csocsi2005-11-30 09:57:34 // 2004
	Akkor gyengébbet válassz :-))
	
colos-1562005-11-30 09:55:29 // 2003
	nekem is dizeles hangaj van inditaskor ,pedig nem regen csereletem a vez.modositot...most ami uj az hogy kigyullad az Air bag visszajelzo lampam az Abs el egyutt.....elvittem egy elektromoshoz radugta a muszert es azt mondta valami at van kotve a muszerfalban es a legzsak vezerlom le van huzva....ha jo a legzsak vezerlom 10 lesz a javitas ha nem akkor ...hagyjuk
	
Trombozis2005-11-30 09:51:36 // 2002
	:-D Az biztos, hogy viszi a pénzt.
Megtaláltam a hsz-t csak neki a motor csörgött. Mindegy majd még meghallgatom mégegyszer.
	
Alfista2005-11-30 09:50:12 // 2001
	Ne is mondjátok! Én a mult héten vittem vizsgára, sajnos első lengőkarokat kellett cserélni, mert erősen kotyogtak, elötte termosztátcsere volt. Szóval nagyon üres lett a brifkó.
	
colos-1562005-11-30 09:25:24 // 2000
	Én is így szoktam:)Mondjuk most olyan komolyabb baja nincs a kivócsikének,de még így is több pénzt visz el mint egy Nő:)
	
Trombozis2005-11-30 09:23:15 // 1999
	Ja folyamatosan. :-)))))
Most visszakeresek a topicban egy másik probléma miatt. Úgy emlékszem írta valaki.
	
colos-1562005-11-30 09:16:25 // 1998
	Látom gondok vannak a verdaval:(
	
colos-1562005-11-30 09:16:06 // 1997
	Beléd is Tromb!:)
	
Trombozis2005-11-30 09:14:58 // 1996
	Hali. Esős hideg időt!
	
colos-1562005-11-30 09:12:33 // 1995
	Üdv!
	
Trombozis2005-11-30 09:05:26 // 1994
	Kimentem két nagyokossal, de bazzeg ilyenkor semmi baja. :-)))))))) Mondjuk nem baj az.
Azt mondta az okosabb, hogy valószínű valami bizbazt összeszedett a tárcsa osztan szorult. Hát legyen igaza. Még megjegyezte, ha baja lenne most is csinálná. Hmmm.... :-))))))))))))))))) Na jobb kedvem lett.
	
Trombozis2005-11-30 08:45:29 // 1993
	Nem lehet a váltó vagy esetleg a felbetét takaró lemez?
	
Trombozis2005-11-30 08:26:43 // 1992
	Na majd jól megverek ma valakit és majd jobban érzem magam. :-)
Jajj de mérges vagyok.
	
csocsi2005-11-30 08:21:30 // 1991
	Az ilyen és hasonló dolgok sosem jönnek jó időben :-)
	
Trombozis2005-11-30 08:19:39 // 1990
	Van ilyen? Vagy csak képzelődöm? Hazamegyek oszt szétszedem.
Ha igen nem baj, mert már cserére érett, de pont most? Decemberben?
	
csocsi2005-11-30 08:17:33 // 1989
	Az érdekes ha a tárcsa meghalt :-(
	
Trombozis2005-11-30 08:16:21 // 1988
	:-))))
Kajak beállok a garázsba oszt ki sem hozom. Pedig addig nem akartam bevinni míg meg nem forgatom a hóba. De most vihetem a szerelőhö. Vagy felálok aknára oszt megnézem alulról is. (Lehet meghalt a hátsó tárcsám? De ez hülyeség!)
Hát hallod nagyon ideges vagyok.  :-)))))))))))))))
	
csocsi2005-11-30 08:13:29 // 1987
	Elég érdekesen hangzik a dolog, megértem ha idegesít :-)
	
Trombozis2005-11-30 08:12:32 // 1986
	Jó reggelt. :-)
Akkor igen. Előre inkább egy nagyon picit. De az szerintem nem onnan jön. De ki tudja.
	
csocsi2005-11-30 08:07:54 // 1985
	Csak hátrafele menetben lehet hallani?
	
Trombozis2005-11-30 08:06:08 // 1984
	Na bazzeg tegnap pedig lekopogtam. (remélem csak a hidegtől van, most mindent arra fogok) Hátramenetben kurva hangos nyikorgás lehet hallani olyan, mint ha egy fémet karcolnánk valamibe. Nem ér le semmi az aszfaltra. Fékezésnél elkussol. ÁÁÁÁ egy kicsit ideges vagyok. Durva hangja van. Gondolom ilyen tapasztalata senkinek sincs. :-(((
	
Trombozis2005-11-29 20:57:30 // 1983
	A motor és a futómű az nekem király. Igaz agyon volt hajtva azt mondta a szerelő. Fogyasztani nekem is kb olyan. Na jó néha szoktam taposni :-) Akkor szerintem van 12l a fogyasztása, hanem több.
	
twin2005-11-29 20:53:32 // 1981
	hála istennek,nekem ilyen gondjaim nincsenek!két dologgal kell csak foglalkoznom: fényezgetniitt-ott,és a futóművet szépen rendberakni!a motor hibátlan,és ráadásul városban 10l,kinnt(nyomva)8l a fogyasztása!!!A futómű,és a fényezgetésekkel hibátlan lesz a géppkoccsi!
	
Poló2005-11-29 20:52:50 // 1980
	Én 2.130.000-ért vettem. Adtak hozzá egy csomó mindent. Úgy érzem semmi baja. Ezt le is kopogom. Kopp-kopp-kopp.  Nem is költöttem rá műszakira, pedig kpm viszgára fogom vinni holnap.
	
twin2005-11-29 20:50:07 // 1979
	nnna,így már akár két és fél,három hét is lehet!!!:-))
	
Poló2005-11-29 20:48:06 // 1978
	Kössz.... :)))))) Szerencsére ritkán járok Pesten, de ha olyan az út, akkor inkább nem nyomom neki és próbálom kikerülni a gödröket.
	
Trombozis2005-11-29 20:47:30 // 1977
	Persze. Már én is tudom, hogy mi rossz. Nem sok minden. fényezés a jobb hátsó ajtón, kipuff, venti tekerő izzó nem kap áramot és nincs nyomás a klímának (de úgyis hideg van). Le is kopogtam, hogy csak ennyi van. :-DDD
Amit tudtam eddig kijavítattam.
	
twin2005-11-29 20:44:26 // 1976
	1 hét aktív mindennapi pesti autózás,és meglesz,e aggódj!!! :-)))))
	
twin2005-11-29 20:43:07 // 1975
	Igazából hozzávetőlegesen sztem én 150körül fogok rákölteni,és így lesz piaci értékébe!De!Így legalább tudom,h minden jó rajta.nem vettem én ezt se túl jól,sem pedíg túl rosszul.Csak azért érte meg,mert hosszútávon fogom kihasználni a belé fektetett anyagi,és fizikai ráfordításaimat!
	
Poló2005-11-29 20:42:34 // 1974
	Csak azt nem tudom, hogy mennyi idő vagy km van még addig, míg 20 alá mennek az értékek a hátsóknál.
	
twin2005-11-29 20:39:16 // 1973
	mert az eleje-a motor tömege-miatt keményebb
	
Trombozis2005-11-29 20:37:15 // 1972
	Akkor én jobban jártam. Az enyém 2.350.000-re volt kitéve. El is mentettem, mert nem hitték el. És elhoztam 1.701.000 pénzért. Csak azóta költöttem rá kb 400eFt-ot. :-(((
	
twin2005-11-29 20:36:32 // 1971
	Hát nagy bátorság kell hozzá! :-))Elég eldönteni,tetszik-e az autó ilyesfajta elemekkel!Szerintem.de semmi gond nincs,ha nem tetszik,butaság felrakni!
	
Poló2005-11-29 20:36:04 // 1970
	Holnap műszakira megy a gépem. Ma feltettük fékpadra meg rázópadra egy ismerősnél. Nem nagyon értek a számokhoz. A hátuljára 25 körüli érték jött ki először, aztán kicsit kisebb keréknyomással 30-as értékek lettek. Azt mondta a muki, hogy 20 fölött jó. Elején 50 és 53 jött ki még a magasabb keréknyomással, itt 40 felett a jó.
	
twin2005-11-29 20:31:55 // 1969
	Még semennyibe.Régebben Rallye-ban szereltem,és autókat készítettünk fel(Hideg,Kiss Feri,Pandúr),ekkor ismerkedtem meg egy Katona nevű emberkével,aki Dömsödön gátlókkal foglalkozik.Ő csinálja az egész rallye szakágnak a futóműveit.nekem is  csinálta anno a 155-re,azóta is hibátlanok,pedíg 3 éve volt!Ezt is ő fogja majd,mivel kicsit keményebbre akarom az ültetőrugók miatt!
	
Mike.2005-11-29 20:10:13 // 1968
	Szépen tudsz alkudni. Szerintem ár alatt vetted, de te tudod milyen volt. :-)
	
admirális2005-11-29 20:06:35 // 1966
	Húha! Nem kellett volna. Gondolkoztam rajta, és nem merek belevágni:(. Bocsi.
	
Poló2005-11-29 20:05:30 // 1965
	Akkor jól emlékeztem, hogy én 2 milla körül láttam ezt az autót. Tavaly még tulajdonos árulta. A Boldizsárnál volt egy Alfa börze nap. Idén tavasszal meg már a kereskedés udvarán láttam. Nagyon nem nézegettem, mert én gyári sportcsomagost akartam. A gátlók mennyibe fájtak és milyenek? Jövőre lehet, hogy cserélnem kell a hátsókat.
	
twin2005-11-29 19:57:54 // 1964
	A szokásosak:gátlók,futóműalkatrészek cserére szorulnak,és fényezésihibák vannak rajta!1.900.000.-ról indult,csak végigsoroltam a hibáit,küzdöttünk egymással egy hetet,és ennek eredménye a vételár!Szerintem reális áron vettem!
	
twin2005-11-29 19:51:45 // 1963
	Há hoooogyne!!Neked tartogattam!
	
Poló2005-11-29 19:04:59 // 1962
	Elég olcsón megkaptad azt a verdát. Volt vele valami gond?
	
csocsi2005-11-29 17:27:13 // 1961
	Elvileg mielőtt megvettem a gépem csak ilyeneket kapott. Látod mégis elkopnak az alkatrészek. Igaz sokat ment, 150k felett jár :-))))))))))))))
	
admirális2005-11-29 17:23:58 // 1960
	Igen, gondolom van utángyártottból ilyen is-olyan is, és éppen ezért lutri, hogy éppen milyet kapsz. A gyári valamivel biztosabb, de az sem jelent biztos sikert, csak úgymond a létezők közül a legjobbat kapod... Az engem is érdekelne, hogy van-e köztünk olyan, aki mindig gyári alkatrészeket épít be, és neki hogy muzsikál a gépe.
	
csocsi2005-11-29 17:18:17 // 1959
	Igen, elég pénztárcába nyúló dolgok ezek. De szerintem nem érdemes utángyártott cuccokkal helyettesíteni. Én speciel a 33-al ezzel ráfizettem. Azóta igyekszem vagy jó minőségű használtra vagy gyárira cserélni. Hosszabb távon mindenképpen megtérül. Azért is tettem fel a topicba hogy kinek milyen tapasztalata van ezen a téren. :-)))
De akkor sincs más márka!!!!! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
	
admirális2005-11-29 17:13:39 // 1958
	Ezen én is gondolkodtam, mert elvileg amikor vettem, akkor gyári volt benne, és az ment vagy' 25E km-t, utána elkezdett nyiszogni, és azóta állandóan cserélgetni kell a legkülönfélébb alkatrészeket. És basszus soha sem egyszerre romlanak el, hanem úgy szép sorban, hogy egy szusszra ne lehessen kicserélni. húúú. Ofi egyébként esküszik a gyári alkatrészekre, a kanyarstabikat az ő javaslatára cseréltem gyárira. Azóta nem volt vele hiba, de alig ment néhány ezer km-t, úgyhogy nincs hosszútávú tapazstalatom.
	
csocsi2005-11-29 17:08:14 // 1957
	A gép futott már jópár km-t,  igazából nem tudom mennyit kellene kibírniuk nekik. Úgy látom utángyártottat nem igazán érdemes berakni. :-))
	
admirális2005-11-29 16:58:51 // 1956
	Megvan még ez a zértékes légterelő?:)
	
admirális2005-11-29 16:58:14 // 1955
	Nekem olyan tapasztalatom van, hogy az utángyártott szilentek 5E kilóméter után újra nyiszognak. Kompletten cserélve volt nyáron minden, és a 2 kutyacsonton kívül mind utángyártott alkatrész lett, de még nyáron rákezdett újra. A gyári gondolom, kb. 2x ennyit bír. Azt sem nevezném tartósnak. Nem ilyen utakra való, de ezt most komolyan mondom, és nem azért, hogy mentsem a mundér becsületét.
	
Online tag
0
		Vendég0
591