Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-29 19:52:11 // 72499
a bixenon attól bi, hogy refinél egy motoros terelőlapka megváltoztatja a vetületet...
BituMan212015-10-29 19:23:44 // 72498
Sziasztok! 2.4jtd motor van a verdába, computer kiírja hogy pre heating glow plugs are not available. kimértem a gyertyákat, plusz van otthon kettő teljesen új azokat is. az újak ellenállása 1,1 ohm a motorban lévőknek 5ből 4nél 1 vagy 0,9 , és az első hengerben lévő gyertyáé 0,4ohm. Azért indul nehezen mert az a gyertya rossz lenne? szakadásmérésre egyébként mindegyik sípol, meg dróttal megszikráztatod az elvileg rossz is még szikrázik. Először izzító relére gyanakodtam, cseréltem de a probléma maradt.
Szabolcs 1592015-10-29 19:20:43 // 72497
Akkor pasz nem akarok hülyesèget irni de az enyém bi xenon Csak azért irtam hogy a xenon is Reflektor nem Csak a h7
Shadin2015-10-29 19:08:34 // 72496
Hát dehát én nem értem :-( a DS1 egy sima xenon mindenféle 'bi' nélkül :-(
Szabolcs 1592015-10-29 19:01:54 // 72495
D1S a xenon
Szabolcs 1592015-10-29 18:59:18 // 72494
Nekem nem tompitott ugye projektor a Reflektor Sima és Ha fel kapcsolod a reflektort Akkor a tompitott ba a xenon is bekapcsolja Meg a tävolsägit ugye de Majd nézd Meg älj közel egy falhoz és lätni Fogod hogy a xenon is kapcsol nem Csak a tävolsägi
Don Gombóc2015-10-29 18:51:18 // 72492
Annyira fos az a lánc készlet, hogy egy gyerek biciklin különb lánc van. Egy szíjas megoldás korrektebb szerintem. Ez a láncos vezérmű megcsúfolása. Jobb ha a tulaj nem is látja ha van egy kis műszaki érzéke, amúgy meg mindegy csak fizesse ki. Rohadjon meg amelyik tervezte és áldását is adta rá. :-(
Piritu - 1.000.0002015-10-29 18:43:43 // 72491
Ezért csodálom a Spider-t hangoló emberkék tudását. Ha tartod a tempót, akkor még nyitott tetővel se veszed észre a motor működését. Aztán visszakettőpadlógáz és feláll a szőr a hátadon a hangtól :-)))
Shadin2015-10-29 18:37:14 // 72490
Régen meg csendre vágytunk :-(
Shadin2015-10-29 18:32:33 // 72489
Mármint a tompított búra alatt és a távolsági búra alatt is xenon van? Mert a bi az ugyanabban a foglalatban mindkettő :-(
Piritu - 1.000.0002015-10-29 18:27:11 // 72488
Kell egy ilyen cucc :-))
Piritu - 1.000.0002015-10-29 18:23:55 // 72487
Sokkal, ha nem cserélik le OFF lett volna helyette.
ethanol2015-10-29 18:15:42 // 72486
A Tbi a leginkabb Alfa a 159-es szám alatt. Kevesebb hibaforrás a dízelhez képest. Nálam kb80 pálya. Ha költségről beszélünk, a fogyasztás magas, nálam 9,5 liter az éves átlag. Ezért kapsz egy sportos limuzint, amivel élmény utazbi, élmény beleülni. Egy dolog, ami hiányzik belőle, egy kicsi hang...
Szabolcs 1592015-10-29 18:09:31 // 72485
Tompitott is Reflektor Az enyém is bixenon Meg fogsz lepödni brutälis a vilägittas
Shadin2015-10-29 18:08:45 // 72484
Tényleg meggyőző :)
Neked jobban tetszik az új műszerfal billencskapcsolók nélkül?
Shadin2015-10-29 18:04:19 // 72483
Bocs a tudatlanságomért, de a 159 esetében mi a fenét jelent a bixenon?
Piritu - 1.000.0002015-10-29 17:57:17 // 72482
Engem ez a videó (és a hasonlók) győzött meg :-)
Shadin2015-10-29 17:48:04 // 72479
Mennyi a tömege a 175 Pacihoz?
Shadin2015-10-29 17:47:19 // 72478
Ezen a héten gyártják ugye?
Piritu - 1.000.0002015-10-29 17:40:18 // 72477
Akkor egy cipőben járunk, csak én még azt se tudom, hogy elkészült-e a gyárban :-))
Shadin2015-10-29 17:38:17 // 72476
Holnap megyek az autóért :-D Már szét vagyok csúszva!
Shadin2015-10-29 17:34:40 // 72475
Bal hátra van komplett tartalék szerkezetem, jobb hátra meg a műanyag :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 17:34:20 // 72474
A gyárin volt a hangsúly. Sportdob lenne olcsóbban is.
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-29 17:32:45 // 72473
Értem én :-) Nem is úgy gondoltam hogy úgy gondolod :-)
yani🍀2015-10-29 17:32:09 // 72472
Azért van olcsóbb lehetőség is. blog
Piritu - 1.000.0002015-10-29 17:06:11 // 72471
gyml által belinkelt hirdetésben se volt jó az egyik hátsó ablak :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-29 16:51:45 // 72470
bakker, nem rád értettem, hogy fillérb@szó csak vázoltam, mivel egy újabb modell, ehhez nem kapni 1500-ért légszűrőt, meg olajat 1500/L-ért stb, stb...ha itt valami elromlik az bizony sokba tud fájni bár az alapvető típushibák pont nem olyan vészesek pl ablakemelő...
presztízs autóban ülnék akkor nem Alfát vettem volna :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-29 16:43:28 // 72469
A TD-n nézett így ki 2 éve (akkor volt 16 éves). Műszaki előtt "meghámoztuk", azóta is úgy van, most is így megy majd műszakira. Egy osztrák eredetű autón, ami még letámasztva is rohadt pár évet.
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-29 16:40:03 // 72468
Ha arra gondolok, hogy anno amikor a 146 is fiatalabb volt, 80e volt az első fékgenerál 2007-ben (persze mind a 4 kerékre). 2010-ben 55e szereléssel, de azokat a RH cuccokat inkább a felejtős kategóriába tenném. 2014-ben már az ATE cuccok álltak meg 55e-ben beszerelve.
A fillérbaszás vádja nem hiszem hogy érint, ez az autó mindent megkapott időben, még azt is ami nem feltétlen volt szükséges. :-) Mivel hogy munkaeszköz. Nem engem fogsz látni nullára futott nyári gumival rallizni télen, a mai napig úgy szervízelem az autómat, hogy nem nézem a piaci értékét, csak a használati értéket. Pár tanulópénz volt, egy 5 éves autóval sem a boltba rohangálnék nagyon sok alkatrészért, de ez más téma.

Na és ehhez képest keresek én fiatalabb, kisebb km-es megbízható autót. Olyat, ami nem fog lényegesen több pénzt elemészteni. Nem sok fejszámolás kell hozzá, hogy a vételáron, üzemanyagon és az alkatrészeken hány millió Ft mínusz keletkezik a mostani állapothoz képest mondjuk 150e km alatt. Innentől vékony a határvonal a fillérbaszás és a "van ennek bármi értelme?" kérdés felvetése közt. Nagyon idejét érzem hogy újítsak, de általában hamar visszavezetem oda, hogy... és minek?

Mivel sz@rok a presztízsre, jól érzem magam a régi autómban, csak olyan érvek vannak, mint biztonságosabb, halkabb. Itt általában kimerül. Mégis pont ez a két dolog ami megérheti a befektetést, tényleg lépnék, ha meglátom az értelmes lehetőséget.
Szóval nem tudom. A családban sok újonnan vett autó van, most 8-9 évesek, 100-170e km között. MIndegyikkel több baj volt és van, mint az enyémmel, beleértve a hasznongépjárműveket is. Azok még trébbek. 3 van a látókörömben, mind megállt az első 5e km-en belül.

Azért csak érdekel az a TBi :-) A dízelek pont a nyűgök és az eu4-5 miatt nálam szóba sem jönnek. Mostmár napi városi használat is van, két hónap alat leölném a DPF-et, EGR-t, a VGT-t és a többi bizgentyűt. Csak ugye..ez a mocsok 146. Hat és felet bír enni rövidtávozva városban..az én tempómban.

NA asszem kifejtettem miért is nem egyszerű ez nekem :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 16:33:06 // 72467
Bő 20 ezret mentem még miután meghámoztuk. Lehet, hogy még kihúzta volna a telet is, de már meguntam a hangját.
Shadin2015-10-29 16:31:07 // 72466
Tehát nem bírja...
Shadin2015-10-29 16:30:21 // 72465
De hát lehántolva bírja még nem?
:)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 16:23:21 // 72464
Nem volt az ramaty állapotban, csak így nézett ki :-P

Cseredarab meg csak rozsdamentes volt gyáriban...
Shadin2015-10-29 16:19:56 // 72463
Az hihetetlen, hogy a karcmentes autómon csak a hátsó dob van ramaty állapotban :-) 100K tényleg? Sírok...
Piritu - 1.000.0002015-10-29 15:42:35 // 72462
"Nagyon irreális?" - szerintem igen. Egyre inkább belép a tervezett avultatás.
Liquid2015-10-29 15:11:28 // 72461
igen erre gondoltam, a 156-hoz képest egy nagyságrend.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-29 15:07:56 // 72460
kicsit mások az arányok, a 46-ra egy komplett fék előre jó minőségben talán 20e ft, az 59-re meg 80-90e mondjuk a TBi-re...szerintem így értik a tulajok...tényleg nem a fillérb@szók autója :D
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-29 15:03:48 // 72459
Hát ebből nekem nem is az ára szomorú. Hanem hogy cserélni kell? Nekem még 15 év és 380e km után gyári ez is és nem tűnik úgy, hogy valaha cserélni kéne az autó élettartama alatt... A motor cakk pakk érintetlen még, az összes gátló gyári (és jó is), és sorolhatnám. Valami ilyesmit várok attól az autótól ami az utód lesz. Nagyon irreális? Az alkatrész árak annyira nem borzolják az idegrendszeremet :-) De tuti nem vennék annyiért dobot rá, mert minek...
Egy ugyanilyen megbízható autóba szeretnék átülni, csak most nem 200k km-nél, hanem jóval kevesebbnél. De ha a 159 tulajok maguk állítják, hogy ez nem az az autó...azon azért tényleg elgondolkozok...
Liquid2015-10-29 15:00:48 // 72458
eszemben sincs :) de nem árt tudni
gpek2015-10-29 14:53:38 // 72457
Szervíz szerint a jts be 80 körül megnyúlik a lánc. Okosba lehet csak 160ba cserélni. A fiat szervíz 300 feletti árakról beszél.
2.2 és az 1.9 is rákfenéje az olajevés ha az van akkor kakaság. A váltó ne búgjon stb stb. Olajhőmérő gyakran meg hal.
gpek2015-10-29 14:48:54 // 72456
Carglass az jó biztositó is fizethet olvasd el a honlapjukat.
Piritu - 1.000.0002015-10-29 14:22:55 // 72455
Némi adalék Liquid megjegyzéséhez: hahun olcsóbban van 146, mint a kipufogó hátsó dobom volt.
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-29 14:16:54 // 72454
Na még beszéljél is le róla :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 13:56:23 // 72453
csak 10 hsz-t kell visszaolvasnod :-)
alfaszabi2015-10-29 13:51:02 // 72452
Üdv Cartáarsak:)Véleményeket szeretnék kérni 2.2JTS motorokról,tapasztalatok, felmerülő hibák,fogyasztás stb.,mire kell figyelni a vásárlásnál.A válaszokat előre is köszönöm!
Liquid2015-10-29 13:41:59 // 72451
A TBI-t nem ismerem, de majd Erhard beszámol :)
Hát a 159 kimondottan nem az a fillérekből fenntartható valami:)
yani🍀2015-10-29 13:32:33 // 72450
Ha valakit esetleg érdekel, most találtam:
felni
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak