autó a fényezőnél
Két első sárvédő , első lökhárító , két küszöb színre( köszi GT ) , két tükör, két ködlámpakeret, két bajuszléc. Egyenlőre ennyi. A többi AC után készül el sajnos.
na erre mondjátok , hogy Bosch :) nem srácok ez az , hogy Giulioék , ha nyer a Milán hétvégén akkor jól berúgnak és slendriánul rakják össze hétfőn az Alfát :) ha kikapnak azért rúgnak be. Hétközben ott a BL meg az olasz kupa, szegény verdánknak esélye sincs :)
:D
Hát jahh.
Toljak jó morbid képet nektek a műtétről magamról???! :D
A felépülési idő 6-8 hét. De hiszek a csodákban.
Egyszer fejreálltam keróval, 23 öltés volt az arcomon. Persze nem ittam semmit! :DD
Rá egy hónapra volt nővérem lagzija, én kisértem. Teljesen felépültem addig, azt csodának tartottam én is. De az arc amugy is hamarabb gyogyul, mint bármi más.
köszi, sajnos nem hiszem, hogy eljutok. Hatalmas ut lenne számomra. Mármint a jelenlegi helyzetemre tekintve. Egyébként elmentem volna, ha nincs ez a mütét.
De még nem akarom elszólni!
Értem én hogy olasz meg szeretem is különben én sem tudnám mivel tölteni a rengeteg szabadidőmet :D
De ha már olasz elektronika akkor azt is megmondhatná, hogy hol a bibi :D
Úgy is produkál máshol másmilyent :D
Vááá..jó hogy benéztem, a TD-n pont ez van, világít a visszajelző, de bekapcsolni nem tudom a ködzáró fényt. Már gyűjtöttem az erőt, hogy átnézzem a kábelezést. Lehet hogy kiégett az izzó? :-))
Tegnap kocsikázás közben egyszer csak megjelenik a műszerfalon a hátsó ködlámpa visszajelző.....
Kikerekedett szemmel nyugtáztam, hogy be sem kapcsoltam és különben is nincs rádugva a csatlakozó hátul a foglalatra :D
GT egykori DTM dtyle küszöb spoilere eladó, én már meguntam gyári kerül a helyére színre fújva. Ezt sajnáltam színre fújni olyan szép fekete. A látható részeken hibátlan alul van egy-két pity-puty. Az oldalán kb 1 hetes króm Cuore sportivo felirat.
ár: 10.000Ft
én többért vettem GT a megmondhatója :) de velem lehet beszélni jobb hátsó sárvédő érdekel :)
Többnyire a termosztát jeldó vezetéke miatt van gond. A régi vezeték a hőingadozás miatt megfárad és ha nagyon süti a nap kocsit, hibás jel megy az ecu felé, azt érzékeli, hogy üzem meleg a motor, így nem dúsít az elején. Emiatt nem tud beindulni, csak ha a sok próbálkozással elegendő benya jutott már oda. Sokszor ilyenkor is 1-2 henger nem indul be rögtön, pöfög, hörög, aztán 20-30mp alatt magához tér. Röviden: nézzétek át az a vezetéket, mg ha első blikkre külsőre hibátlannak tűnik!