Balazs802015-11-29 10:31:30 // 74149
Hú ezen az átrendszámozáson én már átestem nem volt egyszerű dolog. Sok szerencsét és vigyázz a finánzokkal.
Haddel2015-11-29 09:51:57 // 74148
Hát nekem mákom volt,hogy nem behúzva hagytam. Sietnem kellett a boltba a sörösrekeszt kicserélni .😃
emGéza2015-11-29 09:35:01 // 74147
Én a 147-ről pár hete szedtem le a kötelet , mert nehezen lehetett behúzni !
Rozsdás víz folyt ki belőle ... átmostam , fecskendővel belenyomtam "vastag" olajat ,
és szilikon zsírt a porvédőgumi alá .
Az a baj , hogy a keréknél magasabban van a kötél és , ha be tud ázni , megáll benne
a víz .
Rozsdás víz folyt ki belőle ... átmostam , fecskendővel belenyomtam "vastag" olajat ,
és szilikon zsírt a porvédőgumi alá .
Az a baj , hogy a keréknél magasabban van a kötél és , ha be tud ázni , megáll benne
a víz .
Haddel2015-11-29 09:33:25 // 74146
Hát igen,elgondolkodtató. Hamar ki kell gondolnom,mert januárban át kell rendszámoztatnom az autot osztrákra,és ugy szeretném már vonóhoroggal vizsgázzon.
.......................2015-11-29 09:28:12 // 74145
Az se jó ,mert ha nincs bedugva telemegy retekkel,aztán meg mikor kellene nem fog működni
Én jobban bízok két M10es csavarban ,mint ilyen mechanizusokban
Ja és nemrég háturól belémjöttek
Nos a miton egy karc se lett,a bmw meg szétment a lökös teljesen
Én jobban bízok két M10es csavarban ,mint ilyen mechanizusokban
Ja és nemrég háturól belémjöttek
Nos a miton egy karc se lett,a bmw meg szétment a lökös teljesen
.......................2015-11-29 09:25:30 // 74144
Alig egy cm ha ki kellett vágni a lökhárítóból
Nagyon frankó horog ez
Nagyon frankó horog ez
.......................2015-11-29 09:23:44 // 74143
Ami valójában nem fix ,mert két villáskulcsak 2 perc alatt lekapod a fejét
Ja és a Miton plug and play ,szóval semmit nem kellett szabni hozzá
Fél óra alatt berakták a szervízben
Minden benne van kábelszett ,csavarok,kupak,stb..
Műbizonylat is !
simán gond nélkül levizsgázott
Ja és a Miton plug and play ,szóval semmit nem kellett szabni hozzá
Fél óra alatt berakták a szervízben
Minden benne van kábelszett ,csavarok,kupak,stb..
Műbizonylat is !
simán gond nélkül levizsgázott
Haddel2015-11-29 09:22:30 // 74142
Igen ,tényleg vannak olcsók is ,de én olyat akarok ami levehető fejes ,és alulrol bedugós.
.......................2015-11-29 09:20:28 // 74141
Haddel2015-11-29 09:13:42 // 74140
Köszi,megnézem ezeket is.
.......................2015-11-29 08:41:12 // 74139
Ebayon
De ez az
http://www.umbrarimorchi.it/umbra/?lang=en
De ez az
http://www.umbrarimorchi.it/umbra/?lang=en
Haddel2015-11-29 08:40:00 // 74138
Köszi Norby :) Pityukomának ,pedig a részletes blogot😃
Haddel2015-11-29 08:35:20 // 74137
Én olyan olcsón sehol nem láttam.Hol vetted?
Haddel2015-11-29 08:34:27 // 74136
Lefotóznád nekem ,hogy néz ki ,leszedett fejjel?
Norby2015-11-29 08:22:09 // 74135
74012 hozzászólásom.
Pityukomának van hozzá blogja.
Ülés, középkonzol, stb.
Péntek 4 óra, szombat még 2 és volt csápos emelő is.
Pityukomának van hozzá blogja.
Ülés, középkonzol, stb.
Péntek 4 óra, szombat még 2 és volt csápos emelő is.
Pityukoma2015-11-29 00:06:27 // 74134
Milyet vettél?
Pityukoma2015-11-29 00:03:30 // 74133
Kézifék bowden csere + ki kell szedni a hátsó üléslapot. Kb 4-5 órás munka volt. Az egyik legolcsóbb, de az egyik legmunkaigényesebb akcióm volt az exen.
.......................2015-11-28 22:59:05 // 74132
A mito ra 70euroért vettem horgot
Olasz és fasza ,még a kábel is benne volt
430euró ,aranyozott vagy mi?
Olasz és fasza ,még a kábel is benne volt
430euró ,aranyozott vagy mi?
gery1472015-11-28 22:46:48 // 74131
Üdv,
Első ránézésre nekem ilyen horgom van!
Első ránézésre nekem ilyen horgom van!
Haddel2015-11-28 22:20:46 // 74130
Haddel2015-11-28 22:15:40 // 74129
Az fasza lesz 😃 még jó ,hogy szeretem a kihívásokat😃
.......................2015-11-28 22:15:32 // 74128
Álmaimban Amerika visszainteget?
Fasza is lehet egy 2tonnás automata 5000ccm es cirkáló,
Tudnak élni
Sajna európa fasorban sincs,képtelenség itt azt az életszinvonalat élni
Fasza is lehet egy 2tonnás automata 5000ccm es cirkáló,
Tudnak élni
Sajna európa fasorban sincs,képtelenség itt azt az életszinvonalat élni
.......................2015-11-28 22:11:14 // 74127
Valszeg ki kell venni a középkonzolt
ahhoz meg a két első ülést is
Legalábbis a Brerában így kellett
Ja nem ,még a hátsó ülőlapot is ki kellett
Egész napos meló
ahhoz meg a két első ülést is
Legalábbis a Brerában így kellett
Ja nem ,még a hátsó ülőlapot is ki kellett
Egész napos meló
Piritu - 1.000.0002015-11-28 22:09:39 // 74126
Nincs, csak egyszer említettem Csörinek a kocsi alját nézegetve, hogy nem lehet egyszerű. Ő meg megerősített, hogy szét kell szedni a fél autót.
Piritu - 1.000.0002015-11-28 22:08:18 // 74125
Erre elég egy hanggenerátor is :-P
Piritu - 1.000.0002015-11-28 22:07:14 // 74124
Lehet, mint ahogy minden másra mutogatás az. Általában mindig mással kellene valamit tenni (füstölő busz, kamuhibrid, IFA, 70-es tötymörgők, nem jobbra tartók, stb.). Van érvünk, ellenérvünk, a lényeg, hogy más, ne én.
(Amúgy ma kimondottan tetszett, hogy a polisz nem engem állított meg a szélvédő mögé tett rendszám miatt, hanem a csikorgó kerekekkel a forgalom elől elzárt területen bekanyarodó SUV-ot.)
(Amúgy ma kimondottan tetszett, hogy a polisz nem engem állított meg a szélvédő mögé tett rendszám miatt, hanem a csikorgó kerekekkel a forgalom elől elzárt területen bekanyarodó SUV-ot.)
Haddel2015-11-28 22:04:51 // 74123
Majd tavasszal ,amikor a nagy féket felrakom kicserélemöa kézifék köteleket is. Most épp vonóhorgot vadászok .
Haddel2015-11-28 21:57:51 // 74122
Van blogod róla?
yani🍀2015-11-28 21:56:41 // 74121
Hét ha lenne vagy 10 kocsinak elegendő garázsom, akkor biztosan lenne benne néhány amerikai legenda. Baromira nem érdekelne hogy 5000+ ccm és az sem, hogy kéne hozzájuk egy saját benzinkút. Az a hang, ami egy ekkora benzinesből kijön az maga egy orgazmus,
Liquid2015-11-28 21:53:48 // 74120
ez sztem netto hülyeség, mert az ilyen feleslegesen erős autók nagyon kis százalékát teszik ki a normál napi közlekedésben részt vevő autóknak. Tehát ha mondjuk egy V8-as Merga dupláját szennyezi egy 1.9-es pédétédí passzátnak, ellenben minden mergára jut 100 passzát, akkor mi értelme volna? Arról nem is beszélve, hogy normál közlekedésben igencsak nem használja ki az erőt, ergo nem is szennyez extrém módon.
Piritu - 1.000.0002015-11-28 21:52:19 // 74119
Nem lesz egyszerű a csere :-(
Piritu - 1.000.0002015-11-28 21:51:38 // 74118
Jó pár éve nincs ilyen feleslegesen erős Alfa :-(
Haddel2015-11-28 21:51:12 // 74117
Bakker be volt ma fagyva a kézifékem. Szerencsére nem behúzva hagytam ,hanem sebességben állt az autó.De két hete nem inditottam be,és itt esténként volt párszor -16 fok is. Bosszantó volt ,mentem volna kicsit csúszkálni a sílift parkolóban. Persze kiolvadt egy idő után,aztán tudtam kicsit mókázni😃
Piritu - 1.000.0002015-11-28 21:49:41 // 74116
Az eu akarta 150-nél a határt, gondoltam kihasználom, amíg lehet :-)
Nekem sokkal inkább a 300+ szekerekkel szemben van kifogásom. (Meg a V8-akkal egy olyan világban, ahol 100-al se mehetsz.)
Nekem sokkal inkább a 300+ szekerekkel szemben van kifogásom. (Meg a V8-akkal egy olyan világban, ahol 100-al se mehetsz.)
Liquid2015-11-28 21:49:37 // 74115
az Alfa lényege úgy általában az hogy sportos, ami pedig nagyrészt feleslegesen erős, eltekintve a legalapabb verzióktól.
Haddel2015-11-28 21:47:24 // 74114
Sárga tengeralattjáró,ezt lopom ,tetszik😃
yani🍀2015-11-28 21:41:25 // 74113
Ez elég érdekesen hangzik tőled az után, hogy a két legutolsó autód is erősebb 150 lónál:-)
Piritu - 1.000.0002015-11-28 21:36:14 // 74112
Egyenlőre ők is ott tartanak, hogy a jobban szennyező dolgokat tiltják ki. Ez is csökkenést hoz.
Szentségelnek is a kollégák emiatt. Mi lenne, ha általános lenne a tiltás? Mondjuk egy dugódíjjal?
Én az alternatív hajtások helyett (mert ugye az akku gyártása se túlzottan környezetbarát), a feleslegesen erős autókkal kezdeném. Pár éve volt is téma, hogy húznak egy teljesítmény limitet valahol 150 ló körül. Mondjuk abból is lázadás lett.
Szentségelnek is a kollégák emiatt. Mi lenne, ha általános lenne a tiltás? Mondjuk egy dugódíjjal?
Én az alternatív hajtások helyett (mert ugye az akku gyártása se túlzottan környezetbarát), a feleslegesen erős autókkal kezdeném. Pár éve volt is téma, hogy húznak egy teljesítmény limitet valahol 150 ló körül. Mondjuk abból is lázadás lett.
.......................2015-11-28 21:33:33 // 74111
Nekünk most egy diesel hibrid lenne a telitalálat
Enne 5liter dieselt autópályán 130al
És városban be se indítaná
És csak villannyal halkan gurulna
Plusz lenne összesen 500Nm nyomatéka,hogy lehessen előzni is
No egy ilyenért akár15 millát is adnék
De nincs csak citroen meg volvo,és azok is sokat esznek
Enne 5liter dieselt autópályán 130al
És városban be se indítaná
És csak villannyal halkan gurulna
Plusz lenne összesen 500Nm nyomatéka,hogy lehessen előzni is
No egy ilyenért akár15 millát is adnék
De nincs csak citroen meg volvo,és azok is sokat esznek
forrasr2015-11-28 21:22:40 // 74110
Egyrészt az akkuk előállításnál is van emmiszió, meg későbbi ártalmatlanításnál is, egyelőre nem is nagyon választják szét az anyagokat(nyersanyag visszanyeréshez) mert annyira drága eljárás, illetve annak is van kibocsájtása,...hogy globál melyik a jobb megoldás nehéz lenne megállapítani, csak az érdekek vezérlik ezeket a folyamatokat elsősorban...
Liquid2015-11-28 21:17:14 // 74109
mitől jobb egy hibrid, illetve melyik hibrid a valós hibrid?
Mert nagyrészt megmaradtak a 300 lovas V6 + 20Le-s villanymotor kombónál...
sztem egy zsákutca, csak és kizárólag városi araszolásnál van gyakorlati haszna, viszont arról senki se beszél hogy mennyivel többet szennyeznek az előállításnál..
A range extenderes villanyautónak sokkal több az értelme.
Szép dolog ez a sötétzöldség, csak nem kéne a ló túlsó oldalán póverkedni, és olyan elvárásokat kell támasztani, amik teljesíthetők.
Mert nagyrészt megmaradtak a 300 lovas V6 + 20Le-s villanymotor kombónál...
sztem egy zsákutca, csak és kizárólag városi araszolásnál van gyakorlati haszna, viszont arról senki se beszél hogy mennyivel többet szennyeznek az előállításnál..
A range extenderes villanyautónak sokkal több az értelme.
Szép dolog ez a sötétzöldség, csak nem kéne a ló túlsó oldalán póverkedni, és olyan elvárásokat kell támasztani, amik teljesíthetők.
Piritu - 1.000.0002015-11-28 21:11:42 // 74108
Én, ami tanulmány találtam a svájci alagútépítők munkavédelmiseitől, az alapján minden méretben legalább a 90%-át megfogta a dpf a koromnak. Azért nagyon nem mindegy, hogy van-e egy 10-es szorzó.
Az Ikarus-ra pont a nagy részecskék miatt nem annyira fontos. Viszont látványos és lehet "bezzegezni" vele :-DD
Az Ikarus-ra pont a nagy részecskék miatt nem annyira fontos. Viszont látványos és lehet "bezzegezni" vele :-DD
.......................2015-11-28 21:08:16 // 74107
Tök mindegy hogy van dpf vagy nincs
Münchenben is kurva büdös van így télen,annak ellenére hogy a buszok is DPF esek
Egyszerűen túl sok az autó,korlátozni kellene az autók számát
Vagy a hibrid hajtásokat támogatni
De amíg az emberek nem veszik meg a hibridet addig le sem gyártják
Ergo nem terjed ,így marad a kőkori 30éves technika
Münchenben is kurva büdös van így télen,annak ellenére hogy a buszok is DPF esek
Egyszerűen túl sok az autó,korlátozni kellene az autók számát
Vagy a hibrid hajtásokat támogatni
De amíg az emberek nem veszik meg a hibridet addig le sem gyártják
Ergo nem terjed ,így marad a kőkori 30éves technika
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-28 21:06:50 // 74106
szfváron is volt erre példa már
Liquid2015-11-28 20:54:09 // 74105
tökmindegy hogy van-e DPF vagy nincs, éppen elég gond van azokkal a részecskékkel amit nem fog meg, csak ugye ami nem látszik...
Liquid2015-11-28 20:53:00 // 74104
ez teljesen jogos! Amúgy is tele a tököm azzal, hogy az autókat kiáltják ki főbűnösnek. Egy repülőgép, vagy nagyobb hajó némileg más nagyságrendben okádja a károsanyagokat, csak hát az ugye nem a belvárosi luxuslakás alatt pöfög...
Piritu - 1.000.0002015-11-28 20:52:38 // 74103
Az életszínvonalnak semmi köze a saját megmérgezésünknek. Szegénységi bizonyítvánnyal se mehetsz be kint a zöld zónába piros matricával.
Ha jól emlékszem Bp-en már volt rá példa, hogy a fekete rendszámosokat ki akarták tiltani.
A buszok meg jó példák lehetnének, csak egyenlőre nem róluk beszélgetünk, hanem a herélt, dpf nélküli autókról.
Az viszont előtted is ismert lehet, hogy a nagynyomású CR rendszerek által termelt korom kisebb méretű, mint az ős dieseleké. A világ jelenleg ezen kis koromrészecskék ellen küzd.
Ha jól emlékszem Bp-en már volt rá példa, hogy a fekete rendszámosokat ki akarták tiltani.
A buszok meg jó példák lehetnének, csak egyenlőre nem róluk beszélgetünk, hanem a herélt, dpf nélküli autókról.
Az viszont előtted is ismert lehet, hogy a nagynyomású CR rendszerek által termelt korom kisebb méretű, mint az ős dieseleké. A világ jelenleg ezen kis koromrészecskék ellen küzd.
Balazs802015-11-28 20:41:12 // 74102
Köszönöm megint tanultam valamit.
.......................2015-11-28 20:40:20 // 74101
Majd ha ugyanaz az életszinvonal lesz akkor kitiltják
A multkor mentem távolsági busszal Győrből Óvárra
Na azok is vagy euro 2esek ,minden busz vagy 30éves
Ott kellene kezdeni
A multkor mentem távolsági busszal Győrből Óvárra
Na azok is vagy euro 2esek ,minden busz vagy 30éves
Ott kellene kezdeni
Balazs802015-11-28 20:38:56 // 74100
Egy éve mióta megvan semmi gondom nem volt a DPF-el. Ki sem szeretném szedetni. Ez egy olyan alkalom volt, hogy pont kijött szerintem, hogy nem tudott regenerálni ha jól tudom ötször próbál. Csak ha az újabb soft többször tisztít akkor lehet előtte már az autópályán kinyomta volna nullára és nem lett volna gond a városba. Az bosszant igazán, hogy nem tudod mikor tisztít mert akkor semmi gond mész míg nem végez.