	
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-02 16:05:59 // 111325
	Szerintem is sokkal exkluzívabb a 159 formateve. És a Giulia sincs igazán előrébb praktikumban. Félek, hogy megint az lesz, hogy elmegy az Alfa mellett a divat. Nagyon biztosra akarnak menni, ezért nem mernek igazán szokatlant alkotni? Így viszont nem lehet nyerni :-( Ott a nemrég emlegetett Pug, jön a Kia shooting brake-je (vajon hasonlít majd a tanulmányra?), ott az Arteon is. Nem feltétlen jó autók Alfás szemszögből, de jeleznek egy irányt, amiről megint évekkel maradunk le. Hány éve várom én ezt, hogy valakinek (a Skodán kívül) eszébe jusson, hogy egy sedan 5 ajtóval elegáns és használható is? A 146 után egy konkrét kín egy 159 csomagtere. És egy Giulia-é is. És nem hiszem, hogy ez egyedül az én heppem. Az Alfánál volt előzmény, mégsem jutott eszébe senkinek egy ilyen megoldás? Vagy nem mertek kilépni a BMW árnyékából? Már Kínában sem ciki egy térben utazni a csomagokkal. Az a világ a múlté. A SUV-ot is olyan késéssel rakták össze, hogy döbbenet. Ami lett, jó lett, csak mára mindenkinek van mindenféle SUV-ja. Amit az Alfa pluszban tud, az pedig réteg igény továbbra is. Áá.. na mindegy.
	
Roll19832018-09-02 16:05:53 // 111324
	Sajnos a memóriás ülés enyémből hiányzik. De ettől függetlenül lehet külön dönteni a háttámlát és az ülőlapot.
	
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-02 15:37:37 // 111323
	A tied villanyos fotel? Lehet hogy a kézi állításúnak nem lehet külön dönteni a háttámlát és az ülőlapot? Nekem végül meglett a beállítás. ÉS 3 gyerekkel némi kompromisszumokkal, de elférünk. 10 perc beszállni, de megoldjuk :-) 
OFF, megnéztem a cx-3-mat alaposan, nekem tetszik. A beltér kellemes benne, varrott bőrbetét itt is, ott is, sok kis apró csicsa, de összességében ad egy otthonos érzést. A Giulietta ilyen szempontból elkeserítő volt, bazi nagy fekete műanyagok mindenhol, semmi kárpit vagy (mű)bőr betét. Az ülése nem egy nagy ász, az pl pont nem támaszt rendesen combnál, szerintem rövid. Majd ha be lesz járatva elkérem kipróbálásra is :-)
	
OFF, megnéztem a cx-3-mat alaposan, nekem tetszik. A beltér kellemes benne, varrott bőrbetét itt is, ott is, sok kis apró csicsa, de összességében ad egy otthonos érzést. A Giulietta ilyen szempontból elkeserítő volt, bazi nagy fekete műanyagok mindenhol, semmi kárpit vagy (mű)bőr betét. Az ülése nem egy nagy ász, az pl pont nem támaszt rendesen combnál, szerintem rövid. Majd ha be lesz járatva elkérem kipróbálásra is :-)
'''''2018-09-02 14:12:34 // 111321
	Akkor meg van oldva a probléma! :-)))
	
Giuntini2018-09-02 14:02:46 // 111320
	A 159 az az autó, amelyikben a szépségért feláldozták a praktikumot. Így kell elfogadni! Szebb mint a Giulia, az nem kérdés, mert egy formatervezési mestermű, ezért szerintem ne keressük benne a hibákat, így kell elfogadni.
	
Roll19832018-09-02 13:46:27 // 111319
	Ha van benne BT, akkor csak össze kell párosítanod. A kormányon bal oldalon vannak gombjaid?
	
Roll19832018-09-02 13:43:57 // 111318
	Engem egyelőre nem zavar, hogy hátra befér-e valaki vagy sem, mivel nincs gyerek. De ettől függetlenül szerintem akkor is szűk az autóban a hely. Ahhoz, hogy tényleg megtámasszam a combomat, vagy fel kéne emelnem az ülést, ami a fejtér miatt valóban nem lehetséges, vagy hátradöntöm nagyon, de akkor meg szinte fekszik az ember. Én elhiszem, hogy van, akinek ez kényelmes tud lenni, persze a testfelépítésünk sem ugyanolyan. Szóval nem nyaf-nyaf, össze-vissza állítgattam már az ülést, számomra nem telitalálat. De, ha már szóba hoztad a hátsó helyet is, elmentünk 4-en síelni vele, a srác, aki hátul ült, 180 centi felett volt és a feje végig a plafonba volt. Szerintem az olaszok még kicsit dolgozhattak volna a dolgon, főleg, hogy Tomi QV-jébe a 189 centimmel úgy huppantam be hátra, hogy közel se volt a fejem a plafonhoz.
	
beeep1462018-09-02 13:12:39 // 111317
	Sziasztok!
Friss tulaj, amatőr kérdése, elnézést miatta.. :)
Ilyen az autómban a rádió egység.

Jól gondolom, hogy nem alapeset az, hogy tudjon telefonhoz csatlakozni? Ha nem akkor mi a jobb választás? Keresni egy bontott gyári BT-s Blue Me egységet vagy tenni bele egy 2 DIN-es bármi mást?
Köszönöm a válaszokat!
	
Friss tulaj, amatőr kérdése, elnézést miatta.. :)
Ilyen az autómban a rádió egység.

Jól gondolom, hogy nem alapeset az, hogy tudjon telefonhoz csatlakozni? Ha nem akkor mi a jobb választás? Keresni egy bontott gyári BT-s Blue Me egységet vagy tenni bele egy 2 DIN-es bármi mást?
Köszönöm a válaszokat!
Giuntini2018-09-02 12:38:55 // 111316
	El vagytok lustulva uraim! Nekem sohasem volt bajom az üléssel, szeretek mélyen ülni. Annyi igaz, valóban meg kell találni a jó pozíciót. A kormánybeállítás is nagyon fontos. Zoli te annyira megkedveled a magas üléspozíciót, hogy legközelebb Stelvio lesz....
	
Shadin2018-09-02 12:24:52 // 111315
	Bezzeg a 145 mennyivel kényelmesebb :-)
Meg cserélt vez. módosítóval milyen fincsike a hangja :-D
	
Meg cserélt vez. módosítóval milyen fincsike a hangja :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-02 12:05:01 // 111314
	Ez engem is zavart eleinte, túl sík a padló egy "normális" autóhoz képest :-) Nekem is kicsit fekvős pozíció lett a vége, de azért simán be tudok ülni magam mögé (178cm). Az ülőlap elejét emeltem, és csak picit emeltem feljebb az egész ülést. Így fejtér is maradt, fel is támaszt jól és (szerintem) nem vészesen fetrengős-fekvős a beállítás. Az összes memóriára felprogramoztam, nehogy valaki eltossza ezt a beállítást :-))
	
Shadin2018-09-02 11:58:51 // 111313
	Nyaff nyaff. Elég régóta három gyerek van és kényelmesen elférnek. Amikor kicsik voltak akkor a 156 SW-ben, meg egy Ford Fusion-ban is elfértünk. Objektív véleményem szerint az asszonyt kell cserélni, ha nem fér be 2+3 fő plusz csomagok külföldre :-)
Én még roló fölé sem pakolok, az mindig rá van húzva a csomagokra.
Nagyobb autónál mennyivel van több hely hátul széltében? 5 centivel :-)
	
Én még roló fölé sem pakolok, az mindig rá van húzva a csomagokra.
Nagyobb autónál mennyivel van több hely hátul széltében? 5 centivel :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-02 11:50:09 // 111312
	Ülésmagasítóval jobban a nélkül még jobban :)
	
Roll19832018-09-02 11:46:25 // 111311
	Persze, hogy elfért a gyerek, mert még kicsi. :D
	
Shadin2018-09-02 10:37:14 // 111310
	Nem nehéz kiülni ezeket az üléseket. Az exben pl. cseréltem az ülőlapot és a rugó rácsot alatta. Ég és föld lett. Mostaniban az ülőlap 40x40-es szivacsa ki van gyengülve 140k után. Elég csak kicsit a kevésbé használt jobb egyen, vagy akár hátul ülni benne kicsit és azonnal szembetűnik a különbség. Tervezem visszaállítani a gyári állapotot, csak Ti üléslap nemigen elérhető már, így marad a bepótlás és a rugócsere.
	
Smith2018-09-02 10:28:24 // 111309
	A jóvilág. Kényelmetlen a bőrülésünk...
	
Giuntini2018-09-01 20:53:30 // 111308
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-01 19:43:36 // 111307
	Naaa, neee én 186cmrel simán be tudtam állítani kényelmessé úgy hogy mögöttem elfért a gyerek is
	
Roll19832018-09-01 19:02:39 // 111306
	Én az 59 TI ülésébe se érzem jól magam. 189 centi vagyok, de ahhoz, hogy a combomat megtámassza, ahhoz szinte már a hátsó ülésre kell döntenem az enyémet. Felemelni meg nem tudom, mert akkor a fejem a plafonba van.
	
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-01 13:52:39 // 111305
	Van ilyen :-) A 159-ben hónapokig derékfájós voltam, mire rájöttem a megoldásra :-) Az XC90-ben utasként hátul pedig ugyanígy zsibbadt a lábam, mert nem támaszt fel combnál. Előtte másfél órát utaztam egy minimum 20 éves VW Santana-ban hátul és semmi bajom nem volt :-))
	
Smith2018-09-01 12:34:59 // 111304
	Megvan az alkatresz de a patentot nem lelem.
	
maseRomeo2018-09-01 09:09:42 // 111303
	nekem a téli gumim 215/55/17-es, lehet találni, de az biztos, hogy ritkább mint a 225/50/17...
	
Zolibácsi2018-09-01 08:36:32 // 111302
	én sem értem...egyszerűen nem találok jó beállítást, nem támasztja alá a combom
	
Piritu - 1.000.0002018-09-01 07:48:15 // 111301
	Az furcsa. Már 1700 óra felett járok a Giuval. Sokat járok messzire de még sose zsibbadt el a lában pedig kuplung sincs benne amit nyomogatni kellene.
	
Zolibácsi2018-09-01 01:02:21 // 111300
	nem ültél még giuliettában....én sehogy nem tudom be állítani a feleségem giulietta ülését, hogy ne zsibbadjon lábam hosszú úton. A 159-é nagyon jó szerintem
	
Liquid2018-08-31 22:59:24 // 111299
	225-ös szélesség alá nem mennék ennyi lóerővel és tömeggel
	
Liquid2018-08-31 22:58:26 // 111298
	a TI teljesen jó, abszolut meg vagyok vele elégedve
	
sty2018-08-31 22:43:15 // 111297
	Apropó ,ki hogy van megelégedve a gyári ülésekkel. Az 56-ban alap  Momo volt ahhoz képest siralmas az 59.Gondolkodtam a TI üléseken de ritka és drága
	
sty2018-08-31 22:35:50 // 111295
	Itt néztem a váltóméretet a 215 gumiknál 1mm lenne a a különbség. Gyári az autó nincs ültetve. Kényelmi szempontokból váltanák vissza 18-ról 17-re
	
droberto2018-08-31 22:34:55 // 111294
	Az ET szerintem ua.
Szélességben és átmérőben is kissebb mint a ti 235/40-19 mérete.
Így elfér.
De nézd meg kalkulátorral az átmérőt. :)
	
Szélességben és átmérőben is kissebb mint a ti 235/40-19 mérete.
Így elfér.
De nézd meg kalkulátorral az átmérőt. :)
Liquid2018-08-31 22:27:54 // 111293
	A 225/55R17 biztosan elfér ha nincs nagyon ületetve. (TI-n elfér, használtam ilyet téliben)
	
Liquid2018-08-31 22:25:37 // 111292
	215/55R17? na ezt a méretet még sose hallottam :)
225/50R17 a gyári méret, esetleg opcióként a 225/55R17
	
225/50R17 a gyári méret, esetleg opcióként a 225/55R17
droberto2018-08-31 22:23:27 // 111291
	Jó sokat fog elmenni ezekkel a szilentekkel. :)
	
sty2018-08-31 22:23:01 // 111290
	Igazából az érdekelne hogy a gumik elférnének-e a kaszniban,nem érne bele semmibe?
	
Vittorio1592018-08-31 22:21:35 // 111289
	Sokkal agilisabb lett lapátokkal, hamarabb ugrik, olyan mintha könnyebben cipelné azt a rohadt nagy önsúlyát... 😋
	
Piritu - 1.000.0002018-08-31 22:09:47 // 111288
	A 2,0 159 felnije felment a nagyfékes Giuliettára, visszafelé is műkönnie kell.
	
droberto2018-08-31 22:09:18 // 111287
	ePER-ben nem találod?
Nincs nálam a gépem.
Ha jó sejtem ez a hátsó ajtó üveg mögötti belső burkolata...
	
Nincs nálam a gépem.
Ha jó sejtem ez a hátsó ajtó üveg mögötti belső burkolata...
Piritu - 1.000.0002018-08-31 22:07:45 // 111286
	Nem fog felmenni mert a Giu csavarja vékonyabb mint a 159-é, emiatt a 159 csavarja nem fog átmenni rajta.
	
droberto2018-08-31 22:06:42 // 111285
	Elvileg felmegy, de a furatokat fel kell fúrjad.
Az átmérő különbség nem olyan nagy.
	
Az átmérő különbség nem olyan nagy.
sty2018-08-31 22:03:18 // 111284
	Valaki megtudja nekem mondani hogy a  gyári nagy fékes 59 Sw-re fel lehet-e rakni a Giulietta 17-es turbinás gurigáját 225/55R17-es méretben? Tudom a gyári 18-as váltómérete a 215/55R17 lenne de az a gumi elég ritka
	
droberto2018-08-31 21:50:15 // 111283
	Nekem is tökre tetszik az új szívósorral, hogy vannak lapátok.
Elég nagy a különbség a két szívócsatorna kialakításban.
Sajnos a különbséget nem tudom megfogalmazni, mert 10 hónap után állt össze.
	
Elég nagy a különbség a két szívócsatorna kialakításban.
Sajnos a különbséget nem tudom megfogalmazni, mert 10 hónap után állt össze.
Smith2018-08-31 19:35:20 // 111282
	
	
Online tag
1
		Vendég1
365


