Piritu - 1.000.0002014-02-09 16:24:48 // 143903
Itt megvan a gyártó: "MADE IN Ta-Technix & Merwede cooperation" - új neve van a kínai származásnak?
GTPeti2014-02-09 15:23:16 // 143902
Nekem írod? Nem én akarok venni ilyet...
[k i z z o]2014-02-09 15:22:24 // 143901
Inkább még gyűjtsél:) A TA a belépő, de alatta a vágott rugó van.
Dévid2014-02-09 15:15:08 // 143900
Olyan (állítható keménységű) pont nincs, ami az enyém alá kellene. Nagyon puhának érzem, így marad a sárga Koni, ha összejön rá a pénz. A rugóim pont eleget ültetnek, szar úton még sokat is, aztán 100 felett leveri az alsó motorvédőt, mivel nem lehet(ett) rendesen felhúzatni a helyére.
GTPeti2014-02-09 15:04:44 // 143899
Danke. :) Rohanok rendelni. :)))
(Lentebb az "ilyenek" alatt temészetesen a kedvező árú ültetőszetteket értettem, mint ez is. Mert, hogy a Régipolokban nem KW van az hétszentség. :)
(Lentebb az "ilyenek" alatt temészetesen a kedvező árú ültetőszetteket értettem, mint ez is. Mert, hogy a Régipolokban nem KW van az hétszentség. :)
Piritu - 1.000.0002014-02-09 15:01:05 // 143898
A magyar választékuk: klatty
GTPeti2014-02-09 14:15:57 // 143897
Egyszer majd megkérdezek egy TÜV-nél dolgozó tagot, hogy az "első autó" Polo-kban, milyen gyakran találkoznak lcs. hibával. Mert azokban ilyenek vannak és sportkipuff, ahogy kell. :)
DieselManiaco(NagyVad)2014-02-09 14:10:25 // 143896
végülis ha belegondolsz,az a lényeg hogy a négy rugó jó legyen,meg hogy strapabíró legyen az állító mechanika,a teló meg ha elfossa magát,6-7 ezerből felújítják keményítve..
redbull902014-02-09 14:05:15 // 143895
Köszi. Amúgy raktam :-) de jobb sztem ha alapra van állítva ...
GTPeti2014-02-09 14:04:32 // 143894
Szerinted ez a cucc milyen minőségű? Csak azért kérdezem, mert ennyibe kerül két jóárasított sima Bilstein l.cs., vagy egy sima Lesjörfors rugószett. Igaz ezek márkások. Ha visszaosztom, kb. 6eFt-ra jön ki ebben a TA szettben az alkatrészek darabja. Picit kétkedem, hogy 1. ez nem kínai, 2. tartós alkatrész. Abban viszont nem, hogy viszik, mint a cukrot...
GTPeti2014-02-09 13:50:41 // 143893
Az elejét nem így látom. (Nagyon nem.) B) A többit köszönöm, hasznos infó.
Dévid2014-02-09 12:35:59 // 143892
Azt néztem, márka egyik hűtőhöz sincs írva, így elég kicsi az esély rá, hogy érdemben nyilatkozni tudjon bárki is.
Amúgy a céget nem ismerem, nem volt még kapcsolatom vele.
Amúgy a céget nem ismerem, nem volt még kapcsolatom vele.
lausz2014-02-09 12:32:55 // 143891
http://www.autozube.hu
Próbálom így
Próbálom így
Dévid2014-02-09 12:20:44 // 143890
Ez a link sem működik. Ha picit korrigálok rajta, akkor is csak egy üres webshop főoldala jön be, nem konkrét termék.
lausz2014-02-09 11:49:17 // 143889
Zoli852014-02-09 11:16:09 // 143888
ja 1.6 ts-ről beszélünk.
Zoli852014-02-09 11:15:50 // 143887
Valakinek volt már hasonló?
Ismerősöm most vett 156-ot lassan meglesz a kuplungszerkezet csere.
Ami viszont furcsa, 6000 km alatt 2 liter olajat kellett ráöntenie.
Mitől lehet a probléma?
Ismerősöm most vett 156-ot lassan meglesz a kuplungszerkezet csere.
Ami viszont furcsa, 6000 km alatt 2 liter olajat kellett ráöntenie.
Mitől lehet a probléma?
Tikesz2014-02-09 11:08:02 // 143886
1000 köszönet a segítségért...lentebb írt valamit kombi és sportverzióról és nem akartam tévesen rendelni ha úgy van...köszi még1x :)
Tuningman2014-02-09 11:03:58 // 143885
Itt találsz.
Jó tanács: mielőtt szétszedsz vezérlést vagy bármit amiben nem vagy biztos, csinálj magad jeleket.
Jó tanács: mielőtt szétszedsz vezérlést vagy bármit amiben nem vagy biztos, csinálj magad jeleket.
Tuningman2014-02-09 10:58:32 // 143884
Ez beszerelhető minden 156-ba ami TS vagy 1.9 JTD motorral van szerelve.
Kivéve a szintszabályzós modellek.
Kivéve a szintszabályzós modellek.
Liquid2014-02-09 10:36:56 // 143883
a vízhűtőre gondolsz? 170e km-nél cseréltem Nissens lett az utód. Semmi gond nem volt vele.
Tikesz2014-02-09 10:25:09 // 143882
Sziasztok! valaki ért az ebay-es dolgokhoz ?Ez beszerelhető sedan-ba is ? vagy a korlátozást úgy érti,hogy csak kombiba és sportváltozatba vagy úgy hogy ezekbe nem rakható be csak sima sedanba Ezt a fűtóművet szeretném megrendelni
redbull902014-02-09 09:22:24 // 143881
Hol találok Vezérlésről részletes leírást vagy képet?
Mer én ezekben a jelekben nem bízok meg úgy halottam elvileg úgy nem is jó...
Most volt időm és tegnap lerobbantottam a CR pumpát most rakom lassan össze fele.. :-)
Mer én ezekben a jelekben nem bízok meg úgy halottam elvileg úgy nem is jó...
Most volt időm és tegnap lerobbantottam a CR pumpát most rakom lassan össze fele.. :-)
Arslan2014-02-09 09:03:45 // 143880
Átlag 8-8,5, tavaly szeptember óta használom, ez cirka 5000 km tapasztalata. Ha tehetem Shell-en tankolok, még a tatai Avanti kút amivel jó tapasztalatom van, a gondom, hogy ott "csak" 95-ös van, én meg V-Power Nitro-t tankolok, azzal egy hangyányit kevesebbet eszik. Arra gondoltam, talán azt nem viszik annyira, így nem vizezik fel, de lehet csak placebo. Mindenesetre ezzel nem olyan kormos a kipufogó vége mint mondjuk a helyi Mol, ÖMW benzintől.
lausz2014-02-09 08:21:40 // 143879
mi a véleményed a hűtőről,passzol rendesen,mennyi ideje cserélted,szerinted nem gagyi?
frank1562014-02-09 08:04:23 // 143878
Igen, én már cseréltem hűtőt, mire vagy kíváncsi?
frank1562014-02-09 08:03:12 // 143876
Csatlakozom az előttem szólóhoz, kicsit túl van misztifikálva ez az olajkérdés. A józan paraszti ész is sokat segít:) Nekem a mindkét Alfám 1,8TS motoros volt(van) és semmi olajfogyasztás problémám nem volt. Ez több mint tíz év és több mint 100e km után mondom. (tudom, van aki évente többet megy, de sztem nem az az átlag autós).
Pár egyszerű szabályt kell betartani: mindig időben kell olajat cserélni és nem hülye gyerek módon hidegen pörgetni. Azért nem km intervallumot írtam, mert ha pl valaki csak helyben-városi forgalomban jár ott az olaj sokkal gyorsabban elhasználódik.
Ha valami hibát kéne mondanom inkább a futóművet emlegetném, nem a magyar utakra készült és sajnos elég húzósak a lengőkarok...
Pár egyszerű szabályt kell betartani: mindig időben kell olajat cserélni és nem hülye gyerek módon hidegen pörgetni. Azért nem km intervallumot írtam, mert ha pl valaki csak helyben-városi forgalomban jár ott az olaj sokkal gyorsabban elhasználódik.
Ha valami hibát kéne mondanom inkább a futóművet emlegetném, nem a magyar utakra készült és sajnos elég húzósak a lengőkarok...
lausz2014-02-09 08:02:48 // 143875
Tuningman2014-02-09 00:12:37 // 143874
Ne olvass már ennyit a fórumokon, nem használ hosszútávon:))
Ez az olajfogyasztás téma jóval bonyolultabb annál, hogy egyszerű viszkozitás vagy márka váltással meg lehessen oldani.
Eleve az olajfogyasztás nem Alfa betegség más márkáknál is jelen van, viszont a miért, a kiváltó ok, mindenhol ugyanaz.
Az alkatrészek kopása okozza a túlzott olajfogyasztást minden esetben, ami a nem megfelelő viszkozitás és olajminőségből indul ki, ehhez jön még a nem törődöm a motorommal és széthajtom stílus.
Nincs gyenge csapágy csak szar olaj és rossz sofőr.
A TS motoroknál nem kell feltétlenül W60-as olaj, akárki akármit is ír.
Nem a W40-es viszkozitástól hullik szét a motor hanem a fent leírtaktól.
A mi TS-eink sosem láttak még W60-at és nem is fognak mivel nincs rá szükség, érdekes módon 0 az olajfogyasztásuk, pedig az 1.6-ban már 196 ezer van.
Van egy ismerősömnek 1.8-asa 220 ezer van benne és amióta rendbe szedtem a hengerfejét és megfelelő minőségű olajat ( X 10-W40 ) használ, szinte teljesen elmúlt az olajfogyasztása.
Ezektől függetlenül a 2.0 TS és 2.0 JTS motoroknál én is ajánlom a W60-at de a W50 is.
Sok esetben jobb egy W50, mivel vannak a motornak olyan pontjai ahova egy vastagabb olaj nem képes eljutni pl: szűk olajcsatornák miatt.
Ez az olajfogyasztás téma jóval bonyolultabb annál, hogy egyszerű viszkozitás vagy márka váltással meg lehessen oldani.
Eleve az olajfogyasztás nem Alfa betegség más márkáknál is jelen van, viszont a miért, a kiváltó ok, mindenhol ugyanaz.
Az alkatrészek kopása okozza a túlzott olajfogyasztást minden esetben, ami a nem megfelelő viszkozitás és olajminőségből indul ki, ehhez jön még a nem törődöm a motorommal és széthajtom stílus.
Nincs gyenge csapágy csak szar olaj és rossz sofőr.
A TS motoroknál nem kell feltétlenül W60-as olaj, akárki akármit is ír.
Nem a W40-es viszkozitástól hullik szét a motor hanem a fent leírtaktól.
A mi TS-eink sosem láttak még W60-at és nem is fognak mivel nincs rá szükség, érdekes módon 0 az olajfogyasztásuk, pedig az 1.6-ban már 196 ezer van.
Van egy ismerősömnek 1.8-asa 220 ezer van benne és amióta rendbe szedtem a hengerfejét és megfelelő minőségű olajat ( X 10-W40 ) használ, szinte teljesen elmúlt az olajfogyasztása.
Ezektől függetlenül a 2.0 TS és 2.0 JTS motoroknál én is ajánlom a W60-at de a W50 is.
Sok esetben jobb egy W50, mivel vannak a motornak olyan pontjai ahova egy vastagabb olaj nem képes eljutni pl: szűk olajcsatornák miatt.
Szabeee2014-02-09 00:01:45 // 143873
Ugye a 2.0 TS es a 2.4 jtd multijet futomuve megegyezik?? Gond nelkul fel kellene menni a brembo nyergeknek a mostani konzollal?
Slampixxx2014-02-08 21:48:26 // 143872
Bgabor2014-02-08 21:38:58 // 143871
Maximum 8000km-ként cserélem az olajat elvből :-)
Bgabor2014-02-08 21:24:20 // 143870
Castrol Edge Spot 10-60
GTPeti2014-02-08 20:49:00 // 143869
Nem mind1. Nagyon érdekelne, te mit használnál.
[k i z z o]2014-02-08 20:48:04 // 143868
Teljesen mindegy, 1 hónap múlva ugyanitt vitatkoztok:)
Szabeee2014-02-08 20:29:43 // 143867
Köszi szépen:) remélem te is gyorsan rendberakod a tiédet:))
GTPeti2014-02-08 20:19:23 // 143866
Lenne még egy lényegretörő kérdésem, ha már témánál vagyunk.
Ha neked lenne JTS-ed, te pontosan milyen olajat töltenél bele? (Márkát is légyszi.)
Ha neked lenne JTS-ed, te pontosan milyen olajat töltenél bele? (Márkát is légyszi.)
GTPeti2014-02-08 20:12:34 // 143865
Értem, köszönöm.
Akkor könnyen lehet, hogy a köv. menet 5W50-nel lesz.
Akkor könnyen lehet, hogy a köv. menet 5W50-nel lesz.
[k i z z o]2014-02-08 20:10:16 // 143864
Csak melegen optimális. Nagyon melegen. Addig inkább olajfogyasztás ellenszer, mint kenőanyag ebben a motorban. A szivattyú utálja hidegen.
GTPeti2014-02-08 20:03:13 // 143863
Szerinted miről beszélgetünk éppen? :)))
Juve1562014-02-08 20:00:31 // 143862
Udv! Ha mar olaj akkor 2.0 Jts motorhoz milyen olajat hasznaljak? Nem tudom h elotte mit hasznalt a tulaj! 150.000 km van az autoban
GTPeti2014-02-08 19:33:39 // 143861
A W60 amúgy miben/hol árt jobban?
Eddig csak olyan véleményekkel találkoztam, hogy az olajfogyasztás magasabb (melegoldali) viszkozitású olajokkal magasabb. De te biztos tudsz valamit, hogy miért nincs így - megoszthatnád velünk, hagy tanuljunk.
Eddig csak olyan véleményekkel találkoztam, hogy az olajfogyasztás magasabb (melegoldali) viszkozitású olajokkal magasabb. De te biztos tudsz valamit, hogy miért nincs így - megoszthatnád velünk, hagy tanuljunk.
Dévid2014-02-08 19:32:04 // 143860
Nem járok kuplerájba. :D
A mi vidékünkön hivatásosoknak a prostikat nevezik.
A mi vidékünkön hivatásosoknak a prostikat nevezik.
[k i z z o]2014-02-08 19:30:29 // 143859
Tengerbe senki nem hord vizet :)
[k i z z o]2014-02-08 19:29:10 // 143858
Próbáld ki. Bár kopogni fog vele, mint a 10W40 -es Arallal - de legalább kideríted mi szól benne.
GTPeti2014-02-08 19:23:15 // 143857
Értem, szóval már kérdezted őket. :)))
GTPeti2014-02-08 19:17:34 // 143856
Szerinted a Mobil 1 Peak Life 5W50 jobb lenne bele?
[k i z z o]2014-02-08 19:15:36 // 143855
Ugyanolyan kis olajzabáló:) A dugóid is mások + a 2-es gyűrűd napier. Fogócskázz egyet vele az autópályán - de jól melegítsd be, mert a w60 több kárt csinál, mint hasznot - és nézd meg mennyi olaj fogyott. Érdemes lenne ezt megtenni egy w50-el is.
Dévid2014-02-08 19:13:25 // 143854
Szerintem a kurvák nem tudnak ehhez a témához hozzászólni érdemben. :D