admirális2005-11-17 20:02:18 // 1852
	Úgy van, de nem akartam ebbe részletesen belemenni.:)
	
Mike.2005-11-17 19:57:15 // 1850
	Én úgy tudom, hogy a fékbetétben van kopásjelző, nem az autóban. Ha pedig nem így van, akko bocsi. :-)
	
twin2005-11-17 19:56:30 // 1849
	
	
Nemesis2005-11-17 19:26:03 // 1848
	Üdv Urak!
Vettem anno 156-ra első emblémát, mégpedig gyárit (elkopott a régi ürügyén, aztán végülis nem cseréltem ki). Ha valakinek szüksége van a fent megnevezett árucikkre, mert nem akar matricázni, utángyártottat venni, akkor írjon privátba. Háromezer píz.
	
Nándi2005-11-17 17:30:26 // 1847
	Figyelem!!! Egyik ismerösömnek a következö fölös alkatrészeivannak 156-hoz olcson eladó! Hátso ajto; Csomagtér ajto; Két elsö komplet golyaláb; És egy teljes kipufogo rendszer. Az ajtok szine tüzpiros !!! Ha valakit érdekel irjon az oldalamra!
	
Áki2005-11-17 16:45:53 // 1846
	Szevasztok!
Hétfőn olyan 6óra körűl Budaörsőn ahogy rámennénk az autópályára egy ezüst 156 GRV-838 köszönt el asszem egy Tranzitostól Amore-s rendszámtáblakeret van rajta! Villogtam neki de nem vette észre! Ja és hiányosan ég a pótféklámpája!:))) Ki volt az?
	
Peti16V2005-11-17 14:12:57 // 1845
	Várom (várjuk) a tapasztalataidat! Lehetőleg minőségi fotókkal dokumentálva :)
	
Peti16V2005-11-17 14:11:23 // 1844
	Sok esetben lehet igaz amit írtál, csak van egy kis bibi, ugyanis a legtöbb nagynevű fékalkatrész gyártó nem saját maga gyártja a féktárcsáit. Az európai féktárcsák legnagyobb része, két nagy olaszországi gyárban (egyik a Brembo) készül. Ezekben a gyárakban mindenféle cégnek gyártanak a kívánt árban, minőségben és csomagolásban tárcsákat. Tehát előfordulhat, hogy két különböző márkájú féktárcsa ugyanazon a soron készült, pár óra különbséggel. 
A betéteknél is hasonló a helyzet. A Jurid egyébként jó névnek számít a fékbetétek között, de létezik belőle a gyárival megegyező minőség mellett olcsóbb kivitel is, ami a cikkszám végén lévő betűjelzésből derül ki. (gyári minőség=J)
Ezek után ember legyen a talpán, aki tud mondani bombabiztos párosításokat. Szerintem tapasztalat és/vagy szerencse kérdése :)
	
Alfista2005-11-17 13:07:49 // 1843
	Helló! Köszi az üdvözlést! Már régóta olvasom ezt a topikot is és nagyon sok mindenben segítettek az itt leírtak. Most már én is le tudom írni a tapasztalataimat, s remélem így én is tudok segíteni másoknak.
Hétfőn cseréltetem az airtake-t. Majd leírom, mi változott.
	
Peti16V2005-11-17 13:01:55 // 1842
	Szia! Üdv itt közöttünk!
	
veteranviking2005-11-17 12:50:53 // 1841
	Hali!
Megosztom veletek elsőfék tapasztalataimat:
Elsőtárcsámnak komoly válla alakult ki, -csereérett lett.
Eddig a széria tárcsához mindíg Textar fékbetéteket használtam.Így bitang fék van a verdán, de alapvetően olyan bekapós jellegű.Igazából száguldozáshoz való, vagy fog -vagy nem.Vizen nagyon nem tecc!
Most Jurid márkájú tércsa és betét van benne és láss csodát remekül adagolható lett a fékem.
Tavaly olvastam tárcsa ill betét teszteket, ott említették a tesztpilóták, hogy legjobb fékhatás az azonos márkájú tárcsák és fékbetétek esetén érhető el.Hittem is meg nem is.Természetesen akadnak kivételek, de gyengébb márkájú szettek esetében is kifejezetten jó hatékonyságot lehet elérni, mint mondjuk a drágább cucok nem megfelelő párosításánál.
	
Alfista2005-11-17 11:57:36 // 1840
	Termosztát ügyben tapasztalat: most cseréltem én is, mert teljesen nyitva maradt. Csere után 85-90 foknál nyit ki és e között ingadozik.
	
Alfista2005-11-17 11:53:51 // 1839
	Sziasztok!
Nekem is "ciripeltek" a fékeim hátul. Megnézte a szerelő, szétszedte, lecsiszolta a mozgó betétet, vissza és jó lett.
	
Peti16V2005-11-17 11:24:42 // 1838
	Admirális!
Brembo-t szerintem a tácsára mondtak neked, mert Mo-n Brembo betétet nem nagyon forgalmaz senki.
	
Peti16V2005-11-17 11:22:47 // 1837
	Ruszman!
Ha menet közben "ciripel", de kis fékezésre elhallgat, akkor valszeg szorul a betét a nyeregben vagy maga a nyereg nem jár elég könnyedén, így nem húzódik vissza a betét fékezés után a helyére. Ami még könnyen előfordulhat, hogy a kézifékkötél van berágódva és egy picit mindig fékezné a hátsó kerekeket. Alfáknál a kézifékkötél porvédő gumija ki szokott szakadni, ezért könnyen berohad, télen pedig befagy. Ha már repkednek a mínuszok, akkor nem ajánlatos a kéziféket hosszabb időre behúzni!
Javaslatom: fék szemrevételezés, pucolás, a betét füleinek és a féknyereg mozgó részeinek bekenése rezgéscsillapító pasztával vagy nagyszilárdságú zsírral.
	
Trombozis2005-11-17 10:56:12 // 1836
	Van benne én is úgy tudom.
Én is utálom, ha sípol. De nekem ebbe a hideg időben kussol.
	
admirális2005-11-17 10:12:27 // 1835
	Elvileg szemrevételezéssel el lehet dönteni, hogy kopottak-e a fékbetéteid, de ahhoz le kell venned a kereket, mivel hogy lemezfelnid van, és nem lehet rajta belátni a fékekhez. Meg nagyjából lehet következtetni abból is, hogy mennyit mentél az előző csere óta. Nálam olyan 20E km-et bírnak, most viszont már 35E kilóméter óta van benne. Valami kemény betétet raktak bele, elvileg Brembonak adták el, de szerintem mást építettek be... Sajnos a szervizekben szemrebbenés nélkül csinálnak ilyet.
Egyébként elvileg van a 156-okban fékbetét kopásjelző ha nem tévedek.
	
ruszman2005-11-17 10:04:56 // 1834
	szeva' nekem is 80-85fok óra szerint ha esetleg ez megnyugtat. kérdeztem én is szervízben azt monták hogy 80fok felett jó.
más kérdés: igaz nem néztem még utána de mennyinél kell fékbetéteket cserélni? marhára idegesít hogy menetközben vékony hangon nyikorog valami, én arra gyanakszom mivel, ha a fékre lépek akkor kussol..
	
GEORGE2005-11-17 07:38:25 // 1832
	Nekem is csak a neveltetésem miatt sikerült ilyen szerényen nyilatkoznom 
:-DDDD
	
csocsi2005-11-17 07:36:30 // 1831
	Hát ha nincs a neveltetésem biztos sikerült volna :-D
	
GEORGE2005-11-17 07:35:42 // 1830
	Megint lefagyasztottalak?? :-DDD
	
csocsi2005-11-17 07:33:51 // 1829
	Na, erre már nincs mit írnom :-))
	
GEORGE2005-11-17 07:30:28 // 1828
	Akkor jóó , én sem úgy értettem :-)
A tény az tény :-)))))))))
	
csocsi2005-11-17 07:29:44 // 1827
	Ezt most nem polírozásból írtam :-))
	
csocsi2005-11-17 07:19:40 // 1824
	A "miniszervíz" egyik tapasztalt tagja véleménye az már fél siker :-)))
	
Mike.2005-11-17 07:18:22 // 1823
	Én, laikusként hiszek nektek. :-)))
	
GEORGE2005-11-17 07:15:24 // 1822
	Jó az már 80-tól is, változó az üzemi hőfok.
A termosztáton nem volt rajta a nyitási hőfok??
A termosztátokból is leht olyant venni ami 80-nál nyit vagy akár olyant is ami 88-nál nyit. Utobbival tuti több lenne az üzemi hőfok, de szerintem jó lett ez ami neked van.
Az is lehet hogy a órád is csal és melegebb mint amit mutat.
Ha a fütés okés akkor jó így.
	
Mike.2005-11-17 07:12:03 // 1821
	De az üzemi hőfok nem 90?
	
GEORGE2005-11-17 07:10:02 // 1820
	:-)))) ez jóóóó, végül is így is lehet nézniiii :-)))))))
	
csocsi2005-11-17 07:07:51 // 1819
	Megérte, jön a hideg :-)))
	
Mike.2005-11-17 07:06:32 // 1818
	Víz hőfokonként egy 1000- es. :-)))
	
csocsi2005-11-17 07:03:09 // 1817
	Akkor megérte :-))))
	
GEORGE2005-11-17 06:53:32 // 1816
	Jó lett így, föleg ha a fütésed hatásfoka érezhetően javult. :-)
	
Mike.2005-11-17 06:51:56 // 1815
	A termosztát lecserélve! Eddig az óra 55-60-at mutattot, most 75-80 körül áll. Jó ez így? Ha tolom neki, ha állok akkor sem megy feljebb. Az biztos, hogy a fűtésem most király.
Anyag+ szerelés 14.000- Ft.
	
cessna2005-11-16 13:56:53 // 1814
	null Kedves Mindenki, családi okokból muszály megválnom a szeretett 156om tól. Bárki, aki tud esetleg jelentkezőt.... kérem jelezze nekem. Számom, 06-20-343-0-345  :(((
Kedves Mindenki, családi okokból muszály megválnom a szeretett 156om tól. Bárki, aki tud esetleg jelentkezőt.... kérem jelezze nekem. Számom, 06-20-343-0-345  :(((
	
 Kedves Mindenki, családi okokból muszály megválnom a szeretett 156om tól. Bárki, aki tud esetleg jelentkezőt.... kérem jelezze nekem. Számom, 06-20-343-0-345  :(((
Kedves Mindenki, családi okokból muszály megválnom a szeretett 156om tól. Bárki, aki tud esetleg jelentkezőt.... kérem jelezze nekem. Számom, 06-20-343-0-345  :(((Trombozis2005-11-15 21:49:34 // 1813
	Köszi a válaszokat. Most már tudom mire számítsak :-D
	
Trombozis2005-11-15 21:48:59 // 1812
	Akkor nem nagy feladat. :-)))))
	
Gabó2005-11-15 21:40:59 // 1811
	Elvittem kiolvastatni az agyát, megmondta a villamosságszerelő mi a baj, vettem bele egy jeladót, aztán egy haverom kicserélte, visszavittem a villamosságszakihoz kitörölni a hibát a tárolóból.(ez nem kötelező, a lámpa elaludt a jó jeladó berakásakor, majd néhány méter megtétele után)
Ha jól emlékszem 10 ezer körül volt a jeladó.
A többi baráti alapon ment.
	
GEORGE2005-11-15 21:40:07 // 1810
	A kinti rendőrők legalább elmondhatják, hogy jó autókkal szenvedik végig a szolit.
Evvel én is szivesen járörködnék! :-)
	
Gabó2005-11-15 21:36:17 // 1809
	Állítólag több mint 5000 db 156 osuk van, az össz autójuk meg 8800 db, nem rossz arány.
A carabinieris 156 osok a gyárban kompletten úgy készülnek, csak az urh-t dugják bele a tartójába a csendőrök,még az antennát is a gyárban rakják fel.
Megnéztem az ePER-ben, valóban minden felszereltsége, alkatrésze cikkszám szerint rendelhető.
	
Trombozis2005-11-15 21:35:24 // 1808
	Nem tetszik. :-)
Várom mikor nem fog kialudni. Érdekel a vége. :-D
	
Trombozis2005-11-15 21:33:46 // 1807
	A tieddel mit csináltak? Mennyi volt, gondolom javítattad?
Csak tudjam, ha ilyenem lesz. De csak nem. :-)
	
Kujon2005-11-15 21:32:39 // 1806
	Nekem volt ilyen (igaz hogy 145-öm van,de hátha) elősször nekem is így kezdte ,majd végül nem aludt ki.Ekkor elvittem szervizbe ,másnap csörgött is a telefon ,hogy kész az autó .Annyi volt a baja hogy,mind a 4 keréken van egy érzékelő ,ebből az 1-k nem jelzett vissza ,és emiatt jelzett az ABS.(ez került 4000 ft-ba)
	
Online tag
1
		Vendég1
368
