hol vetted,és mennyiért??
öntapadós volt vagy sima?
Amit néztem -30 +90 között bírja a strapát
mreni2011-05-25 20:54:56 // 121615
Alien42011-05-25 20:46:14 // 121614
szerencsére nem
nem folyik, nem ereszt... így "kárfelmérés" után így sikerült összepofozni
nem folyik, nem ereszt semmi
a lámpatartó hajlott meg, meg ugye a kaszti ottani része ráhajlott a légkondira, de nem nyírta ki...
a lökösből a méhrácsszerkezetet kell majd visszaapplikálnom valami hozzám illő művészi módon -nemberhelünk-
lökös az műanyagos...+fény :/
lámpatartó lemezt levenni...melóban lehet h kiegyenlíttetem...bár az profil lemez... :/ majd meglátom
szerkezeti károk csak eddig terjednek...motortért nem érte hálistennek...
talán rátolattak
rendszámtáblán álltam bosszút... szó szerint :D udvaron hülyének néztek h mi a bajom :D -páros lábbal ugráltam rajta erősen levezetve az idegemet- "kussszerelek" :D
kihajlítani először egy 22es villáskulccsal akartam...de majdnem eltörtem... maradt a 45fokos csőkulcs a kerekekhez :D az jó hasznát tette
-igen, szerszámhiányom volt de megoldottam a rutin meg az évek segítségével- xD
annyira már nem vagyok ideges
de nem baj... jön egy embléma meg egy kalaptartó és csinálok valami véget is a kalaptartóm fém-végeire is
nem folyik, nem ereszt... így "kárfelmérés" után így sikerült összepofozni
nem folyik, nem ereszt semmi
a lámpatartó hajlott meg, meg ugye a kaszti ottani része ráhajlott a légkondira, de nem nyírta ki...
a lökösből a méhrácsszerkezetet kell majd visszaapplikálnom valami hozzám illő művészi módon -nemberhelünk-
lökös az műanyagos...+fény :/
lámpatartó lemezt levenni...melóban lehet h kiegyenlíttetem...bár az profil lemez... :/ majd meglátom
szerkezeti károk csak eddig terjednek...motortért nem érte hálistennek...
talán rátolattak
rendszámtáblán álltam bosszút... szó szerint :D udvaron hülyének néztek h mi a bajom :D -páros lábbal ugráltam rajta erősen levezetve az idegemet- "kussszerelek" :D
kihajlítani először egy 22es villáskulccsal akartam...de majdnem eltörtem... maradt a 45fokos csőkulcs a kerekekhez :D az jó hasznát tette
-igen, szerszámhiányom volt de megoldottam a rutin meg az évek segítségével- xD
annyira már nem vagyok ideges
de nem baj... jön egy embléma meg egy kalaptartó és csinálok valami véget is a kalaptartóm fém-végeire is
Tyler2011-05-25 20:40:00 // 121613
nagyon nézd meg milyen fóliát veszel, nézz be a blogomba nekem ilyen volt, de húzhattam le sajnos:S:S
dfg (Tanárúr)2011-05-25 20:05:11 // 121612
Elment a klímagázod is?
Simon232011-05-25 20:04:10 // 121611
na igen az ilyenért tudnék gyilkolni és persze a tettes autóját kicsit agyonbaszni kalapáccsal.
nekem mióta feljöttem a mélygarázsból (télen 3 hónapot ott voltam) azóta a tető behorpadt bal oldali sárvédőív "agyonbaszva" (valaki nekiment lepattant a festék)
űjobb oldali első ajtó ugyszintén
hát dögöljenek meg az ilyen analfabéta köcsög sofőrök
nekem mióta feljöttem a mélygarázsból (télen 3 hónapot ott voltam) azóta a tető behorpadt bal oldali sárvédőív "agyonbaszva" (valaki nekiment lepattant a festék)
űjobb oldali első ajtó ugyszintén
hát dögöljenek meg az ilyen analfabéta köcsög sofőrök
Alien42011-05-25 19:40:10 // 121610
Gábor145JTD2011-05-25 19:38:10 // 121609
Hy!
Vidd vissza a futóműveshez 2 perc alatt megcsinálja.Multkor nekem lengokar csere után elvitték futóművet állíttani olyan jól sikerült hogy a kormány nem volt középen...visszavittem,alámászott 2-őt csavart és már jó is lett
Vidd vissza a futóműveshez 2 perc alatt megcsinálja.Multkor nekem lengokar csere után elvitték futóművet állíttani olyan jól sikerült hogy a kormány nem volt középen...visszavittem,alámászott 2-őt csavart és már jó is lett
dfg (Tanárúr)2011-05-25 19:37:19 // 121608
na mondjuk kicsit bohóc is :D azért a tornyok tetejére kellene egy vaskarika, hogy ne csak azt az egy rögzítőcsavart rángassa kanyarban :D meg ugye kellene egy feszítőcsavar valahová középre, hogy be lehessen kicsit feszíteni. de az alapgondolat jó.
mreni2011-05-25 19:14:31 // 121607
karbon fóliázni akarok:) :P elég olcsón be tudom szerezni az anyagot...
Vikking 3112011-05-25 18:17:41 // 121606
Hát lefessem neked? :D
G-Burt2011-05-25 17:53:13 // 121605
Én magamnak csináltam, egy délután és kb másfél méter cső volt a dolog:)
Tyler2011-05-25 17:50:56 // 121604
Sziasztok! Van valakinek 146-hoz toronymerevítője vagy tudtok egy jó helyet ahol érdemes csináltatni?kb milyen árban mozognak? köszi
Alien42011-05-25 17:34:53 // 121603
na hát én vonóhorgos lettem előröl... :(
képek később :( állapotfelmérés, szomorkodás
képek később :( állapotfelmérés, szomorkodás
sparco2011-05-25 17:32:22 // 121602
Áááá tuti festhető az is valamivel... :) Csak akkor nem látnál ki... :D
mreni2011-05-25 17:23:07 // 121601
"festhető felület" az oldalablak és szélvédő nem igazán festhető:D
Vikking 3112011-05-25 17:20:40 // 121600
Meg : szélvédővel és oldalablakokkal, vagy anélkül? Konkretizálhatnád a kérdést basszus... :P :DDD
Vikking 3112011-05-25 17:13:56 // 121599
(Amúgy meg manual... Nem igaz, hogy nem tudsz utána nézni! :D :P Vagy mérőszalag... )
Vikking 3112011-05-25 17:08:20 // 121598
Hát mielőtt bontóba kerül, vagy miután? Mert ha kilapítják, akkor egyszerűbb is festeni meg egyébként is kicsit jobban kinyúlik... :D
mreni2011-05-25 16:58:20 // 121597
nm=négyzetméter :D:D:D
mreni2011-05-25 16:57:54 // 121596
Szerintetek hány nm festhető felület van a 145ön?? lökösökkel tükrökkel kilincsekkel mindennel.
ervin2011-05-25 16:31:37 // 121595
Sziasztok!
Tanácsot kérnék:
Voltam kormányt bőröztetni, előtte direkt elmentem futómű állításra, hogy a kormányközéppel ne legyen gond. Utána a kormány teljesen középen állt, a bőrözés után viszont egy hangyafasznyit balra kellett tartanom, hogy egyenesen menjek.
Bőrözőhöz vissza, áttette egy ricnivel álíltása szerint, így viszont többet kellett jobbra fordítanom, mint addig balra. Megint visszacsináltuk, a kormányt nem vette le, csak a csavart lazította, úgy tette át egy ricnivel, így nem láthattam, hogy valóban egy ricnivel kerül odébb, nincs köztes állapot.
Valaki találkozott már ilyennel? Ennyire ritka kiosztású a kormányricni? Hol mászhatott el?
Köszi, Ervin
Tanácsot kérnék:
Voltam kormányt bőröztetni, előtte direkt elmentem futómű állításra, hogy a kormányközéppel ne legyen gond. Utána a kormány teljesen középen állt, a bőrözés után viszont egy hangyafasznyit balra kellett tartanom, hogy egyenesen menjek.
Bőrözőhöz vissza, áttette egy ricnivel álíltása szerint, így viszont többet kellett jobbra fordítanom, mint addig balra. Megint visszacsináltuk, a kormányt nem vette le, csak a csavart lazította, úgy tette át egy ricnivel, így nem láthattam, hogy valóban egy ricnivel kerül odébb, nincs köztes állapot.
Valaki találkozott már ilyennel? Ennyire ritka kiosztású a kormányricni? Hol mászhatott el?
Köszi, Ervin
kando.2011-05-25 15:57:17 // 121594
Üdv ismét :) :)
Kicsit elkalanodtam mostanság, igaz az autó is inkább ,,feküdt'', mint mozgattam volna.
Bár ma megmozgattam, több hét állás után. Most egész normálisnak tűnt a hangja, miután összekapta magát a motor. De van azért valami kellemetlennek tűnő mellékzaj 2000 körül/felett..
Remélem majd belsőségeket kell cserélnem a motorból :P
Kicsit elkalanodtam mostanság, igaz az autó is inkább ,,feküdt'', mint mozgattam volna.
Bár ma megmozgattam, több hét állás után. Most egész normálisnak tűnt a hangja, miután összekapta magát a motor. De van azért valami kellemetlennek tűnő mellékzaj 2000 körül/felett..
Remélem majd belsőségeket kell cserélnem a motorból :P
G-Burt2011-05-25 15:35:23 // 121593
Légteleníteni próbáltátok? A kuplung és a fék hidraulikafolyadéka ugyan abban a tartályban van. Fékcsövek rendben vannak?
TomGreg2011-05-25 15:28:24 // 121592
Sziasztok,
96os 145ösöm 1,6 boxi fékezési nehézségek miatt kérdésessé vál a hétvégi Alfa City.
Első fékek alig fognak, batét tárcsa ok van bőven, most vettem ki őket. A csúszák is mozognak a nyeregben, dugó könnyen megy befelé.
Jelenség, fékezéskor, szinte alig fékez elől, érezhetően seggre ül fékezéskor.
Tippek? Olaj van, szervó szív.
Hála előre is.
96os 145ösöm 1,6 boxi fékezési nehézségek miatt kérdésessé vál a hétvégi Alfa City.
Első fékek alig fognak, batét tárcsa ok van bőven, most vettem ki őket. A csúszák is mozognak a nyeregben, dugó könnyen megy befelé.
Jelenség, fékezéskor, szinte alig fékez elől, érezhetően seggre ül fékezéskor.
Tippek? Olaj van, szervó szív.
Hála előre is.
Simon232011-05-25 14:41:05 // 121591
kiderült hogy a srác aki adta volna a klímacsövet az nem jön, szal abbol hiányom van és motorháztetőn lévő alfa jel is kéne meg dönthető utasülés bal oldali nyitó müanyagja eltört és csomagtérbowden
valaki esetleg tudna ilyeneket hozni komáromba?
százhalombattáig nem akarok elmenni
ha nem akkor marad a posta
valaki esetleg tudna ilyeneket hozni komáromba?
százhalombattáig nem akarok elmenni
ha nem akkor marad a posta
G-Burt2011-05-24 23:52:20 // 121590
Aki korán kel, az nem bír aludni!:D Az arany meg jól el van dugva:D
WarbiRunner (Gyuri)2011-05-24 23:48:41 // 121589
Behalok...senki nem bír aludni? :-D
Én kialszom magam és 8-kor elindulok Debrecenből...ha van még későnkelő falubéli, csatlakozhat :-))
Én kialszom magam és 8-kor elindulok Debrecenből...ha van még későnkelő falubéli, csatlakozhat :-))
G-Burt2011-05-24 23:11:37 // 121588
kis pontosítás: 7től lenne cinkotán, fél 8 körül indulnánk tovább:)
G-Burt2011-05-24 23:10:48 // 121587
Uraim, kis figyelmet kérnék!:D
Szerveződik egy konvojozás Pestről. Fél 8kor lenne egy első számú találkozó cinkotánál, ha valakinek az jó, akkor várjuk szeretettel, utána továbbhaladnánk és 8kor lennénk a fogarasi úti teszkónál. Onnan fél 9kor indulnánk tovább budaörs fele. Akit érdekel a dolog, az írjon a budapest topicba, vagy az üzenőfalamra, ha cinkotára jönne.
Szerveződik egy konvojozás Pestről. Fél 8kor lenne egy első számú találkozó cinkotánál, ha valakinek az jó, akkor várjuk szeretettel, utána továbbhaladnánk és 8kor lennénk a fogarasi úti teszkónál. Onnan fél 9kor indulnánk tovább budaörs fele. Akit érdekel a dolog, az írjon a budapest topicba, vagy az üzenőfalamra, ha cinkotára jönne.
Vikking 3112011-05-24 21:55:41 // 121586
A csíkokra gondoltam elsősorban, ha jól emlékszem, nekünk is volt valami a TI-ben.
91 környékétől elfogyott a gomba vagy a vezeték vagy az óra :D
91 környékétől elfogyott a gomba vagy a vezeték vagy az óra :D
MIFI2011-05-24 21:55:26 // 121585
Ha csalnak is órák akkor nyugi van mert tudsz számolni:) De ha nem a tescoban vennének olajat mert olcsó akkor valszeg kevesebb csapágyas motor lenne....
De ha úgy nézzük hogy amelyikben nincs olajhűtő a szűrő alatt és amelyikben van ott is kifelé tolódik az olajszűrő
De ha úgy nézzük hogy amelyikben nincs olajhűtő a szűrő alatt és amelyikben van ott is kifelé tolódik az olajszűrő
pb_2011-05-24 21:54:19 // 121584
De volt olyan amelyikben volt.
Vikking 3112011-05-24 21:50:08 // 121583
Hát én gondosan figyelek arra, amire tudok... Aztán majd kiderül, hogy milyen eredménnyel..
Azt se szabad elfelejteni, hogy már a boxik többsége 200K+-os... Ki tudja, hogy használták őket, ráadásul már a 33-ban sincs olajnyomásmérő, aztán ha valaki megereszti az olajcserét 15K-ig, simán előfordulhat huzamosabb ideig 1 bar alatti olajnyomás, és kész a baj...
Azt se szabad elfelejteni, hogy már a boxik többsége 200K+-os... Ki tudja, hogy használták őket, ráadásul már a 33-ban sincs olajnyomásmérő, aztán ha valaki megereszti az olajcserét 15K-ig, simán előfordulhat huzamosabb ideig 1 bar alatti olajnyomás, és kész a baj...
Ferke2011-05-24 21:48:47 // 121582
Egyrészt nem vágtam, hogy van adaptere...:) De írtam is, hogy ha van, akkor persze hajrá, bár én akkor is a gyári megoldások híve vagyok inkább, biztos mert öregszem+ már lentebb is hangzott el olyan aggály, amit nem ártana azért átgondolni.
Másrészt a szívósort, azaz a pókot nem kell bántani:))
Másrészt a szívósort, azaz a pókot nem kell bántani:))
pb_2011-05-24 21:48:34 // 121581
Ha ügyes vagy nem kell lebontani, de nem 1 nagy kaland.)
Ferke2011-05-24 21:45:29 // 121580
Simán hozzá lehet férni még úgy is, hogy fent van a pók. Na jó, annyira nem simán, de monduk egy bal hátsó gyertya ki-be kb. ugyanaz a nehézségi fok:))
Áh, azért inkább legyen benne valami, mint semmi.
Mostanában már szinte minden nap hívnak 1-1 csapágyas motorral. Durva...
Áh, azért inkább legyen benne valami, mint semmi.
Mostanában már szinte minden nap hívnak 1-1 csapágyas motorral. Durva...
MIFI2011-05-24 21:43:02 // 121579
5W-50 vagy 10W-60 olaj legyen a következő cserénél?? :))
MIFI2011-05-24 21:34:28 // 121578
Meg hagy döntse már el Vikk hogy van e fölös 5-8 ezre adapterre vagy nincs:)
Vikking 3112011-05-24 21:34:02 // 121577
Nem cseréltem le, ha le fogom, akkor valszleg nem 45-46-ra fogom és nem 16V-re :)
MIFI2011-05-24 21:33:04 // 121576
Vikknek boxere van és tekerje oda ahol van gyári lyuk:) De ha két órát akar becsavarni akkor ugyancsak y elosztó kell az meg nekem tetszik....
De azon rágtam be amit Koz is írt hogy anno kérdezte pb-től vagyis ő válaszolt rá hogy nem jó és ebben a 2 szóban kifejtette minden mondani valóját. És Koznak is Ts van..
De azon rágtam be amit Koz is írt hogy anno kérdezte pb-től vagyis ő válaszolt rá hogy nem jó és ebben a 2 szóban kifejtette minden mondani valóját. És Koznak is Ts van..
Vikking 3112011-05-24 21:32:52 // 121575
Ez egy védhető álláspont. Csak a szerelhetőség kedvéért gondolom, hogy sokkal sokkal eccerűbb.
De a gyári megoldás is kivitelezhető gond nélkül. Amúgy meg, ha ezek a remek minőségű órák amúgyis hülyeséget mutatnak, akkor meg legyen inkább csapágyas :DDD
De a gyári megoldás is kivitelezhető gond nélkül. Amúgy meg, ha ezek a remek minőségű órák amúgyis hülyeséget mutatnak, akkor meg legyen inkább csapágyas :DDD
mreni2011-05-24 21:31:57 // 121574
nem mindegy hogy hova rakja???
szerepét ott is tökéletesen ellátja,ha meg van adaptere miért ne? így legalább nem kell lebontani a szívósort...
szerepét ott is tökéletesen ellátja,ha meg van adaptere miért ne? így legalább nem kell lebontani a szívósort...
Ferke2011-05-24 21:28:19 // 121573
Most mivaan? Viknek nem boxere van?? Vagy lecserélte, vagy mi?:)
Ferke2011-05-24 21:27:22 // 121572
Háát pl azért, mert ha veszek egy autót, amiben monnyuk nincs gépháztető kitámasztó, akkor nem kezdek el fúrni egy lyukat a jobb toronyra, és abba rakom az újonnan megvett botocskát, hanem beledugom a meglévő lyukba, mert az arra való. Nem?:))
MIFI2011-05-24 21:26:14 // 121571
És Ts-en meg fúrjak lukat a blokkba ?:DDDDD
Vgay vegyek T elosztót amit a gyári gomba helyére lehet csavargatni ? Mondjuk nem kell mert adtak az órához:D
De akkor szerintem még mindig jobb megoldás az adapter az olajszűrő alá :)
Vgay vegyek T elosztót amit a gyári gomba helyére lehet csavargatni ? Mondjuk nem kell mert adtak az órához:D
De akkor szerintem még mindig jobb megoldás az adapter az olajszűrő alá :)
pb_2011-05-24 21:25:47 // 121570
Teljesen felesleges, mert úgysem érdekel.))) Amúgy 2 különböző motortípusról volt szó.))
mreni2011-05-24 21:23:47 // 121569
miért ne lehetne így megoldani??
nem értem miért akadtok ki ezen....
nem értem miért akadtok ki ezen....
Ferke2011-05-24 21:23:03 // 121568
Ok, ez rendben. De még mindig nem értem, mi értelme, ha ott a gyári hely Viknek a boxin?:)))
Ferke2011-05-24 21:21:25 // 121567
Ja, én meg nemtok olvasni, azt hittem, h azt írta pb, hogy mindkettő jó:)
Egyébként szerintem pb is valamerre arra indulna el, mint LoneWolf, és eléggé van benne valami.
De....ha nincs is benne valami, akkor is minek variálni??? Még ha nem lenne ott a helye, ledugózva...akkor talán.De így??:)))
Egyébként szerintem pb is valamerre arra indulna el, mint LoneWolf, és eléggé van benne valami.
De....ha nincs is benne valami, akkor is minek variálni??? Még ha nem lenne ott a helye, ledugózva...akkor talán.De így??:)))
mreni2011-05-24 21:19:40 // 121566
pont az előtted szólónak van tapasztalata ilyen adapterrel:)