Fórum >> Típusok >> Junior (Milano)

1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2024-05-10 14:01:48 // 317
Bocs, de ezt nem osztom veled!
Ha egy autó magasabbra van pozicionálva árban, teljesítményben, műszaki kvalitásaiban mint a testvérmodellek, akkor a belső térben, ahol éled az autót is legyen különb.
Ha mondjuk a Junior elektromos változata 2-3000 euroval többe kerül mint az Avenger, akkor az anyagok tapintásában, a minőségérzetben is legyen különb. Különben az egyszeri vásárló, aki nem Alfás, az olcsóbbat fogja választani. Mikor bemegy a szalonba és először beül az Avengerbe, majd a Juniorba, és megtapintja az anyagokat, meglátja a kijelzőt, és azt fogja mondani, a másik 2-3 ezer euróval olcsóbb, pedig ugyanaz. És nem fogja érdekelni az áthangolt kormányzás és a futómű. Ha a Stellantis érdekeit nézzük értem, de a vásárló érdekei ugyanannyira fontosak, mert a vásárló kezében van a döntés.
Még egy: a Junior vásárló közönsége nem az Alfásikból fog kikerülni.
RomeoOne2024-05-10 13:47:26 // 316
Megnéztem Imleda videóját is. Mit mondjak, neki például nem tenne jót a túlzott emancipáció/egyenjogúság/jóság szerinti megmérettetés, mert ha egy kopaszodó, köpcös 50-es fazon beszélne ennyi hülyeséget*, akkor a kutya sem lenne rá kíváncsi :D

Pl. szegény Csikósnak nagyon kell vágnia a témát, mert esztétikai élményt nem nyújt :DDD

De persze még mindig nagyon szép és beülhetne a Giulia jobbegyre :DDD (Imelda, nem Csikós :D )

*2:11: ...nem gondoltok rosszra, ha Renault modellt véltek felfedezni az autó első lámpatestén, ugyanis az autó az e-CMP platformra épül..."
Mi van? Mert melyik Renault épül még erre? :DDD

De van még sok ínyencség a videóban, csak ez tetszett a legjobban :D
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
zümi1662024-05-07 11:03:24 // 313
Ezt adom, a Tonale kívülről szebb, a Junior belülről. Kivéve amit említettél, a Tonaleba szépen követi a kijelző az árnyékoló ívét.
No meg a térérzet, a Tonale tényleg ötszemélyes, hátul kényelmesen elfér a három majdnem felnőtt gyerek.
A kopogós műanyagok nekem sem tetszenek, reméljük lesz olyan csomag vagy felszereltségi szint, amiben igényesebb megoldással találkozunk, nyilván az plussz pénzbe fog kerülni, de legalább meglesz a választás lehetősége.
Giuntini2024-05-07 09:44:07 // 312
Nekem az a problémám, hogy az Alfának, akárhogy is a legkisebb modell, nem kéne lemenni a PSA szintjére anyagminőségben.
Formatervileg a Junior belseje nekem sokkal jobban bejön mint a Tonale. Viszont miért lenne különb a minőségben a többinél, ha a költségek csökkentése Tavares elsőrendű szempontja.
Én csak az Avangerről tudok nyilatkozni ebből a szempintból, kiábrándító. A Junior sem lehet különb, ugyanazok az anyagok.
Giuntini2024-05-07 09:28:50 // 311
Nekem most a fő problémám a belső lett. Eddig nekem bejött nagyon, formatervileg nincs is bajom. Viszont az gáz, hogy a canocchiale-ba csak betettek egy téglalap alakú kijelzőt. Ezt nem lehetett látni a képeken és ez gagyiság. A másik, ugyanaz a kemény és kopogós műanyag mint az Avangerben. Ez szégyen, ez már a teljes gagyisítás. A legopcsóbb MiTo-ban is a műszerfala is puha volt. Ez szégyen a prémium szegmensben.
zümi1662024-05-07 08:36:33 // 310
Nekem is az elejével van bajom, a lámpák-scudetto-embléma trió, pont ami annyira meghatározó egy Alfa design-jában, s ütősnek kellene lennie, eléggé kommerszre sikeredett, mintha nem lenne fontos a hagyományt, az örökséget tovább vinni.
A belső viszont nagyon el van találva, kiemelném elöl a lègbeömlőket, korábban a halálcsillag is mekkora ötlet volt, most 19-re lapot húzták, s bejött, nagyon faxa ez is. Az viszont elég gáz, hogy hátul nincs, nem is értem hogy ezt hogy gondolták ezen a szinten.
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-05-04 19:06:43 // 304
Én mit magyarázzak? Látod, meg kell nézni :DDD
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-05-04 15:49:09 // 302
Mondtam én, hogy jó lesz ez, már az elejétől. Lásd 2. és 6. hsz. :D
Legközelebb forduljatok nyugodtan hozzám tanácsért :DDD
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Halesz2024-05-03 21:15:45 // 300
Az nekem is nagyon tetszett. Cserébe viszont a cannocchiale-ban lévő digitális kijelző széleit igazán letakarhatták volna úgy, hogy le legyen kerekítve... :( ezt sajnálom nagyon.
De akkor is jobb a kijelzője, mint a legtöbb unalmas elektromos autónak.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Halesz2024-05-03 20:40:30 // 298
Piritunak (és mindenki másnak, akit érdekel) hoztunk egy videót, ami nincs elforgatva! :) Viszont alaposan körbeforgattuk, majd körbejártuk a Juniort!

Kicsit dicsekednék. Magyarországról Csikóst és Imeldát vitték ki az április 10-ei bemutatóra, erre a statikus bemutatóra pedig csak minket hívtak meg. Igyekeztünk alaposan megmutatni Nektek az autót.

Alfa Romeo Junior - Látnod kell, hogy elhidd!

Lesz majd még pár részletvideó az Alfa Amore TikTok-csatornáján is, érdemes bekövetni minket. Előre is bocs, ott vertikálisan toljuk a kontentet... :)))

Aztán majd valamikor nyáron tudjuk majd tesztelni is az autót - remélem.

Várjuk a kommenteket a YouTube-on!
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Kazes☻2024-05-02 20:44:00 // 294
RomeoOne2024-04-24 12:54:14 // 293
A német piacot már kicsit komolyabban veszik, az egész aktuális és úgy tűnik, hogy betartotta Imparato az ígéretét, 30k eur alatt indul a kis hibrid:
RomeoOne2024-04-24 12:46:59 // 292
Vicces, hogy még az alfaromeo.hu-n mindig hatalmas betűvel, MILANO-ként hirdetik a modellt a főoldalon. Konfigurátorben természetesen még mindig nincs benne és árlista sincs. Csak a szokásos :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2024-04-19 20:04:25 // 290
Azért most kimondtad a frankót! A Junior Tavares autója!
A másik, mindenki kerülhet olyan élethelyzetbe, hogy felülbírálja korábbi döntéseit. Én is azt mondtam,főleg miután vezettem a Ferrari 360 Spidert, F1 váltóval, hogy többé nekem nem kell kéziváltós autó. Aztán az élet mást hozott, és megis lett kézi váltós autóm az automata mellett, gazdaságossági, használhatósági szempontokból és nem bántam meg.
carver2024-04-19 19:23:32 // 289
Észrevettétek Imparatonak a testbeszédét amikor az új Stelvióról meg Giuliáról beszélt - vagy csak azt látom amit látni akarok?

Nekem az jön le, hogy persze szép, szeretjük mer a mi kutyánk kölyke, de lássuk be ez arról szól hogy pénzt akarunk csinálni vele, nade a Stelvió, meg a Giulia, olyan tervek vannak az asztalomon hogy behu-ha!

Valahogy úgy érzem a beszélgetést többször megnézve hogy ez a Junior nekik sem a szerelemgyerekük, Mesonero-Romanoson sem látszott úgy a lekesedés mint amikor a Stradaléról beszélt.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2024-04-19 17:43:08 // 286
Nagyon off kezd lenni :)
Szerintem senki se áll a pirosnál kinyomott kuplunggal. A féket nyomja majd mindenki, hogy minek azt nem tudom.
Ne az Aisin-t vedd alapul, van más is...
Nyilván drágább egy automata javítása, de nem ez volt a kérdés.
Mechanikailag mindent igénybe vesz a használat, hiszen ezek kopó alkatrészek.
Az I10-ünknek pl. nyekken a kuplungja, mikor felengedem (ha kicsit is határozottabban csinálom). 48e km bő 12 év. Szerintem újkorától ezt kapja.
Továbbra se látom miért bírná rosszabbul ezt egy automata?
Nem a váltó típusa miatt kelletlen a nagy dízel 159 városban, hanem azért mert nem oda való. Manuális váltóval még sokkal kelletlenebb. Tudom mert nagyon sokat araszoltam vele Bécsben.
Giuntini2024-04-19 17:09:47 // 285
Igen, de hasonlítsuk össze a költségeket egy automaváltó, mondjuk az Aisin nagyjavítását és egy Fiat C632-es kuplung szet cseréjét. Az automatát nem tudod kímélni, ha állsz a féket nyomod, az Aisin 2-3 mp után kiteszi "N"-be. A kézi váltó kuplungja viszont használatfüggő. Ha piros lámpánál nem tartod benyomva a kuplzngot és nem teszed sebességbe, mint ahogy nagyon sokan teszik, és csak sárgánál teszed egyesbe, nagyot kímélsz mindenen, főleg a kuplungon és a kinyomócsapágyon.
Minden megint típusfüggő, én a MiTo-ról beszélek, amelyik ezen a téren szenzációs a városban. Viszont ott a húgom Citroen C3-asa. Azzal borzalmas váltóval (nagy útakon jár) és kemény, nehéz kuplunggal egy Foodoras műszak végén leszakadna a bal lábam és a jobb karom.
Ki kell próbálni, nagyon kevés autó alkalmas a legkeményebb városi igénybevételre. Én nem hiszem, hogy a MiTo TCT váltója jobban bírná és költségkímélőbben ezt az irtózatos igénybevételt, mint amit én csinálok.a 6 sebességes kézi váltóval.
Liquid2024-04-19 16:30:40 // 284
Pontosítsunk: városban egy kisautó ideális, ha lehet akkor automatával
Hidd el a kuplung és a manuális váltó is megkapja a magáét :)
Giuntini2024-04-19 15:54:51 // 283
Én nem a Giuliat hasonlítottam össze, meg nem is akartam semmi felesleges összehasonlításokat tenni. Én is automata párti vagyok, a 2,4-et nem találom igazán megfelelőnek kézi váltóval. Én ilyen kategóriájú autót már én sem tudok elképzelni kézi váltóval.
Egy kicsit elbeszéltünk egymás mellett. Én azt mondtam, hogy városi használatban egy kis autó kézi váltóval ideális. Mozgékony, voltak akik megkérdezték, mit lehet kezdeni 78 lóval. A válaszom; nagyon sokat. Mozgékony jól kezelhető. Vajon mennyit kap az automata a rövid távú használatban, állandó leállítások mellett?
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-19 11:14:42 // 281
A 159 tényleg nem szerette a várost, nem kezelte jól, de a kényelmet az is megadta. Az valóban azt csinálta amit ő akart, ami az esetek nagy részében pont meg is felelt. Az a váltó nem volt rossz, de a vezetési élmény számomra csorbult. Ennek ellenére megszerettette velem az automatát. A Giulia mindent tud amit hiányoltam, gyorsabb sokkal, és kézzel bele tudok nyúlni bármikor.
Amit én határozott különbségnek érzek immár 80e km automatázás után, hogy észlelhető az a plusz figyelem, vagy idő ami marad azáltal hogy vált helyetted. Hiába rutin mozdulatsor váltani, én egyértelműen érzem, pláne egy jobb kanyargós autózásnál, hogy kevesebb a feladat. Ez két dolgot tud jelenteni.
1. Jobban eljut a vezetési élmény többi érzete, kormányzás, az autó átterhelései, valahogy úgy tűnik, mintha lassabban történne. Ezt nekem rendeszeresen feltűnik, több részletre emlékszem az útból is. Nekem ezért volt zseniális a Transzalpina a Giuliával. Tényleg a szemem előtt van a sok izgalmas kanyar sok apró részlete, és semmi nem akasztotta meg az autó fluid mozgását. Engem egy nyögvenyelős egyesnek sok, kettesnek kevés felfelé hajtű nagyon ki tud zökkenteni.
2. Kevesebb a gépészkedés, totál megértem aki azt mondja, hogy ez így nem az igazi. Ha a vezetés maga van fókuszban, és pláne a nyers küzdés a géppel, akkor tud hiányozni a kézi. Mert az "az igazi". Tipegés a pedálokon, visszaváltáshoz gázfröccs, akár heel toe aztán kuplung, vagy bal lábbal fék ha nem kell épp váltani... már annak aki expertebb. :-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2024-04-19 09:20:26 // 279
Pont hogy egy automata jobb városban, egyszer számold meg hányszor kell kuplungolni, és hányszor kell ilyesmit játszani egy araszolós csorgós forgalomban: 1-2-stop-1-stop-1-2-3-2-stop :) Mikor a Stelvio után átülök az I10-be mindig eszembe jut.
Érzetre, használatra, kényelemre mindenképpen. A műszaki részhez ennyire nem értek, de mivel az a dolga hogy váltogasson ezért nem érzem ezt problémának :)
Autópályán, utazva kb. tökmindegy.
Selmak2024-04-19 09:13:40 // 278
Foodorást használatot a kéz vátó sem bírja jobban.
Giuntini2024-04-19 08:52:59 // 277
Tudom! De én arról beszélek, ami városi (vad) használatban történik az automata belsejében.....
Felső kategóriás autónál nincs fejlettebb és jobb opció az automatánál. De én brutál városi használatról beszélek, körforgókban váltás, gyors drasztikus visszaváltások. Foodorás használatot egyetlen automata sem bírná. Ezt tudom és bármikor bebizonyítom.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2024-04-19 08:20:46 // 274
Hadd fogalmazzak egyszerűen és érthetően. Nekem mindkettő van.
Az automata azt csinálja amit ő akat, a manuális azt amit én.
Én igazi terét az automatának városon kívül, hosszú távon érzem. Ezzel tudom, hogy vitatkozni fogtok, de így érzem. Betonbiztos, kick-down előzések fenomenálisak. Városban vagy minden szabályt felrúgsz vele vagy papásan mész.
Egy jó rövid úton kapcsolható kézi váltónak vajpuha kuplunggal nincs párja. Olyan mint a MiTo-é.
Én sok százat váltok naponta, mégsem fáradok el. Az automatában érzed, hogy ez bizony nem esik neki jól.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2024-04-18 21:42:00 // 272
teljesen mindegy melyiket választja a redneck, mikor úgyis belemegy egy parkoló autóba az első burnouttal :D
Inkább a kombi miatt siránkozzatok, ah már mindenképp kell valamin :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.