Voltam a héten a Bridgestone gyárban

és, hogy kicsit udvaroljak - bár egyáltalán nem esett nehezemre - elkezdtem dicsőíteni a Potenza RE050A-t. Erre kollégám elszólta magát, hogy megrögzött ALFA-ás vagyok... Ekkor a pöcs beszerzező, elkezde a Hondáit ajnározni. Mondom fasza.
Előadta, hogy csóri kollégáját sikerült lebeszélni egy ötvenkilencről. Vetetett vele egy Accord III-at. Ironikusan hozzátette, hogy nincs még abban az anyagi helyzetben, hogy Alfázzon. Bevágtam a fapofát és betettem a prémium autót drága fenntartani lemezt... :)
Azért a volt ami teccet:


Haddel2014-06-21 23:11:45 //
55163
A féket dicsérte ,mert egy vészfékezést kellett csinálnia . Azt mondta a szemüveg lecsúszott az orráról ,olyat lassult . :D
Chianti2014-06-21 23:10:34 //
55162
Jó utat, kellemes Alfázást és pihenést nektek! :o)
A futóművet nem vette észre?
Meghogy anyagból van?
:)
Haddel2014-06-21 23:01:43 //
55160
Tesóm megrögzött japán autós,de most kölcsön adtam neki az Alfát pár napja,mert az ő autója szervizben van. Debrecenben járkál vele ,és mondja ,hogy mindig bámulják az utcán. Lámpánál ,buszmegállóban ,mindig utána fordulnak . Büszke voltam :)
Holnap 270 km fincsi Alfázás. :) Megyünk Egerbe egy hétre.
Liquid2014-06-21 22:27:21 //
55158
"ehhez minimum Piritunak kell lenni, hogy erre is figyelj és visszaszámolj. :)))"
ez jó ás milyen igaz :))
majd a 199999-nél figyelni fogok mindenre :D
GTPeti2014-06-21 22:19:32 //
55157
Jójó, de a perfektione az lenne, ha a napi is 159-et mutatna. :PP
Az már más kérdés, hogy ehhez minimum Piritunak kell lenni, hogy erre is figyelj és visszaszámolj. :)))
Ez jó ötlet, erre rágyúrok :-)
Hat ez tenyleg eleg szanalmas....
Liquid2014-06-21 21:35:09 //
55154
nekem van olyanom :)

Liquid2014-06-21 21:31:01 //
55153
ez engem is érdekelne, mert nekem sincs kábel
A telefon 640x480-as felbontásban látványosan jobb képet ad. Azon a közeli rendszámokat már el is lehet olvasni. A kamerámmal erre esély sincs, sokkal "foltosabb" a képe.
Csak
focis, de a célnak megfelel :-)
az olaszok nem remekeltek eddig, de azért továbbra is szurkolok nekik!
sok köcsög! egyik haveromnak 156-ot akartak eladni Fl-es lökössel, csak a leiinformáláskor kiderült, hogy FL előtti.
G-MANN🍀2014-06-21 20:45:49 //
55147
159 elso lokharito toresmentes..... Brera...
159 orr
gőzük sincs a 159-ről ... szerencsére :)
152k, de SZVSZ inkább +50k
Alfonis2014-06-21 19:45:05 //
55144
akor páran vagyunk 140 körül. bár mondjuk nekem már 145 :P
Na azért nem ennyire rossz! 1/4"-os CMOS-ban már nem is gyártanak kisebb felbontásút, csak VGA-t. Tehát 640x480 a natív felbontása. (300Kp)
Az más téma, hogy az optika elég gagyi, tehát túl jó képet nem lehet elvárni tőle.
GTPeti2014-06-21 19:12:49 //
55142
Az interpoláció a kínaiak csodafegyvere. :)
Alapvetően ez egy jó cucc volt, és most mindenki koppintja :-(
Amúgy a Samsung SIII mini-t használom HD felvételekhez. Nagyon bevált, csak megfelelő tartót volt nehéz hozzá találni.
GTPeti2014-06-21 18:36:49 //
55140
Milyen korrekt. :))
Ilyenem van, a fájl HD felbontású, a kép meg 280x360 körüli :-)
Én
ilyet használok kb. fél éve. Most csak 3500Ft szállítással. Szerintem sima SD-HD bőven elég. Ha valami incidens van a sima SD-HD alapján is el lehet dönteni ki volt a hibás.
A full HD-t inkább a házimoziban szeretem használni :)
GTPeti2014-06-21 18:27:04 //
55137
Nade kérem, mi ez a lazaság? A napinak 159,0-t kéne mutatnia. :)
Mi is elértük a héten :-)

GTPeti2014-06-21 17:37:55 //
55135
Ez bevett dolog. A kínai cuccok jó része BL-5x akksit használ, pl. a GPS loggerek is. Szerintem ez jó dolog. :)
Jónak tűnik, csak 10 fps kicsit kevés HD-be. Bár az is igaz, hogy már csak
9.000,-Ft az ára.
A BL-5C replika :) Nokia akksi is komoly.
mizooo2014-06-21 16:10:42 //
55133
Nekem ilyen
F900 asom van 14000 Ft körül vettem kínából, egész jó :)
mizooo2014-06-21 16:06:30 //
55132
Na az előbb kivettek a rendőrök :) gondoltam vajon mit fognak szólni a ledsor miatt. De elfelejtettem felkapcsolni a tompítottat és "csak" arra figyelmeztetett a kedves hölgy.
Egyébként nagyon durvák ez a kínai piac. Itt van ez a kamera is. Egy tízessel olcsóbb mint a Concorde+még egy kis kamerát is kapsz hozzá. A nagynevű gyártók termékeit másolják, de ez szerintem egy és ugyanaz.
Vettem itthon univerzális teló tartót és annyira megtetszett, hogy megkerestem e-bayen ugyan azt. Megkerestem a
legolcsóbb helyen (nem volt egyszerű, majd egy órát bogarásztam), aztán kevesebb mint féláron vettem még egyet. A tartó hátulján ott a mélyedés is, ahová az importőr vagy kamugyártó teheti a matricát.
Biztos nem nagy kunszt. ( főleg egy autóvill. szerelőnek)
Csak nem szeretném ha lehúznának...
Meg nekem kell vennem hozzá még kábelt v a szerelő megoldja ?
Szóval nem szeretnék hülyén odaállitani.
Nekem ezek az autós kamerák tetszenek:
Ambarella A7 és A5 chippesek
1.
2.
Samoon GS6000
+
Novatek 96650
Itt meg egy összehasonlító táblázat:

Érdekes, hogy a 170°-os látószögűeknél 5-ről 3 MP-re esik a felbontás. Holott ez csak objektív kérdés. Kár, hogy a fényerőt és a CMOS méretet nem írják.
mizooo2014-06-21 15:29:24 //
55127
Van egy srác itt akik raktak be kábelt is hozzá, nekem is kellene sajnos. Írtam neki, de nem válaszolt eddig.
Sziasztok !
Én még új vagyok itt.
Köszönöm a kellemes fogadtatást, én is üdvözlök mindenkit .
Az alfám már 2éve megvan, egy kicsit késve regisztráltam itt...de jobb későn , mit soha.
Valaki szerelt már be köztetek tempomat kart ?
(sajnos a csatlakozó nincs a burkolat alatt)
Mivel már megvettem anno hozzá a kart, el is mentem vele szakihoz, aki mondta - "nem probléma". "rakjam le" (na persze :) kb 3x elkérdeztem mennyi lesz és mikor lesz kész ? De csak a "rakjam le, itt kell hagyni" választ kaptam.
Igy természetesen nem hagytam ott.
Most megint eszembe jutott, h meg kellene csináltatni. Valószinü keresek valaki mást.
Kb mennyibe kerülhet egy ilyen bekötése ?
jol beszelsz. ugyanez van kb ott is.
Hogy ne mindig csak a problémákról írjunk:


A vasam köszöni szépen jól van, kiváló állapotnak örvend. Teszi a dolgát és megörvendeztet nap mint nap az ALFA érzéssel :-)
Szia .-)
Az ECU tökéletesen tudja menyire dolgozik az adott henger. A főtengely gyorsulásból számolja ki. Nálunk (kamion szerviz) a gyári diagnosztikai program %-os arányban kiírja az adott henger teljesítményét. Ezenkívül sűrítési tesztet is lehet csinálni a programmal. Az injektorok állapota a korr.értékeken kívül az adott injektor résolaj menyiségének mérésével is ellenőrizhető. Erre szintén van technológia, vannak gyári értékek. nem kell más hozzá csak egy mérőedény, egy stopper, egy cső a hengerfej végén lévő résolaj cső helyére, egy vakdugó a rail csövet ledugózni. Aztán hengerenként meg lehet mérni. Személy autós tapasztalatom nincs, de gondolom nem lehet sok különbség itt sem a diagnosztikában.
Télen lényeges ez. Attól függ mennyi rossz. Az hogy nem izzít:) Egyrészt az indításhoz izzít és melegíti fel, és utána is útó izzít, pl hidegen vagy mondjuk motorféknél.
Köszönöm a válaszod, annyit kérdeznék még, hogy tulajdonképpen milyen hibajelenség ez? Mire van rossz hatással? Téli indítás nehézkes tőle, vagy abszolút rossz helyen tapogatózok? :D
Ildiko2014-06-21 11:29:23 //
55120
Én is, én is! :)

izzitógyertya, mehetsz vele nyugodtan.
Srácok ez a hiba üzenet mit jelent "pre heating glow plugs not available"? Mik a következményei, lehet-e vele közlekedni károkozás nélkül, mivel rosszabb a kocsinak? Azért kérdezem, mert egyrészt nem mindig dobja fel a hibát, plusz én nem vettem észre különbséget ahhoz képest amikor nem írja ki...
de igazából nem értek hozzá:)
persze minden eset más és más ugye.
jövőhéten kiderül:)
dev1662014-06-21 09:36:07 //
55115
csak a bosch-nál tudják mi a pontos algoritmus, de a leírt jelenséget okozhatja az is, hogy a többi injektor átfolyása alacsony. ha pl. a 4-ből 2-nél alacsony az átfolyás (kényszerű - korrekció), akkor a maradék 2-ből legalább 1-nél kell + korrekció és ahogy megfigyeltem az ECU törekszik arra, h ahol nem muszáj, ott nem korrigál, tehát nem osztja szét a + korrekciókat a jó injektorok között (ahol + a korrekció azzal nincs baj).
a másik, hogy az ECU nem kap visszajelzést arról, h mennyire dolgozik egy adott henger. Csak annyit tud, h adott rail nyomás mellett az egyik injektoron ennyi, a másikon amannyi nafta folyik át adott idő alatt. tehát ha tömítetlenség vagy más veszteség miatt az egyik henger gyengébben dolgozna, arról az ECU nem tudna, így nem is korrigálhat eszerint.