Fórum >> Típusok >> Junior (Milano)

RomeoOne2024-04-16 13:38:09 // 218
Mármint a tárcsa. A nyereg az ugyanaz a 4 dugattyús lehet, mint a Giulián. De a tárcsa méretét a tömeg meg a teljesítmény határozza meg. Ugyanis egyrészt az számít, hogy mekkora mozgási energiát kell eldisszipálni rajta (tömeg), másrészt meg milyen gyakran (azaz milyen hamar tud újra felgyorsítani: teljesítmény).

A felni csak annyit számít, hogy legyen akkora, hogy beleférjen a fék. Ha nagyobb, az nem oszt, nem szoroz.

És ez az autó se nem nehezebb, se nem gyorsabb, mnit egy Giulia, főleg nem egy Giulia Q.
carver2024-04-16 13:31:55 // 217
Az enyémet igen, a tiedet nem mert te ki tudod kapcsolni. Nem is bocsátottam meg nekik….

A nyereg azért nagyobb mert 20”as felni van rajta nem? Ok hogy indokolatlan, de legalább akkuval is megáll és jól is néz ki.
RomeoOne2024-04-16 13:07:19 // 216
Mondjuk elég ciki, a vidi második részében meg magyarázza, hogy ebben Torsen van, nem fékkel diffizgetés, meg egy Alfánál nem engedhetnek meg ilyesmit, hogy kanyarban mennél rendesen aztán elveszi a gázt meg ilyesmik... Közben meg pont leírta a Giuliát... :DDDDDDD
RomeoOne2024-04-16 13:03:34 // 215
Csík short a Junior-ral

Azt mondja 380as féktárcsa... nem igazán hiszem. A vasfékes Giulia Q is csak 360 elöl...
Liquid2024-04-16 11:18:29 // 214
Sajnos az elmúlt évtizedek már bizonyították, hogy igazából nem tudnak mit kezdeni se a Maserrel se az Alfával. Nagyok értenek a késéshez és a rossz időzítéshez.
A Giorgio platform nagyon jó, de nem lehet Európában arra épülő gépet eladni úgy hogy megérje, változik a világ és a vevők is. 20 éve még működött volna ma nem, mert egy nagyon kicsi körön kívül senkit se érdekel a műszaki tartalom.
Liquid2024-04-16 11:14:08 // 213
igen így van, ezért írtam hogy politikai pówerkedés, választóknak kell megmutatni, milyen jók :)
Giuntini2024-04-16 10:40:02 // 212
Ezt én nem így látom Sanyi! Eddig az FCA kizárólagosan (majdnem) olasz tzlajdonban volt, a saját pénzüket költötték. Most egy francia-olasz fúzió élén egy portugál és a slepje a francia állammal egyetemben kiszolgáltatottá teszik az olaszokat.

Ha az Alfa Romeo a Stellantis ékköve, akkor úgy is kellene vele bánni..Az Alfa Romeo - Maserati kettőst egyénileg kellene kezelni, elsősorban pénzt beletenni. Nem Peugeot platformokat kellene módosítani, nem a PSA megbukott motorjait kellene erőltetni, hanem a Giorgio platformot bármi áron, de módosítani kellett volna akku pakk befogadására. Minden porcikája jobb, mint bármelyik francia roncsé. Drágábban gyártható? Prémium márkáról beszélünk vagy mi? A QV elkaszálása is Tavares könyvelői nézeteit mutatja, semmi több....
Közben a BMW - Mercedes-Audi hármas meg gyártja a szupersport szedánokat. Az Alfa Romeonak nem a Kia a konkurencia, ha annyira odavannak a márka történelmével így kell gondolkodni.
Én megvédtem a Milano-Juniort, de csak abban az esetben, ha pénzt termel, és ezt visszaforgatják az Alfa Romeóba, a következő igazi modellekbe, és nem azért hogy Tavares és bandájának bankszámlája gyarapodjon.
Kazes☻2024-04-16 10:22:00 // 211
Lehet a reklám része! :D
RomeoOne2024-04-16 10:20:22 // 210
Lehet, hogy ha nem 2 hónap múlva lennének EU választások, akkor ez átment volna a radar alatt. De most szavazatokat kell szerezni, aztán van egy ellenérzés az olaszokban, hogy 114 év után lesz egy modell, amit már nem taljánföldön gyártanak. Ezt meg meg lehetett lovagolni. Lehet simán meg tudták beszélni a Stellantis-szal, mert az ilyen ügyekből évekig tartó pereskedés szokott lenni, nem az, hogy az ügy sajtóba kerülése után 2 nappal már meg is oldják...
Liquid2024-04-16 09:36:27 // 209
Ez csak szimpla politikai pówerkedés. Egyrészt idióták voltak az Alfánál hogy nem tudják a törvényt, másrészt meg ez a kormányuk részéről csak egy "mi megmutatjuk a gonosz multiknak". Persze lehet hogy van olyan megélhetési politikus ott (is) aki tényleg elhiszi hogy ilyen döntések kellenek ahhoz hogy az országban maradjon a termelés. Arról már ne is beszéljünk, hogy eddig is a lengyelek gyártottak nagyon sok mindent, érdekes módon az nem volt gond, vagy a törökök.

Egy dolgot értek el vele, ment levesbe pár 100e (de valószínűleg ennél sokkal több) juró, a Stellantist nem rendíti meg viszont erősíti azt hogy az olaszok tökhülyék :(
Giuntini2024-04-16 08:36:42 // 208
Mindenesetre a 6,1 %-os tulajdonrész vásárlása 6 milliárd euróba kerülne az olasz államnak.
Giuntini2024-04-16 08:28:57 // 207
A jelenlegi olaaz kormány, azért most próbál tenni...
Ez a névváltoztatás akárhogy is vesszük, de kezdeti eredmény a Stellantis befolyása ellen. Egyszerűen gusztustalan, ahogy a Stellantis kezeli az ügyet. Ők úgy fogalmaztak, hogy gesztust tettek az olaszok felé. Micsoda? Az Alfa Romeo attól mert a Stellantis kötelékébe tartozik, olasz márka maradt. Ne feledjük el, hogy a Peugeot és az FCA azonos tulajdonrésszel lépett be a fúzióba. A probléma, hogy a francia állam 6,5%-os részesedéssel jelen van a buliban, ott vannak az igazgató tanácsban és ezzel a hat százalékkal gyarmatosíthatják az olasz autóipart. Dönthetnek gyárak bezárásáról, hiszen ők ott vannak, míg az olasz állam egy szót sem szóljat semmiért.

Ez a gesztus, ahogy Imparato fogalmazott, szintén egy lenéző, lasajnáló viselkedés az olaszok felé. "Mi parancsolunk, mi döntünk mindenről"

Viszont ez a névváltoztatás egy kis győzelem mindenesetre és a Meloni féle olasz kormány komolyan szándékozik hat százalékos tulajdonrészt vásárolni a Stellantisban. Mindenesetre nekünk az is örömteli, hogy Meloni Stelviót használ, elődeivel ellentétben. Valahogy az olasz nemzeti érdekeknek az elődök hátat fordítottak.
VKG699!!! (4x156+75)2024-04-16 08:26:28 // 206
Jajó, oké :D Már azt hittem... :D
ystuc2024-04-16 08:23:30 // 205
De az Olaszországban készül, nem?
VKG699!!! (4x156+75)2024-04-16 08:15:49 // 204
Mondjuk ha nem lehet így hívni, akkor meg az Alfának is eszébe juthatott volna még idejekorán... :)
VKG699!!! (4x156+75)2024-04-16 08:14:42 // 203
Mondjuk ezek szerint a Ferrari Roma akkor nem a városra utal, hanem........? :D
Selmak2024-04-16 07:25:41 // 202
Olaszok nem tanulnak semmiből. Ugye ott van az ominózus ND MX-5 és a Spider esete. Közösen kifejlesztenek egy platformot a japánokkal, majd az olasz köznép hepciáskodása miatt (Alfa csak Olaszországban készülhet) törlik az Alfát és lesz helyette egy ratyi formájú FIAT/Abarth 124 ami a vásárlók 99.99999% nem mond semmit, az ND MX-5 meg sokkal olaszabb formájú lett mint bármelyik korabeli (és jelenlegi) olasz autó. A 124 csúfos bukta lett, az ND MX-5 meg máig sikeres.
Gabesz012024-04-16 06:02:15 // 201
Lehet, hogy a bácsinak is visszább kellene venni az éves zsetonjából, hátha megérné akkor, tavalyi bő 14 milliárd Forintnak megfelelő Euro szerintem kicsit túl sok... itt a cikk :

https://hvg.hu/cegauto/20240223_Stellantis_vezer_fizetes_autoipar_felsovezeto_Carlos_Tavares
carver2024-04-15 22:16:05 // 200
aszem Feri írta, hogy az olasz ár a legmagasabbak között szokott lenni. Ha szerencsénk van akkor nálunk olcsóbb lesz, de ugye rájön még a világelső ÁFA.

A Jeepnél biztos drágább lesz, meg 136 LE nem 100, meg talán lesz alatta futómű, meg igényesebb a belseje, de nemtom. Az a Jeep 8 milláért elgondokodtató...

Én azért látok rá esély hogy ezen az áron is vinni fogják minden technológiai alávalósága ellenére, ha pl tényleg igaz, hogy azért omlott össze a konfigurátor mert sokan nézték nem azért mert nem értett hozzá a hosztingcég :)
Piritu - 1.000.0002024-04-15 22:02:30 // 199
"A villany lesz 40.000 a hibrid 30.000-től kezdődik." - nem sok egy kicsit? :-O
A testvérmodell Jeep árlistája. (és ez karakteresebben is néz ki...)
carver2024-04-15 22:00:17 // 198
azt én is el tudom képzelni, hogy más is van mögötte de azt nem, hogy ez így lett kitalálva.

Azért reagálták le ilyen gyorsan mert minden nap sok 10.000 euró megy a levesbe a marketinganyagok, kereskedésekbe szánt cuccok, előfizetett bannerek, órisáplakátok stb gyártásával. A brand értékének csökkenésével, részvényárfolyammal ennél még több.
Halesz2024-04-15 21:53:22 // 197
Direkt visszanéztem, december 14. óta lehet tudni, hogy Milano lesz a neve, és szerintem nem sokkal utána már azt is bejelentették, hogy nem Olaszországban fogják gyártani. Mondjuk ezt akkor is ki lehetett volna találni, ha nem jelentik be, hiszen a testvérmodelljei is Tychyben készülnek.

Szerencsétlen gazdasági miniszterüknek ennyi ideig tartott, hogy leessen a sztori?

Szerintem itt más IS van/volt a háttérben...

Olvastam olyat is, hogy a Ferrari is Milano néven tervez egy új modellt...
carver2024-04-15 21:47:43 // 196
A villany lesz 40.000 a hibrid 30.000-től kezdődik.

Mondjuk ez a névváltoztatás bohózat tényleg gáz, ezért multiéknál biztos hullik pár fej, nem hiszem hogy Imparatoé, de hogy kapott egy méretes lebfejmosást Tavarestől az is biztos.

Egyrészt óriási blama, ráadásul óriási pénzkidobás ami elment eddig marketingre most mind megy a kukába. És csak adja a lovat azok alá akik az alfaromevilágvégét hirdetik.

Giuntini posztjára egy öles +1, tényleg 30 éve minden Alfával csak még jobban vége lett az Alfának de az istennek se akar teljesen vége lenni. De most hogy pénzt is csinálnak vele, na most aztán tényleg vége lesz.

Értettem én Gyurit egyből, mit kéne ezen az irányon szeretni annak aki AZ autókat szereti, én sem szeretem, de - és ezzel még kevésbé leszek népszerű - teccett volna több Giuliát venni meg a gyerekeinknek átadni az autózás szeretetét.

Nem az Alfa okozta az autózás iránti igény megszűnését, persze lehet az Alfát ekézni, meg keseregni hogy dinoszauruszok vagyunk, de azt hogy az Alfa nem akar kimúlni azt én nem tudom elítélni.

Persze, én is egyetértek Gyurival: szeretni sem kell. Csak ne az Alfán verjük már el azt ami nem az Alfa hibája.

Így talán legalább valami fennmarad, ami a sok "ekszpírienszautóhoz" képest legalább nyomokban tartalmaz valamit abból ami egykor AZ autó volt (és normál halandó meg tudja fizetni), hátha valakinek azt dobja ki a mesterséges intellgenciás keresőMOTOR hogy vegyé' Alfát hátha ráérzel valamire abból hogy miért öröm AUTÓszerű tárgyat vezetni.
Piritu - 1.000.0002024-04-15 21:09:22 // 195
Lehet hogy ezért szakadt meg a hágónév sorozat is? (Stelvio - Tonale - ?)
Giuntini2024-04-15 20:33:21 // 193
Erre nagyon jó példa a Kia Sorento. Nem használhatták a valódi Sorrento nevet, ezért szándékosan hibásan haaználták. Így nem köthetett bele az olasz törvény.
Giuntini2024-04-15 20:30:08 // 192
Az olasz híradóban most mondták hogy nevet változtatott a Stellenti. Úgy értékelik, hogy az olasz nenzeti értékek győzelme. Jó lenne, ha most már tényleg megvédenék az Alfa Romeo nemzeti értékét. Mindenesetre Tavares és bandája rosszal húzott most ujjat. Az Alfa Romeo a Ferrari után az olasz autógyártás legféltettebb kincse.
Szerintem ez a döntés Imparato fejébe fog kerülni és ennek örülnék, mert nekem nem jön be a ripacskodó viselkedése..
Valaki igazi Alfa Romeo vezért képzelnék el, csak az betartana a Stellantisnak.
G-MANN🍀2024-04-15 20:25:31 // 191
Legyen az új neve MilaNO 😉😅
Morfiusz Cédula2024-04-15 20:24:00 // 190
Meglepő? Annyira nem is. Mégis csak az Alfáról van szó. :-/
VKG699!!! (4x156+75)2024-04-15 20:08:00 // 189
Mármint most 40ezer eur amúgy az olasz árlista szerint... ebben is kamuztak.

Ja, és ezt 2 hete nem tudták? Nevetséges.

Az egész egy bohózat.
Giuntini2024-04-15 19:47:41 // 188
Nem az hogy nem merik! Nem lehet Milano néven forgalomba helyezni ezt az autót, törvény van rá Olaszországban! Nem lehet forgalomba hozni semmilyen terméket olasz város vagy tartomány nevével, amit nem Olaszországban gyártanak. Ez most az olasz jobboldali kormánynak köszönhető, nagyon keményen betartottak a Stellantisnak. Nagyon helyes, így tovább! Remélem az elkövetkezőkben is ilyen keményen szembeszállnak a,Stellantisszal!
Szerintem ezt tudták, csak megpróbálták. Nem véletlen hátul az Alfa Romeo felirat.
Tavares azzal védekezett, ha Olaszországban gyártanák, akkor 10 ezer euróval többe kerülne....
Kíváncsi vagyok, hol ér véget ez a szappanopera....
VKG699!!! (4x156+75)2024-04-15 19:04:32 // 187
Fiat Junior? :))) Szpecsále!
Zolibácsi2024-04-15 18:57:50 // 186
Fiat panda X ként elég menő lenne :)
VKG699!!! (4x156+75)2024-04-15 18:56:37 // 185
Ha már sikerült a Milanot levenni róla, levehetnék az Alfa Romeot is :)
VKG699!!! (4x156+75)2024-04-15 18:54:21 // 184
Csak nem merik ezek a bohócok Milano néven kiadni...

Junior lesz a név.
Giuntini2024-04-15 16:55:17 // 183
Én már unom a szöveget, hogy au Alfa Romeo 86-ban megszűnt, meg az utána következők nem igazi Alfák. A Facebook-on az olaszok kezdték el hinteni ezt a hűlye dumát.
Solat beszélek olaazokkal munkám miatt, látják az idegenvezetői igazolványomat Alfa Romeo nyakbaakaaztón fityegni, Alfa Romeo esernyőmet is. Múltkor az egyik diákcsoport tanára is ezt mondta, hogy az Alfa megszűnt 86 után. Aztán kiderül, hogy Hyunday Rav4 meg jasonló szarokkal közlekednek. Ha valaki annyira vágyik a régi Alfa érzésre, akkor moért nem keres egy sportos BMW-t vagy jasonlót. Azert mondják ezt mert szarrágók, nem engedhatik meg maguknak az új Alfát, inkább puffogtatják a hülyeséget. Az Alfasud amelyik 4 éves korában szétrohadt volt az igazi Alfa? Vagy a 6, amikor megjelent, már akkor elaggot volt? Aztán a Fiat módosította a 164 projectet, mekkora sikere volt? Mennyi 157-ost adtak el? Az összelapátolt, pénztelenségben született 75-ös volt az igazi utolsó jó Alfa? A 159-est megalkották a világ legjobb elsőkerekes futóművével, a hátsókerekes BMW-t legyalázta de nem igazi Alfa. A Giulia mem igazi Alfa, pedig az FCA alatt született.
Mikor az olasz is jön a süket dumájával, hogy 86 óta nincs igazi Alfa, legyintek erre. Akkor sem tudott vopna venni egy új 75-öst, és most sem tud venni egy új Giuliát. Helyette vesz újonnan Kiát, meg Slodát, meg közlekedő edényeket. A Seat olcsó volt, így az olasz rendőrség annek idején azt vette.
Ma már sajnos Olaazországban is csak használati eszköz az autó,
A nyolcvanas, kilencvenes években az olaazok elegánsak voltak, Róma belvárosában nyáron a rekkenő hőségben egy vékony zakóban fwszítettek a férfiak, az autóik is ehhez igazodtak. Ma ugyanúgy semmilyen (majdnem) az öltözködésük mint a többi europai országban és az autóik is ehhez ijazodnak.
RomeoOne2024-04-15 15:57:43 // 182
Amúgy jól megjelent az árlista "legkésőbb 12-én"...
RomeoOne2024-04-15 13:42:47 // 180
Milyen anyag?? Lítium? Az mennyi volt benne? Bezzeg most!
VKG699!!! (4x156+75)2024-04-15 12:14:23 // 179
+1, akkor még volt bennük anyag!
pettinke2024-04-15 10:52:23 // 178
neeem, valójában Darracq-ot kell venni, az ő romjaikon született az A.L.F.A!
Giuntini2024-04-15 10:33:08 // 177
Vegyen mindenki A.L.F.A-t! Mióta Nicola Romeo megvette az Alfát, azóta vége a márkának😊😊😊
Selmak2024-04-15 09:03:20 // 176
Attól hogy Purutyatech 1,2 láncos lett, még nem lett jobb. A szokásos kis köbcentis agyig feltöltött közvetlen befecskendezéses turbó nyavajái megmaradtak és a forgácsolódó olajban futó vezérműszíj helyett majd tesco gazdaságos lánc és feszítő szerkezetéből adódó problémák jönnek majd elő, mit pinalogóséknál, vagy a hirhedten szar Princenél ami ugye szintén PUG termék.
VKG699!!! (4x156+75)2024-04-15 09:02:33 // 175
Utolsó életjelnek még elfért a Giu-Stelvio.

Az igazi alfások szerint az 1900-zal halt meg a márka, onnan állt át tömeggyártásra. De legkésőbb a 116-tal teljesen vége :)

Úgyhogy mindenki vegyen P2-t, meg 8C2900B Lungo-t, legyen tele azokkal a hahu :))))
pettinke2024-04-15 08:31:27 // 174
ez alapvetően azért nem jó, mert a véralfások szerint már '86-ban meghalt a márka :D
Kócosw2024-04-14 19:30:55 // 173
kemény vagy koma, ket cukorral ittad véletlenül a kávédat? 🤣🤣🤣
RomeoOne2024-04-14 10:48:12 // 172
A következő modell meg:



:DDD
VKG699!!! (4x156+75)2024-04-14 10:37:49 // 171
Jó, akkor triggermód!



:D
RomeoOne2024-04-14 10:27:45 // 170
Hát hogy érthetne már, mikor az a neve, hogy kócos, oszt' haja sincs :P xDDDD
Kócosw2024-04-13 21:16:24 // 169
és a Kócos gyerek érti amit írsz és egyetért veled.Lehet ő sem ért az autóiparhoz 😜🤣
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.