yani🍀2015-11-27 17:08:07 //
73999
Megkaptam a képeket.. Szóban megegyeztünk a részletekről.



140K van az autóban 2010 7. havi .
A többit hétvégén egyeztetjük.
NGéza2015-11-27 17:02:30 //
73998
Igen, kezelési utasítást én is néztem. A példában szépen leírja, hogy melyik jelölés mit jelent, de a felszerelhető felni típusoknál nem.
Én találtam egy ilyet:
http://alfa_romeo.gumi.hu/
Viszont ha megnézem pl.: a hahu.-n az eladó felniket (amik elvileg gyárik és bontósok hirdetik) ott van ET 41-es is.
Ebből nekem az jön le, hogy pl. ET 39-es az jó. De lehet hogy rossz a gondolatmenetem.
Pfff
Pont a felnik ET je nincs benne
Szép kis kezelési
Shadin2015-11-27 15:08:25 //
73995
Most tök jó.
Majd sötétben lesz megint bolond :-)
NGéza2015-11-27 14:33:44 //
73994
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség. 7x16-os alufelni esetében milyen ET számú felniket (tól,-ig) lehet rárakni 2006-os1.9 jtdm alfára? láttam már 34-eset és 41-eset is. A kettő között lehetnek? Néztem táblázatokat, de nem egészen tiszta a helyzet.
Köszi a segítséget.
Köszönöm a válaszokat.
Van érdemi külömbség a kisebb meg a nagyobb nevek közt?
Liquid2015-11-27 13:29:21 //
73992
pl. ilyen :)

80Ah 700 A
Ez való bele
De mérd meg az akkutálca a kocsiban a cm méretet ,mert az a mérvadó
Sziasztok.
Milyen akkumulátort javasoltok 2.4 jtdm -be? Ami most van benne az 440A 90Ah,
de máshol meg 72-75 Ah-t olvasok.
szerencsére még nem volt ilyen hiba...nem törött le, vagy el valamelyik magasság érzékelő?
Shadin2015-11-27 11:06:03 //
73988
Nekem reggel hibátlan volt, menet közben ment "fel". Most voltam a parkeszban és hibátlan, levallattam és nincs hiba, minden OK :-(
Megpuceválom a poz. jeladó stekkereit.
Az is utálhatja a hideget!
Nekem a citroen rendszeresen csinal hulyesegeket ha hideg van. Pl a radio nem szol vagy recseg, vagy elkezd futeni mint az allat. Olyan is volt, hogy a hideg hatasara mindenfele errort vagott a muszerfalon aztan elmult.
A 159 nalam ilyeneket csinal hidegben:
Inditasnal egy ideig fura hangu a motor
A szellozteto ventillator nyikorog (7 fok alatt:)
A valto kemeny
A radio neha nem szol
A szervo kormany 1 adott allasbol allasba tekeresnel erezhetoen kattan egyet
A turbo futyul, de csak telen:)
Mindezek addig tartanak amig kicsit at nem melegszik... En megszoktam mar, nincs ezekre komoly gyogyszer...
Shadin2015-11-27 09:22:40 //
73986
Szarolasz behisztizett reggel, menet közben feltolta a Xenont maximálisan az égbe. Leállítás nem segített, "kézi" terhelésváltás sem segített. Valakinek volt már hasonló hibája?
Osztrák! Ezek nem foglalkoznak az autóikkal.
Chianti2015-11-26 22:28:53 //
73984
Te nyertél, arrafelé kicsit több esett. De azért a felhajtott ablaktörlő nálad is befigyel! :o) Itt rajtam kívül senki nem foglalkozik ilyen apróságokkal, de biztos én vagyok rutintalan.
Akkor jövőre tervbe vesszük. A bringám sem tagadhatja meg gazdàjàt. Csak három darab Alfa Romeo matrica van rajta.
'''''2015-11-26 20:41:41 //
73982
Semmit nem befolyásol.Ha érzel hozzá ambiciót akkor csináld! :-)
panza2015-11-26 20:10:44 //
73980
Semmi gondod nem lesz vele! Sőt azon kívül, hogy jól néz ki, talán jobban "szuszog" is. Nekem nincs gondom vele, ajánlom a blogomat.
Laci822015-11-26 20:01:11 //
73979
Helló mindenkinek!Tud valaki valamit arról,hogy befolyásolja -e az autó viselkedését ha át alakítom 2 kéményesre???Gyárilag csak egy kipufogó kivezetése van de nekem jobban tetszene kettővel..csak esztétikailag szeretném.csak nemtudom,hogy mit szólna a motor még egy nem oda tervezett kipufogó dobhoz?
Haddel2015-11-26 18:52:22 //
73978

jó estét😃
Nos bar telen nem annyira, de en probalom tartani magamat es bar tavasz eleji legelso tekeresnek nem valasztanek 120 km-et de az 50 barmikor johet!
8-10 fok kell es hogy ne essen az eso, szal ha ezek megvannak nekem jo, en benne vagyok.. Kozos tema az lesz!:)
http://www.sports-tracker.com/view_profile/tdemeter
:)
Kazes☻2015-11-26 15:51:01 //
73976
lő = kő. :)
Kazes☻2015-11-26 15:47:05 //
73975
Jajjj... csevibe akartam...
Kazes☻2015-11-26 15:44:34 //
73974
Létezik a "2 keréken is szép az élet" című topic. Ott tavaly előtt nyár vége felé hirdettem egy laza kis 120 km-es Csepel sziget kerülést, később áprilisban egy Gödöllő 50 és volt még Dobogó lő is, de végül csak a baráti társaság jött/ment, innen végül senki... :)
Liquid2015-11-26 15:41:36 //
73973
Normál esetben mi is biciklivel járunk munkába. Iskola/óvoda/Márti munkahelye nincs 1km, én pedig 2.2km-re járok. Szóval ha nem esik eső vagy hó akkor tekerünk.
Egész nap azon rimánkodtam, hogy legyen mar legalabb 7-8 fok és elmehessek biciklizni.
Erre eddig a rohadt kocsimba kellett ulni:(
En pl szivesebben jarnek biciklivel, hiaba imadom az alfat...
Giuntini: 1x szervezzunk alfaamore bicikli turat:) En tavaly nyaron 150 km-ert tekertem le 1 nap alatt:)
Mindenki johet aki akar - kocsi nelkul :)
Liquid2015-11-26 14:56:04 //
73971
én se lapátolni akarom feltétlenül :)
Bár amíg nincs túl sokszor és sok addig szivesen lapátolok...
Aki ilyet kivan, majd johet hozzam is reggel 6-kor havat lapatolni :-P
En speciel utalom a lapatolast,
Liquid2015-11-26 11:51:25 //
73969
ide is jöhetne már valami hó :)
Ezek szerint Tirolba megérkezett a tél! irány síelni!
Nálam ezért a 2.4 volt a helyes döntés! Nyáron, amikor nincs munkám lent vagyok a Balatonon. Ott biciklivel járok mindenhová. Az autó pedig letakarva a kertben. Viszont amikor Budapesten dolgozom, a belvárosi, és egyéb szállodákhoz nem megyek autóval, egy az, hogy parkolni sem lehet, a másik, nem hagyom ott egész napra. A kertből föl Budapestre, majd napokig a garázsban, és utána vissza a kertbe. Mindez csak autópályán. Lent pedig elő a bicikli. nem csak 4 km-re, hanem akár 80-ra is. Így a 2.4 valami iszonyú jól érzi magát, és a DPF is köszöni szépen. Ilyenkor viszont itt Pesten minden más, autóval, még rövidebb távokra. Érződik a vason, hogy minden porcikájával kimenekülne a városi araszolásból. Kerülöm is a dugós helyzeteket. Viszont ilyenkor is, hetente, vagy kéthetente irány a Balaton. Teljesen egyetértek veled, az ember ennyi idősen már kényelmesebb, és nem akarja, hogy a töke lefaggyon a biciklin.
yani🍀2015-11-26 10:34:04 //
73966
Azért ez ennél kicsit összetettebb. A párommal egy munkahelyen dolgozunk, általában együtt jövünk-megyünk. Munka után bevásárlás, ügyintézés. Vidéken minden bezár délután 5-kor, így csak egy rohanás az egész. Ezt kerékpárral nem szívesen csinálnám nap, mint nap. Meg már kényelmes is vagyok.
főút mellett kimondottan káros...
Liquid2015-11-26 10:02:58 //
73964
ott a pont :)
biciklivel 4 km kimondottan egészséges:)
Chianti2015-11-26 09:08:02 //
73962
Jó reggelt!

Én is főleg egyedül használom, de néha ülünk benne hárman-négyen. A kerti bútorokat azért valahogy elnyelte tavasszal. A Marea Weekend röhögő görcsöt kapott volna, ahogy nagy nehezen befért. Onnan indul a dolog, hogy itt csak a hátsó támla lehajtható. A 159 ezzel is tüntet, tulajdonképpen hitvallást tesz a sportos mivoltáról, és ez nem az a zöldséges kombi. A csomagtartó finom kiképzése miatt, nem is gondolna rá az ember. Viszont van egy óriási pozitívuma. A rögzítő fülek, és a rögzítő hálók. Ha elmegyek bevásárolni, a csomagok nem csúszkálnak, nagyon jól rögzíthetők. Ilyen nem volt a hatalmas csomagterű Mareában sem. Annak ellenére, hogy nem pakoló autó, de azért van benne praktikusság is, de azt Alfás eleganciával teszi.
Haddel2015-11-25 22:02:11 //
73960
Nekem is nagyon tetszik a brera ,de sajnos én is pakolok néha az autoval.Hiába van ott arra a berlingom.Volt már 160*200 méretü ágykeret is az alfában ,szétszedve persze,meg volt már tele bontott parkettával a csomagtartó,plusz egy 33-as váltó is volt benne stb. Viszont lassan két éve megvan,de szerintem még sose ült benne 4-nél több ember egyszerre.
Az tény hogy a Brera nem pakolós autó
Például nincs SEMMI lehetőség tetőtartó felszerelésére
Vonóhorog is aranyáron van hozzá
A csomagtér ajtóra volt valami extra tartó,de azt hiszem azt a gyártásra kellett beixelni
Bár a hátsó ülés osztva dönthető,ami jól jön sokszor
És befér 4darab 245 35 19 kerék,+, két ember!
Ez így van! Ebben tökéletesen igazad van, hogy a Brera formatervéből született a 159. Én csak azt mondom, hogy eljöhetnek olyan esetek, hogy szükség van a hátsó traktusra. A keret nélküli ablakok valóban nagyon látványosak. Nekem a nyaraló miatt, időnként szükség van az SW-re. Ez egy évben két- három alkalom, de olyankor nagyon jól jön. Nekem pokolian tetszik a Brera, de nem tehetem meg. Sokszor hárman vagy négyen utazunk, ezért az én szempontomból a 159 a jó döntés. Így is állandóan kapok a fejemre! Húgom mindig kritizálja a hátsó lábteret. Erre a válaszom, ez ilyen, nem muszáj ebben az autóban utazni.
Hát a Breracoupé nem csak alacsony ülés ám
A keretnélküli ajtó,ami nagy széles így marha sok hely van ki és beszállni
A nagy sky window tetőablak
Alapból másak a kárpitok,pl. Szürke a padlókárpit
Az 2első ülés integrált fejtámlás,alap alfatex ,vagy kétszínű bőr
És a kiinduló design alapból a coupé volt
Csak utólag kapott a 159is hasonló designt

yani🍀2015-11-25 20:44:08 //
73956
Telefonon keresztül normális volt és nem ez az első Alfája. De még nem élem bele nagyon magam, mert még túl sok a HA.
Az első szónál már el akartam volna venni a kedvedet, de ahogy továbbolvastam megnyugodtam. Az osztrák szervizmunka csodálatos, de ezt legalább nálunk szervizelték.
yani🍀2015-11-25 20:40:29 //
73954
Ha mostani gyorsan elmegy akkor igen, ha nem akkor nézünk másikat.
no sok sikert remélem össze jön!
yani🍀2015-11-25 20:32:38 //
73952
Osztrák a tulaj, de nálunk él. Az autót itt szervizeltette márkaszervizben, ami leinformálható. 2009 év végi, 140K körül van benne. Még csak telefonon beszéltem vele, holnap kapok képeket, a többit majd meglátjuk.
azért az nagyon messze van még, már mint a kiegyenlítődés a TBi is kompromisszum :) de jónak tűnik...
no mesélj, milyen TBi, részleteket :)