Haddel2014-03-01 00:51:14 // 49081
	Majd ha kifogy :)
	
Zsifi sw2014-02-28 23:29:05 // 49080
	Pont ezt akartam írni... :) De ez igaz a Japán csodákra is.
Cégnél van Opel is és Totoja is...
Opel Astra 98.000 km hengerfejes
Toyota Avensis állandó váltóprobléma 2 éves korától
Igen, biztos minden függ a használattól is, de sajnos már egyik cég sem az örökkévalóságnak épít.
	
Cégnél van Opel is és Totoja is...
Opel Astra 98.000 km hengerfejes
Toyota Avensis állandó váltóprobléma 2 éves korától
Igen, biztos minden függ a használattól is, de sajnos már egyik cég sem az örökkévalóságnak épít.
Csabi2014-02-28 23:08:51 // 49079
	meg az 1,9-re is...csak nehogy az jöjjön le, h a 2,4-el több a gond :)
	
Giuntini2014-02-28 23:08:28 // 49078
	Nekem az autóm a második napon tréleren volt. Természetesen mindenki rajtam röhögött. Az első nap este be akartam indítani, dadogás és leállt. EGR eltömődött, ki sem lehetett tisztítani, be lett téve egy felújított. Más rögtön világgá kürtölte volna, hogy mekkora szar az Alfa. Mint ahogy rögtön BMW-s haverom. Én megcsináltattam, és azóta is nagyon szeretem a gépet. Sajnos nálunk Magyarországon ha autóról van szó mindenki szakértő. Ha bemegyek futóműves haveromhoz (német autó buzi), idióta fejű pl. Skoda Octaviás, lenézően megmosolyogja a 159-es Alfát. Mert Magyarországon a megbízhatóságot az igénytelenséggel kötik össze. A taxis mentalitás. Csak azt felejtik el, hogy nem mindenki egyforma, és hál istennek nemcsak német és japán autókból áll a világ.
	
Ákos (dewvil)2014-02-28 22:15:01 // 49077
	jo ez igaz. de ez a modern dizelek atka. csak a propelleres markanal mindent szuoernak adbak el. egy marka egy statusz ami orok elet hat nem. es meg matha drlga.
	
.......................2014-02-28 21:50:15 // 49076
	Ezek ugyanígy érvényesek a 2,4 re is
Porlasztó,egr ,kis pillangók,főfékhenger, alutomata Aisin ,vízpumpa,
Nemy egy tag szívott vagy szív mostis ezekkel
	
Porlasztó,egr ,kis pillangók,főfékhenger, alutomata Aisin ,vízpumpa,
Nemy egy tag szívott vagy szív mostis ezekkel
Ákos (dewvil)2014-02-28 20:19:26 // 49075
	odaát mennyi ilyet hallok a bmw-s kollegáktól:) aztán hogy el vannak telve. és a többiről még szó sem esett. 
dehát ez már túlistul off:)
	
dehát ez már túlistul off:)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-28 20:14:22 // 49074
	plusz törik a főtengely ...
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-28 20:08:25 // 49073
	ma volt egy E60-as M5-os olajért... V10 hát jah ..... de egy Brera sokkal szebb az biztos :D
	
Ákos (dewvil)2014-02-28 20:06:38 // 49072
	Nagy átlagban semmi:) csak párszor, csúcs, turbo, néha kis egr, kulcs fogadó egység, hajlamos a frissebb 163 lóerő felett 20d-k, hogy elszakítják a láncot. 
Ilyen presztízs márkánál még magának se vallja be hogy szar, nemhogy másnak. Szal tökjo meg minden csak fos:)
	
Ilyen presztízs márkánál még magának se vallja be hogy szar, nemhogy másnak. Szal tökjo meg minden csak fos:)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-28 20:04:23 // 49071
	ez így ebben a formában nem igaz a 3-as rosszabb,mint az 59-es az biztos, viszont az 5-ös sokkal jobb
	
David | Centocinquantanove2014-02-28 18:30:17 // 49070
	Múltkor EGR ügyben guglizgatva  feltévedtem egy fauvé fórumba, ott is vannak ám bajok vegyesen ahogy bele beleolvastam! A bimmer mitől lenne más...
	
Dömpi (il dottore)2014-02-28 18:23:01 // 49069
	nem mondják, mert ciki...kollégám is véletlen szólta el magát, hogy hátsó csapágycsere volt 150000 km-nél (320d)
	
David | Centocinquantanove2014-02-28 18:11:16 // 49068
	Persze, nagy átlagban ma már se több se kevesebb probléma nincs mondjuk egy bimbi meg egy alfa között, ha összehasonlítjuk.
Engem főként az a hájpolás zavar, ami a német autókat körbelengedezi, hogy a német autó az zsírkirály, de az olasz az sz*r. Pedig szvsz már régen nem erről van szó.
	
Engem főként az a hájpolás zavar, ami a német autókat körbelengedezi, hogy a német autó az zsírkirály, de az olasz az sz*r. Pedig szvsz már régen nem erről van szó.
.......................2014-02-28 18:05:22 // 49067
	Furi ,eén sok 320 d e90 tulajt kérdeztem,és nagyátlagban semmi bajuk
soha
	
soha
David | Centocinquantanove2014-02-28 17:29:54 // 49066
	Germán präcizitás :D
Egyébként tök igazad van, emlékszem mikor gyerek voltam mentek ezek, hogy audi 100 vagy quatro, egyszerűen tönkretehetetlen autók voltak... ma meg már... A bömösök tényleg tök egyformák, semmi kreativitás nincs, az audi zöme szintén, a fauvé szintúgy, még a merci néha néha eltalál egy egy jó és egyedi megjelenésű autót, ezen kívül semmi.
Sok változtatás mondjuk pl. nem volt a 156 - 159 vonatkozásában sem viszont amit újítottak az látványos és megkérdőjelezhetetlen.
	
Egyébként tök igazad van, emlékszem mikor gyerek voltam mentek ezek, hogy audi 100 vagy quatro, egyszerűen tönkretehetetlen autók voltak... ma meg már... A bömösök tényleg tök egyformák, semmi kreativitás nincs, az audi zöme szintén, a fauvé szintúgy, még a merci néha néha eltalál egy egy jó és egyedi megjelenésű autót, ezen kívül semmi.
Sok változtatás mondjuk pl. nem volt a 156 - 159 vonatkozásában sem viszont amit újítottak az látványos és megkérdőjelezhetetlen.
Dömpi (il dottore)2014-02-28 17:03:13 // 49065
	Tudod, a német autó mindig is randa volt (kívül kocka, belül műanyag), de legalább minőség volt! Mára ez sem igaz!
A reptéren kaptam egy Opel D Corsa-t. Óra szerint 3000-valahányszáz km volt benne. Mégis, 1-esben mikor elindultam és a 2-be váltás előtt benyomtam a kuplungot, valami kolompolt elöl, a váltó felől hallottam.
HÁT KÖNYÖRGÖM! EZ MI??? 3000 km-nél?!
	
A reptéren kaptam egy Opel D Corsa-t. Óra szerint 3000-valahányszáz km volt benne. Mégis, 1-esben mikor elindultam és a 2-be váltás előtt benyomtam a kuplungot, valami kolompolt elöl, a váltó felől hallottam.
HÁT KÖNYÖRGÖM! EZ MI??? 3000 km-nél?!
Giuntini2014-02-28 16:05:14 // 49064
	Teljesen igazad van Dömpi!
Az egész német autótervezés nagyon rossz irányba indult el. Nekem mindig is tetszettek a BMW-k, de azok is az utóbbi években elfelejtettek autót tervezni. És a németek ráerőltetik az emberekre a hülyeségeket, és a jó nép béget utánuk. Miért is mondom ezt? Meg kell nézni a német prémium gyártókat. Az új 3-as 5-ös 7-es teljesen egyforma, szinte csak a méretben van különbség. Ugyanez van az Audinál. Két kivétel van, az A5, A7 amelyek jól sikerültek. Messziről egy 3-as ill. 5-ös BMW tejesen egyforma. Nincsenek formatervezési kvalitások, és az arányok nem passzolnak. Ezt nekem egy formatervező művész mondta. A 159 teljesen más. Hosszú, domborított gépháztető, a sportosság kihangsúlyozására. Az arányok tökéletesek. Sportos autót csak hosszú gépháztetővel lehet tervezni. Ez a baj a németeknél. Az arányok a BMW 7-esnél ugyanolyanok mint a kisebbeknél. A nagy autóik meg batárok. Vagy a 6-os kupé. Egyszerűen randa. Ott van a Brera hosszú gépháztetővel, rövid farral. Egyszerűen szemet gyönyörködtető. De addig amíg pl. a tv-ben autószakértők azt mondják, hogy a Golf műszerfala azért jó mert nincs benne semmi szép, ami elvonja a vezetésről a figyelmet, és utána ezt ugatják a többiek hát azért... Vagy amikor úgy kezdődik egy autó tesztje, hány pohártartó van az autóban... Akkor mit várhatunk a balga néptől, akik azt ismételgeti hogy az Alfa mekkora szar. Hát legyenek boldogok az imádott német autóikkal.
	
Az egész német autótervezés nagyon rossz irányba indult el. Nekem mindig is tetszettek a BMW-k, de azok is az utóbbi években elfelejtettek autót tervezni. És a németek ráerőltetik az emberekre a hülyeségeket, és a jó nép béget utánuk. Miért is mondom ezt? Meg kell nézni a német prémium gyártókat. Az új 3-as 5-ös 7-es teljesen egyforma, szinte csak a méretben van különbség. Ugyanez van az Audinál. Két kivétel van, az A5, A7 amelyek jól sikerültek. Messziről egy 3-as ill. 5-ös BMW tejesen egyforma. Nincsenek formatervezési kvalitások, és az arányok nem passzolnak. Ezt nekem egy formatervező művész mondta. A 159 teljesen más. Hosszú, domborított gépháztető, a sportosság kihangsúlyozására. Az arányok tökéletesek. Sportos autót csak hosszú gépháztetővel lehet tervezni. Ez a baj a németeknél. Az arányok a BMW 7-esnél ugyanolyanok mint a kisebbeknél. A nagy autóik meg batárok. Vagy a 6-os kupé. Egyszerűen randa. Ott van a Brera hosszú gépháztetővel, rövid farral. Egyszerűen szemet gyönyörködtető. De addig amíg pl. a tv-ben autószakértők azt mondják, hogy a Golf műszerfala azért jó mert nincs benne semmi szép, ami elvonja a vezetésről a figyelmet, és utána ezt ugatják a többiek hát azért... Vagy amikor úgy kezdődik egy autó tesztje, hány pohártartó van az autóban... Akkor mit várhatunk a balga néptől, akik azt ismételgeti hogy az Alfa mekkora szar. Hát legyenek boldogok az imádott német autóikkal.
Ricsi 1472014-02-28 15:49:21 // 49063
	Rendben, köszönöm!
	
Csabi2014-02-28 14:47:13 // 49062
	
	
.......................2014-02-28 14:30:19 // 49061
	nekem a Mito és a Brera is belül kattog ha megy a kiegészítö fütés
	
Ricsi 1472014-02-28 14:28:17 // 49060
	Igen, csak a beszelgetesbol nem derul ki, hogy most akkor melyik a releje a kieg futesnek... Shadin159 cartars is kerte, hogy linkejen valaki egy kepet arrol, hogy hogyan nez ki a kieg futes biztositek doboza! De koszi az epito jellegu es hasznos hsz-t ;).
	
David | Centocinquantanove2014-02-28 14:08:41 // 49059
	A váltókaron és a kormányon a gyűrűt viselő hölgyek és urak hamar maradandó nyomot tudnak hagyni, nálam is ez a helyzet. Elsősorban a váltógomb felső bőrperemén, illetve a kormány műanyag betétjén, de akár a bőrön is. Nekem a munkám miatt nem praktikus, ezért soshasem hordok gyűrűt, de az előző tulajok valamelyike hordott, ez titsztán látszik.
	
David | Centocinquantanove2014-02-28 14:03:47 // 49058
	Ne felejtsd el megitatni a szekeret! :D
	
droberto2014-02-28 13:59:41 // 49057
	Ezt a dolgot anno kiveséztük.
Javaslom a kereső használatát. :)
	
Javaslom a kereső használatát. :)
Ricsi 1472014-02-28 12:51:20 // 49056
	
	
ALFI1562014-02-28 12:34:02 // 49055
	Azt se tudják megmondani holnap milyen idő lessz.Mára is jó időt mondott.Mentünk volna balatonra tekerni.Azóta délelött óta esik :( Így ithon szopódunk mert az egész napot szabaddá tettük ez miatt.Én várnék még márc. végéig.Jobban nem kopik ilyen időbe.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-02-28 11:41:29 // 49054
	elméletileg nem lesz hav de ha igen akkor szopni fogsz...április :P
	
mzo2014-02-28 10:20:25 // 49053
	En 2 het mulva cserelem.
	
Alfa GT-Csaba2014-02-28 09:58:04 // 49052
	Nálam már 1 hete tavasz van :-)
	
Hege2014-02-28 09:51:26 // 49051
	Én még várok egy kicsit. Tavaly is március 15-én volt a "nagy káosz", de ez nem jelenti azt hogy az idén is lesz.
	
Shadin2014-02-28 09:46:45 // 49050
	Kinek mi a véleménye a nyári gumi/kerék cseréről hétvégén?
	
GTPeti2014-02-27 22:23:48 // 49049
	Nagy szomorúságomra én is megjártam anno egy polírozószerükkel még régen. Pedig bíztam benne, hogy jó lesz a hazai is.
	
Giuntini2014-02-27 22:18:30 // 49048
	Nem magyar termék Pr.....!
	
Laosz1562014-02-27 22:06:53 // 49047
	Enyemben 240 000 km van...es hasit :)
	
GTPeti2014-02-27 21:53:34 // 49046
	Ugye nem Turtle Wax volt?
	
Giuntini2014-02-27 21:42:19 // 49045
	Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, az általam kipróbált, nem mondom a márkáját semmit sem ért. Ezt viszont ismerősöm ajánlotta, és tényleg igaza volt.
	
GTPeti2014-02-27 21:31:52 // 49044
	"A Homasita bőrápolók semmit sem érnek."
Ezt én cáfolnám, tekintve AutoGlym-et is árulnak. Én is ott vettem. B)
	
Ezt én cáfolnám, tekintve AutoGlym-et is árulnak. Én is ott vettem. B)
Giuntini2014-02-27 21:19:56 // 49043
	A bőrülés állapota sem ad igazán támpontot, 100000 km alatt is tönkremehet ha nem ápolják, és 200000 km-nél is lehet újszerű. Az enyém hátsó ülése szinte vadonatúj állapotban van, a vezetőülésen viszont látszott hogy használták. A piros bőrt meg különösen kell ápolni, mert azon nagyon meglátszik a kopás. A Homasita bőrápolók semmit sem érnek. A Lederlandnak van egy BioLine bőrápoló, és bőrregeneráló készlete, olasz termék. Nem olcsó, 6000ft környékén van, de csodákra képes, ajánlom mindenkinek. Nekem nagyon feljavította a vezetőülést.
	
Haddel2014-02-27 21:17:54 // 49042
	
	
Ákos (dewvil)2014-02-27 21:02:47 // 49041
	Persze, a gyári alkatrészeket, nem lehet börözéssel miegymással ujra csinálni ami gyári gyári és a kocsi állapota ad egy összképet azért ami a km et is behatrárolja.
	
Giuntini2014-02-27 21:02:33 // 49040
	Én azt mondom, legyen rendben a gép. Volt egy időszak, amikor meg pont beletekertek kilométert az adózás miatt, állítólag a sógoroktól érkező autókból. Rengeteg autót lehet látni irreálisan kevés kilométerrel. És ma már a kormány bőrborításán sem lehet igazán nagy dolgokat észrevenni. Az enyémet 189000 km-el vettem tavaly, az kb. reális egy hat éves autónál. A szervízkönyv csak 110000 km-ig volt vezetve. Kint sem hülyék az emberek (az enyém osztrák) horribilis összeget hagyni a márkaszervízben. Minden attól függ hogy ki hajtotta, és mennyire szerették azt az autót.
	
Zsifi sw2014-02-27 21:00:00 // 49039
	Én lassan, de biztosan elérem a 150 ezret. És úgy összességében tekintve valós lehet a km, ülés, kormány nincs kikopva, váltó karon sem látszik semmi.
	
Ákos (dewvil)2014-02-27 20:37:28 // 49038
	A gép szerinti valós kilométer óra állás semmit sem ér.  Hiába írja azt a gép, hogy  jó. Bármit megtekernek profin, hogy még az úristen sem veszi észre:) Szóval...:)
	
Csabi2014-02-27 19:30:37 // 49037
	Köszi az infót...akkor lekoppintom a beállításokat...gondolom a 19es kerekeiddel nincs gond félrekopás ügyileg(?)
	
Piros Madaaar2014-02-27 18:40:45 // 49036
	205.000 es 06/2009 uzembehelyezes ;-) siman csodalkozom is hogy semmi bajom nemvolt meg vele..pedig mennyien hitetlenek ezzel szemben..es hajtom is nem kimelem.hisz engem kell szolgaljon :-)eddig csak a klimakompreszor volt az ami valami miatt nem volt OK. a tobbi gyari meg nem csereltem sem szilentet sem karok es nemkopog semmi tart az uton rendesen...
	
David | Centocinquantanove2014-02-27 18:37:05 // 49035
	Szerintem nincs is ezen mit szégyellni egy dízel esetében, ez még mindig egy relative fiatal autónak számít... Majd 500k-nál visszatérünk erre a témára... szent meggyőződésem, hogy egy modern dízel amire odafigyelnek simán elmegy ennyit különösebb problémák nélkül. Én amúgy a 206.000. kilómétert taposom, 2007/09 gyártású a szekér, és szintén minden gyári.
	
Pityukoma2014-02-27 17:16:31 // 49034
	Az én vasam 2év és10hónaposan került hozzám. 88K volt benne óra szerint. A motor elektronika szerint pedig 2222km :-D A DPF beépítés óta megtett km viszont egyezett pár száz km különbséggel az óra állással. Az biztos hogy nagyon sokat állhatott a kereskedésben, mert vastagon rozsdásak voltak a féktárcsáim. Olyan szinten hogy kb egy hét múlva múlt el a pedál pulzálása fékezéskor, amikor már a rozsda 80%-a lekopott róla. A gumik viszont vadi újak voltak rajta DOT4209 , én pedig 2010.08-ban vettem.
	
mizooo2014-02-27 17:10:17 // 49033
	
	
Dömpi (il dottore)2014-02-27 17:07:18 // 49032
	Szép dolog a bizalom, de soha ne mond, hogy tutira nem volt tekerve...hacsak nem szalonban vetted 0 km-el.
	
Online tag
0
		Vendég0
385
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 



