Jelzem, hogy a 155 keresési projektemet lezártam. Jó pár eladó "jó állapotú" 155 öst néztem meg, de sajnos nem voltak olyan jó állapotúak, nem voltak v6ok. 😀
Köszönöm a segítséget, köszönöm Marklárnak az infókat. Így láttam talán utolsóként Ari 155-sét is...
De átnyergeltem egy 166osra, amibe beleszerettem. Azért a kappás múlt nem múlt el nyomtalanul..
Úgyhogy a 156 sw mellé elkezdtem újjáépíteni egy 2.5 V6-24V Rosso-t.
3 év és 3 hónap+.
2015.12.03. lett csapágyas.
Két nap alatt 3x lett lemosva. Kezdi vissza kapni a 25 éves fényét. :D
Tegnap vizsga pipa. "Túltárolt" nyári gumik fel.
Elkezdtem leírni, de egyszerűbb volt a holly manual-ból kiollózni. 😊
Egyébként én is örülök, hogy jó részt már csak ilyen szépészeti dolgokkal kell foglalkoznom. 😊
Ilyennel én személy szerint még nem találkoztam. De a szerkezethez csak úgy férsz hozzá, ha szétszeded teljesen az ülést. Mármint lehúzod róla a kárpitot és a szivacsot is. Szerintem el van törve.
Javított-e már valaki első ülést? A támla-döntéssel akadtak problémák, nem tart a támla, valami elengedhette a forgásponton, vagy a szerkezetben mehetett valami tönkre. Az előző tulaj méreteiből adódóan túl volt terhelve... Bárkinek van infója hasonlóról nagyon megköszönöm.
A hirdetés alatt vannak alkatrész hirdetések is.
Pl kormánymű 245euro.
Az önmagában nem is vészes, ha azt nézzük, hogy itthon a felújításra valami 55e ftot mondtak.
Köszönöm a segítséget!
Először nekem is külföldi oldalak jutottak eszembe, de tartok a kommunikációtól. Egyenlőre még megpróbálom Facebookon az ARHungary csoportban vagy Hahun. Bár szerintem ez egy felesleges kör lesz.